Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: ŘSD začíná stavět další úseky dálnice D6. Hotovy budou v roce 2020

Kompletní dostavba D6 z Prahy do Karlových Varů a Chebu je zásadní nejen pro Rakovnicko, ale také pro Karlovarský kraj.
Zpět na článek
12. 12. 2017 12:36
12. 12. 2017 14:34
14. 12. 2017 11:10
13. 12. 2017 09:20
12. 12. 2017 15:27
12. 12. 2017 22:37
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2017 12:36
To je bezva
Super že bude o pár metrů dálnice na Vary víc = ale kdy bude těch 120 km dálnice po rovině Praha - K.V. který se stavěj od komunismu hotovejch? 2030? 2040? 2050? ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hittman
12. 12. 2017 14:34
Re: To je bezva
A kdy bude hotovo těch pár kilometrů na hranice s Rakouskem u Mikulova, kde Rakušáci jsou již na hranicích a my za desítky let nekopli do země..
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2017 14:43
Re: To je bezva
To je eště smutnější = z Brna na hranice je to 50 km. Rakušáci by to jejich tempem postavili za 5 let. To nemluvim o absurdnosti že krom stavění svý dálnice nám posílaj peníze na naše = nás by ta stavba stála jen 20% ceny. No odolali sme a nepostavili >:D
Avatar - wakantanka
12. 12. 2017 16:58
Re: To je bezva
Byt na vasom mieste, tak sa hlavne pytam kam miznu peniaze za dialnicne znamky ci myto, ktore sa prave za dialnice plati.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2017 21:22
Re: To je bezva
Zahučej do státního rozpočtu a politici je rozhází. Poslední číslo co si pamatuju bylo myslim 15% = z vybranejch peněz z daní z benzínu atd. šlo zpátky = zbytek zmizel ve státnim rozpočtu na buhvíco

Nestavíme nejen dálnice [odkaz] asi čekáme na dobu kdy to budeme stavět zase za plnou cenu = kdo by chtěl něco dřív za 1/5 = když to může mít pozdějš a za plnou cenu >:D
Avatar - Jaros71
14. 12. 2017 11:10
Re: To je bezva
To že Rakousko je za pár let schopno postavit přes 50 km dálnice a za rok bude na hranicích u Mikulova , a u nás od roku 1996 se nepostavil ani metr do hlavního města Vídně , to je fakt tragedie.

Hnutí ANO jen slibuje a nedělají také nic..kecy , kecy..
Kdyby to vedlo k Agrogertu Babiše..už by dálnice stála. >:-[]

Ministr dopravy je v klidu ... prý snad 2030 bude hotovo!
Vtip nebo realita ANO..bude líp? >:D
Avatar - praděda7
12. 12. 2017 22:24
Re: To je bezva
Jo kamaráde, kdyby stavbu a provoz dálnic svěřili do rukou soukromým firmám, tak máme v Česku dálnice i s Horní do Dolní. Ale protože by se státní úředníci a jejich kámoši nemohli napakovat, tak se staví tak jak se staví.....velmi pomalu a velmi draze... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2017 22:31
Re: To je bezva
Jj :yes: :-!

