Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Roomster: 1,2 12V HTP (51 kW) za cenu 1,2 12V HTP (47 kW)

Škoda připravila všem zájemcům o základní motorizaci Škody Roomster malý dárek. Za ceny donedávna platné pro 47kW verzi tříválce 1,2 12V HTP se nyní prodávají modernizované verze stejného motoru s výkonem vyšším o 4 kW.
Zpět na článek
5. 2. 2007 13:19
5. 2. 2007 14:38
neregistrovaný "AliM"
5. 2. 2007 17:56
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 18:29
neregistrovaný "Jenyk"
5. 2. 2007 19:58
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 18:39
neregistrovaný "AliM"
5. 2. 2007 19:47
anonym
5. 2. 2007 20:10
neregistrovaný "plp"
6. 2. 2007 12:35
anonym
6. 2. 2007 20:53
neregistrovaný "Qviko"
6. 2. 2007 18:28
neregistrovaný "AliM"
6. 2. 2007 14:39
neregistrovaný "Umierneny"
5. 2. 2007 18:27
neregistrovaný "Jenyk"
5. 2. 2007 19:29
neregistrovaný "turin"
5. 2. 2007 13:28
neregistrovaný "owner26"
5. 2. 2007 13:59
neregistrovaný "nic"
5. 2. 2007 15:03
neregistrovaný "misoo"
5. 2. 2007 22:44
neregistrovaný "RS6"
6. 2. 2007 14:29
neregistrovaný "Umierneny"
5. 2. 2007 14:02
neregistrovaný "Seremed"
5. 2. 2007 14:03
neregistrovaný "spokojený"
5. 2. 2007 14:08
neregistrovaný "essesant"
5. 2. 2007 19:05
neregistrovaný "Vlastenec"
5. 2. 2007 22:30
neregistrovaný "RS6"
6. 2. 2007 11:29
neregistrovaný "essesant"
5. 2. 2007 15:01
neregistrovaný "Laďa"
5. 2. 2007 16:15
neregistrovaný "essesant"
5. 2. 2007 17:59
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 18:59
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 19:53
neregistrovaný "plp"
6. 2. 2007 01:55
neregistrovaný "Cynik"
6. 2. 2007 04:38
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 20:36
neregistrovaný "Rodrigez"
5. 2. 2007 21:20
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 22:30
neregistrovaný "rodrigez"
6. 2. 2007 11:39
neregistrovaný "astros"
5. 2. 2007 18:34
neregistrovaný "Jenyk"
5. 2. 2007 14:44
5. 2. 2007 15:50
anonym
5. 2. 2007 15:53
neregistrovaný "xxx"
5. 2. 2007 16:26
neregistrovaný "AliM"
5. 2. 2007 16:38
neregistrovaný "Lukas"
5. 2. 2007 17:22
neregistrovaný "david"
5. 2. 2007 17:31
anonym
5. 2. 2007 20:10
anonym
5. 2. 2007 16:56
neregistrovaný "zdeněk13"
5. 2. 2007 17:31
neregistrovaný "guseppe2"
5. 2. 2007 18:00
anonym
5. 2. 2007 18:04
neregistrovaný "plp"
6. 2. 2007 11:04
neregistrovaný "wendy"
5. 2. 2007 16:41
neregistrovaný "tunerrw"
5. 2. 2007 17:22
5. 2. 2007 19:25
neregistrovaný "tunerrw"
5. 2. 2007 19:35
5. 2. 2007 21:36
neregistrovaný "tunerrw"
5. 2. 2007 18:10
neregistrovaný "pawelno"
5. 2. 2007 18:35
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 18:49
neregistrovaný "AliM"
5. 2. 2007 18:56
5. 2. 2007 19:09
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 19:33
5. 2. 2007 19:39
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 20:09
neregistrovaný "Romus"
5. 2. 2007 18:25
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 2. 2007 18:53
neregistrovaný "ANTI ROOMSTER"
5. 2. 2007 19:12
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 19:18
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 21:28
neregistrovaný "ANTI ROOMSTER"
5. 2. 2007 19:23
neregistrovaný "Kraken"
5. 2. 2007 21:03
neregistrovaný "rodrigez"
5. 2. 2007 21:17
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 21:29
neregistrovaný "rodrigez"
5. 2. 2007 21:58
neregistrovaný "Kraken"
5. 2. 2007 22:36
anonym
6. 2. 2007 00:04
neregistrovaný "HOla"
5. 2. 2007 21:27
neregistrovaný "štaflík"
5. 2. 2007 21:39
neregistrovaný "rodrigez"
5. 2. 2007 22:22
anonym
5. 2. 2007 22:24
neregistrovaný "rodrigez"
6. 2. 2007 06:50
neregistrovaný "Ondras"
6. 2. 2007 19:26
neregistrovaný "štaflík"
5. 2. 2007 21:46
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 20:12
neregistrovaný "Romus"
5. 2. 2007 20:16
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 22:15
neregistrovaný "memec(clio197)"
5. 2. 2007 22:01
neregistrovaný "helmuthhyb"
5. 2. 2007 22:23
neregistrovaný "SuPaFly"
5. 2. 2007 22:34
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 23:57
5. 2. 2007 22:30
neregistrovaný "Ráďa"
5. 2. 2007 22:51
neregistrovaný "RS6"
6. 2. 2007 00:01
neregistrovaný "VVTi"
6. 2. 2007 07:00
6. 2. 2007 00:44
neregistrovaný "Eddy"
6. 2. 2007 00:51
neregistrovaný "RS6"
6. 2. 2007 13:44
neregistrovaný "sword"
6. 2. 2007 05:14
neregistrovaný "fuji"
6. 2. 2007 07:04
neregistrovaný "Ondras"
6. 2. 2007 20:17
anonym
7. 2. 2007 06:18
6. 2. 2007 08:40
neregistrovaný "loo feng"
6. 2. 2007 15:33
anonym
6. 2. 2007 19:49
neregistrovaný "helmuthhyb"
7. 2. 2007 07:56
neregistrovaný "štaflík"
7. 2. 2007 10:02
neregistrovaný "loo feng"
7. 2. 2007 19:23
neregistrovaný "štaflík"
6. 2. 2007 22:37
neregistrovaný "Jan"
7. 2. 2007 00:14
7. 2. 2007 06:06
7. 2. 2007 11:29
neregistrovaný "marty"
5. 2. 2007 13:19
Nedostatocny
Pre toto auto je trojvalec nedostatocny, rozhodne mali zacinat o kusok vyssie a nie za kazdu cenu urobit nejaky "zakladny zaklad".
Este do kratkej Fabie sa to da pochopit, ale ked do Roomstera nalozim rodinu a batozinu, tak motor spravi v nadrzi vir a aj tak sa nebude nijak zvlast hybat...
Tych 1.4/69 kW by bolo ovela rozumnejsich.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "AliM"
5. 2. 2007 14:38
Re: Nedostatocny
Když si přidáš 30 táců, tak ji máš ;-) . Kdyby začínali na objemu 1,4, tak nebude cena začínat na nějakých 339 tis., ale o třicet víc..ten rozdíl není takový, na to, aby sis ho nemohl dovolit(pokud na to máš prachy). Ber to tak, že každý auťák začíná na nějakým základu (corsa 1,0, punto 1,2, golf 1,4, octavia 1,4, focus 1,4...atd..) Všechno to jsou motory na prd, ale mají je v základu..takže buď naškrábeš na základ, nebo koupíš něco pořádnýho.. ;-)
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 17:56
Re: Nedostatocny
Jo a co treba Kia Cee´d : 1,4L 80kW výbava nesrovnatelne bohatsi, 5let zaruka a za stejnou cenu jako Roomster s HaTaPkou
neregistrovaný "Jenyk"
5. 2. 2007 18:29
Re: Nedostatocny
Nemá náhodou Kia Cee´d 7mi letou záruku?
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 19:58
Re: Nedostatocny
7 let je záruka na pohonnou jednotku (nebo tak nejak), 5 let na cely auto.
neregistrovaný "AliM"
5. 2. 2007 18:39
Re: Nedostatocny
Tu jsem schválně neřekl, protože je vjímka která potvrzuje pravidlo.. ;-) Tak samozřejmě že najdeš pár jedinců, kteří začínají s jinými motory na jiných cenách. Já jsem to ale myslel tak, že většina automobilek dává do svých modelů základní motory, které všem prostě nevoní. Jsou základní, výkonově slabé, ale relativně za "dobrou" cenu. Určitě se najde mega lidí co ho budou mít rádi.. Když na to prostě máš, tak si kup silnější motor. A jestli ne, tak si kup nějaký "dělo" za pár šupů z bázu a natírej hatapkám p.r.d.ý.l.k.u.. Všechno je otázkou vkusu, potřeby a hlavně peněz ;-)
anonym
5. 2. 2007 19:47
Re: Nedostatocny
Už ses tou Kií projel že to srovnáváš - já v ní jel a bude to znít možná blbě, ale Roomster bych snad bral raději. Vadí mi na Kii, že má nedostatečně odhlučněné podběhy a slyším každý kamínek co bouchne do kastle. Někdo to možná přežije, ale tehle detail mě u Kie nemile překvapil ;-)
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 20:10
Re: Nedostatocny
Ja nesedel ani v jednom a ani nechci soudit ktery auto je lepsi, jen mi Roomster s timhle motorem a v tyhle vybave prijde nehorazne predrazenej a Skodovka se pritom tvari, jak je to strasne vyhodny.
6. 2. 2007 06:20
Re: Nedostatocny
Tak toto by si musel vytknut mnohym modelom renomovanych znaciek.
anonym
6. 2. 2007 12:35
Re: Nedostatocny
ani sa nedivim, v roomstri si to tukanie kamienkov cez rev motoru ani nevsimnes. ;-)
v ceed-e motor tak nepocut, takze si vsimas kde co. neviem ci si siel v 1.4 benzine alebo v 1.6 diesli, ale odhlucnenie je vyborne. Vacsina ludi nevie ked si sadne do silnejsej 1.6, ze sedi v naftaku.
neregistrovaný "Qviko"
6. 2. 2007 20:53
Re: Nedostatocny
No motor byl 1,6 benzín s papírově vysokým výkonem, který jsem ovšem hledal marně >:D
6. 2. 2007 06:18
Re: Nedostatocny
Presne o to ide. 1,4 stoji o 30 viac. To je ono, ze rozumny zaklad si nechavaju priplatit a za zaklad vydavaju vypatlany nepodarok s tromi hrncekmi. Nerozumiem preco Roomster porovnavas Corsou alebo Puntom, na porovnanie treba zobrat Opel Meriva, Nissan Note, Hondu Jazz, resp. City. Opel Meriva ma v zaklade 1.4/66 kW, Note 1.4/65 kW, Jazz ako jediny 1.2/57 kW, ale zase 2 sviecky na valec a spotrebu o liter nizsiu ako HTP. City ma 1.4/61 kW. Presne sem by Roomster so zakladom 1.4/69 kW vyborne zapadol a dokonca by bol na spici. Takto je na chvoste a mnohym na smiech.
neregistrovaný "AliM"
6. 2. 2007 18:28
Re: Nedostatocny
A podival ses na ceny?Opel Meriva 399tis.,Honda je snad jiná třída a možná ten Note by byl v 1,4 levnější než 1,4 Rommster. A co třeba Peugeot partner, Citroen Berlingo - 1,4 55Kw (397 tis.), Fiat Dobló (i když je o trošku větší) 1,3 55 Kw (460 tis.)... Jinak se Roomsteru moc zastávat nechci, ale jak říkám. Těch třicet tisíc si klidně připlať a kup 1,4, pokud ti ten základní motor tak moc vadí. Rozhodně má určité opodstatnění. A argumentovat (ne ty Klaudie) že je nebezpečný..Až mi tu někdo vypíše statistiku zvýšené nehodovosti malých základních objemů oproti jejich silnějším bratříčkům, rád se všem omluvím že jsem tvrdil opak. Každý přece musí jezdit podle možností auta a schopností..to je snad nadslunce jasný.. čus :yes:
neregistrovaný "Umierneny"
6. 2. 2007 14:39
Re: Nedostatocny
Ano kazdy autak ma nejaky zaklad. Ale len zaklad u skodovky je zivot ohrozujuci. Inak neviem nazvat fakt ze zrychlenie zakladneho modelu Fabie (Junior) je 18.1 s na 100 km/h! Pre porovnanie, zrychlenie inych zakladnych modelov je nieco nad 14 sekund! --> Punto 1.2 - 14.3, Octavia lift 1.4 - 14.2, Focus hatch 1.4 - 14.1, Fiesta 1.25 - 14.6... Ja to povazujem za verejne ohrozenie bezpecnosti a vysmech ludi co maju prazdnejsie penazenky, najvacsi a najuspesnejsi vyrobca aut v CZ/SK pre svoj najpredavanejsi model (Fabia), ma v zakladnom modele zrychlenie 18.1 sekundy!
neregistrovaný "Jenyk"
5. 2. 2007 18:27
Re: Nedostatocny
Ja mám těch 47kW už 4 roky ve F combi. Uznávám, mení to žádný závoďák, ale na jízdy převážně po městě to stačí. I pokud naložím rodinu a zavazadla, tak na dálnici provoz nebrzdím. A to při spotřebě 7-8 l/100km. Jako ZÁKLADNÍ motor do Roomsteru si tedy 51kW dovedu docela dobře představit.
neregistrovaný "turin"
5. 2. 2007 19:29
Re: Nedostatocny
Do mesta jako vozitko na prevazeni vetsich veci to staci. Spotreba fabie 1.2 7-8lit me sice prijde priserna (ja jezdim kolem 7 s o 300 kilo tezsim autem a vic nez dvojnasobnym vykonem), ale do mesta je to proste ok. Jen kdyby ty valce byly klidne mensi, ale 4 :)
7. 2. 2007 12:30
Re: Nedostatocny
7-8 litrov mam spotrebu na 15-rocnom Formane a to jazdim prevazne kratke vzdialenosti a v meste. Pritom ten motor uzrel svetlo sveta asi 40 rokov dozadu, postupom casu ho skodovaci iba vylepsovali. Ake je ospravedlnenie takej spotreby (podla mna vzhladom na objem a pocet valcov nehoraznej) u novej, modernej pohonnej jednotky? Tych 5 kW vykonu voci Formanu navyse?
neregistrovaný "owner26"
5. 2. 2007 13:28
Cha, cha
>:D Vyměň prd za prd a máš... ...zase jen prd >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nic"
5. 2. 2007 13:59
úžasný..........
Je to stejně obdivuhodný. Takovej ohromnej nárust výkonu a cena zůstane stejná. Na tom se pozná, jak si škodováci dokážou držet zákazníky.
Rozbalit vlákno
8
5. 2. 2007 14:01
Re: úžasný..........
jo jo, no snad kvuli tomu brutalnimu narustu vykonu nebudou muset dat silnejsi brzdy :) Kdyby se to nahodou rozjelo vic nez zdravo :)
neregistrovaný "misoo"
5. 2. 2007 15:03
Re: úžasný..........
tak tak, to uz chce nejaku keramiku od bremba... >:D
Avatar - VDC
5. 2. 2007 21:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 22:44
Re: úžasný..........
ne, myslí v zadu, ty seš, ale bl bej,to by pochopil i h ňup >:-[]
Avatar - VDC
5. 2. 2007 23:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2007 06:28
Re: úžasný..........
Aky ohromny narast vykonu? Myslis tie papierove 4 kW? Sa spamataj clovece. Staci sa pozriet na hodnotu maximalneho krutiaceho monetu a sme doma. Je uplne rovnaky a pri rovnakych otackach ako u 47 kW verzie. To znamena, ze vylepsili pruznost motora, a to ze si vyssiu hodnotu krutiaceho momentu drzi v sirsom pasme otacok. Krok ako taky vcelku rozumny a s praktickym vysledkom, ale ako som uz napisal na auto tejto velkosti stale nedostacujuci.
neregistrovaný "Umierneny"
6. 2. 2007 14:29
Re: úžasný..........
Nastuduj si toto slovo: cs.wikipedia.org/wiki/Ironie
7. 2. 2007 06:06
Re: úžasný..........
Zavisi na uhle pohladu ako predchadzajuci prispevok pochopis...
neregistrovaný "Seremed"
5. 2. 2007 14:02
stav vozovek
tak to bude trhat dlažbu >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spokojený"
5. 2. 2007 14:03
Magická klíčová slova
Škoda - Roomster - HTP

To bude v diskuzi nablito :no: :no: ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "essesant"
5. 2. 2007 14:08
A priste
mozna bude verze e&e(economy&ecology) Sport. Ta bude uplne bez motoru, ale zato budou u kazdeho sedadla slapatka a vykon bude az 5 lidskych sil >:D Prvni prispevek Skody v rozvoji alternativnich pohonu. Verze vybavy e&e Sport bude postupne rozsirena do vsech modelu aby si kazdy mohl dovolit sveho e&e Superba. ;-) Jinak OBDIVUHODNY narust vykonu s novym motorem to bude uplna strela >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Vlastenec"
5. 2. 2007 19:05
Re: A priste
Nepřišli s tímto už Japonci. Šestřit životní prostředí a přitom si udržovat fyzičku.
