Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rowan Atkinson je nejrychlejším mužem Top Gearu (video)

V pokračování filmu Johny English (Reborn) si vedle Atkinsona zahraje i Rolls-Royce Phantom s motorem 9,0 V16.
Zpět na článek
19. 7. 2011 12:05
19. 7. 2011 13:05
19. 7. 2011 13:22
19. 7. 2011 13:41
19. 7. 2011 14:32
neregistrovaný "Kubajsu"
19. 7. 2011 19:32
19. 7. 2011 19:51
19. 7. 2011 21:26
neregistrovaný "Stillborn"
20. 7. 2011 12:35
20. 7. 2011 17:38
20. 7. 2011 09:17
20. 7. 2011 19:06
neregistrovaný "Stillborn"
20. 7. 2011 22:49
5. 8. 2011 08:02
Avatar - igor77
19. 7. 2011 12:05
bravo
Mr.Bean :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2011 13:05
Mr. Bean
išiel dobre, ale vôbec to nevyzeralo na rekord. Presne, ako Clarkson hovorí, keď to vyzerá pomaly, tak to býva rýchle. Mr. Bean je asi na rýchlosť zvyknutý, keď v rozhovore povedal, že na svojom Mclarene F1 najazdil viac ako 30tis míľ.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - DBS
19. 7. 2011 13:22
Re: Mr. Bean
Nevypadalo to nijak rychle,ale stopu držel hodně dobře...
Avatar - iudex
19. 7. 2011 13:41
Re: Mr. Bean
Presne tak, rýchlosť na okruhu závisí od čistoty držania stopy a to sa obvykle vylučuje s efektným, ale neefektívnym driftovaním. Teda Atkinson šiel na prvý pohľad nudne a pomaly, v skutočnosti ale maximálne efektívne a čisto. :yes:
neregistrovaný "Kubajsu"
19. 7. 2011 14:32
Re: Mr. Bean
Úplně nádherný to bylo do posledních dvou zatáček. Pěkně plynule dobrzdit až k apexu bez náznaku smyku a pak rychle ven. Že by je někdo projel takhle pěkně jsem snad ještě neviděl :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2011 15:27
Můj respekt ...
mé UZNÁNí.. :yes: :-) :yes:
.. má pan Rowan Atkinson (je vtipný a autům výborně rozumí jak teoreticky - a špatný věru nebyl ani prakticky :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
20. 7. 2011 10:30
Re: Můj respekt ...
tak tak Sir Rowan Atkinson dokonce jel pokud se nepletu už Le Mans...
Avatar - boost.
19. 7. 2011 15:51
star in reasonably priced car
s Vettelem a Schumim byl Atkinson nejlepší host. Ostatní mě nezaujali, anebo to byly ty anglické hvězdy >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2011 19:00
Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Nevíte jak to tam je, jestli ty jejich staré auta tuším že to byla Suzuki Liana mají jiné tabulky nebo to pletou vše dohromady a tudíž novější auto bude mít zákonitě lepší časy.
Rozbalit vlákno
63
19. 7. 2011 19:13
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
kazdy vuz ma svuj zebricek
Avatar - euro89
19. 7. 2011 19:46
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Za 1. každý auto má svojí tabulku, resp. vždy, když pořídí nový vůz za rozumnou cenu, tak starou tabulku vynulují. A za 2. by mě zajímalo, jaký Hyundai máš na mysli? Já v Top Gearu pamatuju jen Lianu a Lacetti a teď mají tenhle slovenskej pekáč (i když netuším, jestli i pro GB se vyrábí na Slovensku)...
19. 7. 2011 20:35
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Máte pravdu , omlouvám se, je to Kia a ne hyundai, ale mě se tyhle čínský auta pořád pletou.
Avatar - Nerez
19. 7. 2011 20:56
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Myslíš Korejská auta že? >:D
19. 7. 2011 21:16
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Čína, Korea. Vždyť to je úplně jedno, všichni to jsou jen kopírovači evropskejch nebo americkejch aut. Sami osobně nic nevymysleli, ani autosvětu nepřinesli nic nového.
Avatar - das_autos
19. 7. 2011 21:42
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Každopádně korejskej pekáč ze slovenska má nejrychlejší časy,ale stejně se hnusně na můj vkus naklání.Hodil bych jim do cesty pár českejch výmolů a vyspravenej děr.To by se ta tvrdá plečka pěkně rozhodila a tam by se teprv ukázalo řidičský umění . >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2011 23:37
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Milý Kasprik(u) - doporučuji návštěvu (jižní) Koree, nejlépe SEOULu (a pozor na bradu! mohla by vám šokem "bouchnout" o zem ;-)
20. 7. 2011 10:05
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Jo a co bych tam tak viděl . Kopie , Kopie a zase kopie a nebo ty jejich různé kreace na automobily co nemají hlavu ani patu. Jedině Evropa, Japonsko , USA.
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2011 10:25
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Octl byste se "v budoucnosti" - pokud to takhle bude vypadat (fungovat) za 20 (?) let v česku bude/bylo by to SKVĚLÉ :yes: :-)
20. 7. 2011 10:38
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
No já právě doufám, že to v budoucnu u nás bude vypadat trochu jinak než v Číně a jiným podobným státům.
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2011 10:42
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Nu, JIŽNí Korea a Čína jsou ale docela DOST ROZDÍLné státy ;-)
20. 7. 2011 10:48
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
A v čem pak, já vím v Jižní Korei je méně lidí než v Číně. Jinak uvažování je úplně stejné.
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2011 11:08
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
S tím počtem obyvatel máte pravdu (dál už je to trochu "slabší" ;-)
Avatar - Poustnik
20. 7. 2011 11:28
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Kylie, myslím, že hážeš perly sviním..... >:D Kasprik byl nejspíš nejdál v Chorvatsku a o Asii zaslechl něco ve večerních zprávách a dokonale mu to stačí..... 8-s >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2011 15:36
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
:-) - ano, také jsem získala ten dojem ;-)
20. 7. 2011 11:44
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Řekněte mi prosím pár rozdílů mezi Čínou a Jižní Koreou. Rád se přiučím.
20. 7. 2011 12:04
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Nafackuj si, pak si kup letenku Korean Airlines do Soulu a garantuju ti, že už po přistání v Incheonu budeš čumět jako péro z gauče. Cesta z Prahy do Soulu je totiž skokem o patnáct let kupředu.
Samsung, LG, Cowon, Hyundai, rychlovlaky, nejnovější technologie, to jsou ty rozdíly.
Jdi k poskytovateli internetu a takovou rychlost, jakou u nás mají univerzity tam můžeš mít v provinčním městě za pár korun.

Vývoj v elektronice a technologiích už není doménou Západu, ale právě Korejců. Vývojová centra tu má Intel, AMD, IBM, Cisco...
Nebo ty víš o nějaké IT firmě stojící za řeč, která by měla ještě dominantní vývojová centra v USA nebo třeba EU?
20. 7. 2011 12:08
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
No dobrý, ještě ty rozdíly mezi Čínou a Jižní Koreou. Samsung, LG-kopírovači technologií-stačí se podívat na telefony nebo televizory-žádná špička to není, Hyundai-kopírovači aut-samostatný nápad žádný, Rychlovlaky-tuším, že v Číně jezdí nejrychlejší seriový vlak-německý maglev nebo tak nějak. Neberu to, že tam vládnou komouši a tam rádoby demokracie. Obě země jsou skoro stejné-obšlehnout co se kde dá.
20. 7. 2011 12:16
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Teď mám docela čas, tak se ti to pokusím vysvětlit.
Samsung a LG (společně se Sharpem) jsou absolutními leadery v oblasti technologií. Zapomeň na Apple, zapomeň na Nokii, to jsou pouze firmy, které složí dohromady ten telefon nebo televizi.
A považovat telefon za ukazatel vyspělosti národa, no to potěš pánbů. A mimochodem, ty znáš nějaký telefon, který by překonával v komplexu ty korejské?
Rozdíly mezi Čínou a Koreou jsou značné, jak po kulturní, historické a lingvistické stránce, tak po stránce mentality.
