Rolls-Royce v Ženevě 2010
Design Rolls-Royce Ghost je reinterpretací přístupu zvoleného u řady Phantom, vyznačuje se však nižší siluetou a sportovnějšími proporcemi. Zachovány zůstaly prvky jako zadní dveře otevírané proti směru jízdy, zasouvací soška na masce chladiče nebo emblémy ve středu kol, které se samy srovnávají podle svislé osy. S délkou 5399 mm je Ghost o celých 40 cm kratší než Phantom, i přes hranaté proporce se karoserie vyznačuje součinitelem aerodynamického odporu 0,33.
Pohonnou jednotkou je vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,6 litru osazený dvěma turbodmychadly. Jeho nejvyšší výkon je 420 kW při 5250 min-1, točivý moment vrcholí 780 Nm už od 1500 min-1. S osmistupňovou automatickou převodovkou stačí potenciál motoru pro akceleraci z klidu na 100 km/h za 4,9 s, a to navzdory provozní hmotnosti 2940 kg. Kombinovaná spotřeba je 13,6 l/100 km.