Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BBC: Britské úřady začnou vyšetřovat pád automobilky MG Rover

Britské úřady začnou vyšetřovat okolnosti pádu automobilky MG Rover z roku 2005. Uvedla to zpravodajská společnost BBC.
Zpět na článek
7. 7. 2009 10:07
neregistrovaný "Eny45"
6. 7. 2009 13:50
neregistrovaný "507--"
6. 7. 2009 22:28
neregistrovaný "wector"
Avatar - euro89
6. 7. 2009 13:26
zavřít je, až zčernaj!!!
Doufám, že ty zmetky, který přivedli mojí druhou nejoblíběnější automobilku a britskou klasiku 20. století k zániku pozavíraj na hodně dlouho!!! Vždyť od doby, co ta pochybná společnost koupila Rover od BMW, Rover nepředstavil jedinej novej model (nepočítám CityRover [Tata Indica s jinym znakem na kapotě] a 25 Streetwise - to byla je další varianta přestárlý 25ky) a modely 25 a 45 měli kořeny v první polovině 90. let. S takovym vozovym parkem je jasný, že Rover nemohl stačit ani na korejskou konkurenci, natož na prémiovej segment, kam podle mě z historickýho hlediska jednoznačně patří. Jsem aspoň rád, že číňani nevlastní práva na "značku" Rover, takže ty zmetky, který teď budou produkovat ponesou na kapotě jakejsi paskvil Roewe...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Andromeda
6. 7. 2009 20:20
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
Tak ti mám dojem kolego,že všechno bude jinak >:-[] ...
Kdo ví...
Avatar - white label
6. 7. 2009 20:26
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
To nejsi sám... ;-)
Avatar - Andromeda
6. 7. 2009 20:29
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
Schází pouze "pomazaná poslanecká vyšetřovací komise" >:-[] ...Ostatně tu očekávám v dalším "předvyšumňovacím" kole >:D
Prostě klasický scénář,než poslední zhasne >:-[] ...
Avatar - white label
6. 7. 2009 20:46
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
Všechno a všichni "vyšumí" až "zčernaj"... ;-) :-!
Avatar - Ronault.
6. 7. 2009 20:48
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
Jistě, pane ministře :-! >:-[]
Avatar - Andromeda
6. 7. 2009 20:51
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
Pravil Sir Humphrey... >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
nebo jinak
[odkaz]
neregistrovaný "Eny45"
7. 7. 2009 10:07
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
Ono je to trochu složitější. Důvod krachu začíná už u BMW. Nebojím se říci že Rover byl technicky vytunelován. Všeobecně se ví že například BMW 1 je původní koncept Rover, který si BMW přivlastnilo. S tím že Rover neukázal poslední roky nové modely se nedá než souhlasit. Ale pokud se o to zajímáte, zjistíte že ty modely existovali. Jsou to označení jako R30 (následovník 25ky) Nebo RDX 60, což je model nahrazující 400-45ku. Ten byl ve vývoji přez 4 roky. pak si ještě přičtěte soudní tahanice o přední masku ala Audi. A nakonec 13 plat, kterej si prosadili odbory ke konci života značky. Každopádně jako hrdý vlastník se těším co vyjde z toho vyšetřování. Protože nějakej tunel tam klidně mohl bejt.
Avatar - Andromeda
7. 7. 2009 10:28
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
Rozumím ;-) a ostatní určitě také,jen trocha satiry směrem k oněm "komisím",které jsou k .....
Ostatně výše zmíněný seriál je v tomto geniální >:D ...
Jo a 75-ka byl krásný vůz :yes: ...
7. 7. 2009 16:42
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
Pokud vím, byly tam problémy poněkud hlubší a delší. První, kdo vycouval z Rovera byli Japonci - Honda. Stačí si připomenout dvojče na bázi Civicu. To se mi svého času dost líbilo. Pak Honda ale radší začala dělat svoje auta v Británii. Teprve potom přišlo BMW. Obviňovat ho ale z technického tunelování Rovera mi přijde poněkud, no....nešťastné. Masový britský automobilový průmysl vzal za své na konci sedmdesátých let. Možná to i souvisí se znárodňováním, slučováním a řadou dalších faktorů, které vývoj Británie provázely v posledním půlstoletí.

Problém bude asi v tom, že Británie je strašně drahou zemí a buď zde fungují montovny (Toyota, Honda, Nissan) nebo superdrahá auta (RR, Jaguar).

Myslím, že ta komise nezjistí nic, nebo dojde k jednomu poměrně jednoduchému závěru - že Rover nebyl na jedné straně konkurenceschopný a na druhou stranu prostředí a okolnosti znemožňovaly provést efektivní revitalitalizaci. Těch okolností může být celá řada, ale zcela určitě se jednalo o technické zaostávání a slabý vývoj (pro britský průmysl dost charakteristický jev...), drahá pracovní síla.

Známí (neautorizovaný servis) opravovali před několika lety 75ku Rovera. Jednalo se o lehkou bouračku a když si chtěli koupit plechy, zjistili, že na ně budou čekat půl roku, kdy je fabrika pojede. Takže jim auto stálo na dvoře půl roku, než ho dali dohromady. To se to pak těžko konkuruje.....
Avatar - Andromeda
6. 7. 2009 21:07
Re: zavřít je, až zčernaj!!!
Není nad otevřenost >:-[] ...
[odkaz]
neregistrovaný "507--"
6. 7. 2009 13:50
Je to jednodsuché
Akoby to riadili odchovanci nášho Mečiara. Ten tiež tu dal firmy rôznych špinám, tie vycucali peniaze a spoločnosť skrachovala. Čo sa týka Roveru, ten dostal balíček na záchranu, ktorý mal vydržať tuším na niekoľko mesiacov, ale po rokovaniach s Číňanmi, ktorý ich nechceli, peniaze záhadne vystačili iba na týždeň. A ešte zaujímavejšie je, že Číňania Rover chceli až po jeho krachu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wector"
6. 7. 2009 22:28
Re: Je to jednodsuché
Co je zajímavé na tom, že ho chtěli po krachu? Před krachem by museli převzít komplet všechny dluhy, to by chtěl jen blázen.

Angličani zase chtějí vyšetřovat něco, co je jasné. Prostě Rover vyráběl tragická auta, totálně jim ujel vlak automobilového průmyslu. Britové se často smějou Němcům jak dělají auta., ale Němci prodávají a o to tu jde.