Mimochodem, víš, že firma vyrábějící nejlepší notebooky na světě je čínská a ostatní jen kopírují?

V JK jsem byl tři roky zpět a dojem to na mě udělalo nesrovnatelně větší, než třeba NY nebo LA.
20. 7. 2011 12:26
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
No jestli považuješ tyto dvě firmy za technologickou špičku tak potěš pánbůh. Jinak Sharp je tuším japonský, ale jestli si někde v Jižní Korei viděl něco podobného tak to byla jistě kopie.Jinak říci o něčem že je nejlepší na světě třeba v těch noutbucích tak to bych se zase tak neopovážil. Ty jejich Technologie samozřejmě původem pocházejí z Japonska nebo Evropy. Jestli si někdo myslí že si koupí LED televizor zn. Samsung a myslí si, že má nějakou špičku tak se plete. Má pouze klasické LCD, ale jinak pojmenované.
20. 7. 2011 12:32
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Sharp je japonský, proto jsem ho napsal do závorky.
Kvalitu a design notebooků lze objektivně určit, proto je řada Lenovo ThinkPad nejlepší na světě.

Dál to nebudu komentovat, nemá to smysl...
20. 7. 2011 12:57
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
No a proč pleteš japonskou značku do závorky mezi čínu a koreu. Kvalitu a dizajn objektivně určit-aha tak to jsem nevěděl. Jaké je prosím nejlepší vozidlo na světě nebo teďka budu shánět lednici trak prosím o radu která je nejlepší. Nemel aspoň kraviny.
20. 7. 2011 13:15
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Protože by byla chyba vypustit jednoho z leaderů.
Ano, kvalitu a design můžeme objektivně určit, proto jsou ThinkPady se svými IPS displeji, geniální kompletní klávesnicí, modulárním designem, snadnou údržbou, kompozitními materiály a možnostmi rozšíření nejlepší. Nebo snad chceš polemizovat, že Macbook je lepší, protože má na sobě jabko anebo že Acer je lepší, protože je levnější?
Na základě několika výchozích kritérií můžeme s téměř stoprocentní jistotou určit ten nejlepší výrobek, ať již se jedná o lednici nebo auto. Bohužel lednicím nerozumím, tam ti neporadím.
Pokud bys ale chtěl auto, rodinný domek/byt, krátkou zbraň anebo elektroniku, prosím.
2. 8. 2011 22:40
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Lenovo!?! >:D Promiň, spadl jsem smíchy pod stůl. Pracoval jsem na nejvyšších řadách managerských Dellů, HP i IBM a pro mě osobně je nejlepší Dell. Jen ta právě odcházející generace nebyla u mě 100% (D830 mi přišla lepší), ale staré D8xx a nově přicházející Exx20 jsou špička.

Co se osobních notebooků týče, hodně jsem měl rád W řadu Asusu (hliníkové a uhlíkové šasi, krásné zpracování, mňamka) a v dnešní době považuji právě "jablko" za to nejlepší. Na práci to pro mě není, potřebuji samošifrovací disk, čtečku identifikačních karet a tak dále, zkrátka věci z business třídy, které na běžné uživatele zaměřený Apple nenabízí.
Avatar - Poustnik
20. 7. 2011 12:22
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Ty jsi šťastný člověk, Kaspriku! Taky bych chtěl mít tvoji sebejistotu a neomylnost! >:D >:-[]
20. 7. 2011 12:27
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
No vidíš a to nebydlím ani v Praze kde jsou nejchytřejší, ale v obyčejných Sudetech.
20. 7. 2011 22:43
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
A když němci odcházeli vzali s sebou evidentně i rozum... Evidentně vám tam nezbyl vůbec žádný...
21. 7. 2011 14:11
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Clpače nevím o tom, že by němci ze své rodné země odcházeli.
Avatar - Hammunasakra
21. 7. 2011 17:25
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Myslíte že ty svoje (ne)znalosti Kasprik "hraje", nebo...? :-)
Avatar - R32
21. 7. 2011 20:25
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
>:D >:D >:D tééda, tak dobré večerné čítanie som už dlho nemal, tiež ma začala napadať myšlienka či si nerobí pr*el ale žiaľ asi to myslí vážne. Inak keď už chcel niečo hmatateľné čo Kórejci vymysleli tak LED TV, SAMSUNG s tým prišiel ako prvý... Inak ti tú cestu do Korei tíško závidím, raz by som sa tam chcel pozrieť. ;-)
21. 7. 2011 21:08
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Chlapče musíš ještě něco naštudovat aby jsi zjistil, že LED není žádná nová technologie, ale je to obyčejné LCD. Pleteš si dojmy a pojmy.
Avatar - Hammunasakra
21. 7. 2011 21:23
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
NEplete si "dojmy a pojmy"? Myslela jsem že LED je spíše/naopak NE"obyčejné" LCD, neb není podstvícen studenostvitnými katodami ale právě těmi LED diodami, nebo? ;-)
Avatar - white label
21. 7. 2011 21:42
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Nejdřív definuj pojem "obyčejné" LCD TV. V obou případech jde o LCD TV, ale u "obyčejné" LCD TV je LCD panel obvykle podsvícen trubicemi, ale u LED LCD TV LEDkama, a to buď pouze "obvodově" (edge LED), nebo celoplošně (full LED). Dále je podsvícení LED RGB, nebo pouze bílé LED...
21. 7. 2011 21:05
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Děvče. Nevím jakou neznalost máš na mysli.
Avatar - Hammunasakra
21. 7. 2011 21:21
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Chlapče - ty (ne)znalosti co jsi psal výše (jen NEvím/nejsem si jistá, jestli si tu ze všech ..., tedy SE VELMi bavíš, nebo nebo "ti pánbůh NEnadělil"...). Přiznávám že OPRAVDU NEvím :-)
21. 7. 2011 21:40
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Děvče, LED televizor je stejný jako LCD tudíš je podsvícen. Ale jestli myslíte OLED televizory tak ten prodává snad jen SONY v malých úhlopříčkách za neskutečné peníze. Jinak já jsem se též bavil při čtení jednoho časopisu o ojetých vozech s C5, kde nějaká blondýna psala bláboly o Citroenech. Je to tak 2-3 roky zpátky. Jinak já jezdím Citroenama již cca 40 let od CX,BX,XM, Xantie a C5.
Avatar - Hammunasakra
21. 7. 2011 21:53
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Chlapče, kdybych myslela brilantní OLED displeje NAPSALA bych to :-)
MRZí mne, že NE"umíte" uznat (svoji) "chybku" - neb rozdíl v podsvícení katodami a diodami je ... je (prostě) ROZDÍL v podsvícení katodami a (LED) diodami ;-)
PS: Jsem RÁDA že jste se "bavil" (profesionálům /co na ten text dělali korekturu/ kteří magazín řídí se ten text líbil - tak doufám že jste JIM napsal že to jsou "bláboly" - neb já s nimi a oni se mnou se ve zkušenostech, názorech i případných poruchách Citroënu C5 o kterém ten 13ti stránkový text byl SHODLi (a na textu pracovalo NĚKOLIK lidí - a ehm po vašem dnešním vystoupení NEmám dojem že by byli nějak "hluboko intelektuálně /znalostmi/ POD vámi/ :-)
PPS: 40 let jezdíte CITROËNy? Tak to byste měl vědět, že ŽÁDNÝ z vámi uvedených modelů před 40ti lety ještě NEjezdil ;-)
(a šly v pořadí BX, CX, XM, Xantia, C5 - a JÁ bych před 40ti lety jednoznačně volila Citroën SM s motorem od Maserati :yes: )
Jen pro "úplnost", zvládnete (mi) napsat co na těch 13ti stranách "byl blábol"? (myslím KONKRÉTNĚ :-)
21. 7. 2011 22:01
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Ježíš vy si pletete LED a OLED. LED technologie je technologie LCD tudíž má stálé podsvícení. OLED je to co vy si myslíte. Jinak pořadí je CX od 74 a pak BX od 82. Časopis už nemám, protože jsem ho vyhodil. Omlouvám se s lety jsem přestřelil je to 30 let.
Avatar - Hammunasakra
21. 7. 2011 22:28
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
NE, to si tedy NEpletu - alespoň doufám :-) (a "velkého šéfa" do toho NEtahejte ;-)
Jen VY (asi) NEvíte, že existují (ty "starší/původní") LCD podsvícené katodami a ("novější") LDC podsvícené LED diodami (OLED je ZCELA jiná technologie :-)
PS: S modelem BX malinké zkušenosti mám a ke 30ti letům "na hydraulice" GRATULUJi :yes:
PPS: Jinak ten text/přehled o CITROËNu C5 byl opravdu VELMi obsáhlý a že "je ok" jsem si celkem JISTA, neb jeden z autorů byl člověk kterého znalosti OPRAVDU respektuji a uznávám že "mu po kotníky nesahám" (určitě jeden z "nej-" českých motoristických novinářů) Martin Vaculík
Avatar - white label
21. 7. 2011 22:44
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
O podsvícení LCD standardními studenými KATODovými zářivkami (LCD-CCFL) použitých ve většině LCD televizorů jsi nikdy neslyšel? :-)

Jinak je ale pravda, že s LED podsvícením LCD TV přišla na trh jako první fa SONY, Samsung měl hlavně schopnější marketing a aproto si tolik lidí myslí, že to byl naopak jeho počin, navíc je Samsungem používaný termín LED TV dost zavádějící, protože se jedná maximálně tak o "LED LCD TV".
Avatar - white label
21. 7. 2011 21:59
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
"Snad jen SONY"?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Navíc bez amOLED displejů Samsung, dnes třeba "jablko" nevyrobí ani ajfon.

P.S. Jinak s technologií oled přišel původně Kodak.
Avatar - Hammunasakra
21. 7. 2011 22:05
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
První byl Kodak? To jsem NEvěděla... :-)
PS: Ale asi se nám "zodpověděla" otázka jestli se Kasprik svými texty "královsky baví", nebo je (jen) trochu ... ;-)
21. 7. 2011 22:33
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Já se jen bavím Vašimi znalostmi Citroenů. Že C5 budeme mít tento motor a C6 měla tento motor. A tento DS bude mít tento motor a tento výkon a tato DS bude mít tento výkon a možná i 4x4. A 6 válec vlastně ani nepotřebuje atd. Panečku to jsou věci.
Avatar - Hammunasakra
21. 7. 2011 22:47
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Trochu "nasilu" příspěvek (a navíc s CHYBAmi :-)
PS: To víte, já s ("hydraulickými") CITROËNy jezdím (zatím) jen 10 let ;-)
(ale zatím jsem opravovala jen JÁ VÁS :-)
PPS: zrovna MŮJ názor na 6tiválce je "právě opačný" - mě tedy CHYBĚT budou, a to tak že VELMi! :-|
(a to 4x4 NEbude možná... :-)
21. 7. 2011 22:29
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Pro iphone vyrábí displeje někdo jiný než Samsung, ale to nevadí.
Avatar - Hammunasakra
21. 7. 2011 22:49
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
KOHO myslíte?
PS: Ono to (zrovna) "veřejná" info moc NEní... (že prý LG - není to Samsung, ale bylo to "těsně vedle" :-) )
(ale když např. řeknete "blábol", bylo by fajn kdyby jste byl schopen říci CO jste tím myslel... :-)
PPS: A s tím "LED a OLED" - to je "chyb(k)a" spíš NA VAŠÍ STRANĚ.. (většinou) stačí říci: "Sorry, spletl(a) jsem se" ;-)
Avatar - white label
21. 7. 2011 22:53
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Jo, i-phone 4 má "nový" Retina displej, ale přesto platí, že se bez subdodávek Samsungu neobejde...

Zajímavé srovnání displejů: [odkaz]
Avatar - Falco
22. 7. 2011 13:56
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Co to tady meleš za kraviny? Americké firmy mají hlavní vývojová centra JK? Slyšel jsi někdy třeba o Silicon Valley?

Technologická převaha USA je stále velice výrazná.