Naštěstí to Ťok v čele rezortu jistí >:-[]
13. 12. 2017 09:20
Re: To je bezva
A já myslel, že dálnice jsou všechny hotovy a rozšířeny na 3 a více pruhů a že z Prahy do Ostravy jezdí rychlovlak Maglev. Alespoň to tak vypadá dle toho, že ministr dopravy zcela rezignoval na starání se o cokoliv týkajícího se rozvoje dopravy. Jediné co dělá, je velmi aktivní prosazování vyšších pokut.
Našemu ministrovi Pokuťokovi tímto děkujem.
Avatar - praděda7
13. 12. 2017 10:42
Re: To je bezva
....Pokuťok..... :yes:
Avatar - JDM
12. 12. 2017 15:27
Roztomilé
A v roce 2022 budou sama díra a vyjete koleje...
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2017 16:04
Světový unikát
Když čtu o rozšiřování dálniční sítě, vždycky si vzpomenu na tenhle světový unikát: [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
4
12. 12. 2017 18:37
Re: Světový unikát
Kolik vesnic může říct, že jsou tak významné, že je spojili dálnicí? >:D
12. 12. 2017 18:41
Re: Světový unikát
... Třeba Brno a Ostrava? >:-[]
12. 12. 2017 18:40
Re: Světový unikát
Tak je to sice úsměvné, ale zrovna v tomto místě se má už příští rok zase (po čase :-) ) kopnout do hlíny a pokračovat...
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 09:28
Re: Světový unikát
Což nic nemění na tom jakej je to nesmysl. Ostatně jako tenhle diskutovanej kousek D6 kterej měl bejt dávno hotovej [odkaz] přitom celou dálnici neni problém postavit třeba za 10-15 let = třeba před 50 nebo i víc lety ale to je eště jiná absurdita :-)
12. 12. 2017 18:43
Výstavba dálnic v ČR...
... Nechybí moc, snad jen politická vůle. Nevím, jestli po vzoru tzv. západní evropy chceme omezovat osobní svobody jednotlivce, ale to by také při výstavbě citelně pomohlo.
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2017 21:12
A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
Se divím, tahle disciplína je mezi místními ekonomy velice populární.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2017 21:53
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
Průměrná česká dálnice 416 mililonů, rakouská 330 ;-)

Průměrnej českej plat 30 000, rakouskej 90 000 = všechno v kč :-)

Šikovný je prej udělat šéfa jedný z firem co tu maj monopol na stavbu dálnic [odkaz] ministrem dopravy :yes: >:-[]
12. 12. 2017 22:25
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
zatimco v cene kilometru ceske dalnice je zapocteno vse (vykup pozemku, prelozky inzenyrskych siti a ostatnich komunikaci) v cene rakouskych nebo nemeckych dalnic toto chybi. dale obecne nemecke a rakouske dalnice maji mensi pocet sjezdu na jednotku delky. po zakalkulovani techto odlisnosti bylo zjisteno, ze kilometr dalnice v cr je levnejsi (studie z dopravni fakulty cvut). pak je tu faktor terenu - sice ten rakousky vypada hrozive, ale pomerne mlade a homogenni skalni masivy jsou na stavbu dalnic vyrazne jednodussimi tereny nez nase geologicky velmi rozmanite uzemi. tedy prime porovnani je velice komplikovane. cena lidske prace navic v celkovych nakladech dela relativne mizive procento.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2017 22:30
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
To je donekončna opakovaná výmluva ŘSD = jo sjezdů je u nás moc = je to špatný kvůli ceně i provozu na dálnici. Že by byl čas přejít na ty rakousko německý standardy?

Jel si po francouzskejch dálnicích? Fantazie

Co si pamatuju vždycky se stavby i nestavby českejch dálnic zastáváš. Co tempo výstavby? Rakousko za rok 10 km
12. 12. 2017 22:43
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
dobre je take treba toto:
[odkaz]

po francouzskych dalnicich jsem jel. souhlasim, ze jsou velice pekne, ale ta buzerace s temi mytnymi branami je vopruz, ktery principialne na komunikace tohoto typu nepatri.

nasich silnic se nezastavam, jen nemam potrebu trousit hovadiny o tom, jak jsou strasne. nejsou strasne, jsou velmi dobre a trend je zlepsujici se. spokojen s tim ale nejsem. tempo vystavby jako takove je ok, problem je s tempem povolovani novych staveb. to jde zejmena na vrub vysoke urovni prav a svobod jednotlivcu v cr. pak take samozrejme nejsem spokojen s kvalitou nekterych novych staveb, ktera kolisa (neco je velmi dobre, neco horsi, vetsi vyskyt zavad ve srovnani s tim tzv. zapadem kontinentu). jinak mi nepripada, ze by se v dnesni dobe tempo vystavby dalnic u nas od rakouskeho nejak vyznamne lisilo.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2017 23:21
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
Jo to je dobrý = i grafikou podobný materiálum ŘSD = jako reference uváděj Státní fond dopravní infrastruktury a ŘSD = ne díky ;-)

