Trojnásobná nejlepší česká sportovkyně Martina Sáblíková neřeší roční období. Když sundala brusle, sedla si na kolo a získala další tituly mistryně republiky.
[odkaz]
neskutecnej hnuj tenhle platek. fotka z autosalonu kde ji navliknou do dresu s logem ktery vubec neni jejim oficialnim partnerem. ale pro tento platek typicke - za prachy cokoli.
Re: Proč nyní jezdíte nejmodernější verzí superbu?
Stejná věta mě praštila do očí taky. Nicméně tvůj odkaz nic nedokazuje. Potřebuje na převoz vybavení větší auto, dostala Supa od NH caru (proto to tričko), a ta trojka jí klidně může stát v garáži coby druhý auto.
Což nic nemění na trapnosti otázky.
Re: Proč nyní jezdíte nejmodernější verzí superbu?
Holdene, změř si teplotu... NH Car je její oficialni partner (proto ten cyklistický dres) viz. [odkaz] NH Car ji dal Superba, protože to je pro ne dobra investice. Těžko hledat v ČR marketingové zajímavější osobnost, než je Sáblíková. No a jestli se umí marketing NH Caru dostat do novin, tak jsou asi sikovni. To je cele... ;-)
Ty bys to za Superba neudělal- nechat se nafotit a dát nějaký rozhovor? Nemám to Martině za zlý, zaslouží si to. Spíš se jen ukazuje provázanost SM (a auto.cz) se Škodovkou. Chápu, že všichni musí z něčeho žít, a je na každým, jak moc pro to je ochoten udělat (ustoupit ze svých zásad-pokud nějaký má).Tím myslím "noviny", ne Martinu.
No ja si spis myslim, ze to ukazuje na provazanost SM a NH Caru. Bylo mi to nejake povedome, a taky ze jo...: [odkaz]
Takze to znamena jen to, ze nekteri lide tady propadaji zbytecne vykonstruovane fantazii a jednak, ze NH Car stavi docela zajimavy tym marketingovych tvari. Nic vic, nic min... A ze Superb? Co by asi tak mel NH Car dat asi nejlepsi ceske sportovkyni za auto, nez novou vlajkovou lod ceske znacky... ;-)
Proc by mel byt? Ja jsem na kole najizdel treba 12 tkm rocne a stacilo to na dobre umistovani v me kategorii mezi amatery. M. Sablikova je predevsim bruslarka, ne cyklistka. Ale rychlobrusleni se s cyklistikou muze vhodne doplnovat, navic ma perfektni cyklistickou figuru :-) + mezi zenami neni zdaleka takova konkurence, i kdyz to neznamena, ze by mistryne republiky nemela byt spickova cyklistka, samozrejme.
Tech sportu, co se da uspesne kombinovat s cyklistikou je vic. Napr. K. Neumannova byla taky cyklistkou na spickove urovni a pritom nemusela mit zadne extremni rocni kilometrove najezdy.
A jsou lidi, co pouzivaji kolo vyhradne jako dopravi prostredek a klidne tech km za rok najedou treba 20 tisic. Bez jakychkoli zavodnich ambic, ani by na to nemeli, jezdi proste jinak.
Ver si cemu chces, jenom radsi napred shanej informace a az potom diskutuj.
Behem "pouhe" TdF treba najede za 3 tydny cca 3500 km, a to zminuju pouze zavodni km a ne ty na vyjezdeni a na rozehrati na valcich, tak si klidne jeste treba 2-3 stovky pricti. Myslis si, ze za zbytek roku ujede 5000 km, takze 14 km denne?
Silnicni profi jezdci najezdi na kole v prumeru okolo 30 tkm. Stybar, jako vicemene specializovany cyklokrosar mozna min, jiny zase o kus vic. Proto taky pisu +- prumer.
Ani ne, 14km denne je az moc. Prej 30 tkm, ty pohadkari!:D Ja jednou ujel a kole 6 km v kuse a normalne mi pak museli podavat tudletu transexfuzi, nebo jak se to menuje.
Kecá, to je jasný že nemůže na plnou hubu říct že se ráno probudí, udělá kafčo, urazí pár piv, zajde na mušle, prospí se, večer vyrazí na kole na koupák, domů to veme oklikou aby se neřeklo a tak furt dokola. Dyk mu za to platěj, to na sebe nemůže prásknout.
10000km na kole není až tak moc,soused,který jezdí veterány dává 17-19000ročně a je mu 65 let,jen tak pro info,je v důchodu,má čas...kamarádi dávají i 15 tis ročně,nic neobvyklého ;-)
K čemu je,že člověk jede v autě 295km/h ? to někam dojede rychleji,nebo se přepraví bezpečnějí,nebo jen aby to pak mohl vyblít do podobných primitivních médií,aby udělali wau efekt na přízemní čtenáře?
ono 295km/h je nějakých 80metrů za sekundů.Tak mi teď vysvětlete jak v takové rychlosti dokáže (kdokoliv) zareagovat na kritickou situaci (stačí zajíc).
Než zareagujete je to cca 1sekdunda,jakékoli brzdění v takové rychlosti (pro neprofi řidiče) končí smykem...a doba do zastavení se může pohybovat dle brzd,gum až na 6 sekund...a za 6 sekund při teto rychlosti urazíte až 400metrů....takže ?
Strécu, to chce klid :-!
Stačí vědět, že to vaše auto je rychlejší než 95% aut v okolí a nemusíte hned jezdit s nohou na podlaze. Dokonce já jsem si koupil zatím své nejvýkonnější auto a jezdím výrazně klidněji, než dříve.
čoveče ty seš teda studnice moudrosti >:D Ano je to nebezpečný. Když ti tam vleze zajíc tak je to celkem problém. A co jako? Myslíš, že je lepší sedět celej život zavřenej doma a nedělat nic při čem hrozí úraz? Musím se ti ale přiznat, že ti závidím to auto, který zastaví ze 300 za 6 sekud. To máš co? Veyrona nebo F1? >:D
Asi jsi v zadnem poradnem sportaku jeste (minimalne rychle) nejel. Tech 300 je podstatne bezpecnejsi v nejake SW odblokovane velke limuzine, rozhodne ne v lehke a rel. male zadokolce s lehkym predkem. Prirovnavat to ke 150 km/h v Octe muze jenom internetovy teoretik.
Jj to jste adeptem pro krchov s takovým názorem. Nebezpečná je jakákoliv rychlost v jakémkoliv autě naprosto stejně. Rychlejší auto vaše reakce nezrychli.
Ok, ať se článek nenazývá Rozhovor s Martinou Sáblíkovou, ale PR nová Škoda Superb.
Takto nejde o nic než o naprosto nechutný novinářský faul hodný diskvalifikace.
A ze strany Sáblíkové odpověď taky rozhodně není čistá, protože odpověď měla být - můj sponzor mi dal Superba, protože je to pro něj vhodné PR prezentování.
Takže milý pane Michale Štěpanovský, za mě plný počet :no:
..když ji předjíždí auto s dieselem. Jako všichni cyklisti a motoristi, to je normální. Bicykl je fakt nádherný i když pro mě karbon na rámy není, protože má mizernou odolnost a praská více zákeřněji než kovy. S motorkou má trenér pravdu. Znám z přímého okolí pár lehce zmrzačených, takže poslouchej trenéra ;-) .