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 22:30
Re: A priste
:yes:
neregistrovaný "essesant"
6. 2. 2007 11:29
Re: A priste
Ale v Evrope je to novinka ;-) Dokonce predhoni i VW :-)
Avatar - 2,7 RS
5. 2. 2007 14:43
HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Dovolte mi sem pro zajímavost dát citaci z Britského Autocaru, která zazněla v prvním testu Škody Fabia II. Volný překlad: “Tříválec 1,2 se mi jevil jako motor zdaleka nejvíce vtahující do děje, což vypadá pozoruhodně vzhledem k faktu, že to bude také o míli nejlevnější pohonná jednotka. Brilantně se vyrovnal s váhou 4 hromotluků a foto-výbavy, hladce a tišše se vytáčel až k omezovači v 6 tisících, reagoval horlivě na plyn, spolupracoval s lehkou a hladkou převodovkou a zněl skvěle bez ohledu na otáčky. Přísun výkonu 1,4 dieselu byl hladký a motor měl více točivého momentu, avšak zněl hrubě a zdaleka nareagoval na plyn tak rychle, a 1,6 benzín sice působil patřičně, ale zcela nezáživně.” Pro případ, že si někdo chce přečíst celý test (či ověřit, zda to skutečně napsali ;-) ), dávám i odkaz na test - [odkaz] Myslím, že výše uvedené tak úplně nekoresponduje s tím, co tu někteří vypouští, ale to už je takový český internetový evergreen... :no: Nikdo netvrdí, že ten motor je zázrak, avšak zcela jistě má své opodstatněné místo v nabídce VW Group... :-)
Rozbalit vlákno
25
5. 2. 2007 14:49
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
ŠOK, SKANDÁL ... pouhých 51kW, Škoda se zase předvedla, Český a Slovenský internet se hroutí. ... zajímalo by mě, jestli taky někoho šokuje, že se prodává třeba Renault Kangoo s 50kW, Nissan Note 50kW nebo Ford Fusion 50kW atd... Joo... to je totiž jiná liga 8-s
6. 2. 2007 06:49
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Nissan NOTE 50 kW? To si videl kde? Jedine tak u dieslu, ale to je ina kategoria o tych sa tu nebavime, nie? A preco Kangoo? Ked sa to hodi, je to uzitkac o triedu horsi ako Roomster a ked sa to hodi, tak su zrazu porovnatelne...Fusion 1.25 ma 4 valce a vykon 55 kW, najslabsi benzinovy Note ma 65 kW. Pisal som to vyssie. ------------------------------
Najlepsie sa mi pacia reakcie na nazor jedneho novinara, ktory si sadne do prazdneho auta a rozplyva sa ako to ide. Ale tu ide zrovna o to rodinne vyuzitie a plne zatazenie, nie? Na jazdu solo po meste mi bude stacit aj kratka Fabia alebo nieco este mensie, nemusim so sebou nosit velky prazdny batoh...
5. 2. 2007 14:56
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
:yes:
neregistrovaný "Laďa"
5. 2. 2007 15:01
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Ahoj vsichni,myslim co o tomto motoru napsal britsky Autocar je vice nez vystizne a doufam,ze to umlci vsechny odpurce tohoto motoru,kteri jen nadavaji a vubec se s tim nesvezli.Mam presne tento motor v Seatu Ibiza a myslim ze plne postacuje mym potrebam a danym limitum,ktere zvlada hrave.Myslim ze by si vazne VW Group nedovolil davat vylozene spatne motory do svych dcerinnych,ale i do sveho VW Pola jiz patym rokem tyto motory,kdyby nebyli dobre...Je potreba se nad touto uvahou zamyslet panove!!
anonym
5. 2. 2007 15:56
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Neumlčí, ani náhodou, na to zapomeň. Lidská blbost je neomezená, a tak se tady brzo nejspíš dozvíš, že test je neobjektivní a že ho psala socka co jezdí se stopětkou nebo něco podobného.
neregistrovaný "essesant"
5. 2. 2007 16:15
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Ze by VW nedavalo do svych aut spatne motory??? A co 1,0l, 1,9D co byl ve feliciich a vubec vsechny SDI. Pak taky 2,0 8v a pod. Mam pokracovat? I v motrech do 1,2l existuji solidni kousky, predne 1l 3-valec Toyoty, ktery je ovsem s HTP nesrovnatelny. Nicmene proti 1l zazraku z Fabie Junior to je kazdopadne pokrok ;-)
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 17:59
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Autocar, Autobild nebo jinej Autobuhvico : vsechno sou to jenom reklamni letaky =>kdo te redakci zaplati, toho pisen redakce zpiva.... :-!
anonym
5. 2. 2007 18:01
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
jj, a počasí je taky zaplacený
anonym
5. 2. 2007 18:49
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Ne, to víš že ne Pepíčku, všecno co se píše v novinách je pravda a reklamu otiskujou všude zadarmo a žádnej novinář časopis nebo jiná instituce nikdy neupraví výsledek nebo průběh testu podle svých potřeb (třeba Dacia Logan a losí test u ADACu)
Avatar - 2,7 RS
5. 2. 2007 18:14
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Ano, to má nezvratnou logiku - automobilky si zaplatí, aby časopisy propagovaly jejich nejlevnější motory na úkor těch dražších... >:D :yes:
anonym
5. 2. 2007 18:40
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
no, plp má pravdu...
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 18:59
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Tvoje logika je dost zvratná. Nikde jsem nepsal o upřednostnování jedněch motorů na úkor druhých - ikdyz v Britanii asi HaTaPka potrebuje vetsi propagaci nez jeho silnejsi bratricci (narozdil od ČR).
Automobilka nebo nekdo jinej bude chtit aby test JAKYHOKOLI modelu urcity znacky vyznel vzdycky nadmiru pozitivne a negativa byla bagatelizovana (trosku zjednodusene, abys to pochopil). Prolistuj si casopisy typu Autohit, Autotip apod z minuleho roku a koukni se jak prekvapive dobre KTERAKOLI Skodovka (skoro) vzdycky dopadla a ktery vsechny porovnavany auta "porazila".
Avatar - 2,7 RS
5. 2. 2007 19:14
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Já přece netvrdím, že "motivační" praktiky neexistují. Pokud by sis ovšem přečetl test, na který jsem dával odkaz, zjistíš, že jezdili i s ostatními motory... A pokud jim z toho nejlépe vyjde tříválec s tím, že hodnocení ostatních dvou motorů není právě lichotivé, nepovažuji to rozhodně za tak pozitivně laděný test, abych pojal podezření, že je to všechno mázlé... Jinak Tvá starost o to, abych Tvůj text pochopil, je dojemná... :-)
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 19:53
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
No snažim se vyjít vstříc ;-)
Jinak, neumim to bohužel přeložit tak dobře jako ty, ale závěrečná věta :
"You should give it a damn good look. This is an impressive improvement on a car that was highly rated anyway, and it’s hard to see why cash-strapped young families would need anything bigger"
mi přijde setsakra pozitivně laděná.
Avatar - 2,7 RS
5. 2. 2007 22:10
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Ano, tato věta je pozitivně laděná - asi proto, že Fabii zkrátka považují za dobré auto pro mladou rodinu s omezeným rozpočtem... :-) Ale jelikož test vyzněl pozitivně, je to všechno zaplacené - i to je možný úhel pohledu, pakliže bys ovšem měl s danou Fabií a motorem zkušenosti, o něž bys takové prohlášení mohl opřít... Jinak je to jen laciný rádoby světácký postoj, kterým ses snažil ostatní poučit, jak málo (narozdíl od Tebe) vidí do nekalých praktik automobilo-novinářského spiknutí...
neregistrovaný "Cynik"
6. 2. 2007 01:55
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Já myslím, že úplně stačí, když si dosadíš do plpovi přezdívky "b" místo "p", a poznáš, že tato diskuse nemá cenu. "Plp" s klidem prohlásí o testu, že je podplacený, aniž by ho byl schopen aspoň přeložit. :-)
neregistrovaný "plp"
6. 2. 2007 04:38
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
No takhle najek to ti novinari delaj : z vety " neumi to prelozit tak dobre" udelaj : "aniz by byl schopen to prelozit"
Je videt ze se vyznas ;-)
Avatar - VDC
5. 2. 2007 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VDC
5. 2. 2007 19:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Rodrigez"
5. 2. 2007 20:36
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Podle mě máš omezený pohled. Nechci se vůbec zastávat SM, ale k tvému příspěvku:
Co je lepší auto? Co lépe jede? Fajn. Ale k čemu mi je takové auto, když do něj nenaložím co chci? (např. chalupáři...). Pro někoho je zase lepší auto to, do kterého nacpe co chce, u kterého nenechá na garančce výplatu, u kterého když to někde odře se nebude bát podívat na výpis bankovního konta, u kterého bude mít přeci jen šanci, že auto najde druhý den na parkovišti před sídlištěm, které mu každý blb nebude závistivě objíždět bůrem...
Avatar - VDC
5. 2. 2007 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 21:20
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
:yes: :yes:
neregistrovaný "rodrigez"
5. 2. 2007 22:30
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
souhlasit s tebou musím v tom, že taky neznám nikoho, kdo by se rozhodoval BMW 3 vs. O2. O2 může být klidně v plné palbě, ale pořád je to "spotřebka". BMW je prostě jiná třída. I když účel splní podle mě bez problému i O2
neregistrovaný "astros"
6. 2. 2007 11:39
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
ja som si posledny krat kupil Auto Motor a Sport, tam v teste 11 aut vyhralo clio, druhe polo, ibiza, stara fabia a nova corsa, punto 207 na chvoste. Proti corse nasli zly vyhlad dopredu(z diagramu ale celkovo najhorsi vyhlad malo prave polo)a nizke uzitocne zatazenie (to preto lebo jej ubrai viac ako 100kg) Ta servilnost je na zvracanie. Mimichodom som si siel novu corsu 5D s easytronicom objednat ale musel by som cakat 6 mesiacov, take su na nu objednavky. Fabku ci polo automat by som mal do 6 tyzdnov. Aspon v niecom je fabka objektivne lepsia >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Jenyk"
5. 2. 2007 18:34
Re: HTP 51 kW - vážně je tak špatný?
Sohlasím :yes:
5. 2. 2007 14:44
Konečně
Každý koník navrch dobrý, jen si myslim, že to mělo být už od počátku výroby. Motor už "hotov" byl, stačilo ho jen vyměnit jako u Seatu.
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 2. 2007 15:50
vysvětlivka zkratky HTP
HTP-* To Pojede :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xxx"
5. 2. 2007 15:53
Motor
Každý by si měl uvědomit na co auto potřebuje a na co stačí. Někdo jede pohodlnou jízdou na chatu a stačí mu 1,2. Má to v hlavě srovnaný a ví že má život jen jeden. Jiný nenajezdil ani to co druhý s pomalým motorem nacouval a koupí si 2,0 TFSI a pak ho potkáte ve škarpě. Když rozbije držku sobě, tak mi to nevadí. Den před štědrým dnem sejmula jedna fajn paní s oktávkou 2,0 TFSI kamaráda. Byl na místě mrtvý, doma měl mladou ženu a 3 měsíční holčičku. :-(((. A proč? Protože má prachy, potřebuje se ukázat, přeci nebude jezdit takovou sockou jako je 1,2.
Tak k čemu je výkon, když s tím neumíte jezdit.

Zdravím všechny držky, který umí jen šlapat na plyn a ohrožují na silnici ostatní, jen proto že přijede někam o 5 minut dřiv.

Přemýšlejte za volantem. Každý kdo sedne za volant je totiž potenciální vrah. Bohužel si to spoustu lidí uvědomí až když je pozdě.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "AliM"
5. 2. 2007 16:26
Re: Motor
nebo taky neuvědomí.. d.e.b.i.l.ů. za volantem je u nás kopec.. ;-\ :-( :no: :no:
neregistrovaný "Lukas"
5. 2. 2007 16:38
Re: Motor
Prave toto som si uvedomil, a preto kupil auto, ktore ma vykon, vybavu a neskutocnu cenu, pri neskutocnej spotrebe. Nemienim sa spoliehat na ten 1,2 vysavac, ked pride k lamaniu chleba a ja budem potrebovat trebars brzdit aj motorom alebo urobit prudky vyhybaci manever..skratka hlavne bezpecne a pohodlne predbehnut...snad nepojdem za Aviou do kopca, ked nemusim. Ale na druhej strane beriem fakt, ze takym zasranom, ktorym ocinko kupi vyse 200koni pod kapotou je vrcholne nezodpovedne.
neregistrovaný "david"
5. 2. 2007 17:22
Re: Motor
Souhlasím s tebou.Na dálnici a pro jednoho je 1,2 dostačující,ale na okrskách NE!Stačí tam něco naložit a je to jak tažený koňským spřežením.jezdím dost po okrskách a ze svých zkušeností můžu říct že tyto hodně slabý motory jsou nejvíc nebezpečný!Ne jednou jsem byl svědkem když tak to slabý vozidlo začalo předjíždět v kopci.Buď to ani nedokázalo a nebo byl řidič nucen předjíždět ještě na horizontu!Tomu já říkám velmi riskantní jízda.
anonym
5. 2. 2007 17:31
Re: Motor
:yes: presne to som mal na mysli..ja som uz zazil tiez x podobnych prikladov..a raz este ked som mal feliciu 1,6 ma isla do kopca predbiehat fabka..neviem aky motor, ale zrejme tento vykvet 1,2. Isiel som slusne ku kraju, stale drzal 90-100kmh a uz videl, ze ide oproti auto a ta fabka proste do toho kopca nemohla..radsej som zoslapol plyn, vystartoval ako nic a zaradila sa za mna..a to je ta bezpecnost o ktorej som pisal, teda hlavne pre mna!
anonym
5. 2. 2007 20:10
Re: Motor
Mno jo - když to bereš takto, tak pro mě byla málo i má 2,0 l Ascona, 1060 Kg a jenom 85 kW...Taky jsem měl kolikrát co dělat abych předjel Omegu MV6 >:-[] Tak jsem si pak řekl, že nic než BMW 750i nechci, co když se někdy ještě nějaká taková Omega objeví >:D
neregistrovaný "zdeněk13"
5. 2. 2007 16:56
Re: Motor
až budeš někoho předjíždět a budeš potřebovat šlápnout na plyn tak si uvědomíš proč je důležité mít nějakého koně navíc
neregistrovaný "guseppe2"
5. 2. 2007 17:31
Re: Motor
Tak nepředjížděj, uteče ti jednání s šefem, kterému lezeš do zad... ? Vyjeď dříve ..... Uteče ti rande s blondýnou ? Vyjeď dříve .... Chceš se zapleštit na vysočině? Vyjeď na knap....
anonym
5. 2. 2007 18:00
Re: Motor
Zdendo, a co takhle přemejšlet PŘED tim, než začneš někoho předjíždět?
neregistrovaný "plp"
5. 2. 2007 18:04
Re: Motor
Jenze tady jde o to, ze za ty penize takhle vybaveny auto proste nestoji. Skodovka je proste stejnej vydriduch jako jeji materska spolecnost FauVe
neregistrovaný "wendy"
6. 2. 2007 11:04
Re: Motor
Chápu, že tě mrzí ztráta kamaráda, le prostě nemáš pravdu. Nebo snad plynový pedál v autě má jen dvě polohy (vynuto - max. výkon)? Nemá, že jo. Takže i s rychlým autem se dá jezdit 50-90-130 bez problémů. Nečiní mi to problémy s mým vlastním 1,3 63kW, a nečinilo mi to problém s Phaetonem V10TDi. Takže silný motory tady obviňuješ z toho, že můžou za to, že s nima řidiči jezdí jako prasata. Vždy to je v řidičích, nikdy v autě!
neregistrovaný "tunerrw"
5. 2. 2007 16:41
základ
Tak taky přiložim svůj přízpěvěk-nemyslim si,že 1,2 HTP je špatný motor a to,že se zvedl výkon (jak tu někteří hlásají) "jen" o 4 kW?Ono by se to chtělo kouknout na obsah a těch 51 kW,neboli 69 PS na tenhle obsah neni zas tak málo a vzhledem k tomu,že je to 3-válec,se bude i dobře (na tuhle kategorii) vytáčet.Takže podle mě jako základ stačí.Je ale taky pravda,že jakmile auto naložíte,tak tam už asi žádná výkonová rezerva nezbyde.
Ale pokud budu reagovat na poslední články,tak si myslím,že kdyby tu měli motory 1,2 HTP všichni,je tu rozhodně o několik tisíc lidí míň po smrti....
Rozbalit vlákno
4
5. 2. 2007 17:22
Re: základ
Ta poslední věta ovšem vychází z mylného předpokladu, že "slabé" auto nemůže jezdit rychle. Ty uvozovky jsou tam proto, protože všechna dnešní auta jedou víc jak těch řekněme 100 km/h od kdy je zpomalení při nehodě třeba do stromu tak velké, že ti nepomohou žádné def. zóny nebo airbagy. Jezdil jsem pět let Puntem 40kW, a umělo to překvapivě dost. Ale znal jsem hranice, takže žiju. Teď mám auto dvakrát silnější a překvapivě o moc rychleji (až na německý dálnice) nejezdím, protože to provoz a předpisy nedovolí... Jen je tam prostě ta rezerva, která holt může rozhodnout o tom, jestli tendle špatný odhad vzdálenosti přežiješ, nebo ne...
neregistrovaný "tunerrw"
5. 2. 2007 19:25
Re: základ
Ta věta nevychází z "mylného" předpokladu-některým řidičům by právě stačilo,kdyby měli motor s malým výkonem a to by je nutilo nejezdit jako blázni-sohlasim ale,že tenhle předpoklad má velkou chybu-platil by jen na pár řidičů.... :-(
Jinak já jsem osobně zvyklý jezdit s hodně odlišnou motorizací-1.3 benzín a 2.5 TD s automatem a je pravda,že v té vyšší motorizaci mě to hlavně ve městě vůbec nenutí jezdit jinak,než podle předpisů..... Jenže to jsem já a několik dalších-ale těch "volů" je se mi zdá víc... :-(
5. 2. 2007 19:35
Re: základ
Hm, tak aspoň nejsem sám (v tom pocitu z přechodu na silnější auto). Popravdě řečeno mě přechod na nový fáro v jedný věci i zklamal - to auto je na takový úrovni, že v místech, kde jsem v Puntu při tý devádesátce už zažíval trošku vzrušení, že se něco děje, teďka devadesátkou projedu a ptám se, co má být... ;-) Bohužel jsou předpisy a provoz na moderní auta už moc hustý, aby si s nimi člověk něco užil... A liduprázdných vlásenek či serpentýn v okolí bydliště opradu moc nemám :-(
neregistrovaný "tunerrw"
5. 2. 2007 21:36
Re: základ
No asi takhle-mam lehce upravenýho Favorita jako vlastní auto-hlavní důvod-levný díly,snadná údržba,malá pojistka (už několikrát sem ho chtěl prodat,ale pak zvážim pro a proti a furt je doma :) ) a je pravda,že tam je ta jízda víc o emocích-člověk se musí snažit,aby to jelo :)
No a k tomu druhýmu autu-BMW-šlápnu na plyn,cvaknu režim sport a na pár metrech mam 120 -jednou sem si to vyzkoušel,abych věděl,co to umí a od tý doby mě to ani neláká a jezdim už jen na režim economy,protože spotřeba je pro mě v poslední době ten nejdůležitější faktor :yes: >:D
anonym
5. 2. 2007 18:08
Za ty penize je to prostě předražený
To musi uznat i zastanci kvalit tohodle šicího stroje ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pawelno"
5. 2. 2007 18:10
řidiči
Teď nechci, aby se to někoho dotklo. Budu psát obecně. Problém českých řidičů je to, že se považují za velké borce. Nic proti. Jenže oni se považují za borce z toho důvodu, že umí zacouvat s vlekem do vrat, že umí zaparkovat do těsného místa apod. Jenže bezpečně a předvídatelně neumí reagovat v provozu. To je ten problém. Dobrého řidiče nedělá umění dobře couvat (to je zručný řidič), ale dobře a bezpečně se orientovat a zvládat provoz. To druhé nám nejde!! Z toho potom plyne i těch 51 kW. Dobrý řidič ví, že to není raketa a podle toho jede. Pod plynem nepotřebujete žádnou nálož, jak tady někteří píší, jako rezervu. To je také omyl. Se slabým motorem nepojedu velmi rychle nadoraz (při nižší rychlosti je dostatečně výkoný). A předjíždění. To je právě o tom dobrém řidiči. Prostě musí rozumně přemýšlet, zda to zlvádne či ne. A pokud ne, tak nelogicky při započatém předjíždění (u nás tak časté) nešlapat jako blb a modlit se-ať se tam vejdu, ale zabrzdit(přibrzdit) a zařadit se zpět. Jednoduchý a snadno zvládnutelný manévr.
Ale k motoru, třeba 1,2 HTP. Uvědomte si, že spoustě lidí tenhle výkon bohatě stačí. Jsou mezi námi mnozí, kteří na dálnici vyjednou párkrát za životnost vozu a těch svých 10-15 tis. Km ročně najednou na okreskách v slabém provozu a po městě. Já bych si ten motor také nekoupil, ale rozumím, proč si ho někdo koupí! Po vyzkoušení v Ibize musím konstatovat, že někteří mají opravdu velmi zkreslené předsudky. Ten motor jede opravdu na svůj objem jako pila.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 18:35
Re: řidiči
Velmi pekne napsane a neni jednoduse co dodat!!Podle meho nazoru predjizdeni s 1.2 HTP a s 2.0TFSI je v podstate obdobne.Ridic HTP zna meze tohoto motoru a pokud ma rozum,podle toho jede.Potiz je v tom ze ridici naslaplych kar o vyssim vykonu predjizdeji stejne ale staci jim kratsi doba na predjeti-to je sice pravda,ale podle toho take jezdi-o predjizdeci manevr se pokusi i v pripade kdy by to byla pro ricice s HTP motorem sebevrazda.Ale mira ryzika je vetsi v tom ze proste jedou rychleji...Neni to o objemu motoru,ale o tom,kolik ma ten ci onen ridic rozumu a zkusenosti at jede preba v BMW M3.Osobne si myslim ze HTP 51kw je opravdu malo na Roomstera,ale ve Fabii,Ibize,Polu a pod.malych autech staci.Po me zkusenosti mohu potvrdit ze v Ibize jede opravdu slusne na objem 1.2.
neregistrovaný "AliM"
5. 2. 2007 18:49
Re: řidiči
:yes: naprosto souhlasím :yes: :yes:
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 19:09
Re: řidiči
:yes: souhlas
5. 2. 2007 19:33
Re: řidiči
Jo celkove souhlas, mas velmi rozumny nazory. S tim vykonem k tomu mam jen jeden argument, a to neni predjizdeni, ale napojovani na viceproudy silnice. Tam vidim problem v absenci vykonu. Mozna je to jen muj subjektivni nazor, ale jezdim s ruznejma autama (40-200k), a se silnou karou se fakt cejtim lip, u malokonovych clovek musi mnohem vic premyslet, pac nestaci prijet na pripojovak a seslapnout plyn. S HTP jsem jel jen jednou pres celou prahu a po pravde nemel jsem problem. Nadsenim jsem taktez nehyril, nekoupil bych si to, ale da se s tim jet.
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 19:39
Re: řidiči
Nejde o to jak je auto silny,ale jaky ridic ho ridi... ;-)
neregistrovaný "Romus"
5. 2. 2007 20:09
Re: řidiči
Krátce sem se s ním setkal taky v Ibize, a jako pila to mělo možná zvuk, no spíš jak rozbitá cirkulárka... Jelo to celkem normálně, pro člověka do města možná i ideal, ale vyjet s tím jenom na okresku bylo utrpení, každopádně ten zvuk byl pro mě hroznej...
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 2. 2007 18:25
Ať žije LOGAN, aťžije LOGAN, ať.....
Že vůbec má někdo tu drzost o tom psát! Příspěvek výše od RS mluví za vše.Skandální je celej roomsster, natož jeho pohoné jednotky. LOGAN MCV je těžkej frajer proti týhle kraksně. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
5. 2. 2007 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "ANTI ROOMSTER"
5. 2. 2007 18:53
KTO SI TO MOZE KUPIT?
Boze nic nemam proti tomu ze v ponuke roomstra je aj 1,2jka, ale kto si to moze kupit s takym motorom? Ved s takym motorom nepredbehnete ani cyklistu, toto si moze kupit len naozaj nejaky stary dedko, ktory chodi po dialnici 60 km/h, pripadne nejaka krachujuca firma 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 19:12
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
viz. přispěvek "řidiči" ,aby si to pochopil :-!
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 19:18
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
To vis,kazdej jednoduse nepotrebuje 2.0FSI.A taky proto,ze na to popojizdeni v Praze,nebo v Brne staci do Roomstera i 1.2HTP nemyslis???Budes se divit kolik si najde tento motor v Roomsteru zakazniku!!!
neregistrovaný "ANTI ROOMSTER"
5. 2. 2007 21:28
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
No jasne, ale ked vidim ako tazko sa predbieha aj na 1,4ke, tak 1,2 ma desi, proste neni moc prijemne ked sa rano v zhone musis pomalicky posuvat za dakym nakladiakom a predbehnut ho je problem, ves niektory ludia sa aj ponahlaju ako ja kazde rano ;-)
6. 2. 2007 06:51
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Ano, najma kvoli cene. Sme uz raz taki. Nikoho nenapadne, ze ked to nalozi, tak na benzine prerobi. Hlavne ze auto bolo lacne.
neregistrovaný "Kraken"
5. 2. 2007 19:23
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Ja si myslim ze na jazdenie v meste..... v cesku mate tusim 50 nie ? to fakt postacuje az az, a na dialnici to 130 da ties..... pre bezneho uzivatela ktory nejazdi rally a nepotrebuje ist v meste 240 to urcite staci.
neregistrovaný "rodrigez"
5. 2. 2007 21:03
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Tady by chtěl někdo tvrdit, že někdo jezdí s autem jen a jen po městě? I když jezdíš po městě (kde htp stačí), tak zcela nepochybně někdy opustíš náruč velkoměsta, a pak už je HTP nic moc. A možná se dostaneš i na dálnici, kde už alespoň podle mě HTP nestačí (osobní názor, nikoliv osobní zkušenost!).
A co se týče výkonu, jsou zde ušlechtilé myšlenky, které ovšem mají jednu vadu. Sám mohu ovlivnit jak jedu, ovšem už neovlivním, jak jedou ostatní kolem mě ;-\ :-( . Myslím, že výkon je pro bezpečnost velmi přínosný, když se s ním správně zachází. Jinými slovy: výkon nejvíce schází v krizových situacích. A ty se jen velmi těžko předvídají... Třílitr ve střední třídě je možná přepych, možná zbytečnost. Výkon využijete třeba jednou za život, ale může někomu také zachránit život (ale také vzít samozřejmě). V Roomsteru zřejmě využije majitel 100 procent toho, co poskytuje, ale život mu to třeba nezachrání...
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 21:17
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Zajimava myslenka,ale pravdiva.Bohuzel ne kazdy(ani ja ne) nema na BMW 3er 3.0-a takovych je 98% bohuzel.A do ojetiny jit nechci.Kazdopadne mi ma Ibiza 1.2 51kw staci,protoze jsem klidny ridic,jezdim i po dalnici(pravda-vetsinou sam nebo ve dvou)a nemyslim si ze bych brzdil provoz,prave naopak.Ale je pravda ze trilitr je holt trilitr o tom zadna!!
neregistrovaný "rodrigez"
5. 2. 2007 21:29
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Mě se o třílitru taky ani nesnilo. Maximálně jsem kolem něj šel na parkovišti ;-) Dal jsem to jen jako příklad... Jinak hodně šťastných km s 51 koníky :-)
neregistrovaný "Kraken"
5. 2. 2007 21:58
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
51kw neni 51 "konikov"
anonym
5. 2. 2007 22:36
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Chybička se vloudila. Moc se omlouvám, takhle ošidit stádečko ;-)
neregistrovaný "HOla"
6. 2. 2007 00:04
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
...já mám 47 kw (SDI) a myslím si, že všichni, co tady nadávaj, nemaj auto vůbec :-) ..není to žádný dělo, ale na normální ježdění to úplně stačí
6. 2. 2007 06:55
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Ano, proste uspokoji, ale nenadchne. Co sa tyka bezpecnosti, tak vykon je na toto auto hodne poddimenzovany. Nebol som ani nejak zvlast nalozeny (2 osoby, par pocitacov s prislusenstvom) a predbiehat bolo utrpenie. Trojka, plyn po podlahu a aj tak sa tomu ktovieako nechcelo. Kolega s nalozenym Kangoom 1.6 bol uz daleko vpredu...
neregistrovaný "štaflík"
5. 2. 2007 21:27
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Jojo, silný motor možná jednomu promile řidičů jednou za X let zachrání život, ale kolik * se s pocitem silného motoru vyseká... to je úplně jiné číslo. Střídám hodně aut různých výkonů a nemám dojem, že pro člověka, který má mezi ušima něo víc než dutinu je vyšší výkon přínosem k bezpečnosti. Prostě jedu tak, jak to to auto umí. Když jsem byl mladej a blbej (zjevně polovina lidí tady ve fóru), tak mi 110 kW v 1060kg těžkém autě bylo párkrát sakra málo a měl víc štěstí, než rozumu. Dneska mi nedělá násilí jet v 47 kW, prostě předjíždím tak, jak to to ten motor zvládá. V čem je problém? Jsou situace, kdy je 220kW málo. Výkon nemá na bezpečnost žádný vliv. Možná pár zamindrákovaným zaoufalcům, co ještě neumí jezdit párkrát pomůže, ale mnohem častěji je oddělá.
neregistrovaný "rodrigez"
5. 2. 2007 21:39
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Tady bych s tebou trošku polemizoval. Do jisté míry souhlasím, ale já už potkal mnoho blbců, co to se slaboučkýma autama hulili co to dalo a skoro se nestihli vrátit do svého pruhu. Kdyby měli pár koníků navíc, stihli by se zařadit ještě bezpečně. I když když nad tím uvažuji, tak by to pak asi hulili ještě víc a předjížděli by ještě agresivněji. No možná máš pravdu, že to víc lidí zabije. Jenže ono záleží, na které straně barikády seš. Když někdo z tvé rodiny nepřežije, protože se nestihl dostat z krizové situace, protože scházel nějaký ten koník, pak si uvědomíš, jakou cenu má 1 kůň... Když ti nějaký blb rozboří v silným bouráku půlku rodiny, pak budeš psát zase jinak.
anonym
5. 2. 2007 22:22
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Můžeme polemizovat do nekonečna. Jde o to, že v této situaci by koně pomohly. Jenže, takový řidič (nebezpečný, chtějící po autu více než nabízí) by takto jednal i s třílitrem. Opět by měl problémy předjet, protože by předjížděl rychlejší vozy, nebo na větší riziko a vzdálenost. Všechno je to o hlavě!
neregistrovaný "rodrigez"
5. 2. 2007 22:24
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
tak už jsem spokojený. S pslední větou mi nezbývá než NAPROSTO souhlasit ;-)
neregistrovaný "Ondras"
6. 2. 2007 06:50
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Naprosto souhlasim,jsem rad,ze jsme se k tomu dopracovali :yes:
neregistrovaný "štaflík"
6. 2. 2007 19:26
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
přesně. Prostě jsou lidé, kterým bude ten koník chybět vždy. Ať už mají V 3,0l Twin turbo, nebo HTP.Prostě jezdí na hraně, protože je to baví (což by bylo v pořádku, pokud by byla jistota, že zrakví jen sebe - bohužel to ale odnesou nějací nešťastníci, kteří se mu připletly do cesty), nebo jsou mistři světa (tak kolem 18-20let) a super autem f tuningu (typicky Kadett ve věku 20-25 let), ale nějak to neodhadli...
neregistrovaný "Ondras"
5. 2. 2007 21:46
Re: KTO SI TO MOZE KUPIT?
Naprosto souhlasim! :yes:
neregistrovaný "Romus"
5. 2. 2007 20:12
Jo
Tohle dává logiku, já bych snížil objem na litr a přidal omezovač rychlosti za příplatek... :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 20:16
Re: Jo
;-\ to mělo bejt vtipný?
neregistrovaný "memec(clio197)"
5. 2. 2007 22:15
Re: Jo
Yap, je;]]
neregistrovaný "helmuthhyb"
5. 2. 2007 22:01
co riesite
trh sam ukaze co "prezije" a co nie.. :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SuPaFly"
5. 2. 2007 22:23
Zaujimave
Moze mi prosim niekto vysvetlit ako mozu 4kW zlepsit zrychlenie cca 1200kg vaziaceho auta o sekundu z 0 na 100KM/H??? Fakt mi to nejde akosik pochopit...dobre...keby mal Rooomster 100kil este by som to bral ale je to zmena vo vykonovej hmotnosti z 18.75Kg na kona na 17.15Kg na HP. To potom merali zrychlenie volnym padom??? >:D >:D >:D Este k tym tendencnym hodnoteniam testov aut v periodikach. Pravidelne odoberam magazin Auto&Moto&Sport a bol som dost nasrdeny z testu 11stich malych aut. Vyhralo to nove Clio....beriem zasluzi si to. Ale hned za nim sa v prvej patke umiestnili obstarozne kusy Polo, Ibiza a Fabia I.generacie setko koncern VW. Na tretom mieste bolo Grande Punto. Nech mi nikto netvrdi ze Fabia I. alebo Polo su lepsi ako nova Opel Corsa alebo Peugeot 207.....to je naozaj smiesne...bol to sice medzinarodny test ale hodnotenie bolo naozaj dost tendencne...napr Corsa mala jasne najlepsie jazdne vlastnosti ale jej lepsiemu ohodnoteniu stal v ceste zly vyhlad z auta...ved to je smiesne...napr Fabiu chvalili za velky vnutorny priestor...tak neviem ci som sa vozil v inom aute ale interier vo Fabii mi prisiel vsetko ine len nie priestranny. To nova Corsa a Clio maju interier velky ako mala Octavia prvej generacie:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 22:34
Re: Zaujimave
no ,když to tam psali tak je to asi pravda, alespoň podle nich,nebo máš jinej závěr proč je tak seřadili
Avatar - VDC
5. 2. 2007 23:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2007 06:59
Re: Zaujimave
Pisal som to vyssie, v com je narast vykonu..........
Staci sa pozriet na hodnotu maximalneho krutiaceho momentu a sme doma. Je uplne rovnaky a pri rovnakych otackach ako u 47 kW verzie. To znamena, ze vylepsili pruznost motora, a to ze si vyssiu hodnotu krutiaceho momentu drzi v sirsom pasme otacok. Krok ako taky vcelku rozumny a s praktickym vysledkom, ale ako som uz napisal na auto tejto velkosti stale nedostacujuci.
neregistrovaný "Ráďa"
5. 2. 2007 22:30
1.2 HTP = shitwagen pro pedofily
Jízda s motorem 1.2 je jako sex s devítiletou. Jistě, orgasmu možná dosáhneš, ale je to odporné. Nic porti fantazii, ale co je málo, je prostě málo!!!!!

Ten motor je málo prostě sám o sobě tečka. Žádné argumenty, je sám o sobě málo! A jestli se to v oblasti otáček kde je maximální výkon uměle zvedne o 4kw je jen marktingový tah. V oblasti provozních otáček 2500-3000-3500 je to cca stejně (kouknetě na graf výkonu 47kw a 51kw).

Nejede to a nejede a nejede a kdo to obhajuje je vylízaný přisluhovač VW grup nebo nejel v žádném normálním autě. 1.2 HTP není špatný, ale tak do nějakého Smartu či Fiatku o max. 700kg a ne pro Roomster!!!
Rozbalit vlákno
3
anonym
5. 2. 2007 22:47
Re: 1.2 HTP = shitwagen pro pedofily
Tak tak! HTP = Hned To Prodej! -jestli to někdo bude chtít!
neregistrovaný "RS6"
5. 2. 2007 22:51
Re: 1.2 HTP = shitwagen pro pedofily
to slovni spojení si vymyslel sám? jestli jo tak je to tady pro tebe škoda,měl by si s tím jít do televize,fakt sem se zasmál 8-s
anonym
6. 2. 2007 08:22
Re: 1.2 HTP = shitwagen pro pedofily
je este lepsie.. HTP - * to potiahne >:-[]
neregistrovaný "VVTi"
6. 2. 2007 00:01
o nicom
Vazne by som sa zasmial, keby chceli este aj priplatit za ten strasny 3-valec (viezol som sa). A ich "mili" priplatok 30-tis za 1.4 nech si strcia niekam. Kupuje vobec niekto predrazeny Roomster? Ja ich na cestach vidim minimum (jedno auto za dva dni - a to jazdim stale). Oni hovoria o predajnom uspechu. Aby to nedopadlo ako Renault Modus (predaj 1/3 odhadu).
Rozbalit vlákno
1
6. 2. 2007 07:00
Re: o nicom
ono to tak dopada, aspon na Slovensku su predajcovia z tohto auta nestastni.....proste to nejde....
neregistrovaný "Eddy"
6. 2. 2007 00:44
Bože můůůůůj....
1.2 HTP je fakt špatnej motor... Tříválcům fakt nevěřím... ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RS6"
6. 2. 2007 00:51
Re: .,
Kolik kilometrů si s tímto motorem najel,když toto tvrdíš
neregistrovaný "sword"
6. 2. 2007 13:44
Re: .,
60 000km v VW Polo predch.generácie a je to mimo mesto skutočne zúfalé auto v motoritácii 1.2 12V...v meste pohoda ale na okreskách vzhľadom na (ne)zrýchlenie sa nedalo predbiehať inak iba s neuveriteľným podradzovaním(niekedy aj do 2-ky)a to som ešte tlačil aj očami aby som to stihol,na diaľnici zase pri rýchlosti cca140km.h neuveriteľná spotreba...podotýkam že jazdím sám s prázdnym kufrom...
neregistrovaný "fuji"
6. 2. 2007 05:14
ty jo
to ted bude trhat asfalt >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ondras"
6. 2. 2007 07:04
Re: ty jo
Tohle muze napsat akorat IDIOT!A vidim ze takovych je tu more...pubertaku a idiotu.Jo a RAĎO jaky mas vubec auto??A prehanej,my te radi vyslechnem...Kdyz se ti to nelibi,tak odtud vypadni,co sem na tuto diskusi vubec lezes ICHTILE!
anonym
6. 2. 2007 20:17
Re: ty jo
Mercedes 500 SEL ;-) ...jsem jednou jel s 1.2 47Kw a po nastartování jsem si myslel, že to je dodle zvuku diesel, jelo to zajímavě, něco jak když bych měl řídit po 5 pivech. Prostě jsem se necítěl, ale ano máte pravdu z bodu A do bodu B jsme se přemístili. A pokud je 47kw ve spojení s Roomsterem tvůj ideál, tak jsi ichtyl ty >:D Hele, projeď několik aut různých nejlíp odlišných kategorií a pak dělej závěry ju? Omlouvá tě jině to, že jsi kromě své HTP nic moc asi neřídil :-O
7. 2. 2007 06:18
Re: ty jo
Spravaj sa slusne a hlavne si uvedom, ze nemas pravo nikoho odtialto vyhadzovat.
neregistrovaný "loo feng"
6. 2. 2007 08:40
nič nie je čiernobiele
... Tato diskusia je plna extremov. Niekto na 1,2 htp nadava iný ju brani. Hned na začiatok poviem že kombnácia toho motora a toho auta je zlá. Samotný motor nemusi byť zlý a asi ani nie je. Rovnako ako auto. Ale ich kombinácie nič moc. Argumenty že to je nebezpečne mať taky maly vykon su trapne a mozu ich napisat len ludia ktorí nevedia jazdiť.Ale o tom tu už napisalo zopar ludí velmi podarene prispevky tak to nebudem rozoberať. proste nie vykon je bezpecny ale schopnosti sofera prisposobit sa premavke a autu. Vratim sa ale k motoru. to zer je slaby je ok. Keby sa montoval do auta max vo velkosti fabky a mensieho. Jednoducho auta urceneho do rodiny pre manzelku ako nakupna taska pripadne pre firmu ktora ho da dajakej asistentke co bude chodit na postu danovy urad a do banky. Teda obsadene jedným max 2 ludm. S takmer nulovou sancou vozit nieco tazsie ako 10kg potravín s tesca na vzdial vacsiu ako 10km. Ale roomster je auto urcene pre rodinu(rodiacia deti bagaž pripadne svokra) alebo ako auto pre male firmy a živnostnikov ako polododavka. A v tom je problem. Ak taky slaby motor zatažíte 2-3 dospelm chlapmi supnete do kufra 50kg nakladu (co je este dost malo) tak budete taky motor musiet držat v otackach castejsie radiť a viac mu šlapat na krk.. A to nehovorím o sportovej ale o normalnej plynulej jazde. A vtedy spotreba zacne dramaticky rast.. jednoducho taky slaby motor uciti kazde kilo navyse.. Spotreba pojde hore jazdny komfort prudko dole a v meste sa s toho stane utrpenie. Zaver ?? motor ok ale do ineho auta roomster ok(aj ked ja ho nemusim) ale s inym motorom.
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 2. 2007 15:33
rychlo ci pomaly
nuz, zhrnme si nazory.
1/ blazni !!!! chcu trhat asfalt.
2/ naco prebbiehat.
3/ rezerva vykonu zbytocna
4/ vykonnejsie ale drahsie, kto na to ma ?
5/ aj ine znacky motory su male a s podobnym vykonom
6/ ty co chcu silnejsi motor su vrahovia
atd .....

mam vodicak uz 14 rokov, ale denne jazdim len poslednych 6 rokov. Nevyhnutnost, autobusom sa uz nedalo stihat. Menil som opel kadet 1.6D 40kW, Citron ZX 1.9D 47kW a teraz mam Getz 1.4 70kW. Nikdy by som nepovedal ze 1.2 47 alebo 51kW staci. Je to hlupost. Ako priblizovadlo po meste snad, len cenu to ma niekde inde. To moze povedat niekto kto sadne v nedelu do auta a slavnostne sa prevezie niekam k vode. Ja mam celkovu spotrebu (23.feb. ho budem mat rok) 5.9l/100km. Ano jazdim usporne. Lenze nie pomaly. Najhorsiu spotrebu mam ked po ceste domov dobehnem plno expertov co jazdia "ne" bezpecne 60-tkou a na rovinach to rozdupu na neskutocnych 70. Problem je v ceste, je z historickych dovodov velmi nevhodna na predbiehanie. Da sa ist v pohode 80 v kuse, az na dediny. Medzi nimi aj do 110 a vcelku bezpecne aj ked ja jazdin do 95 max, nenahlim sa idem pohodovo. Ale predbiehat sa da len tazko. A ked dobehnete hnupa, ktory ide 70 a v kazdej lavej zatacke ide kolesami za ciaru akoby to rezal 120 a mysli si, ze je najrychlejsi ide vas porazit. Z vlastnych skusenosti na tejto denno dennej trase (ale potvrdili mi to aj iny co jazdia denne viac ako tych min 50km nie len 5-10km po meste), ze ty co nedaju prednost, vacsinou potom idu pomaly a doslova zavadzaju. To nie je bezpecna jazda. To je sebectvo a chora predstava, ze oni to robia dobre a nikto nema narok. Ja ked vidim, ze sa ma snazi niekto predbehnut, alebo uz je dlho za mnou a nema odvahu, lebo tiez nechodim uplne najpomalsie, tak mu to v bezpecnom mieste umoznim, lebo viem ze sa mi bude pomaly vdalovat. Ale 70-kovi typci vam na tej deilnej trase, neuhnu -nepomozu. Do zatacky ktora sa da spravit 80-kou, ja ju pohodovo chodim 60 z velkou rezervou, oni dobrzdia na poslednu chvilu na 40, a tam vas napadne preco je potrebna bezpecna vzdialenost. Ta sa vsak tazko dodrzuje ked ho chcete predbehnut, pretoze len co dotoci zatacku da nohu snad na podlahu lebo zacne sa vzdalovat. Tak pohodovo si idem dalej, no nie dlho lebo co nevidiet som za nim, musim ubrat na 70, obehnut sa oproti prudu aut oproti, ktory podla murphy-ho zakonov ide zrovna na useku kde daleko vidno, neda. Samozrejme sa to konci zasa prudkym brzdenim, lebo dotycny zasa zbadal zatacku a auto predsa pri rycholsti vacsej ako 40km/h nezataca. A toto mi potvrdia vsetci normalni, denno denny soferi. Mam kamarata, ma firmu, najazdi stovky km, jazdi rychlejsie ako ja, ale ked sa niekto na neho dotiahne a snazi sa dostat pred neho, pusti ho, uberie, necha ho v pohode dokoncit predbiehanie. Vzdy sa potom bavime na tu istu temu, ze takych nechavame obaja bezpecne predbehnut, nech si ide ked je rychlejsi. Cize to nie je o tom ako kto rychlo jazdi, ale aky je kto sebec a hulvat. A zial cim je dotycny pomalsi, tym je na toto vacsi prasak. Ak niekto nema soferske schopnosti na to ist rychlejsie, nech si ide svojou rychlostou, ale nech necha inych ist. Aj ja sa niekedy jednoducho nenahlim. Ale vzdy myslim na to, ze nie som na ceste sam a ti za mnou chcu ist tych povolenych 90. Tak nechodim zatacky napol v protismere, nemam vyjazdy jak na F1 a potom skoncim na 75 max. Takze vazeni, uvedomte si, ze nie ste na ceste sami, a vase soferske schopnosti nie su maximu co je na ceste pred a za vami. Nikto vas nenahana, nemusite ist 90 ak sa pri tej rychlosti bojite. No pozrite sa obcas do spataku. Pretoze ak daleko pred vami niet nikoho a za vami sa taha 20-30 clenny had z aut, ktori sa zufalo snazi najst medzi autami v protismere dostatocnu vzdialenost je vhodne na najblizsom vhodnom mieste vedla cesty chvilu pockat kym budete zasa sam. Pretoze najvacsie chyby a omyly sa stavaju, ked sa sofer dostava do stresu. Pozera na auto pred seba, kontroluje auto za sebou, pozera ci by sa nedalo predbehnut a to len preto, lebo si vy myslite ze 60 staci aj v mieste kde je povolena 90-tka. Otazka potom je, aky podiel viny nesie aj ten ktory podobne stresujuce situacie sposobuje. Asi to nebude len zbozne zelanie piratov ciest, ked aj v pravidlach cestnej premavky najdete pojem "bezdovodne pomala jazda".