Radši závěry českýho Nejvyššího kontrolního úřadu = ty se ale nebudou líbit asi tobě

To mýto ve Francii Itálii nebo Španělsku je daň za kvalitu = radši mýto a postavenou a kvalitní dálnici = než.. :-)

To co píšu u D6 a totéž platí o D3 nebo D0 je brutální realita = ty dálnice se stavěj desítky let a nikdo neví kdy budou. Zatim to vypadá že doby kdy sme je mohli postavit za 20% ceny sme většinově prošvihli a radši je postavíme až časem za plnou
Pražskej okruh D0 zatim vypadá na tempo 1 km za rok = že ho od vyhlášení prioritní stavbou budeme stavět 80 let >:-[]

Nejsou velmi dobré = závad i u nově postavenejch je docela dost. Tempo je katastrofa. Vim čim je to daný = možná i to je úmysl. Rozhodně je zlej úmysl nepouštět sem levnější zahraniční konkurenci = a že to zkoušeli víš určitě taky

Reálná výstavba třeba na tý trase Vídeň - Brno je nějakejch 300 milionů a něco za kilometr a 10 km za rok. Tak uvidíme co Brno - státní hranice. Kdy bude a za kolik bude
13. 12. 2017 07:03
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
asi to nema cenu, ale: cisel je hodne, v case se meni, ty uvadis jen jeden konkretni nalez nku, ktery uz je take celkem fousaty (tzn. neni uplne aktualni) a hlavne je zavadejici - porovnava jablka s hruskami.

myto s kvalitou spolu souvisi jen okrajove, dan z motorismu obecne je vysoka, myto v porovnani s tim vysoke neni. jde o to, jak jsou nastaveny toky penez do infrastruktury a kontrolni mechanismy zabezpeceni odpovidajici kvality, s mytem to moc nesouvisi. kritizuju hlavn existenci mytnych bran - zdrzujou a navic to jsou prvky spotrebovavajici penize, ktere nikdo nepotrebuje.

tempo vystavby je potreba oddelit od tempa pripravy. vystavba sama o sobe probiha standardnim tempem, pokud tedy probiha a to obdobi, nez se kopne do zeme, je ta priprava, ktera je u nas velice komplikovana. ve srovnani se zahranicim je u nas vyrazne vice bran zretel na pravo jednotlivce. sice si vsichni stezuji, jak s nimi stat zachazi spatne, ale s pani havrankovou dvacet let nehnul a uz jen ten fakt, ze pani havrankova si klidne verejne muze stezovat, jak se k ni choval stat spatne, znamena, ze byla vlastne temer nedotknutelna (natoz aby ji nekdo odstranil, jak bylo zvykem na divokem zapade a je zvykem na divokem vychode). dokonce i v nemecku by se na jejich pozemcich uz davno stavelo i pres jeji nesouhlas.
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 08:39
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
Ty čísla sou víceméně furt stejný = když tam pošleš NKU zejtra = závěr bude stejnej. Staví se pomalu a dráž = a staví se zbytečně moc okolo. Je to úmysl
Celej obor drží pár firem = pro zahraniční je nepřístupnej = a jednoho z nich protlačili na místo šéfa oboru. Teď v příštích 4 letech byl uvolnění nečekal ;-)

Mýto souvisí úplně nadoraz = prostě za to mýto máš servis tý dálnice. Daň viz naše praxe naopak souvisí relativně málo = u nás myslim 85% vybraný daně de na jiný věci

Koncovýho zákazníka zajímá součet doby přípravy a výstavby = a popravdě součet ho zajímá všude nejen u těch dálnic. Ale máš pravdu že čas přípravy je u nás naprosto katastrofální zatimco výstavba občas jen nekvalitní. Nestaví se tempem jako v rakousku, ale ten základ co vede k těm děsnejm termínum je úředničina = to je podstata katastrofálního výsledku. Dálnici z Brna plánujeme desetiletí = před těma asi 10 rokama Brusel hodně tlačil = je to k nevíře ale výsledek v podstatě nula >:D

Problém je že našich pár desítek km dálnice je jen součást tisícikilometrovejch sítí napříč kontinentem = kdy často na celý trase chybí jen těch našich pár km = no zatim odoláváme :-)

Havránková je krásná ukázka = totální neschopnosti úřadů. Že se tim pozemkem staví dálnice se vědělo desítku let předtim než jí ho dali = a do roka a do dne řekli: A teď ho vrať :yes: >:-[]

Ale to už je hodně let = teď už desetiletí je tlak ať je třeba dálniční spojení s Rakouskem. Když se před 15 lety přes střechu otočil autobus na transkontinentální mezinárodní trase E55 česky okresce s nezpevněnejma okrajema u Nažidel = politici slibovali. Neni jedinej metr
Avatar - praděda7
13. 12. 2017 11:00
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
Čeští stavitelé dálnic mají další prvenství. Už sem tady o tom párkrát psal. Oni totiž dokážou oklamat všechnu moderní techniku a postaví novou dálnici již hrbatou (výjezd od Vyškova na Koměříž, výjezd od Devítí křížů směr Praha a nyní i nový úsek v protisměru), aby ji mohli zase co nevidět opravovat. Tož zkrátka machři!
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 12:48
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
A hodně lidí vidí jako spásu mít šéfa tohohle stavebního monopolu ministrem dopravy :yes: >:-[]

Ale bejt jeden z nich = jet v tom = to je asi hodně zajímavý :-)
13. 12. 2017 19:45
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
Skanska, Hochtief, Strabag - jedna větší česká firma než druhá, viď?
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 20:14
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
Jj jejich český pobočky tu držej eště s Eurovií monopol = fakt hnus hnusů = kterej my platíme a na kterej my doplácíme :-|
13. 12. 2017 20:30
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
... a copak s tim delaji jejich poctivi a slusni zahranicni majitele? ... nic, jsou to svine a vyhovuje jim to tak.
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 20:35
Re: A co cenové porovnávání, tentokrát nebude ?
Logicky vyhovuje >:D

Ale *** neni firma nebo člověk snažící se o co nejvyšší vejvar = to je přirozený. Ten fakt špatnej je zástupce státu = kterej ty sviňárny povolí ;-)
Avatar - aproximus
12. 12. 2017 22:37
zajisté
se jedná o zcela zásadní stavbu páteřní sítě, propojující nejrozvinutější, nejhustěji osídlené a nejdynamičtěji se rozvíjející oblasti republiky, kde doprava dlouhodobě kolabuje a tranzit je takový, že si stavbu dálnice vyžaduje. případně se jedná o stavbu ulehčující již dnes zcela přetíženým tahům.

aneb z prahy do všech světových stran. češi budou mít v budoucnu světový unikát, a to první dálnici skrz planetu zemi spojující prahu s tokiem. stavět bude firma metrostav a již dnes se ví, že to bude pořádný tunel! >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
13. 12. 2017 00:11
Absolutně zbytečná dálnice
do země nikoho. D6 je trochu vytížená v úseku Praha-odbočka na Kladno (kam se lze dostat ale i z D7). Dále už chcípl pes, provoz za Novým Strašecím je doslova mizivý a trochu roste zase až před K.V.,někde od Bochova, ale zdaleka nedosahuje na potřebu dálnice. V situaci, kdy chybí zcela zásadní kusy dálnice (Pražský okruh, napojení Vídně etc.) je to k pláči. A to píši jako člověk, který pochází z tohoto kraje a má tam rodiče, takže jsem ten poslední, kdo by se měl bránit dálnici tímto směrem, ale je to neskutečný přepych a vyhazování peněz, už stávající úsek není ŘSD schopný trvale udržovat ve standardním stavu a je neustále opravován a flastrován.
Rozbalit vlákno
9
13. 12. 2017 08:29
Re: Absolutně zbytečná dálnice
Pokud jezdíš za rodiči jednou za rok v sobotu dopoledne, tak to je jediné rozumné vysvětlení tohoto nesmyslu co si napsal.
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 08:45
Re: Absolutně zbytečná dálnice
Postavit páteřní síť dálnic neni přepych = jen se to mělo stavět o 50 let dřív = ale to sme zrovna budovali socialismus :-)