Avatar - CIZEK
20. 7. 2011 17:22
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
ne děkuju pěkně, doufám že se vaše vize nenaplní
20. 7. 2011 10:25
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Chvíli jsem přemýšlel jestli vůbec takový "hlupáček" jako ty kaspriku stojí za reakci, ale právě proto, aby si i jiní, tobě podobní uvědomili, že lidé jako ty evropu brzdí a vlastně zavinili její ekonomické zpožďování za ostatními je důležité nahlas říci - JSI OBYČENÝ HŇUP, nic víc!!!
20. 7. 2011 10:37
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Ano máte ve všem pravdu. Hlavně si nezapomeňte doma přeleštit nějakého toho Korejce a zamáčknout slzu s tím, že to není BMW nebo Mercedes.
20. 7. 2011 11:07
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Až ukončíš ZŠ, dostaneš pas a rodiče tě poprvé pustí někam ven, tak pochopíš.
PS Žij blaze a uč se jazyky.
20. 7. 2011 13:41
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Nevím pánové o co se tady snažíte, např. takové Lenovo je původem IBM a koncepčně je pořád stejné ještě z dob IBM, možná má teď lepší procáky a displaye... Apple si telefon navrhuje sám z dostupných technologií, ano, většina součástek je Samsung, ale ta idea, to proč si to lidé kupují víc než samsung, který to pak okopíruje, to je to, proč je Evropa napřed. Jasně, možná bude v novém autě samsung nějaký lepší display, ale raděj si koupím BMW, Audi, MB nebo japonce a vím, že se svezu líp než s korejcem.
20. 7. 2011 13:49
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Mezi současným Lenovem TP a klasickýmí TP je rozdíl asi jako mezi Audi 80 a současnou A6. Určité rysy podobné, zbytek zcela odlišný.
Pokud je tou ideou ořezat systém na kost, zamknout vše a zavést diktaturu, pak pěkně děkuju. Lidi zaplatí i za kopanec do zadku, když se jim to správně podá.
Ano, teď víš, že se s D3 svezeš líp, než s Korejcem, ale bude tomu tak i za pět let? Podívej se na Equus, Genesis a jejich nejnovější motory... ;-)
Avatar - Falco
22. 7. 2011 14:07
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Koukám, že vydělávat peníze je vlastně naprosto banální věc, že?

Možná by jsi mohl také něco správně podat a koupit si D3, tedy pořádné auto na svezení, jak píšeš.
20. 7. 2011 14:27
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Vážený pane barone :-) ,
váš příspěvek zní na první pohled logicky - na rozdíl od toho "kasprického hlupáčka", ale v tom je právě pes zakopán. Jsem dost starý na to, abych si pamatoval, jak se v 80tých letech mluvilo o japonské elektronice a její kvalitě, jak se v 90tých letech mluvilo o japonských autech a jejich deignu a kvalitě - dnes je japonec pro vás standard, jste prostě určitě mladší než já. Za pár let budete podobnou odpověď psát někomu jinému, mladšímu, až budete probírat nová auta z číny, malajsie nebo indie a jako standard budete uvádět korejské vozy. Ano stále ještě mají německé(jiné jsi neuvedl/není již to divné) vozy částečně lepší techniku a jméno, ale taky si to nechají dobře zaplatit. Je na volbě každého z nás čemu dá přednost. Do sporů Apple versus Samsung bych se nepouštěl, těch soudů ohledně zneužívání patentů je tam tolik ..., a občas vyhraje ten a jindy onen ...... - nakonec se dohodnou, protože se potřebují, a a to je obchod. :yes:
Avatar - Falco
22. 7. 2011 14:09
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Ano, přesně jak píšeš, čínský a korejský růst je enormní, ale podobně neuvěřitelný se zdál před třiceti lety v Japonsku. A to se nyní neumí vymanit ze stagnace. Natož aby ohrozilo dominatní postavení západu.
Avatar - CIZEK
20. 7. 2011 17:32
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
souhlas, zkrátka tradice je tradice a na tu já dám více než na to, že v tom mají v Asii více serepetiček
Avatar - white label
20. 7. 2011 18:41
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Moc to zjednodušuješ, paušalizuješ... Podívej se kde jsou třeba dnes korejci (Samsung/LG) v TV přijímačích/monitorech/displejích... i takova firma jako třeba SONY je delší dobu pouze (těžkopádně) dobíhá a Samsung je nějakou dobu největší prodejce TV na světě. Je třeba přiznat, že zaslouženě, a to říkám jako někdo, kdo nemá ke korejcům žádný nadprůměrně pozitivní vztah a auto bych si od nich zatím stále nekoupil. Korejci mají našlápnuto k obdobě někdejšího japonského "zázraku", jestli se jim to povede i u automobilů je otázka, ale v době, kdy japonci kopírovali evropské produkty, včetně třeba naší Jawy, taky nikdo nevěřil, že za poměrně krátkou dobu budou Hondy, Yamahy, Suzuki, Kawasaki tam kde brzo byly a podopbné to bylo i s japonskými vozy atd.
20. 7. 2011 14:37
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Povim Ti to takhle. Kdyz bylo v roce 2002 MS ve fotbale v Korei, nasi komentatori meli sve *nabusene mobily* schovane v kapse- protoze videli, jake maji obycejni korejci. Uz tenkrat sledovali zapasy i na mobilu v primem prenosu. V cechach one doby jsi hrde na stul polozil Nokii 3110 a moh jsi na to balit holky >:D
21. 7. 2011 14:13
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Srovnávat zaostalé a rozkradené česko se zbytkem světa, no nevím no.
Avatar - CIZEK
20. 7. 2011 17:20
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Souhlas, já to taky všechno házim do jednoho pytle. I když pak na svoje názory tu čtu dost negativní odpovědi.
Avatar - boost.
19. 7. 2011 21:15
Re: Liana a hyundai mají jiné tabulky nebo nemají
Na hvězdy z F1 mají jinou tabulku. Vettelovi dali Lianu, jelikož ho chtělo přímo porovnat s Barichellem, který byl dosud nejrychlejší. Od 16. série mají Kiu Cee'd a tudíž udělali novou tabulku.
Avatar - Nerez
19. 7. 2011 19:32
Ceed
Jak dlouho už je jako "auto za rozumnou cenu" Kia Ceed? Má někdo info, co je v tom za motor? Dík
Rozbalit vlákno
2
19. 7. 2011 19:51
Re: Ceed
Maji Cee'd od minuleho (16.) serialu. Pod kapotou ma klasickou atmosferickou 1,6l.
Avatar - Armin Tamzarian
20. 7. 2011 07:40
Re: Ceed
Nop, Cee´d mají už od 15. série (kde byl třeba Tom Cruise a Cameron Diaz). :-)
neregistrovaný "Stillborn"
19. 7. 2011 21:26
Ač...
...Clarksona a vůbec celý pořad Top Gear opravdu v lásce nemám, tohle video bylo perfektní. Celou dobu jsem měl pocit, že z Rowana má Jeremy respekt a že Rowan ví o autech mnohem víc než on. A nejspíš to nebude jen pocit. Každopádně za Rowana a za V16 Phantoma dva palce hore: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2011 23:41
Re: Ač...
Mám STEJNÝ "pocit" (a on to NEbude jen pocit ;-)
PS: Jeremy se svým ORIGINALním stylem je fajn, ale je JEN "prima bavič" (jedno zda zrovna v oboru auto či ... cokoli), Rowan je až "mnohem dál" - opravdový ZNALEC aut, s REÁLnými zkušenostmi a velmi NADprůměrnými schopnostmi :yes:
PPS: Že při své inteligenci a schopnostech dovede famózně zahrát "ťulíka" typu Mr. Bean(a), to je jen další "palec nahoru" :yes: :-)
20. 7. 2011 04:40
Re: Ač...
A Clarkson snad reálné zkušenosti nemá? Vždyť moderoval i původní TG (podle imdb.com mezi roky 1988-2000) a moto novinařině se věnuje skoro 30 let, takže si myslím, že těch reálných zkušeností má víc než dost.
