Je fakt, ze predchozi 75, zvlast ve verzi MG-ZT, byla hezci. Jinak auto to neni spatny, akorat britska kvalita zpracovani to bohuzel trochu degraduje... a spolehlivost taky neni jeji prednosti.
Souhlasim s výše uvedenýma pánama - tenhle facelift se moc nepoved. Ale protože s přesně tímhle autem jezdím, a vopravdu ho považuju za levnější "Jaguar", tak nesouhlasím, že britská kvalita zpracování je špatná - Rikere seděl jsi někdy v tomhle autě?? Myslím,že bys obdivně zíral!! Fakt.
Teda musím se přidat je to nic moc ten blatník mohli dotáhnout taková domácí výroba- a co se týče kvality zpracování a angličany tak je to fakt nic moc když jsem viděl Rovera poprvé - byl jsem hodně znechucen pravdou je že to nebyla 75 a modely vycháyeli od Hondy.
Sedel. Dokonce asi 30km i za volantem. Auto je to moc pekny, trochu malo mista na vnejsi rozmery, ale pekny. O ty kvalite zpracovani usuzuju z mych zkusenosti s Roverem 25, kteryho mame doma. Je fakt, ze 75 vznikla uz pod vedenim BMW a nejspis se dela v jiny fabrice nez 25/45, ale delaj to stejny lidi. Mimochodem ta kvalita u Jaguaru taky neni moc super. Cetl jsem test S-typu po 100000km a valce rozebranyho motoru byly poskrabany celkem slusne. Podle me auta vyrobeny v Britanii nejsou, co se tyce tohoto kvality zprac., moc dobry. Zase jsou ale dost pekny. Ted se mi vazne libi MG-ZR.
Vyser se na to co ti predlozi nemecky casopis! Tyhle hodnoceni typu jedna pani povidala jsou strasny! Navic ti tam zapomneli napsat, ze to byla prvni verze S-Typu, ktera s tou dnesni ma spolecny pouze vnejsi design. Ten facelift, ktery ma letos byt na trhu bude vazne super. Ze starejch XJ taky tekl olej a ja nevim co jeste. Projed se novym XJ a uz nikdy jiny auto nebudes chtit. Dost taky zalezi na tom, jak kdo s autem zachazi. Pravdou je, ze servis v Cechach by mohl byt o fous lepsi, ale taky to neni zadna tragedie.
Dobrý den, těší mě, že se zde také někdo objevil, kdo má reálné zkušenosti s Roverem 25. Mohl byste mi na email napsat jaké jsou pozitiva/negativa/dojmy z 25ky. Otec uvažuje, že by si ho nechal dovézt z Anglie... Předem moc moc děkuji!
Souhlas s panem DeeDee. Jsem pomerne cerstvym majitelem R75 Tourera (s klasickym faceliftem ale maximalni moznou vybavou tedy Connoisseur SE) ovsem jsem dlouholetym Roveristou, vlastnim i Rover 220SDi (mark III). Nemohu tedy souhlasit s tim ze se jedna o spatna zpracovani ci nespolehliva auta. Je to jen o majiteli a udrzbe, coz je ale napric vsemi znackami.
DeeDee, urcite by ziral, nekdy ho svezem ne? :-)
Jinak ano pratele souhlasim s tim ze novy facelift neni az tak hezky a tradicni jako stary klasicky. Nastesti mam klasiku.
/edit: ou diskuze z roku 2004? No aspon pratele vidite ze 75ky stale jezdi a majitele jsou s nima stale spokojeni, jsme toho prikladem >:D
Pravda. Rover 75 byl dlouho muj velky favorit. Bohuzel u nas temer neexistoval nejaky rozumny prodej a pokus BMW byl spis na skodu Jeste ze "anglican vsech anglicanu" Jag si drzi svoje a da se na celkem spolehnout.
než jsem si fotky zvětšil kliknutím, tak jsem se lekl, že Rover začal vykrádat Pontiac. Po kliknutí už je vidět, že není tak hezký jako Pontiac Grand Prix 2004.
Pro upřesnění s Indy (Tata), což považuju za totální propad image, pověsti, atd. Já osobně si nejsem jistý, jestli 75 byla pěknější před nebo po faceliftu, líbila se mi i předtím, líbí se mi i teď, ale hlavně si myslím, že inženýři od Roveru by se měli věnovat spíše svým ostatním řadám- 45 to už je fakt ostuda a 25 je podle mého názoru celkem pokur..... 200 se mi líbila víc. Co se týče kvality nevím, nemám s Rovery žádné zkušenosti, ale ještě k tomu Jaguaru. No a co, že to byl první typ S-ka jak tu někdo psal, vždycky stál nemalé peníze a Jaguar se vždycky snažil a snaží dělat ze sebe výjimečnou značku snad ještě něco víc než BMW a Mercedes, tak si snad něco takového nemůže dovolit ani náhodou!!! A stejně to jsou nedotažené auta a oproti konkurenci (BMW, Merc, ani proti tomu pitomému Audi) nemají šanci!!!