Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rok 2013: Fiat a PSA budou nejztrátovějšími značkami

Analytici předpokládají, že se letos do ztráty z evropských automobilových výrobců nejvíce propadne Peugeot-Citroën a Fiat.
Zpět na článek
18. 1. 2013 21:24
18. 1. 2013 21:27
18. 1. 2013 21:30
18. 1. 2013 21:31
18. 1. 2013 21:33
18. 1. 2013 21:27
19. 1. 2013 11:15
19. 1. 2013 11:23
18. 1. 2013 21:35
19. 1. 2013 13:08
18. 1. 2013 14:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 15:39
Fiat bez noviniek?
Fiat predsa v poslednom čase predstavil technológiu twin-air, dvojvalec s ktorým vyhral anketu motor roka a novinky ako 500L alebo Panda. No a Punto prešlo modernizáciou, s ktorou je aj naďalej konkurencieschopným autom...
Rozbalit vlákno
16
18. 1. 2013 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2013 16:05
Re: Fiat bez noviniek?
Ved to bolo este predtym, nez Ford uviedol EcoBoosty a neviem, ci nie nahodov este pred TSI, takze hodne davno. Na druhu stranu, uz stihli 45 faceliftov Punta, takze nieco tam robia, ale vacsinu casu im ale aj tak berie uz 4x prerabana nova Alfa, sam som zvedavy, co to tam zase vytvoria.
18. 1. 2013 16:24
Re: Fiat bez noviniek?
Fiat je zufaly. Nema vlastne nic. Panda je auto pre trhy na ktorych sa predaje skoro zastavili. A predaje 500L sa budu ratat na tisicky. Cize novinky, ale pruser na druhu.
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 16:34
Re: Fiat bez noviniek?
Fiat má naštěstí ještě užitkovou flotilu a dále portfolio pro rozvojové trhy. Panda rozhodně není auto pro trhy, na kterých se neprodává, je to klasický zástupce městských miniaut,, kterých naopak v poslední době přibývá napříč všemi značkami (přímý konkurent pro Citigo, Aygo, UP!, Spark, C1, Twingo atd) a v této kategorii si rozhodně nevede zle Jinak máš ale pravdu.
20. 1. 2013 19:44
Re: Fiat bez noviniek?
SlivoVica, najvacsia koncentracia Pand a hlavne 4x4 je v talianskych Alpach!
18. 1. 2013 16:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2013 17:11
Re: Fiat bez noviniek?
Ty máš čísla 500L?
19. 1. 2013 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - abacus
20. 1. 2013 07:00
Re: Fiat bez noviniek?
Zaujímavé info. 30 000 ks bol plán predaja v čase spustenia výroby. Pre rok 2013 je stanovená hranica 140 – 160 000 ks. Ako je to u Talianov zvykom páska sa s veľkou pompou strihala začiatkom apríla (04/2012) no skutočná výroba začala koncom mája. Nebola dokončená infraštruktúra, pretože neboli európske dotované peniaze. V Taliansku sa rozbieha predaj modelu v júli (07/2012) a v októbri 2012 dôjde k zásadnému rozhodnotiu: Pre ZLÉ PREDAJE modelu 500L ( predpokladal sa veľký záujem v Srbsku, ktorý sa nedostavil – vysoká cena) sa vo Fiat Srbsko opäť vracia výroba modelu Fiat Punto Classic. Táto informácia bola Belehradom potvrdená 18.01.2013, že súbežne s produkciou 500-vky sa bude produkovať pre rok 2013 model Punto Classic. Predsa v tej fabrike ľudia niečo robiť musia, keď štát zadotoval toľko peňazí do modernizácie celej továrne.
Za 6 mesiacov (07 -12/2012) sa v samotnom Taliansku, kde vieme, že Fiat umiestňuje 50% svojej produkcie predalo 6161 ks Fiat 500L.
19. 1. 2013 13:08
Re: Fiat bez noviniek?
v italii v 12/2012 2,248ks a 6. misto.
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 16:27
Re: Fiat bez noviniek?
Nerad to, jako správný italofil, přiznávám, ale Fiat se svým portfoliem mezi osobními vozy opravdu pokulhává. Kromě 500L a Pandy v poslední době nic zásadního nepředvedl, Punto je i přes řadu faceliftů (a ne úplně nejhorší prodejnost, která má ale klesající tendenci) výběhovým modelem a v jiných kategoriích není Fiat nijak konkurenceschopný. Jediné, co ještě stojí za řeč je Cinquecento, ale to rozhodně není masovým modelem, stejně tak plánovaná 500X pravděpodobně nebude trhat prodejní rekordy. Fiat je svým zaměřením klasická mainstreamová automobilka, ale příliš konkurenceschopná opravdu v současnosti není a krátkodobé vyhlídky také nemá nejlepší. Otázka je, jak si stojí v rozvojových trzích, třeba lépe, třeba obdobně, to netuším... i ta blbá Škodovka sype více "es" z rukávu, než celý velkokoncern Fiat.
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 16:37
Re: Fiat bez noviniek?
presne tak... pisem to nizsie :yes:

fiat ma sice novinky ale panda s 500L nemozu utiahnut celu znacku.... problem fiatu je absencia ( alebo nazvime to predajna bieda ) v najdolezitjsich segmentoch a to je male auta a nizsia stedna trieda... tam skutocne straca... kedze ani punto ani bravo uz nie su ziadne bestsellery a su to auta ktore fiatu uz neprinasaju potrebne predajne pocty.....

prepad punta a brava je na domacom talianskom trhu katastrofalny..... kto sa trosku o auta zaujima aj z pozicie predajov a sleduje trhy tak vidi ze s fiatom to je riadne nahnute

8-s
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 16:45
Re: Fiat bez noviniek?
Ano, Bravo je mrtvý, Punto začíná umírat. Panda spolu s designovými 500, 500L a 500X nemají šanci propagovat Fiat jakožto mainstreamového výrobce, kterému chybí konkurenceschopné modely v zásadních a základních kategoriích. Ovšem největší problém Fiatu je pan Marchione, který za svojí Fiaťáckou kariéru nasekal víc omylů než dobrých tahů a navíc se z toho za ta léta ani zpětně nepoučil a jede si dál to svoje.
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 16:51
Re: Fiat bez noviniek?
punto mimo talianska umrelo uz davno.... a tento rok umrie uz aj v taliansku... , bravo je tiez mrtve uz davno presne tak.... dvojica segmentov kde by mal fiat dominovat ( male auta, nizsia stredna trieda ) tak prave tam fiat na to hadze boba a kasle na tie auta... preboha ved punto uz tu malo byt davno nove a zvadzat boje s novym clio 208mickou yarisom a pod.... fiat spi 8-s totalne lahostajne sa stavia k legende ako punto 8-s a kedze tento rok sa neocakava nijaka povedzme si ze predajna bomba v portfoliu fiatu tak to vidim ze to s predajmi nebude opat ziadna slava....

fiatu nerozumiem..... auta kde by mal dominovat tak na tie kasle.... ( punto , bravo )
Avatar - Ham.
18. 1. 2013 16:59
Re: Fiat bez noviniek?
Fiatu dobře není, ale neviděl bych to úplně nejtragičtěji. Osobně si myslím, že se Fiat zachoval z jižní Evropy nejlogičtěji a udělal to co je v takových situacích nutné dělat byť je to nepopulární, zastavil vývoj a snaží se přečkat krizi s minimálními náklady. Naopak investuje mimo Evropu s životaschopnými modely a tam se mu daří, viz třeba dnešní článek o investicích Jeepu v Číně. Zbytek jižní Evropy investoval a nyní má stejné propady prodejů jako Fiat (Renault, PSA) takže čistě ekonomicky nahlíženo je chování Fiatu logické. PSA investuje do nových modelů a loni v Evropě propadlo o 13%. Renault investuje do nových modelů a loni v Evropě propadl o děsivých 22%, tedy daleko více než Fiat který spadl "jen" o 15%. To znamená, že PSA i Renault mají v Evropě stejné nebo ještě větší výpadky než Fiat, ale navíc musí nést velké investice do vývoje které nemá kdo zaplatit protože nové modely se prostě neprodávají. Takže osobně si myslím, že z trojice PSA, Renault, Fiat je právě Fiat v nejlepší kondici jakkoliv slovo kondice může v tomto smyslu znít jako protimluv.
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 16:33
Re: Fiat bez noviniek?
ano suhlas.... fiat ma nieco nove... mame tu novy 500L , chysta sa verzia 4x4 s nazvom 500X.... panda je nova... to ano ale co sa tyka punta tak tam je to uz bieda.... konkurencie shopnym autom je snad uz len v taliansku a aj tam uz v r 2012 klesol jeho predaj na 80 tisic aut ( v r 2011 to bolo este 120 tisic ) . Pokles 35% za rok..... punto ide do kolien.... mimo talianska sa fakticky pomaly nikde nejako slusne nepredava..... fiat bravo to iste... pokles o takmer 50% z 20 tisic na 11 tisic .... dodajme ze uz aj megane predal v taliansku viac aut ako domace bravo... dalsia ostuda pre fiat... z brava sa stala celoeuropska kusovka... uz ani doma v taliansku ho nechcu.. predaje padli na minimum...

takze s tym fiatom by som nejako nejasal... no a povedzme si ze nove punto bude tak najskor za rok a pol az dva roky... ak s ho fiat vobec dozije ;-)
18. 1. 2013 16:48
Punto neumírá
Když neumírá hnusná Fabie ,tak neumírá ani Punto :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 16:54
Re: Punto neumírá
co s tym ma fabia? nechapem..... rec je o umierajucom punte..... odporucam pozriet si jeho europske predaje v 2012 a povedzme v r 2011..... mozno potom pochopis :yes:

taliansko: predaj punta

r 2011: 122tisic kusov
r 2012: 80tisic kusov ( pokles 35% )

mimo talianska su tie poklesy tiez dost tragicke... a vlastne v maloktorom state mimo talianska je punto vobec predajmi konkurencieschopne....
--------------------------------------… />
franzuzsko: predaj punta

r 2011: zhruba 14tisic kusov
r 2012: zhruba 8500 kusov ( pokles 38% )
--------------------------------------… />
nemecko: predaj punta

r 2011: 22 tisic kusov
r 2012: 10tisic kusov ( pokles 54% )
--------------------------------------… />
spanielsko: predaj punta

r 2011: zhruba 5300ks
r 2012: zhruba 2650ks ( pokles 50% )
--------------------------------------… />
rakusko: predaj punta

r 2011: zhruba 4200ks
r 2012: zhruba 2100ks ( pokles 50% )

nepoznam auto ktore by v europe tolko pokleslo ako prave fiat punto.. jeho predaje sa z roka na rok doslova prepadli o polovicu v celej europe... reci o konkurenciecshopnosti moze napisat len niekto kto europsky automobilovy trh absolutne nesleduje...

zmier sa s tym ... punto je v eu uz fakticky mrtve, cisla vravia jasne ;-) ale je pekne ze si fandis :yes:

tymto pozdravujem aj prispievatela nahore s nickom : matobus

r 2013 bude pre punto rokom najvacsej ostudy v historii znacky.... predpokladam totiz ze predaje pojdu opat dole :yes:
Avatar - Jaros71
18. 1. 2013 17:34
Re: Punto neumírá
Grande Punto bylo velkým hitem..!
Bohužel Fiat udělal po pár letech facelift,který dal lepší interier, ale tragicky se spletl s designem přední části!!
Punto EVO ve stylu 500 byl velký omyl..kdo chtěl malou 500 tak si ji koupil..!
Původní Grande Punto vypadalo jako malé Maserati,to táhlo i mladou generaci...
Další facelift už je něco mezi a lidi raději čekají na nový model..navíc v Italii je krize jako všude v EU.
Prodeje padají i v západní Evropě.
Přesto si myslím,že po oživení divize v USA, tedy Chrysleru,což se povedlo,je na řadě nové Punto i Bravo..to se taky neprodává,protože nedostalo verzi kombi..
S modelem Stilo,odešlo 50% zákazníků ke konkurenci,která kombi má..
;-) >:-[]
18. 1. 2013 20:17
Re: Punto neumírá
Souhlasím s tím, že Fiatu schází kombík, stejně jako Citroenu. a nahnat to MPV nejde ... Prostě vysoký auta plno lidí nechce!!!

Jinak, měl jsem Stilo kombi - nedoceněný auto! Lepší ne Octavia!
Mám Bravo - super!
Ducato v práci - ideální auto
Doblo - až na ty malý sedačky, dobrý
Panda - stará i nová - nemá obdoby designem, prostorem, cenou, užitnou hodnotou!
Punto - souhlasím, že design maserati slušel více
500 - úžasný, ale zytečně drahý
500L - zase malý sedačky, jinak pěkný

Myslím si, že třeba v čechách schází marketing. Fiat jsou dobrý auta, nejsou nudný, jsou líbivý a spolehlivý!
18. 1. 2013 21:18
Re: Punto neumírá
Stilo Wagoon, že je lepší ako oktavia?? Ako v čom ako??
Ducato ideálne auto? Možno tak dvojkové, ale trojka je totálny šmejd vo všetkom a je jedno s akým motorom.
Doblo....
Panda....
Punto....
Jedine tak tá 500 je ako tak pekné auto.
18. 1. 2013 18:33
co je to fiat?
Myslim, že základní problém je daleko hlubší než jen zastaralé modely. Problémem totiž je že že díky zmatečné poduktové politice a marketingu, lidi dnes vlastbě nevědí co je to fiat. Dříve to byly designově zajímavé dostupné prostorné jednoduché vozy - punto uno, tipo. tempra. Tuto pozici ale dávno obsadila Skoda a korejci, všichni s daleko vyšší spolehlivosti. A tak odpovědět tsi co fiat vlastně znamená dneska, proč být fandou té značky, co od něj pozitivního očekávat asi dneska umí málokdo.

Fiat is death. :-(
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 20:16
Spolehlivost škoda je mýtus
Punto dokáže konkurovat Fabii i teď.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 20:29
Re: Spolehlivost škoda je mýtus
nebud smiesny... ;-) .... terajsie punto je uz stare auto..... v celej europe je jeho predaj doslova mizerny... a tento rok bude este mizernejsi az si dovolim tvrdit ze tragicky.... toto si punto ani nezasluzi takuto ostudu v europe..... ale je to chyba fiatu ze sa nevie o svoje niekdajsie bestsellery postarat.... je to hanba fiatu..... meno punto si takuto hanbu v eu nezasluzi.... tento rok to bude riadna ostuda... bravo to iste.... celoeuropska hanba - to auto sa nepredava dobre ani v samotnom taliansku .... mimo talianska je bravo fakticky neznamym autom.... rarita..... alebo tzv kusovka.... politike fiatu som nikdy nechapal.... len maloktora znacka dokaze takto poslat do kolien kedysi velmi uspesne auta

akokolvek si budes nahovarat ake su fiaty skvele auta.... pohlad na realne predaje ta vratia do reality... chce to uz nove punto aj nove bravo.... minimalne bravo by malo mat aj verziu kombi... 500ka sa mi paci aj panda s 500L ale punto s bravom to uz su skutocne auta za zenitom..... chce to cim skor nove modely.... a v pripade brava chyba uz spominany kombik ktory malo stilo....
Avatar - Jaros71
19. 1. 2013 10:35
Re: Spolehlivost škoda je mýtus
Tak ještě jednou...Grande Punto bylo velkým hitem..!
Bohužel Fiat udělal po pár letech facelift,který dal lepší interier, ale tragicky se spletl s designem přední části!!
Punto EVO ve stylu 500 byl velký omyl..kdo chtěl malou 500 tak si ji koupil..!
Původní Grande Punto vypadalo jako malé Maserati,to táhlo i mladou generaci...
Další facelift už je něco mezi a lidi raději čekají na nový model.
Koncernový bratr a výsledek spolupráce je OPEL CORSA..AUTO ROKU 2007 V EU!!!!
Nic proti Fabii má svoje přednosti a příznivce...hlavně důchodce a ženy..
Design je proti Corse a Puntu ovšem hrozný.. :no:
Přesto se Fabia v ČR a Německu jako koncern vždy prodávat bude..taky se ale čeká víc od nového modelu!!
20. 1. 2013 07:25
Re: Spolehlivost škoda je mýtus
Este si zabudol napisat ... hlavne fleetovi klienti. Keby sa firmy po revolucii neupisali skodovke, tak to na nasich cestach vyzera inac. Fabia je jednoducho referentska povinnost!
Je to tak, ako tu napisal jeden: "V práci máme Rapidy "f plný palbě voe" s ceníkovou cenou kolem 550 000,-Kč a i při takovýhle částce je to strašný auto."
Absolut Absurdnum!!!
21. 1. 2013 23:28
Re: Spolehlivost škoda je mýtus
Co je na Puntu starého vždyť nová fiesta je velice podobná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!to samé je o Brávu tvary vozu břebírají všichni, Renault Megane, Opel , Ford, a teď Korejci a o interiéru ani nemluvím !!!!!!!!!!
18. 1. 2013 20:31
Fabie je novinka jak svině
A Fabie je nové auto >:-[] Politiku Fiatu raději nekomentovat. To je pravda
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 20:42
Re: Fabie je novinka jak svině
tu ide o to ktore auto je uspesne a ktore nie... bohuzial punto nie je momentalne v eu uz uspesnym autom..... na rozdiel od fabie ... je nezmysel sa hadat.... vyssie som ti napisal predaje punta na niektorych vyznamnych trhoch europy.... ano vidis dobre.... predaj punta sa v celej europe z r 2011 na r 2012 prepadol o polovicu.... to su tazke straty ... dovolim si povedat fatalne.... akokolvek sa budes snazit punto chranit a chvalit ho.... predaje vravia jasne... to auto je uz nekonkurencieschopne.... v severnej europe sa fakticky punto ani nepredava..... v strednej europe to uz tiez nie je bestseller ako kedysi... nebyt talianska kde sa ako tak este predava tak by bolo punto skutocne exotickym auto podobne ako aston martin alebo rolls........ skus sa na to pozriet realne...... posmesky na fabiu nemaju zmysel... fabia je totiz uspesnym autom takmer v celej europe... o tom sa moze puntu iba snivat....
18. 1. 2013 20:45
úspěch je irelevantní
O úspěchu rozhoduje víc věcí ,než nějaká kvalita.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 20:58
Re: úspěch je irelevantní
najvacsia sranda je ta ze punto nie je ani uspesne ani kvalitne.... ;-) .... a po tych x faceliftoch ani pekne auto..... najvacsi trapas je ten ze v dohladnej dobe ( 1 az 2 roky ) sa ziadne nove punto nechysta 8-s ..... myslim ze je jasne ze ma punto "zadelano" na najvacsiu ostudu v historii tohto modelu v europe...... to sa nasmejeme ked tento rok preda menej ako 100 tisic kuskov v celej europe.... to bude hanba storocia :yes:
19. 1. 2013 13:11
Re: úspěch je irelevantní
úspěch je irelevantní ?!? co to tady sakra bliješ za moudra ? xDDD ... to si jako myslíš, že automobilky vyrábí svoje modely jen tak pro radost a blaho lidí ? >:D to sis asi šlápl na hrábě ne ?! ;)
18. 1. 2013 21:15
Trapas je Fabie
A chystá se skvělá nová Fabie? A ta dnešní je etalon? Vždyť je to hrůza >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 21:18
Re: Trapas je Fabie
keby si sa trosku o auta zaujimal a nehral sa na pribrzdeneho hlupaka tak by si vedel ze nova fabia sa uz chysta

[odkaz]
[odkaz]

ver tomu ze nova fabia je tu uz coskoro.... urcite skor ako nove punto..... ktore rozhodne nebude opat fabii siahat ani po blatniky :yes:
19. 1. 2013 01:02
Re: Trapas je Fabie
Nove Punto rozhodne nebude Fabii siahat ani po blatniky?? Nie si ty na drogach? >:D
To je uzasna sprostost, co si napisal.
Nehovoriac o tej vyssie, kde sa ti nezda kvalita Punta, pritom o tom nemas ani sajn, lebo to nie je z korei >:D
Avatar - Jaros71
19. 1. 2013 11:12
Re: Trapas je Fabie
Myslím,že obě auta mají svoje zákazníky..První Punto bylo Auto roku v Evropě..ŠKODOVKA vyráběla zastaralou Felicii na bázi Favorita..
Nyní je to opačně,myslím,že Fiat se soustředil na záchranu divize Chrysler v USA a to se povedlo.
Museli omezit investice v EU..což je rozumné,neprodává se nikde..
PSA mají spoustu novunek,za miliardy,slevnují a výsledek je obří ztráta..
FIAT oživuje Maserati a Alfu Romeo,Lancia jde taky nahoru..
Malá auta přijdou během 2-3 let..To je chytré a nutné!! ;-)
19. 1. 2013 17:40
Re: Trapas je Fabie
Topper! Brzdi!
Kazdy vie, ze sa pripravuje nova Fabia. Chvalabohu ! Vcera bolo neskoro.
Inac nechapem, preco ako dokaz pripajas render Fabie?
P.S. Kiez by si od renderistov brali niektore automobilky inspiracie!
Napr. Larson urobil Saab ako cumlik:
[odkaz]
19. 1. 2013 11:20
Re: Trapas je Fabie
Fabia 3 má zahájení výroby 12KT/14. :-!
18. 1. 2013 21:24
Klid
Máš pravdu. Nebudu odporovat >:-[] 82 je rok narození? Nová Fabie tady bude kdy? Máš nějaké informace? >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 21:27
Re: Klid
ak sa s niekym bavis tak je lepsie kliknut na prispevok dotycneho vpravo hore na policko reagovat.... ak mu chces odpovedat - takto nie je jasne komu odpisujes ked pises prispevok osobitne..... ;-)
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 21:31
Re: Klid
no vidis ucis sa rychle ak chces :yes:
18. 1. 2013 21:27
Fiat
Fiat nejspíš vsadil na to, že přežije díky Jižní Americe, Asii, Chrysleru v USA a na prodeje v Evropě rezignoval. Možná že to opravdu přežije a má v plánu za pár let návrat do Evropy. Otázkou je, zda to přežije dealerská síť v Evropě. Nebude pro prodejce lepší přejít k Hyu/Kia ? Má fiatí dealer šanci žít několik let jen z oprav v minulosti prodaných vozů, když díky konkurenceneschopnému portfoliu neprodává a ještě pár let prodávat nebude ? Pokud by Fiat dopustil rozvrat sítě v Evropě, stěží to bude opět budovat znovu. Pokud už na Evropu nerezignoval definitivně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
19. 1. 2013 11:15
Re: Fiat
Bingo...
prodejci mají kromě FIATU ještě Alfu,Lancii,Jeep...tedy prodej a servis to v pohodě přežije.. ;-)
19. 1. 2013 11:23
Re: Fiat
Jak kdo.Někteří mají jenom Fiat a AR.
18. 1. 2013 21:30
Evropa death
Evropa je stejně mrtvá
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 21:32
Re: Evropa death
neboj korea v eu spravi poriadky.... :yes:

a coskoro aj cina :yes:
18. 1. 2013 21:35
HU
V horních uhrách je hej >:-[]
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2013 13:08
Viva Fiat!
Vážení "odborníci", hlásající nesmyly ve stylu, Fiat je šmejd, ***....., dle každého slovní zásoby,
kolik Fiatů jste v životě měli, či kolika jezdili, ž e se vyjadřujete tak fundovaně?
Já kdysi zažínal na VW brouk, to byl taky poslední poctivej VW, a pak už Pandy, Punta, v současné době Doblo1 i Doblo2, doma byli a jsou Brava a Stila. 1. Pandy- hranaté, věkem asi jako š 105 byli asi i tak spolehlivé, vše ostatní je výrazně lepší, Obě Dobla jsou úplně bezproblémová, nedovedu si představit, že třeba srovnatelný Caddy je 2x lepší, když je 2x dražší?
A ti, kteří je nejvíc pomlouvají, nikdy žádný neměli, možná se ani nesvezli. (většinou je ve Fiatu víc prostoru a pohodlí, než v konkurenčních modelech stejné třídy
)Zkrátka, Fiaty jsou dle mé dlouholeté zkušenosti natolik dobrá auta, že další bude zase Fiat!
Rozbalit vlákno
1
20. 1. 2013 16:18
Re: Viva Fiat!
Souhlas, Fiat pomlouvají většinou lidé, kteří někdy před 10-ti lety viděli na parkovišti před panelákem rezavé Uno dotažené z raichu. Já teď mám Fiat a i když už má naběháno pře 300 tisíc, pořád v pohodě jezdí. A koroze nikde.
Problém Fiatu je nabídka aut, která už nedokáže oslovit tak jako dřív, nulový marketing a profilování značky. Když se ze všech stran hrnou reklamy Kia, Hjondéé, Renault, ale i na auta koncernu, na Fiat lidi při výběru nového auta úplně zapomínají i když má pořád co nabídnout.
Druhým problémem je design a žádné "sportovní" modely, které Fiat dřív charakterizovaly. Dřív Fiat dělal vždy koncepčně i designem moderní, povedená auta. Design často pocházel od zvučných jmen. A dnes? Punto od Pininfariny zmrvili koncernoví designéři faceliftem. Doblo v poslední generaci vypadá taky strašně a tím zákazníky doslova odrazuje. Bravo se nepovedlo, jeho design nemá koncepci, je to taková slátanina. Retro 500 je dobrá, ale prakticky nelze vymyslet jejího nástupce. Dřív měl Fiat v nabídce vždy alespoň jedno "lidové" kupé - 128 kupé, potom Coupe, dokonce hezký kabriolet Barchetta.
Prodeje Fiatu by mohl hodně zlepšit 500X, který vypadá hodně líbivě a s rozumnou cenou by mohl nahradit Punto. Snad s ním nebudou dlouho otálet...
19. 1. 2013 14:25
Značka ,neznačka vše jedno
Já Fiat měl,byl v pohodě. Po Fiatu mám jinou značku a je také v pohodě. Na značce už stejně nezáleží.
Rozbalit vlákno
0