Ono srovnávat novináře, který má velmi široké, ač v určitých oblastech spíše povrchnější, znalosti (i tak ale převyšuje 99,9% lidí) s vyloženým nadšencem, který zas naopak vyniká jen v určité oblasti, která ho zajímá, je jako srovnávat jabka a hrušky.
20. 7. 2011 08:20
Re: Ač...
No jo, nějakých 30 let reálných zkušeností, co je to vedle Kylie a jejích eónů s Citroenem C5... Tu jen tak nějaký anglický bulík nepřekoná.
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2011 10:29
Re: Ač...
Já jsem náhodou jednou jela i Škodou 100něco (se sytičem!) :-)
PS: Nu ano, (skoro) celé "fanerozoikum" jezdím s CITROËNy ;-)
PPS: Ale na pana Atkinsona (bohužel) "naprosto NEmám" (a jeho "schopnostiznalosti" OBDIVUJi, RESPEKTUJi a UZNÁVÁM :yes: :-)
20. 7. 2011 12:35
Re: Ač...
Asi jo, ale občas hraje, tedy alespoň doufám že hraje, pěknýho de***a, viz jeho přistup POOOOWEEEER, na skoro všechno. Například když se snaží rozjet vláček na kolejích pomocí Jaguaru XJS s automatem a železnými koly - dupne na plyn a pak se diví, že to nejede, i když na tacháči je 80 majlí... >:D
Avatar - CIZEK
20. 7. 2011 17:38
Re: Ač...
Jo, Clarkson je v pořadu TG už mnohem déle, uváděl ho ještě před jeho znovu zrozením někdy v roce cca 2003/2004. Ale co jsem do nedávna netušil je to, že i James May moderoval TG už dávno před tím nedávno jsem ho viděl ve videu asi z roku 1997/1998
Avatar - 4hill
20. 7. 2011 09:17
Re: Ač...
Nesmysl..Jistě,Atkinson závodí a sbírá auta..jistě ví své.. Jenže když se podívám jak dlouho už dělá Clarkson do aut ,v kolika z nich seděl,kde všude s nima byl..Nenechte se zmást,on má za úkol hrát komika.Neznamená to však že by autům nerozuměl..Tomu může věřit snad jen blázen..
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2011 10:31
Re: Ač...
JISTĚ že autům ROZUMí (a má véééééélikánskou praxi) - ale měl v pořadu už HODNĚ hostů ... a takhle se většinou NEchová (takhle NEpůsobí) :-)
neregistrovaný "Stillborn"
20. 7. 2011 19:06
Re: Ač...
Jako já nevim. Beru, že se Jeremy vezl ve spoustě aut a ledasco už viděl a vůbec. Ale to pořád neznamená, že o těch autech skutečně něco pořádného ví. Ano, má za sebou víc aut než většina smrtelníků vůbec za celý svůj život uvidí, natož aby je řídili, ale prostě pro mě tohle automaticky neznamená, že je znalec (nebo jak to říct). Já Top Gear vidím jen jako show s téměř nulovou informační hodnotou a Clarksona (a všechny ostatní tam) jako nepříliš dobrého komika. A za to, co občas s některými auty dělají, bych jim všem napráskal! Třeba onehdá jsem v televizi zahlédl díl, kde zcela úmyslně ničili tři nádherné alfy romeo. Prostě ne. Top Gear se pro mě rovná: :no:
Avatar - Guttalax
20. 7. 2011 09:46
levný a levnější
Je dobré ,že je Top Gýr stále obsazován levnými tuctovými vozy. Pro případnou havárii je to celkem rozumná věc. :-! :-! Měli by taky nasadit to nejlevnější TATA ,at je srovnání
Rozbalit vlákno
0
20. 7. 2011 22:49
Ale
Ale jak Jaremymu Rowan jednou při přejíždění z pruhu v Hondě NSX nevyhodil směrovku, tu už nikdo nepíše...
Rozbalit vlákno
0
5. 8. 2011 08:02
McLaren F1
Jo, a po dnesku je opet nejznamejsim bouracem neuzasnejsiho auta moderni historie - dnes rano se mu podarilo trefit lampu a zapalit McLaren F1.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0