Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Legenda David Coulthard v exkluzivním rozhovoru: Trocha rizika neškodí!

Skotský automobilový jezdec David Coulthard patřil vždy k charismatickým osobnostem světa formule 1. Takový byl i při exkluzivním rozhovoru pro Svět motorů.
Zpět na článek
10. 3. 2018 11:40
10. 3. 2018 12:17
10. 3. 2018 14:21
10. 3. 2018 16:05
10. 3. 2018 10:41
Měl jsem DCho moc rád
a bylo to super, když protákl McL po Masyrykáči a tak. Bohužel, byl vždycky o chloupek pomalejší, než Mika.
To, a taky taky těch pár let, co nešlo M.Sch.&Ferrari porazit, z něj dělá jednoho z nejlepších jezdců, kteří nikdy nedosáhli na titul.
Ale lepší, než průměrný jezdec, který na něj díky konstelaci dosáhne.
Proto je pro mě víc, než třeba (při vší úctě) Jenson Button.
DC :yes:
Děkuji redakci za pěkný nedělní bonbónek, takhle so má být! :yes:
Rozbalit vlákno
3
10. 3. 2018 11:21
Re: Měl jsem DCho moc rád
:yes: Naprostý souhlas úplně se vším.
Já jsem celý život na červený a dokud žil Colin tak byl u mě hned za Enzem. Proto možná konkurenční piloti mi tolik k srdci nepřirostli. Z těch dvou Mika - David mi, nevím proč, byl sympatičtější ten labilní pytlíček nervů se studeným čumákem. U Davida mi nějak nesedlo jeho suverénní vystupování prvoplánového krasavce s ostře řezanými rysy. Ale s věkem se z něj stal (a nebo jsem si to jen já uvědomil) skromný, příjemný sympaťák.

A článek super. :yes:
10. 3. 2018 12:22
Re: Měl jsem DCho moc rád
JJ, taky jsem měl moc rád Miku. Možná nejraději ze všech vůbec po Ayrtonovi.
Jsem rád, že mám ve vitrínce vedle modelu MP4-nevím fotku s podpisem. :-)
10. 3. 2018 16:12
Re: Měl jsem DCho moc rád
Davida som mal rad od williamsu, trosku ma sklamal, ked to praskol do zvodidiel v najazde do depa, uz neviem ktora gp to bola. V mclarene sa dost stazoval na pristup denisa, ze udajne od zaciatku preferoval miku - pravdu sa asi nedozvieme. Inac pravy petrolhead a podla mna vyborny komentator. Vidno, ze ho to bavi.
Avatar - CHerokee
10. 3. 2018 11:40
Sympaťák
Byl kvalitním jezdcem a má podobné názory na vývoj F1 jako já. Současná F1 je čím dál tím více o technologii a inžernýrech a jejich nastavení než o pilotovi. Má spoustu elektronických kravin, malý motor a chybí adrenalin a skutečný motorsport. Vrcholem je pak předjíždění v DRS zónách...takže zajímavé souboje jsou z velké části pryč.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - wakantanka
10. 3. 2018 12:03
Re: Sympaťák
Aha. Takze v minulosti F1 nebola o technologiach v danej dobe dostupnych?
10. 3. 2018 12:17
Re: Sympaťák
Všichni, kromě tebe pochopili, jak to CHerokee myslel.
Jako vždycky.
Je vidět, že F1 jsi odjakživa hodně sledoval >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
10. 3. 2018 13:36
Re: Sympaťák
Podla tvojich prispevkov usudzujem ze sme plus minus rovnako stari, ale asi sme sledovali kazdy inu F1. :-) Minimalne od doby ked ovladol F1 Bernie sa z nej stala viac ci menej vykladna skrina nielen automobilovych technologii, to je proste fakt. Ci si uz sam velky guru fostek nepamata?
10. 3. 2018 14:21
Re: Sympaťák
Ale to jo.
Jenomže vono by to bylo na dlouhou diskusi.
prostě dneska je technologie tak daleko, že auto by samo bez omezení dokázalo s menšími náklady být mnohem rychlejší, než s řidičem a omezeními. Elektronika z toho prostě udělala místo tehnologie, která rvala z aua maximum takovou hru, co je legální a aby byl trošku rozdíl mezi pilotem a reklamním panákem.
Pokud jsme stejně staří, jistě souhlasíš, že dřív to bylo jinak a dnešní hošani by si vedle těch střelců z osmdesátek a devadesátek ani neškrtli. Ale to je můj subjektivní dojem.
i když asi není. Dřív u toho byl každou neděli přitlučenej u TV každej. Dnes to skoro nikoho nezajíma. Teda z mého okolí.
Avatar - CHerokee
10. 3. 2018 15:27
Re: Sympaťák
Jsme na tom podobně. Jasně, dříve bylo méně předjíždění, ale na rovinkách to bylo do posledního metru o tom, kdo má větší koule na brzdách. Dnes v půli rovince díky DRS je předjíždějící před soupeřem...napětí jaxviňa.

A s těmi technologiemi, Schumacher dokázal vyhrát na Bennetonu, což nebyla nejlepší formule startovního pole. Když dnes dáme špičkového Alonsa do průměrného McLarenu, tak s tím neudělá prakticky nic.

Vadí mi, že nic není o jezdci. Technik mu řekne, kdy se mu přehřívají brzy, co má zmáčknout, aby přenastavil brzdy, technik mu přidá výkon nebo ubere podle situace a teploty motoru atp. To by vůbec nemělo být, piloti dříve museli být machři a to auto cítit...a tím se odlišili ti nejlepší od těch dalších.
10. 3. 2018 16:05
Re: Sympaťák
Prese tak. Tisic modov motora, zvysime vykon na dve kola a predbehni ho, teraz setri palivo, daj to do dojazdievacieho modu a dokruz do konca pretekov a ked to vsetko pocuvas z radiokomunikacie v priamom prenose tak prichadzas aj o napätie a moment prekvapenia, pozries start a prepnes do spiaceho modu
Avatar - wakantanka
10. 3. 2018 16:08
Re: Sympaťák
Ale chlapi no. Neglorifikujme az tak tu minulost. Ake take hlavne o jazdcovi to bolo pred a po druhej svetovej. Velmi podobne to je aj dnes v rally, kde borci co jazdili skupinu B tvrdia ze v dnesnych autach by nestihali a naopak. Proste kazda doba a kazdy pretekarsky stroj potrebuje stale toho svojho jazdca, ktory z toho stroja dostane maximum. Pretoze sebelepsia telemetria a simulacie to nedokazu. To je cele. :-)
Avatar - CHerokee
10. 3. 2018 16:32
Re: Sympaťák
Až na to, že loňské a předloňské F1 nebyly nejrychlejší. Zlatá éra 10 válců ;-), kdy se na tratích prodávaly špunty do uší.
Avatar - wakantanka
10. 3. 2018 17:22
Re: Sympaťák
To ze 10 valce zneli ovela lepsie ti kludne podpisem. :-)