Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rozhovor: Policisté nejsou připraveni, říká podnikatel, který chce bránit řidiče před policií

Luděk Lhotský slibuje, že jeho služba „Obrana řidiče“ se za vás postaví. Svět motorů se ho ptal, co vlastně nabízí.
Zpět na článek
14. 9. 2012 11:26
14. 9. 2012 11:51
14. 9. 2012 12:02
14. 9. 2012 12:07
14. 9. 2012 12:21
14. 9. 2012 12:24
14. 9. 2012 12:34
14. 9. 2012 12:35
14. 9. 2012 13:28
14. 9. 2012 15:28
14. 9. 2012 18:17
16. 9. 2012 23:06
14. 9. 2012 12:13
14. 9. 2012 12:22
14. 9. 2012 13:50
14. 9. 2012 14:11
15. 9. 2012 10:32
14. 9. 2012 14:59
14. 9. 2012 15:53
15. 9. 2012 10:14
30. 9. 2012 11:28
30. 9. 2012 11:08
30. 9. 2012 11:11
14. 9. 2012 12:21
16. 9. 2012 23:10
14. 9. 2012 11:50
14. 9. 2012 12:20
14. 9. 2012 12:05
14. 9. 2012 12:29
16. 9. 2012 23:13
14. 9. 2012 12:34
14. 9. 2012 13:32
14. 9. 2012 13:39
14. 9. 2012 17:35
16. 9. 2012 23:13
14. 9. 2012 14:47
16. 9. 2012 23:16
14. 9. 2012 16:44
14. 9. 2012 20:06
14. 9. 2012 21:32
15. 9. 2012 09:02
15. 9. 2012 12:59
30. 9. 2012 12:23
15. 9. 2012 12:58
15. 9. 2012 12:58
Avatar - KANKUNEN
13. 9. 2012 11:18
Jen chválím,
naše policie stejně piráty nechytá, číhají v poli před tabulí obec nejlíp z kopce nebo měří padesátku na kilometr dlouhé rovince čtyřproudovky. Až budou policajti na cestách tam kde mají být, bude se jezdit slušně a Lhotský nebude potřeba. Jak se jezdí není o lidech, ale o policii. Na západě jezdíme slušně všichni a západáci u nás jako my.
Rozbalit vlákno
7
14. 9. 2012 11:46
Re: Jen chválím,
Nesouhlasím. Proč by to, jak já jezdím mělo záležet na tom, jestli stojí za rohem policajt nebo ne?!
Avatar - KANKUNEN
14. 9. 2012 12:01
Re: Jen chválím,
Realita je taková.
14. 9. 2012 12:01
Re: Jen chválím,
A kde by ti policajti na cestách měli být? Jezdi, jak máš a může ti být úplně putna, kde zrovna stojí.
14. 9. 2012 12:20
Re: Jen chválím,
Tak putna to není...platím je já, ty, všichni...

Mě se tahle obrácená buzerace nelíbí. Myslím, že nejuvolněnější morálka na silnicích už naštěstí je vyléčená dobou a paradoxně nejhoršími řidiči jsou ti ohánějící se profesním životopisem a ti co jezdí jako před 30-ti lety, kdy bylo aut násobně míň. Pak mi připadá, že podobný vykukové dokážou jedině návrat k chaosu a neohleduplnosti...vždyť máme najednou novýho anděla strážnýho.
14. 9. 2012 12:27
Re: Jen chválím,
Tady jde o to, že dle Kankunena stojí vždy špatně. Protože měří za cedulou začátek obce? Ty, on, já, jako řidič tady nejsme od toho, aby jsme posuzovali, kde by měli stát správně, nebo které předpisy budeme dodržovat.
14. 9. 2012 12:45
Re: Jen chválím,
Je to zvůle policajtů nebo zadání??? Máš zadání donýst za službu 20k do kasy...tak se smekej. Ano, stávají na místech, kde jsou k ničemu, ale taky je vídám u zastávek, u přechodů apod...
Potkal jsem je na D1, kde řidiči co dojíždí poslední kapku vezli kanystr, když jsem píchnul kolo, byli u mě za 5min. Když jsem byl účastníkem nehody, kdy viník ujel a dal se případ jednoduše uzavřít jako moje chyba, vyšetřovali...
Takže nejsem obecně 100% spokojen s PČR, ale ztěžovat jí stíhání šmejdů, co dělají bordel na silnicích se mi absolutně nelíbí...
14. 9. 2012 13:34
Re: Jen chválím,
Jaké dostávají zadání, to netuším. Netuším ani, esi si můžou strážníci stoupnout a měřit kde chtějí, nebo kam je postaví nějaký velitel. Do jejich organizace vůbec nevidím. Co jsem ale zažil a co slýchám, žádné arogantní jednání, žádná šikana a pod. Někdy si sice zanadávám, kde kruci jsou, když auto za mnou na dálnici je tak blízko, že mu ani nevidím světla, ale všude být opravdu nejde.
Avatar - Katikakus
14. 9. 2012 11:26
Redakce!?
To myslite vazne s tim poskytovanim prostoru podobnym podvodnikum? 8-s :no:
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 4hill
14. 9. 2012 11:51
Re: Redakce!?
Je to neuvěřitelný..policie u nás je hodně opatrná na přísné tresty a snaží se většinu věcí řešit domluvou.Jako by nestačilo kolik klacků pod nohy jim hází samotné nastavení zákonů a jak jsou směšně odměnováni. Kolik chuti do práce jim asi zbude když budou ještě čelit konfliktu s podobným chytrákem?Jako by tu nebylo na silnicích vychcánků dost..ted ještě aby měli právní ochranu.V čem ještě chceme být světu k smíchu?Všude jinde v civilizovaném světě se s hříšníky "neserou"..jen u nás bude za chvilku policie mejt okna na autech a ještě budem prskat jak nás šikanujou..
14. 9. 2012 12:07
Re: Redakce!?
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Nerez
14. 9. 2012 15:28
Re: Redakce!?
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ronault.
16. 9. 2012 23:06
Re: Redakce!?
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
14. 9. 2012 12:13
Re: Redakce!?
Taky nechápu proč zrovna auto.cz dáva prostor takovýmu troubovi. Kde sebral, že 93 procent přestupků nejsou přestupky? Co je špatnýho na oslovení "Dobrý den, pane řidiči"? Nejlepší je chovat se při kontrole slušně a pokud něco provedu tak musím počítat s následky.
14. 9. 2012 12:22
Re: Redakce!?
Kde je sebral...tak jako Churchil věří jenom té statistice, kterou si sám sfalšuje :-)
14. 9. 2012 13:50
Re: Redakce!?
Nemám ponětí, jestli je 93 procent správně (můj tip je alespoň 50), nicméně přestupkový zákon jasně říká, co to vlastně přestupek je, když je za něj nějaké formální chování v jakémkoli zákoně označeno. Celé je to o tom, že sice splníš formální definici, ale ne podstatu, tedy materiální aspekt. Policista tě pak pokutuje, protože jsi se přiznal, ne protože bys něco musel skutečně spáchat.

Jako příklad by se dala uvést třeba stopka. Asi každému v autoškole říkali, že na stopce musíš zastavit, i kdybys viděl deset kilometrů na všechny strany. Přestupkový zákon říká, že nemusíš. Projetím stopky v takovéhle situaci, kdy žádná auta neuvidíš, nenaplníš materiální aspekt přestupku. Pokud jde o přestupky, lidé mají relativně silnou ochranu, které však často nevyužívají. Tahle drobnost neskutečně stěžuje věci jako automatické měření rychlosti.

Pokud jde o oslovení. Každého člověka oslovuješ nejvyšším dosaženým titulem. Ať už jde o titul akademický, profesní, nebo šlechtický.
14. 9. 2012 14:11
Re: Redakce!?
Počkej jak nemusí...?

Doba zastavení není stanovena pevně, ale je dané, že musíte vozidlo zcela zastavit na dobu, než se dokážete přesvědčit, že můžete bezpečně pokračovat v další jízdě. V přehledné křižovatce, kde se dokážete o okolní situaci přesvědčit už během zastavování, tak po zastavení kol můžete klidně hned pokračovat. V méně přehledné křižovatce může v některých případech policie považovat tak krátké zastavení za nedostatečné. Zcela zastavit ale musíte vždy, přestože v přehledné křižovatce dostatečně vidíte, že nikoho nemůžete omezit.

Nikde není napsáno, že musí řidič zastavit u značky STOP. Je-li značka doplněná vodorovným značením, musí zastavit u ní. V opačném případě je třeba zastavit v místě, ze kterého je do křižovatky dostatečný rozhled, ale nedochází ještě k omezení vozidel na hlavní silnici. Důležité je, že nemusí zastavit každý řidič zvlášť na stejném místě. Pokud musíte zastavit za vozidlem před vámi v místě, ze kterého již máte do křižovatky dostatečný rozhled, můžete pak pokračovat v jízdě zároveň s ním. Přehlednou křižovatku tak může s jedním zastavením projet i několik vozidel najednou a přispět tak k plynulosti silničního provozu.
15. 9. 2012 10:32
Re: Redakce!?
Nemusíš se na to koukat jako na ochranu před buzerací policistou, jak je to tu vnímáno, i když to k tomu může posloužit, pokud k ní dojde. Tenhle aspekt můžeš použít (mimo jiné) jako ochranu před úředníkem, protože úředník rozhoduje o značení. Nenaplnění materiálního aspektu může značit špatné označení komunikace. Pokud do přehledné křižovatky, kde je naprosto zbytečná, dá stopku, tak tě zákon fakticky nenutí ji dodržovat. Pokud na silnici dá zbytečně nízký rychlostní limit, opět ho nemusíš dodržovat. Pokud si obec bezdůvodně posune hranici, nemusíš ji dodržovat. O tom to celé je.

