Při příležitosti otevření oficiálního zastoupení slavné italské značky na českém trhu jsme měli vzácnou příležitost položit několik otázek presidentovi Automobili Lamborghini Stephanovi Winkelmannovi.
Jo, člověk tohle hltá všema čtyřma... to jsou ty správné informace o autosvětě. Průměrný věk 28 - 40 (tedy ne auta, samozřejmě :-)) ... no, tak mám aspoň odůvodnění, proč nejezdím v Lambu ;-) jinak, registruj, jakou károu jezdí šéfík na delší trasy... :yes::yes:
Původní Miuru nesu stále v srdci... Pokus de Silvy... mě nijak nevzal, souhlas. A8... nic... jen že jezdí A8... tedy to zde na diskuzi neustále "zatracované" AUDI...
1,6 Ti-VCT, 5dv., vybava Champion plus (vychadza z vybavy Sport + nieco navyse...), farbu chcem ciernu alebo tmavomodru metalizu, ale neviem ci si budem moct vybrat... uvidime... :-)
tak tak, je to ten sportovec (rekreacny) >:D je tam vsetko co potrebujem, takze nic nebudem priplacat (okrem tuny bezp. prvkov ;-)) v C4 som mal mrte vybavy, bola to chodiaca starship enterprise a prd z toho, stale sa to s*alo... 8-s
Jak jsem psal výše, blahopřeji. Já jsem tu 1.6 s tím variabilmím časováním nejel, ale soused ji má v C-MAXu a strašně si ji pochvaluje. Tak držím palce. ;-)
ja som si robil prieskum posledne dva roky, takze uz je davno rozhodnute... svojho casu uz tiez bolo, ale okolnosti to zmenili... teraz im uz nic nedovolim zmenit !!! ;-)
Žádný průzkum, já už mám ;-) Jen mně zajímá, co konkrétně lidi u focusu berou za modely a motory. Já kupoval venku, tady mají ten motor jen s automatem ;-)
...pre redakciu. Odchytit sefa Lamborghini sa kazdy den nepodari. Inak zaujimavy rozhovor a este zaujimavejsie vyjadrenia: Ad. Miura: na jednu stranu hovori, ze Lamba neodkazuju na minulost a su vzdy up-to-date (v com mal az donedavna pravdu), na druhu stranu pouziva slova ako "zatial", alebo "velky uspech". Takze co si z toho vybrat?! Porusili svoje zasady predstavenim conceptu Miura, kt. sa vracia do minulosti (a to az tak vehementne, ze sa hovorilo o vykradani povodnej designovej myslienky) len tak pre nic za nic?! >:D;-) /// Ad. SUV: Posledna veta ("...ale nechte se překvapit...") sa vztahuje k derivatu zo sucasnych aut, alebo k tomu SUV? :-) Btw. pri sposobe akym su Lamba vyrabane si nemyslim, ze by 3 rad bol nerealny aj pri 700 ludoch. ;-) Hlavne ak by bol vysoko ziskovy...a vyrabany cistocne zas v Ingolstadte.
>:D ...no, to je tak asi na 99% nepravdepodobne.;-) Ale ono koniec-koncov naozaj nemusi ist o SUV (Aj ked ja verim tomu, ze koncern VW posadnuty ziskovostou, kona aj vo veci SUV. Ziskovost takeho auta v USA by bola obrovska). Na podvozku Gallarda by islo postavit vselico. Aj ta nova Espada, o ktorej sa casto hovori. ;-)
tak ten truck nema chybu, pokud by nejak tak melo vypadat pripadne SUV, nejsem proti ;-), jenom aby to nedopadlo jako cayenne, jinak ocenuji, ze nepocitaji s miurou
vzhladom na pocet hosti na akcii v autosalone Exner, nebol az taky problem prehodit s Winkelmannom par viet. Po oficialnomotvoreni/ceremonii a modnej prehliadke bol dost pristupny. ;-)
Nevím, jak Vás, ale mě pan Winkelmann docela uchlácholil. Uklidnil mě, že alespoň v nejbližší době z vrat fabriky v Sant Agatě nevyjede frigidní "Miura", že se nemusíme bát setkání třetího druhu (tedy ehm, třetí výrobní řady - SUV s útočícím býkem ve znaku, brrr...) a že se pod skvostnou kapotou boloňských bolidů nebude skrývat ropohlt naftožer. Uuf. Děkuju, pane řediteli. Hned se bude líp usínat... :yes: