Rover 75: Více noblesy
20.1.2004Trochu tajemstvím obestřená britská limuzína přichází s faceliftem, zdůrazňujícím její distingovaný charakter.
-
neregistrovaný: "Alex" [213.210.189.XXX] 20.01.2004 11:09
bez titulku
Puvodni design se ctyrmi samostatnymi svetly vpredu byl povedenejsi.....-
neregistrovaný: "vedeni" [194.212.136.XXX] 20.01.2004 11:35
« Re: bez titulku
Souhlas, tohle docela podelali. Uz to nevypada jako Jaguar az dvoutretinovou cenu. :)-
neregistrovaný: "Yaroukh" [212.158.129.XXX] 20.01.2004 16:13
« Re: bez titulku
souhlas :o( skoda preskoda-
neregistrovaný: "esefjr" [62.245.88.XXX] 20.01.2004 19:17
« Re: bez titulku
není co dodat pánové, máte pravdu.
Hodně nedoceněné auto...pro pohodlné zákazníky a na dlouhé cesty ......za ty peníze.....kdybych je měl....
-
neregistrovaný: "Riker" [217.112.161.XXX] 21.01.2004 09:42
« Re: bez titulku
Je fakt, ze predchozi 75, zvlast ve verzi MG-ZT, byla hezci. Jinak auto to neni spatny, akorat britska kvalita zpracovani to bohuzel trochu degraduje... a spolehlivost taky neni jeji prednosti.-
neregistrovaný: "DeeDee" [80.188.67.XXX] 21.01.2004 10:34
« Souhlas i nesouhlas
Souhlasim s výše uvedenýma pánama - tenhle facelift se moc nepoved. Ale protože s přesně tímhle autem jezdím, a vopravdu ho považuju za levnější "Jaguar", tak nesouhlasím, že britská kvalita zpracování je špatná - Rikere seděl jsi někdy v tomhle autě?? Myslím,že bys obdivně zíral!! Fakt.-
neregistrovaný: "Freedom" [195.113.106.XXX] 21.01.2004 13:36
« Re: Souhlas i nesouhlas
Teda musím se přidat je to nic moc ten blatník mohli dotáhnout taková domácí výroba- a co se týče kvality zpracování a angličany tak je to fakt nic moc když jsem viděl Rovera poprvé - byl jsem hodně znechucen pravdou je že to nebyla 75 a modely vycháyeli od Hondy. -
neregistrovaný: "Riker" [217.112.161.XXX] 21.01.2004 13:37
« Re: Souhlas i nesouhlas
Sedel. Dokonce asi 30km i za volantem. Auto je to moc pekny, trochu malo mista na vnejsi rozmery, ale pekny. O ty kvalite zpracovani usuzuju z mych zkusenosti s Roverem 25, kteryho mame doma. Je fakt, ze 75 vznikla uz pod vedenim BMW a nejspis se dela v jiny fabrice nez 25/45, ale delaj to stejny lidi. Mimochodem ta kvalita u Jaguaru taky neni moc super. Cetl jsem test S-typu po 100000km a valce rozebranyho motoru byly poskrabany celkem slusne. Podle me auta vyrobeny v Britanii nejsou, co se tyce tohoto kvality zprac., moc dobry. Zase jsou ale dost pekny. Ted se mi vazne libi MG-ZR.-
neregistrovaný: "mates" [195.146.114.XXX] 21.01.2004 15:02
« Re: Souhlas i nesouhlas
Vyser se na to co ti predlozi nemecky casopis! Tyhle hodnoceni typu jedna pani povidala jsou strasny! Navic ti tam zapomneli napsat, ze to byla prvni verze S-Typu, ktera s tou dnesni ma spolecny pouze vnejsi design. Ten facelift, ktery ma letos byt na trhu bude vazne super. Ze starejch XJ taky tekl olej a ja nevim co jeste. Projed se novym XJ a uz nikdy jiny auto nebudes chtit. Dost taky zalezi na tom, jak kdo s autem zachazi. Pravdou je, ze servis v Cechach by mohl byt o fous lepsi, ale taky to neni zadna tragedie. -
neregistrovaný: "Mr.modena" [213.235.78.XXX] 23.01.2004 16:13
« Re: Souhlas i nesouhlas - prosba
Dobrý den, těší mě, že se zde také někdo objevil, kdo má reálné zkušenosti s Roverem 25. Mohl byste mi na email napsat jaké jsou pozitiva/negativa/dojmy z 25ky. Otec uvažuje, že by si ho nechal dovézt z Anglie... Předem moc moc děkuji!
-
-
"-- skrytý --" 27.04.2010 09:56
« Re: Souhlas i nesouhlas
Souhlas s panem DeeDee. Jsem pomerne cerstvym majitelem R75 Tourera (s klasickym faceliftem ale maximalni moznou vybavou tedy Connoisseur SE) ovsem jsem dlouholetym Roveristou, vlastnim i Rover 220SDi (mark III). Nemohu tedy souhlasit s tim ze se jedna o spatna zpracovani ci nespolehliva auta. Je to jen o majiteli a udrzbe, coz je ale napric vsemi znackami.
DeeDee, urcite by ziral, nekdy ho svezem ne? :-)
Jinak ano pratele souhlasim s tim ze novy facelift neni az tak hezky a tradicni jako stary klasicky. Nastesti mam klasiku.
/edit: ou diskuze z roku 2004? No aspon pratele vidite ze 75ky stale jezdi a majitele jsou s nima stale spokojeni, jsme toho prikladem >:D
-
-
-
-
neregistrovaný: "mates" [195.146.114.XXX] 21.01.2004 14:56
« Re: bez titulku
Pravda. Rover 75 byl dlouho muj velky favorit. Bohuzel u nas temer neexistoval nejaky rozumny prodej a pokus BMW byl spis na skodu Jeste ze "anglican vsech anglicanu" Jag si drzi svoje a da se na celkem spolehnout.
-
-
-
-
neregistrovaný: "mates" [195.146.114.XXX] 20.01.2004 12:13
Limuzina
Nebyl by snimek limuziny ze zedadu? -
neregistrovaný: "coolio" [80.95.120.XXX] 21.01.2004 12:08
Komu patří Rover dnes?
Komu patří Rover dnes? BMW? (viz. "obdoba BMW Individual") Já myslel že se nějak osamostatnil...-
neregistrovaný: "Riker" [217.112.161.XXX] 21.01.2004 14:26
« Re: Komu patří Rover dnes?
Podle me je samostanej, akorat spolupracuje s Cinanama. Viz novej City Rover.-
neregistrovaný: "TRUCKER" [194.212.129.XXX] 23.01.2004 02:12
« Re: Komu patří Rover dnes?
Pro upřesnění s Indy (Tata), což považuju za totální propad image, pověsti, atd. Já osobně si nejsem jistý, jestli 75 byla pěknější před nebo po faceliftu, líbila se mi i předtím, líbí se mi i teď, ale hlavně si myslím, že inženýři od Roveru by se měli věnovat spíše svým ostatním řadám- 45 to už je fakt ostuda a 25 je podle mého názoru celkem pokur..... 200 se mi líbila víc. Co se týče kvality nevím, nemám s Rovery žádné zkušenosti, ale ještě k tomu Jaguaru. No a co, že to byl první typ S-ka jak tu někdo psal, vždycky stál nemalé peníze a Jaguar se vždycky snažil a snaží dělat ze sebe výjimečnou značku snad ještě něco víc než BMW a Mercedes, tak si snad něco takového nemůže dovolit ani náhodou!!! A stejně to jsou nedotažené auta a oproti konkurenci (BMW, Merc, ani proti tomu pitomému Audi) nemají šanci!!!
-
-
neregistrovaný: "Michal" [80.188.70.XXX] 22.01.2004 15:52
« Re: Komu patří Rover dnes?
Patří nějakému britskému konsorciu Phoenix
-