Pokud jde o tu stopku. Musí ti prokázat, že nezastavením ohrožuješ bezpečnost provozu. Pokud je tam zbytečně, neohrožuješ a nic jsi nespáchal. Zákon je zákon, ne nějaký kus pomalovaného plechu na tyči u silnice.
14. 9. 2012 14:59
Re: Redakce!?
Materiální aspekt s tebou ale nebude policajt řešit na místě.. Dnes už se navíc nedávají pokuty v dopravě dle přestupkovýho zákona ( § 22 byl zrušen) ale podle zákona o silničním provozu( § 125c) Prostě buď souhlasíš s přestupkem a vyřeší to s tebou na místě, nebo nesouhlasíš a oznámí tě na úřad.. tím pádem nechápu smysl celého pseudoporadenství při kontrole.

K oslovení.. jak má policajt vědět jakej máš titul, když tě zastaví a teprve si o doklady říká? V tu chvíli jsi řidič a tím to hasne. Po předložení dokladů už tě většinou oslovujou příjmením.
Avatar - Igithegreat
15. 9. 2012 07:27
Re: Redakce!?
Zadny souhlas ci nesouhlas neexistuje jak se mylne domnivas, v zakone je jasne uvedene, ze jste ochoten zaplatit (a to bud v hotovosti nebo ve forme slozenky) a nebo nejste ochoten pokutu zaplatit, pak nasleduje oznameni, ale s prestupkem jako takovym nesouhlasi nikdo >:D
14. 9. 2012 15:53
Re: Redakce!?
"Pokud jde o oslovení. Každého člověka oslovuješ nejvyšším dosaženým titulem. Ať už jde o titul akademický, profesní, nebo šlechtický." a jak si ma ten policista ten dosazeny titul zjistit? na osloveni "Dobrý den, pane řidiči" nevidim nic spatneho a plne reflektuje stav ktery policista ma moznost zjistit predtim, nez ziska do rukou doklady ze kterych muze vycist vice, osloveny je totiz clovek sedici za volantem, tedy ridic :-) imho pravo ridit ziskal povetsinou tim, ze prosel autoskolou a diky ni se stal ridicem
15. 9. 2012 10:14
Re: Redakce!?
Existují i neutrální oslovení. A když mu předložíš doklady a máš titul v dokladech uveden, tak by ho měl použít. Řidičem je jen řidič z povolání (pokud nemá vyšší titul). Policista si nemůže dovolit familiárnosti, jeho jednání by mělo být formální. Stejně jako je nevhodné užívání plurálu k oslovení jednotlivce, jako například: "Tak si vystoupíme."
30. 9. 2012 11:28
Re: Redakce!?
:yes: :yes: :yes: přesně...
30. 9. 2012 11:08
Re: Redakce!?
:yes: :yes: :yes: :yes:
30. 9. 2012 11:11
Re: Redakce!?
:yes: :yes: :yes:
14. 9. 2012 12:21
Re: Redakce!?
Souhlas, viz. výše... :yes:
14. 9. 2012 11:50
No amatéři
Tak jserm si rozhovor přečetl dvakrát a je jasné, že ten chlap vlastně a ta jeho firma není připravena vůbec na nic. Nic neříkající nekonkrétní odpovědi. Z toho plyne jen jedno a to kliente zaplať a pak se uvidí. když klient na místě neopatří žádné důkazy nic nezmůžeme. Podle odpovědi na kvalifikovanost zaměstnanců usuzuji, že právníky v řadách zřejmě nemají. Podle mě amatéři co to budou hrát na zdržování řízení.
Rozbalit vlákno
3
14. 9. 2012 12:20
Re: No amatéři
Ono nějaký řád v tom být musí, beze sporu. Ale za poslední týden to už je další článek, který pojednává o tom, jak ti cajti jednají zásadně protiprávně, šikanujou a pouze buzerujou slušné lidi. V zahraničí je policajt respektovaná autorita, mrzí mě, že si u nás musejí nechat takhle s*át na sedlo a ještě u toho salutovat. Článek z dnešního rána...[odkaz]
30. 9. 2012 11:27
Re: No amatéři
V demokratických státech stačí,aby tě policajti oslovili místo "Dobrý den,, "Brej den,, a v uniformě končí.
30. 9. 2012 12:53
Re: No amatéři
Tak jak u tvého příspěvku jsem se dlouho nenasmála,uvažuješ hlavou???Mám ti dát snad do článku návod?Z článku je jednoznačně patrno to,že na protahování nehrajou.Spíš mě vadí,že si redaktor nenechal vysvětlit nějaký ukázkový příklad.Solidní firmy ho mají připraven a můžeš si tam zavolat a oni ti ho pošlou.
14. 9. 2012 12:05
Čechystán...
Rano se doctu jak pravnik podal oznameni na policii, ze si ho dovolili zastavit a dat mu dychnout a ted si zase poctu, jak nejakej ceskej jeliman bude pomahat tem policii sikanovanym "chudakum".

Jezdim dnes a denne (rocne dam +- 35tis), mam vsechny body, a pokutu jen za to, ze jsem tupe veril navigaci. S policajty zadne negativni zkusenosti...

Cim to asi bude... odpoved je jednoducha - Nejezdim jak c*k.

Takze kdyz nebudete c**i, budete s policajty taky v pohode.

Humanisticka anarchie schovana za rouskou radoby demokracie...
Rozbalit vlákno
9
14. 9. 2012 13:29
Re: Čechystán...
:yes: A do puntíku potvrzuji tvou zkušenost.
14. 9. 2012 22:31
Re: skočit z okna Re: Čechystán...
Vážený pane, vy jste asi jeden z těch, kteří když v zákoně bude SKOČIT Z OKNA, tak skočí a ani se nezamyslí. A předloží-li před vás policajt doznání k vraždě Kenedyho, automaticky ho podepíšete.

Váš problém je v tom, že neumíte sám materiálně zhodnotit, proč vlastně ten zákon dodržujete. Kdybyste to uměl, uměl byste i popsat, kdy dodržovat není třeba, protože chybí materiální aspekt.

Jestli máte všechny body, měl byste už mít papíry v čistírně! Nebo čekejte obálku! :-) (ano, jezdíte hloupě výhradně dle litery zákona a ještě v ní máte bordel .-)))) Doufám že Vás nepotkám. Já raději řidiče s vlastním mozkem, kteří jedou podle aktuální situace a dle zákona až na druhém místě.
16. 9. 2012 06:55
Re: skočit z okna Re: Čechystán...
Aaaaaaa, pan potrefena husa a patrne take vsevidec v jedne osobe, gratuluji.. :-!

Mne staci, ze ty zakony jsou sepsany a dodrzuji je, neb ziji ve spolecnosti ktera to vyzaduje a nemam zapotrebi v nich hledat klicky.

Materialni aspekt prestupku... pan je vzdelanec (ne, vlastne si to nemyslim)... ten clanek na konkurencnim webu jsem take cetl a vy jste zase jen typicky czechaczek, ktery v nem vidi pouze to, jak nedodrzovat dopravni predpisy... aneb svobodaaaaaaaaaaaaaa, anarchieeeeeeeeee.

Vyrazte taky obcas z cechystanu do blizkych "civilizaci" at se poucite, jak ziji lide ve skutecnych demokratickych zemich, neni to tak daleko...
Avatar - Ronault.
16. 9. 2012 23:12
Re: skočit z okna Re: Čechystán...
Ach Bože, do čeho jsi to rozum dal...? 8-s
15. 9. 2012 08:25
Re: skočit z okna Re: Čechystán...
Mám stejný názor...něco taky najezdím, jsem mladý kluk s autem, co jde lehce za plynem a přesto pokuty žádné - krom jedné za to, že jsem si zapomněl doma peněženku s řídičákem. Za 3 roky jsem byl hodněkrát zastaven na kontrolu (někdy i 2x za noc) a krom toho jednoho případu pokaždé v pořádku.

A když vidím, co jezdí za bezmozky po silnicích, byl bych radši, když by někdo udělal firmu, která bude zastupovat spíše policii, než blbečky. Jestli je normální, že jedu pár sekund za řídičem a napočítám 4 věci které ohrožují ostatní účastníky provozu, tak ať ten člověk vrátí papíry...

Toť můj názor na arogantní "nedotknutelný" a "šikanovaný" hňupy za volantem.... Kdo nedělá nic špatného, nemá se proč za něco schovávat :-!
Avatar - Ronault.
16. 9. 2012 23:10
Re: skočit z okna Re: Čechystán...
:yes: :yes: :yes:
14. 9. 2012 12:28
Služba od zoufalce pro zoufalce
:no:
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2012 12:29
iZítra
Jsme na velmi profesionálním auto webu, kde většina čtenářů jsou fandové do aut. Řekl bych, že poměrně velký části se přesně tenhle nápad nelíbí a přesto si troufám říct, že většina zbulvárnělých periodik dokáže z podobnýho článku vyvodit jediný. Ti co se rádi svezou, ti co jim benzín voní mají další berličku pro svoje řádění...dávejte si na ně pozor.
Jejich hysterický nafukování čehokoliv má zrovna v podobně idiotským systému zdržování, protahování a znesnadňování perzekuce hříšníků nahráno na fantastickej atak.
Najezdím toho hodně, zažil jsem spoustu příjemnejch i velmi smutnejch věcí, ale nepatří mezi ně jednání policistů jako takový. Poměr slušnejch a šmejdů je úplně stejnej jako v celý společnosti a pokud sám nějakej přestupek udělám, chovám se tak jak se sluší a patří. Nepotřebuju a nikdo nepotřebuje příživníky vzniklý na základě mezer v zákonech...na vaši službu pane Lhotský vám tedy zvysoka kašlu. :no:
Rozbalit vlákno
1
14. 9. 2012 12:34
dalsi pracka
nektere odpovedi jsou uzasne dementni, kuprikladu : "Šance, že by náš klient pokutu dostal, je velice mizivá." jasne, osobne typuju ze pokutu dostane drtiva vetsina troubu co jim poslou byt jedinou korunu >:D a asi nejlepsi otazka a odpoved : "Říkáte, že nechcete bránit piráty. Ale má podle vás slušný řidič potřebu platit si vaši službu? - Určitě." >:D

myslim ze prislovi "lidska blbost je nekonecna" zde dostava uplne novej rozmer :-)

divim ze redakce Auto.cz vubec dava prostor takovejm dementum, telefonovat pri kontrole bych povazoval za vrchol neslusnosti a byt na miste policisty, tak takovemu cloveku neodpustim naprosto nic a krom prvotni priciny bych nechal kolegy at to vemou zevrubne a najdou co nejvic dalsich nedostatku na samotnem vozidle kde se mozna par vroubku take najde
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2012 11:54
Re: dalsi pracka
Gratuluji k jasnozřivosti,když vlastně nevíš o čem mluvíš,ale děláš závěry,u přestupku můžeš telefonicky konzultovat s kým uznáš za vhodné,na víc to děláš v době,kdy si policista dělá svoji práci,vezmeš-li v úvahu,že tě chce poslat do správního řízení tak máš právo si pro správní řízení opatřit takové důkazy,které uznáš za vhodné.Tak o čem proboha diskutuješ?Jestli jsem já článek pochopila a po té co jsem prohlídla správní řád a zákon o přestupcích,tak jsem pochopila,že mě policajt nesmí poslat do správního řízení dokud nemá bezpečně prokázáno,že jsem udělala přestupek.Takže,když si zavolám a dostanu radu co mám zdokumentovat nemá policista u správního řízení šanci.Pak má ale ten borec pravdu.Nejvyšším zákonem u nás je Ústava a když ji policajt poruší tak mu žádnej jinej zákon nepomůže,protože žádnej zákon na Ústavu nemá a mít nesmí,tedy pokud jsme demokratickej stát,ale to tě asi nikdo neučil.Z tvého postupu jak bys naváděl kolegy jsem vytušila,že ti jsou některé praktiky blízké,tak tě typuju na nějakeho policajta a ani se nedivím,že ti taková služba leží v krku.Ono se totiž jak jsem si prošla internet dá na každém policejním voze najít závada takového druhu, proč nesmí na silnici a tím nemyslím sjeté pneumatiky,nedovolenou kombinaci vzorků,nefunkční ruční brzdy apod.,Stačí se jenom zamyslet nad obyčejným heverem nebo klíčem na kola.Věc má jednoduché řešení:stačí aby policajti začali dělat to co mají uložené za povinnost tj zjišťovat vše co svědčí proti řidiči i to co svědčí v jeho prospěch a to stejně důkladně.Začít můžou např u toho,že hlídka není způsobilá k výkonu služby.On čas ukáže jak to bude.
30. 9. 2012 11:56
Re: dalsi pracka
aaano :yes: :yes: :yes: :yes:
14. 9. 2012 13:32
Redakce?
...tak co klucí, k autům za 50, 300k, k 5-ti nejprodávanějsšímk...k tomu všemu máte názor. Jakej máte k tomu, co jste dnes zveřejnili? Nebo je to placenej článek a zapomněli jste ho označit jako PR?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - manitou
14. 9. 2012 13:39
Re: Redakce?
tak určitě ... >:-[] :yes: ;-)
14. 9. 2012 17:35
Re: Redakce?
myslím si, že redakce by měla napsat pokračování! Jeden z redaktoru by se měl obětovat a spáchat přestupek(třeba 60km/h uprostřed obce) a pak napsat článek jak ho z toho pan Luděk Lhotský(nebo ta jeho firma) vysekala, nebo spíš jaký to byly vyhozený peníze!

Jinak se divím, že k tomu článku byla vůbec povolena diskuze >:D
Jestli to vůbec celý není jeden velký FAKE, který má otestovat inteligenci zdejších diskutérů :-)
14. 9. 2012 14:32
zpráva pro pana Luďka Lhotského
až Vám nějaký ten šoumen(klient), nadopovaný jistotou, že on potrestaný být nemůže, ZABIJE někoho z Vašich blízkých, tak si snad na pohřbu uvědomíte jaké lidi hájíte ;-)

PS: "93 procent přestupků nejsou přestupky" ... give my a break!
Rozbalit vlákno
5
14. 9. 2012 14:38
Re: zpráva pro pana Luďka Lhotského
Já tvůj názor na Luďka Lhotského asi sdílím, ale tohle bych mu nepřál. Já jenom doufám, že se mu v tomto druhu podnikání nebude dařit. Jo a co znamená give my a break?
14. 9. 2012 15:44
Re: zpráva pro pana Luďka Lhotského
já mu to samozřejmě také nepřeji, ale musí sí uvědomit, že tím co řekl zvyšuje nebezpečí na silnicích(podle mě mnoho lidí jezdí předpisově právě kvůli zákonům a ne z důvodu, že by někomu mohli ublížit-to si většinou neuvědomují) a tím zvyšuje i šanci, že nějaký nebezpečný řidič "potká" jeho nebo jeho blízkého!

"give my a break" je anglický slang a znamená to něco ve smyslu "nekrm mě!"
14. 9. 2012 16:05
Re: zpráva pro pana Luďka Lhotského
Give my nebo give me? Jinak ok, snad mu tady s tímto nápadem pšenka nepokvete 8-s
14. 9. 2012 17:19
Re: zpráva pro pana Luďka Lhotského
houby ... to je trapas, to hned 2x napsat špatně :*) :*)
14. 9. 2012 17:40
Re: zpráva pro pana Luďka Lhotského
Budu dělat že jsem nic neviděl :-) Ale chtěl jsem se raději zeptat, esi to není nějaká novinka a přiučit se. Jinak kouknul jsem na stránky toho idiota. Má tam docela hodně facebookových "lajků" 8-s snad to nejsou všechno klienti a brzo zavře krám.
14. 9. 2012 14:47
No fuj...
... další level úpadku auto.cz Podpora pochybných "podnikavců"? kolik asi tento pán zaplatil? :no: 8-s
Rozbalit vlákno
1
14. 9. 2012 16:08
Já sem myslel...
že tohle je server pro lidi co mají rádi auta a ne pro čůr...aky co si honí ego na silnici...Články typu Jak se bránit praktikám policie a rozhovor s tímhle ***m mě vyloženě se.rou...
Rozbalit vlákno
3
30. 9. 2012 11:13
Re: Já sem myslel...
:no: :no:
30. 9. 2012 12:02
Re: Já sem myslel...
:no: :no: :no: :no:
14. 9. 2012 16:44
Pane Lhotský!
Já se hlásím, že se k Vám nezaregistruju, protože moje přestupky stoprocentně přestupky jsou! Žádné že nejsou:-) když jedu po dálnici 180 není síla, která by zpochybnila, že jezdím jako prase:-) Vaše prohlášení mně urážejí! Buď okamžitě napište, že jsem mezi těma sedmi procentama, nebo Vás budu žalovat!!!
Rozbalit vlákno
6
14. 9. 2012 18:30
Re: Pane Lhotský!
No tak vidis, to ja tedy velice zpochybnuju, ze kazdy, kdo jede na dalnici 180 jezdi jak prase. Pokud pojedes o pulnoci uprostred pampy treba na plzensky dalnici, kde v tu chvili krome par kamionu neni duse, tak tech 180 nikomu nevadi. Muzes ale jet v patek odpoledne na D1 v kolone stovkou a ostatni vybrzdovat / viset jim v kufru a pak budes prase nejvetsi, i kdyz na papire dodrzujes nejvyssi povolenou rychlost...
Neboli todle obecne odsuzovani rychlosti bez znalosti okolnosti je stejne ... ehm ... povrchni (ne-li rovnou zhovadile), jako vyroky pana Lhotskeho...
14. 9. 2012 18:46
Re: Pane Lhotský!
Litera zákona mluví jasně, zdravý rozum zde nemá místa.
14. 9. 2012 19:01
Re: Pane Lhotský!
Prave ze zase tak jasne ne. Pokud by jsi prekrocenim rychlosti odvracel skodu na zdravi nebo zivote, jel napriklad s inzulinem k nemocnemu, muzes prekrocit max speed beztrestne. Takovych vyjimek je rada, a vzhledem k neferovosti bodoveho systemu je dobre, pokud se umis v rozumne mire branit.
14. 9. 2012 18:56
Re: Pane Lhotský!
Velmi dobre napsano. :yes: :yes: :yes:
14. 9. 2012 21:39
Re: Pane Lhotský!
Jenom pár kamionů a 180 nikomu nevadí. Už tě někdy předjelo auto valící o 100 víc než tvoje? Tobě to možná nevadí, ale mysli na to, že bys třeba mohl vzbudit toho předjížděného řidiče :-) nemluvě o tom, že auto jedoucí tichou nocí kiloosmdesát je slyšet na kilometry daleko, v Plzni o tobě budou vědět už za Berounem.
30. 9. 2012 12:07
Re: Pane Lhotský!
Ty máš odvahu chlape :-),chtěla bych vidět tvůj ksicht v momentu,když by ti dokázal,že sice jezdíš jako prase,ale,že jediný důkaz proti tobě je jenom tvé tvrzení,že jezdíš 180,což policajtům nemůže stačit a nejsou schopni to dokázat.Obávám se,že je to jen mé zbožné přání,ale kdo ví,třeba jednou i na tebe dojde a zaregistruješ se,pak se asi nebudeš stačit divit.
14. 9. 2012 16:48
To je zase tunel na lidi...Herbalife uz se neprodava jako kd
Najezdim rocne 60-70tkm, a muj nazor je, ze prace policistu na cestach (zejmena dalnicich) je ozdobou PolicieCR. Profesionalni chovani, pouzivani vlastniho usudku, rozumne nazory. Mohlo by jich byt vice.

Co je ale peklo, je uroven lidi na uradech, se kterymi nasledne vejdete do styku. Nevzdelani, nezkuseni, casto arogantni a tupi. Zde preji kazdemu ridici maximum pravni podpory a doporucuji se minimalne predem poradit s dobrym pravnikem, optimalne se nechat zastupovat pravni kancelari.

Chovani ceskych ridicu za poslednich deset let vyrazne vyspelo a priblizilo se Evrope. Staci zajet na Slovensko a hned citite vice testosteronu na silnici.
Rozbalit vlákno
7
14. 9. 2012 17:02
Re: To je zase tunel na lidi...Herbalife uz se neprodava jak
Po odstavcích: souhlas, nevím, nesouhlas. Policajti, co mě kdy zastavili, jako z partesu, slušní, příjemní, nevím, co bych jim mohl vytknout. S úřadama v tomto směru zkušenosti nemám a zobecnit se to asi nedá, někdy natrefíš. No a s cestováním na slovensku mám právě opačné zkušenosti. Na dálnici jsem při předpisové jízdě snad nejrychlejší (tady v čr jsem ve 130 za blba), no a mimo dálnic asi jako u nás (v podstatě velice slušně, občas potkáš blba, neřekl bych ale, že častěji, než tady).
Avatar - Hotwire
15. 9. 2012 13:18
Re: To je zase tunel na lidi...Herbalife uz se neprodava jak
No neviem ci si na Slovensku jazdil naposledy pred 15 rokmi alebo co...ja by som skor povedal ze je to presne naopak, tu v SR stretnem radar na kazdom rohu, nikto sa tu neodvazi ist rychlejsie, ked idem po dialnici 140-145 tak kazdeho len obieham, a fakt len raz dlhy cas sa stane zeby niekto obehol mna (vacsinou nejaky dealer alebo ma v znacke -X tj nejaky statny zamestnanec). Kdezto naopak v cechach (kam jazdim pomerne casto, vzdy aspon raz za mesiac) stretavam radary velmi velmi sporadicky, a ked niekedy trocha pridam a idem po dialnici aj tych 160 (dialnica od ostravy cez olomouc dalej, kde je este celkom slusny povrch cesty) stale sa najde dost aut ktore ma obiehaju.
15. 9. 2012 21:48
Re: To je zase tunel na lidi...Herbalife uz se neprodava jak
Olomouc a ďalej..není tam pořád stovka? Esi tama jezdíš kilošede, tak to jseš docela střelec ;-)
Avatar - DidierA
15. 9. 2012 23:04
Re: To je zase tunel na lidi...Herbalife uz se neprodava jak
Není...za Olomoucem (tím kruhákem) je 110 a kousek dál je značka "Silnice pro motorová vozidla" až do Mohel, tzn. je tam 130. Což je ovšem i tak míň, než 160. Jinak zrovna tam se policajti koncentrují docela dost, prákrát jsem je viděl na nájezdech kontrolovat dálniční známky...
Avatar - petrumr
16. 9. 2012 09:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 9. 2012 11:08
Re: To je zase tunel na lidi...Herbalife uz se neprodava jak
:yes: ale pravdu máte oba, akorát jsem opravdu myslel směr Brno
Avatar - Hotwire
16. 9. 2012 11:13
Re: To je zase tunel na lidi...Herbalife uz se neprodava jak
pravdaze nemyslim usek kde je 110ka ale usek pred kruhacom, a potom az dalej...neviem ako vy ale ja tam policajtov naozaj nestretavam, len raz ma zastavili colnici lebo som si zabudol nalepit dialnicnu >:-[] .nastastie som to ukecal, lebo som ju mal pri sebe.
Avatar - petrumr
14. 9. 2012 20:06
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
14. 9. 2012 21:32
Re: hahahi
Koukám, kdepak je dnes michaela1 :-)
Avatar - petrumr
15. 9. 2012 09:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2012 12:23
Re: hahahi
A ty si na nich byl???Ne vlastně podle toho jak koukam na tve komenty,tak bych řekla,že ty je maš pravidelně povinne jako policajt,žeee(mirná idiocie nejni na závadu).
Avatar - Igithegreat
15. 9. 2012 07:35
Telefonovani
Hlavne se mi libi, ze kdyz se mnou bude policista jednat tak si jen tak vytahnu telefon a budu si volat, pak bude presne nasledovat jedna vyzva, druha vyzva a jedu zajistenej na oddeleni >:D to radsi zaplatim pokutu...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
15. 9. 2012 09:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 9. 2012 11:17
Re: Telefonovani
pokud má s tímhle policajt problém že telefonuješ tak si snadno zalezeš do auta zamkneš zavoláš a pak akorád vylezeš jednoduchá věc...já tohle už zažil asi 4x a nikdy sem nebyl zajištěn a nikam nejel ;-) ;-) stačí trochu přemýšlet
30. 9. 2012 12:25
Re: Telefonovani
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ronault.
16. 9. 2012 23:21
Neříkal jsem tu, že je to...
... zloděj?

Takovýhle týpci odemně většinou chtějí před hlavákem pětikorunu na krabičák a tenhle tady bude dělat poradenství.

Už to tady padlo, připomíná to Herbalife - zedník vám bude vyprávět o zdravé stravě a léčivých přípravcích za tisíce, ale běda jedné faktické otázky...
Rozbalit vlákno
0
17. 9. 2012 09:09
právní služby!!!
Bohužel, pan Lhotský jaksi přehlédl, že předmětem jeho činnosti je poskytování právních služeb třetím osobám, což je činnost, kterou mohou provozovat jen subjekty s příslušným podnikatelským oprávnění (advokáti, notáři, daňoví poradci apod.). Skrývat skutečný obsah činnosti toto za "poradenství", jak se pan Lhotský snaží, nestačí. Protože i takový advokát mnohdy vlastně "jen" radí. Ale nese za rady odpovědnost, odpovídá svým majetkem za škodu, kterou klientovi způsobí, musí mít potřebné vzdělání, praxi. Co z toho nabízí pan Lhotský? Z toho, co je v rozhovoru o aktivitách pana Lhotského uvedeno, lze usuzovat, že jde o neoprávněné podnikání se vším všudy.
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2012 11:20
Re: právní služby!!!
Tak to zkus dokázat že je to neoprávněné podnikání....až to dokážeš tak se ozvy
30. 9. 2012 12:25
Re: právní služby!!!
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - hrbekcz
27. 9. 2012 16:25
Občan Ing. Luděk Lhotský
Osobně jsem se s panem Lhotským potkal dvakrát a pokaždé na mě působil jako duševně nemocný člověk. Sám se pravidly a zákony neřídí přestože si založil politickou stranu STOP, kde byl předsedou - viz. pořad Hydepark ze dne 5.5.2010 (viz. internet). Byl vyšetřován hospodářskou kriminálkou pro podvod, žaloval MÚ Brno III o 5 biliard a na pan Lhotský byl v exekuci. Ať si každý udělá sám názor, jestli by chtěl, aby mu radil někdo jako pan Lhotský.

Něco málo z minulost pana Lhostkého:
V roce 2001 byl podezřelý z trestného činu podvodu podle §250/1, 4 TŘ, kterého se měl dopustit tím, že na finančním úřadu Brno III žádal náhradu škody, která mu vznikla na základě odstavení jeho účtu dotyčným úřadem, a to ve výši 5 biliard Kč (5.000.000.000.000.000,-Kč), přičemž výše škody měla vyplynout ze sankcí uvedených ve smlouvě o převzetí závazků mezi společností Wing a Regent, ve které byl podezřelý majoritním vlastníkem a jednatelem. Smlouva byla uzavřena v době, kdy podezřelý (Lhotský) věděl o obstavení účtu a tedy věděl, že společnost Regent nebude moci dostát svým závazkům vyplývající z uzavření smlouvy.

Dne 13.12.2010 vyhlášena soudním exekutorem Judr. Zálasákem na pana Lhotského exekuce pod sp. zn. 107 EX 840/10 - pjelikož osoba nebyla zastižena, ani si nevyzvedla písemnost osobně, tak bylo sdělení o exekuci vyvěšeno na úřední desce.
Rozbalit vlákno
2
30. 9. 2012 12:15
Re: Občan Ing. Luděk Lhotský
No Pane Hrbek pochybuju že jste se někdy s Panem Lhotským setkal osobně, a už z Vašeho přízpěvku je vidět přesnost informací (nejasnost MÚ Brno 3 - FÚ Brno 3) , každý kdo zapojí mozek sám dojde k tomu že kdyby mělo být pravda co píšete tak by byl lepší než Krejčíř , Mrázek, Kožený a Pitr dohromady.Musel by sedět a to nesedí.
Navíc ty informace sou víc než vyčpělé obávám se že ve věcy můžete mít nějký maskovaný osobní zájem.
30. 9. 2012 12:27
Re: Občan Ing. Luděk Lhotský
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: