Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rozhovor: Aleš Novák, vedoucí divize SEAT

SEAT v nejbližších měsících uvede na trh dva důležité modely: Toledo a nový Leon. Jaké jsou ambice španělské značky, která se chystá výrazně oživit svou nabídku?
Zpět na článek
12. 11. 2012 18:15
12. 11. 2012 18:21
12. 11. 2012 18:43
12. 11. 2012 18:29
12. 11. 2012 19:10
12. 11. 2012 20:28
12. 11. 2012 22:30
13. 11. 2012 10:01
26. 11. 2012 20:02
13. 11. 2012 10:55
12. 11. 2012 16:39
Prodejci jako v Rusku
Tak pokud by meli u nas takove prodejkyne jako v Rusku, tak by meli v autosalonech narvano [aspon na cumendu]
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2012 20:55
Re: Prodejci jako v Rusku
seat predava v rusku menej aut ako porsche..... zjavne pekne baby predajom tychto koncernovych suntov nepomohli >:D

sanca ze stretnes v rusku seat je mensia ako ze do teba trafi blesk pocas burky :yes:
12. 11. 2012 18:15
marketing
V souvislosti s příchodem nových modelů by to chtělo trochu více podpořit marketingové aktivity, i když je to jistě velmi nákladná záležitost. Dát tak nezasvědceným lidem prostřednictvím např. masových medií a tisku jasně najevo, že je zde k dispozici kvalitní tuzemský vůz (Toledo) za dobrou cenu. Na této strategii si postavil svou existenci korejský Hyundai.
U Leona pak zase vyzdvihovat technologický pokrok, jako je nový VW podvozek, integrovaná LED světla jako první ve své třídě, systém Start/Stop, kvalitní interiér, design a mnohé další.
Zdá se mi, že v poslední době není SEAT mediálně dost vidět.
Rozbalit vlákno
2
12. 11. 2012 18:21
Re: marketing
No nevim, vedle Rapidu v ČR nemá Toledo moc šanci. Za to Leon by se mohl dost dobře chytit, technika Golfu za lepší peníze a trošku agresivnějším designem, proč ne? ;-) >:D
12. 11. 2012 18:43
Re: marketing
Toledo může zaujmout především po designové stránce. Mě osobně se líbí více než Rapid, i když jsou boční částí víceméně totožné, tak přední i zadní část je u Toleda dynamičtější. Mnozí lidé zase netouží jezdit v autě, které je "na každém rohu" a tak raději zvolí Toledo, které bude zcela jistě méně viditelné. Důležitá bude také jejich cena a výbava.
Avatar - rohYpnol
12. 11. 2012 18:29
Realita
1) na prodejce hážeme bobek, mizerná podpora
2) zákazník je nám ukradený
3) vyrábíme výprodejové modely koncernu
4) z vlastního vývoje jsme nepředvedli zhola nic za posledních 10 let

Už jen slogan Enjoyneering... kriste pane svatá máří magdaléno, kdo tohle pustil do svwěta >:-[] ? Jediná asociace se Seatem, která mě napadá, je to, že v Seatu zřejmě zaměstnávají místo inženýrů enjoyneery >:D >:-[] alespoň výsledny tomu odpovídají. Děkujme hospodinoVWi alespoň za nový Leon :-!
Rozbalit vlákno
5
12. 11. 2012 19:10
Re: Realita
Za posledních deset let SEAT vytvořil téměř stejný počet konceptů, které bohužel zůstaly jen koncepty >:D Ne vážně, od roku 2005 - např. nový LeonII./Altea/ToledoIII./Ibiza. No a to Alhambru, Exeo a MII raději nepočítám. Letos nový Leon a facelift Ibizy. Je vidět, že absolutně nemáš přehled. ;-)
Avatar - GM.rja
12. 11. 2012 20:28
Re: Realita
No, nevím. Tak moc, jak se mi líbí Alfy, tak moc se mi Seaty nelíbí (pokud to měla kdy být designová konkurence, tak se to hóóódně nepovedlo :-(
Rovné plechy bez nápadu, malinkatá zadní světla (Altea), nepříliš povedené přední masky (nová Ibiza už maličko lepší). Uvnitř zabalené problematické oturbíčkované motůrečky, spousta modelů vyráběných ve Španělsku (co si budeme vykládat, jestli se budeme dívat skrz prsty na Italy, tak Španělé jsou ještě níže). Nevidím moc důvodů, proč si toto koupit a jejich pozice na našem trhu zcela odpovídá jejich nabídce, kvalitě i designu. Kdyby se dostala výš, "předskočená" automobilka by měla veliké rezervy v prodejích :no: :no: :no:
13. 11. 2012 10:01
Re: Realita
Máš pravdu, že srovnávat SEATy s Alfou je zcela nesmyslné. Totiž pozice předražené Alfy s nevalnou kvalitou přesně odpovídá jejímu prodejnímu výsledku, který je dokonce několikanásobně horší než u SEATu. Je to právě Alfa, která se pravidelně umísťuje ve statistikách spolehlivosti daleko za Seatem. Předvedl jsi zde ukázkovou povrchně-stupidní kritiku, jelikož současné SEATy nemají absolutně problémy s kvalitou. Jsou naopak nadprůměrné, jak dokázal např. nedávný výsledek Ibizy v dlouhodobém testu Auto Bildu na 100 000 km. Navíc ve španělském závodě SEATu se vyrábí prémiové vozy Audi Q3 na jedné výrobní lince se SEATy. Převodovky, motory, podvozky a většina dalších dílů jsou dováženy ze zahraničí a zde vyrobené díly jsou montovány i do ostatních značek. Španělsko je pátým největším výrobcem aut na světě. Vyrábí zde např. PSA, Mercedes, Ford, Renault nebo VW.
Když už je řeč o designu, mě osobně se zase nelíbí Giulietta a MiTo - ty předky vypadají prostě hrozně. :no:
26. 11. 2012 20:02
Re: Realita
Taky bych nesouhlasil, že Španělsko je špatný výrobce. Podívejte se na Forda Focuse I, který byl také vyráběn ve Španělsku a kvalita je podle mě výborná!
Navíc je Seat stejně německá technika, takže je to celkem jedno a já Seatu docela fandím. Už designem zaujme mě osobně rozhodně víc než VW nebo Škoda. ;-)
Jinak rozhovor opravdu trochu o ničem ;-\
12. 11. 2012 22:02
Úroveň rozhovoru.
Bla,bla,bla. Informační hodnota 0. ;-\
Rozbalit vlákno
0
13. 11. 2012 06:32
gratuluji personalnimu oddeleni
Vybrali typickeho manazera nadnarodni firmy - hodne toho prosel (co na tom ze z nejakeho duvodu nikde dlouho nevydrzel), ma vysoke ambice (to se u pohovoru libi) i kdyz jestli vi jak toho dosahnout nevim . je mozne ze si to nechava pro sebe, ale moc tomu neverim.
Sam mam tu pochybnou cest u velke firmy pracovat a vyberova kriteria HR oddeleni opravdu nechapu, kolikrat mi personalni odd. velky firem pripada jak ucelove nasazene k rozkladu firmy. Tyhle odpovedi z clanku se daji pouzit z 90 ti % na jakekoliv odpovedi na ruzne otazky u spousty pozic u spousty firem. Boze!
Co se tyka informacni hodnoty - zlepseni vztahu mezi dovozcem a prodejci v prakladu znamena, ze v soucasnosti jde o prus.... zalezitost.
Taky jsem pochopil ze krome Ibizi nemaji moc co nabidnout, kdyz uz tak za cenu velkych slev z ceniku. ;-\
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2012 11:35
Re: gratuluji personalnimu oddeleni
Svatá pravda a zkušenost! Jen pořád nechápu, jak tihle přidrzlí novodobí manažeři co vědí všechno a ve skutečnosti vůbec nic dokáží celkem bez úhony kolovat ve sférách managementů celkem zaběhlých firem s tradicí a zblbnout tak těmahle kecama celé vedení a představenstvo. Za rok se zjistí - holt se nepovedlo a stálo to nemalé prachy, žvanil odejde a objeví se v té samé funkci v jiné firmě ;-) .
13. 11. 2012 10:55
Polo vs Ibiza
Mam moznost v rodine prime srovnani posledniho Pola a Ibizy, kterou jezdim ja....panove, tady neni o cem...v nicem, ale fakt v nicem se Ibiza na Polo nechyta, Polo je fakt klenot svyho segmentu!
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2012 11:49
Re: Polo vs Ibiza
Po designové stránce poněkud nudné Polo na Ibizu prostě nemá ;-) a cenovkou už vůbec ne. To jsou dva silné argumenty, hrající ve prospěch Ibizy. Navíc je tu ještě nový Peugeot 208, takže bych to s tím klenotem zase tak nepřeháněl >:-[]