Souhlas že tahle neni nejvytíženější a spíš bych se soustředil na to propojení Brna a Vídně a E55 z Prahy na jih = tam to bude taky eště na desetiletí a já pražák bych na 1. místo dal D0 = ale postavit se musej všechny

Kvalita už postavenejch dálnic je taky téma = ale některý nový se nerozpadaj. Před časem sem jel po D3 = ten jeden pruh jak se tam úředníci 15 let hádaj souděj [odkaz] tam furt je = neskutečný jak dlouho se naprosto zbytečně jezdí jen 1 pruhem
Avatar - praděda7
13. 12. 2017 11:06
Re: Absolutně zbytečná dálnice
D0 by nebyla potřeba nebýt pragocentrismu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 12:46
Re: Absolutně zbytečná dálnice
Tak to je jasný = multimilionový města jedině bez obchvatů ;-)

A spojení s okolím = jedině po okreskách :-)
Avatar - praděda7
13. 12. 2017 13:37
Re: Absolutně zbytečná dálnice
Prosím nezaměňovat obchvat s dálnicí..... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 13:40
Re: Absolutně zbytečná dálnice
Nerozumím tvé řeči = aha už jo = obchvat má bejt taky okreska >:-[]

Z D1 na pražskej vnější okruh D0 denně přejíždí asi 100 000 aut = pro zajímavost nejvytíženější místo v Brně D1 mezi exity 194 a 196 asi 70 000 aut ;-)

Okruh velkoměst je vždycky dálnice = jinak to nejde. Eště horší je vnitřní okruh = Barrandovskej most má denní průměr asi 140 000 aut ;-\
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 13:40
Re: Absolutně zbytečná dálnice
Duplicitní příspěvky miluju = čest ajťákum ACZ :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 12:46
Re: Absolutně zbytečná dálnice
Tak to je jasný = multimilionový města jedině bez obchvatů ;-)

A spojení s okolím = jedině po okreskách :-)
Avatar - Mikesus
13. 12. 2017 09:22
Re: Absolutně zbytečná dálnice
Tuhle jsem jel na Vídeň v neděli ve 2 ráno a provoz byl minimální. Podle tvé logiky není potřeba tam stavět dálnici. Tím ovšem netvrdím, že ta dálnice není potřeba. Jsou významnější dálnice než D6, třeba tebou zmiňovaná D0 nebo D35, ale je potřeba všech dálnic. A pokud už jsou pozemky, každý metr nové dálnice je super, jedno v kterém koutu ČR.
Jinak pohled na důležitost mezinárodních silnic ( možná jsi už o tom někdy slyšel, značí se kombinací písmena E a čísla ), beru předpokládám tvůj příklad Brno-Vídeň, ta má E461, tedy mezinárodní silnice 2.třídy, narozdíl od tebou opovrhované D6 (E48), která je mezinárodní silnicí 1.třídy. Tedy v globálním pohledu celé Evropy je D6 důležitější pro Evropu, než silnice 52. To je ale zapeklité, což?
Avatar - praděda7
13. 12. 2017 11:38
Dálnice - historie
Tady si přečti, kde jsme mohli s dálnicemi být, nebýt zkkuurrvvenných komunistů.........

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2017 12:44
Re: Dálnice - historie
:yes: :-!