Walter Röhrl získal dva tituly mistra světa v rallye, vyhrál legendární závod do vrchu Pikes Peak a stal se uznávanou motoristickou ikonou po celém světě.
a závidím redaktorům, že se s ním mohli setkat a promluvit. Super nedělní počteníčko, které dává zapomenout na slint o Jamesi Bondovi v elektromobilu. :-)
v rallye som kedysi ( nebolo to zase az tak davno ) fandil Gronholmovi na 206-tke wrc :-) .. tiez to bol dojnasobny majster sveta v rallye a pozeram ze vyhral oba tituly presne 20 rokov po oboch tituloch Rohrla ( 2000, 2002 vs 1980, 1982) ... posledne roky uz ale rallye moc nesledujem
Netuším ani, jestli se rallye vůbec v česku vysílá živě. Před lety mívali nějaký krátký sestřihy večer. Taky bych se občas naň rád kouknul, ale tady je medializovaná pouze F1, a tak na rallye opomenu.
Nevím jak přes satelit, ale po netu se live přenosy najít dají, na eWRC.cz odkaz vždycky dohledáš. Ale moc toho není live nebývá, někdy jen PowerStage.
tak ja som vyrastal este na hviezdach ako Hannu Mikola, Marrku Alen, Waldegard, a z polská legenda Zasada, no a pre mna je Walter najvacsia osobnost spoza volantu.
Medzi zenami samozrejme Michel Mountova aj za jej super organizacné schopnosti
V soucasnosti se zase skace mnohem dal nez driv, takze bych rekl, ze je zrovna v tomhle ten risk o dost vyssi dneska. Kazdopadne to byly tehdy poradne bestie, skoda, ze tahle kategorie zrusila.
Vcera je vcera, dnes je dnes. Nemuzes to brat takhle, v kazde dobe je normalniho neco jineho. Ale jasne, pokud slo v tom prispevku predevsim o bezpecnost divaku, potom jsou dnesni standardy uplne jinde, i kdyz taky ne bez rizika. Kazdopadne jestli skoncis v davu lidi se silnejsim autem v mensi rychlosti (jako driv), nebo riskujes, ze to rozvesis po okolnich stromech se slabsim autem v mnohem vyssi rychlosti a mnohem delsim skoku (jako dnes), neni az tak relevantni. To byl zase smysl me reakce.
Tak dřív neexistovali žádný elektronicky řízený tlumiče, takže skákat na normálních tlumičích 30-40 metrů jaksi dost dobře nešlo. V dnešní době je auto díky elektronicky řízenýmu podvozku po doskoku neuvěřitelně stabilní, takže ti takový skoky holt umožní.
Jo, mě mrzí, že se takovýho člověka v rozhovoru pro auto server ptaj na domácí zvíře a podobně, sakra, neni to přece první rande ve třinácti letech. Doufal jsem, že se spíš zeptaj na jeho současnou práci, čim jezdí, trochu se rozkecá o těch béčkách..
Přijde mi škoda takovou příležitost trochu víc nevyužít.
"Chtěl jsem říci, že by každý měl na auto dávat pozor. Je důležité ho milovat a pečovat o něj. Člověka by mělo bolet, když s autem vjede do nějaké díry. Ta láska musí být vidět i navenek." :yes::yes: