rolsu by sa hybrid hodil, majestátne absolútne tiché rozjazdy, neovplyvnený dojazd, vždy poruke. Aby som ako majiteľ rolsu riešil, či je nabitý, kde ho nabijem a či vydrží do cieľa, nič moc. Ja viem, že by to riešil nejaký džejms, ale aj tak. Chcem hybrid >:D
S těma asistentama teda asi jako jó, i když jsem četl, že stále více zákazníků RR své vozy řídí.
No ale s tím výkonem? Já Teslu nesnesu, ale pomalá mi teda fakt nepřipadá!
Konečně to někde pochopili, že hybrid je jen na půli cesty a vpodstatě ta nejhorší varianta. Taháte sebou 2 hmoty 2 motorů se vším tím negativním ze spalováku.
A nevím, ale myslím, že výkon a zrychlení zrovna mají elektromobily daleko lepší než spalováky. Navíc zákazníci RR jsou na luxus a v tom jim elektromobily také pomůžou mají o proti spalovákům dlaeko jemnější chod, tíší jízdu bez vibrací! to je prostě pro luxusní auto ideální.
Dojezd je podle mne už dnes úplně dostačující. RR jsou většinou velká a těžká auta, takže se tam velká baterie celkem ztratí a vpohodě vejde. Dát tam takovou 130-150 kWh baterii, tak do jezd bude 400-500 km i po dálnici, což je úplně vpohodě. Nepředpokládám, že tyhle lidi v tom jezdí 1000 km, ti přeci na takovédle vzdálenosti letí svým osobním letadlem, pak jedou RR maximálně z letiště do hotelu a na to jom 400 km bohatě stačí....
Jediné co chybí je pořádná síť rychlonabíjecích stanic. Ale to nikdo za automobilku nepostaví, nebo co si ti manageři myslí? Že jim někdo jen tak postaví po světě nabíječky? Stačilo by se dohodnout s firmou která jako jediná vlastní síť "skutečných" rychlonabíječek, ne ty parodie jako je chademo, neco ccs. A pak by neměl RR problém.