zasmial som sa iba Matesovej hlaske ;-) vo vztahu ku Ghosnovej grimase... (btw. gratulujem fotografovi, ktory ho zastihol v takejto chvili). Inak, Ghosna si vazim - vie co robi. Aliancia? Bol by som prekvapeny keby bola. Myslim, ze Wagoneerra do toho tlci Kerkorian, a Ghosn si nepotrebuje nutne zavesit na krk GM. Na to je podla mna pragmatik... ;-)
Jeste k tomu useknutemu nicku. Uz jsem se jednou zaregistroval pro prispevky do Motorcafe kterazto registrace zde nefunguje a odmitam se registrovat znovu a znovu do kazde rubriky.
Nebudeme jezdit za 20 let jednou globalni znackou, ktera staci posbirat neduhy vsech znacek a PR mit jako to nejlpesi ze vsech znacek? (Evropa se pomalu micha s Japonci i s Amiky, Volvo zaslapava Ford, Saaba a Opela ubiji GM, kdyz se do toho primicha Renault, no to bude mela)?
a co neprevalcuje sed Opelu, to dokonci kvalita Renaultu...
Je to ciste muj subjektivni nazor, ale za poslednich par letech nekolik znamych v mem okoli (rodina, kamaradi, kolegove) zkusilo noveho Renaulta a vsichni od nej odchazeji se slovy "nikdy vice". U jine znacky tohle nejsem schopen rict.
Nejedna se o nejake zavady interieru, ale o drsne problemy s mechanikou/ elektrikou, kdy je auto naprosto nepojizdne.
Co to je ta drsná závada?
Dle testů spolehlivosti, které nám jsou předkládány (je divné že zrovna německou metodikou že) je jako závažná porucha např.prasklá žárovka. No a pro milovníky kvalitních aut už jen jedna maličkost. V testech spolehlivosti z r.06 se PASSAT umístil po 5 letech užívání o několik míst pod LAGUNOU. AŤ žije kvalita značky VW. :yes:
Ja se neohanim zadnym empirickym merenim, ale pouze subjektivnimi zkusenostmi meho okoli (5 pripadu). Ty zase ocividne mas kolem sebe takove lidi, kterym se naopak kazi Passaty a Rendliky jezdi jak o zivot (coz dokazuje i tvrdak Ghostyx dole, ze i R muze byt spolehlivy drzak).
Z tve reakce je zajimavy 1 postreh: aniz by to tady v diskuzi kdokoliv naznacil, hned jako protiargument vytahujes "ze prece Passat je taky pekne poruchovy". Kdo tu zminil VW? Nesrovnavas s VW z nejakeho komplexu? Ocivividne je pro tebe VW skryte meritko..
Takze kdyz chces diskutovat konkretne o VW, dal jsem si tu praci a nasel vysledky TUV reportu; tj. nemecka metodika, test TUV 2006. Stari aut
2-3 roky, umisteni: 48.Passat vs.107.(posledni!!!) Laguna
4-5let: 65. Passat, 75. Laguna,
6-7 let: BRAVO 51.Laguna, 78. Passat (jo to byla jeste stara dobra Laguna, co s ni treba jezdil Ozzy). . . . .
8-9let: 48. Passat, 57. Laguna
10-11 let: 38. Passat, 54. Laguna
Tj. 4:1 pro tebou zminovaneho nepritele Passata.
Nemam statistiky rad, jak zminujes jde predevsim o zvolenou metodiku a ne opravdovou spolehlivost; ale sam sis o to rekl. Znovu opakuji, jedna se o !muj subjektivni! pocit z teto znacky. Kdyz uz bych si musel zvolit frantika, tak dam (v dnesni dobe) prednost Citroenu ci Peugeotu. Cus frantofilove, me dalsi auto bude Sved nebo Japoncik...
Soucasny Passat orpoti predchozimu zcela spatne - 11k najeto - vrze palubka na 2 mistech/blbne stahovani oken/uz probehla vymena xenonu a ozyva se klapot z navijece pasu - za mega super kara
Moj znamy kupil uplne novy model Laguny v r2001 Grand Tour v plne palbe. To auto bolo viac v servise nez na nem jazdil. Po 1-2 roku zistili ze motor bo spatne zlozeny. Po oprave mu to neaku dobu jazdilo a potom motor uplne skapal. Predal po 2 rokoch za 1/4 ceny. Tolko Renault.
Kecas nesmysly. Mel jsem jiz nekolik Rendlu a zadne drsne zavady nepozoruji. S jednim jsem najel 180 tis. km nez jsem ho v perfektnim stavu jeste i prodal a verim ze slouzi dal...
Jo, uz jsem nahore vysvetlil Ozzymu, ze jde o mych 5 zkusenosti, a ze zas nekdo najde ve svem okoli 5 majitelu Audi, Ford, ci Suzuki, kterym se zas naopak porad sypaly jejich milacci. Takze klid, pro tebe jsou to nesmysly, pro mych pet znamych svata pravda, takze kazdej at si vyber sam, co chce ...zdar