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "helmuthhyb"
6. 2. 2007 19:49
Re: rychlo ci pomaly
suhlas.. plny suhlas. Nebohy Jaro Filip to vystihol... povedal: ".....vacsinu kolizii nesposobia rychly ale chorobne pomal soferi..." a mal svatu pravdu.
neregistrovaný "štaflík"
7. 2. 2007 07:56
Re: rychlo ci pomaly
"Moudrý" názor... Můžeš to prosím doložit nějakou statistikou? Většina zrakvených borců, co ukazují v televizi nejsou tatíci ve fáčku, ale osmnáctiletí borci ve starých silných autech. Pokud se někdo zrakví tím, že předjíždí někoho, kdo jede pomalu (resp. pomalu pro Pana Šoféra), je to čistě chyba toho, kdo se zrakvil. Pokud nestihl předjet, neměl předjíždět a je *. Tečka. Jediné štěstí co může být je, že v protisměru to nestihne proti Tatře a nevymlátí nějakou rodinku v osobáku, která měla smůlu, že narazila na Mistra Co Spěchá Protože Má Woe Silný A Bezpečný Auto.Přečti si něco o fyzice (stačí základka) a pak mel o tom, že rychlejší jízda je bezpečnější. Není. Mimochodem mě baví fakt, že když po městě šedesát (fakt jsem takový *, že rychleji po městě nejezdím), tak s tím nemá problém nový Lexus nebo Audi co jede za mnou, ale deset let starý Golf jakože GTI f tuningu prostě MUSÍ předjet.
neregistrovaný "loo feng"
7. 2. 2007 10:02
Re: rychlo ci pomaly
to som ja jazdec.. už som to pisal -nic nie je ciernobiele. aj v tvojom nazore je kus pravdy. ale neprivlastnuj si celu pravdu, - "....Mimochodem mě baví fakt, že když po městě šedesát (fakt jsem takový *, že rychleji po městě nejezdím), tak s tím nemá problém nový Lexus nebo Audi co jede za mnou, ale deset let starý Golf jakože GTI f tuningu prostě MUSÍ předjet...." Ani ja po meste nechodim rychlo. a tomam v rukach bud 5kokvu alebo sedmu bawora.. ta tema bola o okreskach nie o mestach, Rocne njazdim cez 50tis km. mal som auta rychle aj pomale (patrol)ale ked vidim ist niekoho rychlo tak sa proste dam co najviac doprava a nech ide. Priklad, Cesta nitra zlate moravce. Je to cesta smrti. Nikdy by si to nepovedal. Cesta siroka... veeeelmi siroka,, dlhe 2-3 km rovinky zatacky tiahle prehladne.. A preco sa tam ludia zabijaju ako muchy??? zabijaju sa tam 2typ soferov. Prvy typ je presne ako ty. Podla fYziky si zmyslia ze je bezpecne ist dajme tomu 75 - 80.. co je pekne keby pouzili aj druhu cast pravdy.. ze nie rychlost je vseliak ale to ako sofer dokaze vnimat okolie reagovat predvidat orientovat sa v priestore a case. Ale to dokaze pomerne male percento pomalych soferov. Jednoducho sa nalepia na stredovu ciaru a do 15min je za nim asi 20-30clenna kolona.. nervozita rastie. A kedze podobny blbec ide casto aj v protismere stretaju sa kolony kde je spolu niekolko desiatok aut ktore sa snazia predbehnut jedneho typka ktory ide po strede ako kral svojou "bezpecnou 80kou"...A stacilo by tak malo. "upratat sa co najviac doprava.a pouzivat SPATNE ZRKADLO. Ono sa totiz da krasne potom predbehnut. a hlavne bezpecne predbehnut. A tu je druhý opacny problem.. Soferi ktorí jazdia rýchlo to casto NEVEDIA. NEVEDIA ako bezpecne predbehnut auto ktore ich "pusta". Ked dobehnem totiz skodovkara s 1,2htp v 2km stupani a je to sikovny chalan a pustí ma tak nemusím nutne pri predbiehani vyletietdo protismeru pod kamion. a to mnohí nevedia. NEEXZISTUJE AKASI BEZPECNA RYCHLOST.. co je bezpecne ?? 40?? ok tak dajme na dialnici 40ku. alebo 80? alebo 160????? fyzika hovorí jasne. E = m*c2 To je o tom ze energia telesa je druhou mocnimou jeho rychlosti vynasobenou jeho hmotnostou.( napriklad tento vzorec je navod na jadrovu bombu) Ale to je len polovica pravdy.. druha je ze na nemeckých dialniciach na usekoch s neobmedzenou rychlostou je MENSIA umrtnost ako na usekoch kde je rychlost obmedzena na 100 príp 80km/h . Cela pravda je v tom ze chyba je v soferoch. ked raz niekto nevie co sa okolo neho deje ignoruje okolie a ma pocit ze ma patent na rozum a ze objavyl "bezpecnu rychlost" je vsetko pripravene na dobry PRUSER. A rovnaky PRUSER je vo vzduchu ked niekto ide rychlo a proste na to nema ale mysli si ze ma.......
neregistrovaný "štaflík"
7. 2. 2007 19:23
Re: rychlo ci pomaly
zaměňuješ dvě věci. Pomalejší jízdu, kterou zvládá i "mrdka" typu HTP (a která stačí i na jízdu něco nad limitem) a extrémně pomalou jízdu nalepenou na střed a doprovázenou nevnímáním okolí. Jistě uznáš, že to je něco jiného. Hovoříš-li o německých dálnicích, je třeba si uvědomit, že ty omezené rychlosti jsou na úsecích, které jsou kontrukčně či stavebně nebezpečné a je ryzí spekulací tvrdit, že vyšší nehodovost je tam dána nižší rychlostí. Troufnu si tvrdit, že kdyby se na omezenených kusech něm dálnic dala neomezená rychlost, bude nehodovost vyšší.
A ještě jedna douška - dva pomalí řidič s kolonou za zadkem se potkají v protisměru (jak popisuješ), v tom budou oba předjížděni někým, v dokonale silném, rychlém a "bezpečném" autě. Výsledek ti borci v silných a "bezpečných" to do sebe narvou rychleji a s menší rezervou, než ostatní. Přínos silnějšího motoru? Možná rychlejší smrt. Prostě je to o hlavě, ne o motoru. Měl jsem silné auto, mám relativně slabé auto (ale střídám s relativně silnými auty) a nemám pocit, že bych byl v tom slabším autě větším rizikem pro okolí nebo spolujezdce. Ano, příští auto si koupím o něco silnější, ale ne kvůli bezpečnosti, ale pro pocit a menší potřebu řadit.
neregistrovaný "Jan"
6. 2. 2007 22:37
Re: rychlo ci pomaly
Nechce se mi ty tvoje blaboly ani cist >:-[] >:-[] :no: :no:
7. 2. 2007 00:14
Dotaz
Scházi mi v diskusi názor GTI jakožto největšího obdivovatele výrobků fauvé, tj.škodofky též.
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2007 06:06
Re: Dotaz
Tak to si jeden z mala alebo jediny....
neregistrovaný "marty"
7. 2. 2007 11:29
další mr_ka od škodovky
Neni nad 3.0 V6 24V, jezdí za míň než tahle krabice se zadřeným tříválcem. Nechápu, jak někdo může takhle vyhodit peníze z okna
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2007 12:26
Re: další mr_ka od škodovky
>:D >:D >:D