tak koncept ma zaujal viac ako seria... mal iskru tu sa opat nezapre cinske plagiatorstvo.. neviem preco mi to zpredu pripomina VW a zozadu lexus... ;-\
Především ze předu mi to připadá, že se Číňani snažili o kombinaci italské jemnosti a německé robustnosti. No výsledek se moc nepovedl. Ale na to už jsme od SAIC, vlastníka Ssang Yongu zvykli. Ještěže se to jmenuje Roewe a ne Rover.
No, proti Ssangyongu je to mistrovskej kousek(kdo proboha vymyslel design SY? Jak by řek Topolánek: "Obrovsek sh.t!"). Proti běžný produkci je to ale dost ošklivý kačátko...
Číňani by se měli držet pěstování rejže a komunismu! :-(
Což je na Číňany úspěch. :-)
A když sledujete cesty značky: Tata koupila Land Rovera, s ním i značku Rover... a ještě nedávno Rover prodával Tatu Indicu jako Rover City - a nebylo to vůbec špatný auto - tak se, myslím, můžeme relativně brzo těšit... na Rovera!
A nějaký Roewe nám může být ukradený...
Nevypada uplne spatne ale... Je to naastupce Roveru a elegance se naak vytratila, je tam moznaa tak naznak kulatych svetel predchudcu, ale sem moc zklamenej. Saam maam Rovera 75,sice je to deset let stary model,ale maa v sobe naaboj elegance a netuctovosti .Tusil sem ze "zčiinštění" roveru bude znamenat konec te dlouhé tradice krasnych vozu.
Tak jeste ChinaMobile do evropy a pak TATA koupii Ferrari a bude hotovo.
Tak s tím nedělejte tajnosti: Roewe je jen obchodní značka, pod kterou uvádí Nanjing a SAIC na trh auto, ketré vzniklo na výrobním zařízení a s použitím know-how nakoupenýho od automobilky MG-Rover, která je "v administraci". (To je jako u nás "konkurz")
Značku samotnou ale mezi tím vlastní indická Tata, která ji koupila v balíku s Jaguarem a s Land Roverem.
Takže můj odhad je, že co nevidět se na trhu objeví znovu Rovery, nebo Roveři? :-)
Ale to už jen můj odhad. Možná zbožné přání?
Jestli to je tak jak říkáš, tak tu vyvstává další problém. Pokud by Tata chtěla na trh přijít i s Rovery, pak se část produkce bude krýt s Jaguarem. Mě osobně by to tedy nevadilo, ale pokud by Jaguar byl v pozici jako AM u Fordu, pak by to měl Rover těžký. Jedině, že by se jasně stanovili pravidla a Rover by měl portfolio jako měl před zánikem, tedy od "200" do "75" a Jaguar by měl výsadu sportovních kupé a základní model by měl stejnou cílovku jako "75".
No to ten svět upadá a upadá... Šikmovočci koupili Jaguara, Rovera a kdo ví, kde to skončí??? Tomíci musej bejt pěkně nasraný, stačí, že jim Chelsea koupil Rusák!!! >:-[]
Ať se snažím jak chci, tak já v tom vidím inspiraci Passatem a to víc než je zdrávo, tedy duchovní minimálně. Ale ty přední světla nevokecaj... Ale narozdíl od Passatu je celkovej dojem slabej a neumím si představit, že by v našich končinách dal někdo seriozní tomuhle přednost.
cena je argument. Tak sa na to pozeraj. Nie seriozny alebo neseriozny - kupis zamestnancovi Passata, alebo auto podobnej velkosti a vlastnosti za polovicu?