Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ruská automobilka AvtoVAZ snížila pololetní ztrátu o třetinu

Největší ruský výrobce automobilů AvtoVAZ snížil v prvním pololetí čistou ztrátu proti stejnému období loňského roku o třetinu na 3,32 miliardy rublů (1,2 miliardy korun).
Zpět na článek
3. 9. 2015 13:11
Avatar - CHerokee
31. 8. 2015 16:05
Dobře jim tak
...je třeba okupanty podusit ve vlastní šťávě. To je tež jediné čemu rozumí. Ropa a sankce položily i SSSR. A "úspěch" AvtoVAZu je jasný, s tím jak jde rubl do prd-ele, vše zdražuje, a tak dostupné zůstávají domácí ruské plečky.

Zajímavé však je, že Putinovi vadily propašované rajčata a broskve z EU, ale luxusní auta pro papaláše nevadí...dvojí metr.
Rozbalit vlákno
123
Re: Dobře jim tak
Jiz tradicne primitvní komentár nicku CHerokee.
Avatar - CHerokee
31. 8. 2015 17:42
Re: Dobře jim tak
V čem je promitivní? Předveď nějaký duchaplný
Re: Dobře jim tak
Kdyz to nechápes tak je zbytecné ti neco vysvetlovat.
Avatar - Karen_
1. 9. 2015 11:59
Re: Dobře jim tak
Vladěnku chci za ženuuu >:-[] Lada je dávno mrtvá a přežívá jen kvůli státu. I místní si mnohdy raději koupí 20 letou evropskou ojetinu než toto :'-( A to já musím vědět :-!
1. 9. 2015 13:39
Re: Dobře jim tak
Já nechápu mindrák tohodle člověka. Taky nesnáším přístup USA ke zbytku světa, ale že bych plivnul jedovatou slinu pokaždý, když se napíše třeba o Fordu Mustang nebo hospodářských výsledcích GM. To by mě fakt nenapadlo. Jestli to nebude tím, že nejsem asi takovej d@bil. >:D >:D
31. 8. 2015 16:41
Re: Dobře jim tak
Proc dvoji metr? Zemedelske produkty proste snadno doveze odjinud (stredni Asie, Turecko), a EU tim pritom zasahne na jejim nejslabsim miste -- dotovanem a tezko konkurenceschopnem zemedelstvi. Mercedes si zatim necha. Podle me to udelal racionalne, bez emoci.
Avatar - CHerokee
31. 8. 2015 17:41
Re: Dobře jim tak
EU zasahuje na tak slabém místě, že hospodářsky roste, nejvíce právě Česko, zatímco Rusko má -4,6 HDP a ruku si tam začíná podávat bída s nouzí.

Ano, rozhodnutí bez emocí - ti chudší, ať pijou raději vodku :-) .
31. 8. 2015 20:20
Re: Dobře jim tak
Jen jsi trošku zapomněl, že je to u nás, stejně jako v EU, na dluh. Navíc už nemáme skoro co prodat a daně už také nejdou zvyšovat. Na rozdíl od Ruska.
Avatar - CHerokee
31. 8. 2015 22:55
Re: Dobře jim tak
[odkaz]

Počti. Holt mají hodně tanků na dovolené na Ukrajině...
1. 9. 2015 07:42
Re: Dobře jim tak
Jak mohl tento článek v totalitním Rusku projít?
Avatar - twistedTSD
31. 8. 2015 18:19
Re: Dobře jim tak
Mě přijde, že zasáhli hlavně sami sebe...
Avatar - Barrichello
31. 8. 2015 21:23
Re: Dobře jim tak
Kdo se směje poslední, ten se směje nejlíp.

Evropa je na tom taky dost bledě a Avto VAZ tohle nepoloží, anvíc právě přichází s novými modely, takže bude mnohem víc konkurenceschopný.
Avatar - CHerokee
31. 8. 2015 22:52
Re: Dobře jim tak
Nebude. Rusové nic kromě vodky a drancování nerostného bohatství neumí.
Re: Dobře jim tak
To vís ze jo. Klasické plácání plácala, v tvém prípade nic nového.
Avatar - Barrichello
31. 8. 2015 23:18
Re: Dobře jim tak
Vojenská technika nic?

Suchoj SU-30 MKI má lepší manévrovatelnost jak Eurofightery, nad MIGem 25 Foxbat kroutili amíci halvou, jak mohl někdo tak levně vyrobit s troj s takovými parametry. A co třeba ekranoplán LUN, raketoplán Buran a raketa Energija, kdy Buran uměl sám přistát naváděn jen počítačem bez zásadhu řídícího střediska, do americké spaceshutlle neuměly do vyřazení z služby.

T-34 nic, Lavočkin LA-7 nic, Tupolev TU-114, nejrychlejší turbovrtulové dopravní letadlo na světe, to co projedou ruské nákladáky hned tak něco neprojede, pust si videa ze Sibiře na Youtube.

A o ZILech prohásil Nixon, že je to pohodlnější jak americké Cadillacy a Lincolny té doby. >:D

chce to vedět, zajímat se a nebýt zaslepen
Avatar - Magister
1. 9. 2015 07:39
Re: Dobře jim tak
To, co píšeš je jen vojenská technika, to žádné hospodářství neutáhne. Spíše šíleně stojí vývoj, který Rusové upřednostňují. A tím, že to dotuje stát, tím pro ně horší. Na to dojeli i Sověti.

Rusové mají skutečně minimální výrobu pro export vzhledem k velikosti. Výjimkou je výše zmíněný vývoj nerostného bohatství - zemního plynu například.
1. 9. 2015 08:14
Re: Dobře jim tak
Vývoz surovin je jen polovina ruského exportu. Smiř se s tím, že Rusko vyváží i něco jiného. Což je po Jelcinovském kolapsu pro někoho asi nepochopitelné. Když už jsme u aut, tak jednu firmu najdeš i v F1 na Ferrari (i v tom má mimochodem prsty KGB). :-)
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 08:50
Re: Dobře jim tak
Tu vojenskou techniku musí někdo vyrobit že, takže pak tvrzení, že rusové neumí nic vyrobit je směšné, když ta technika je často lepší jak západní nebo stojí polovinu jí vyrobit.

Navíc Rusko tu vojenskou techniku mohutně exportuje do zemí jako je Indie, čína, pakistán, státy afriky a arábie atd.

Krom toho se vyváží i dopravní letadla jako Tupolevy, Suchoj 100 Superjet, Antonova AN 148, 158 atd do zemí jako je Kuba, Severní Korea, země Asie, Afriky a jižní ameriky.
Dále se exportují Lady, UAZy, Kamazy, traktory Kirovec, lokomtivy Rostelmaš, potraviny, vodka, zařízení a reaktory pro atomové elektrárny, vrtulníky Kamov které i na západě slouží pro trnasport speciálních konstrukcí a andměrných nákladů atd
Ruské rakety vynáší astronauty a náklad, vesmírné turisty, vypouští komerční družice atd.

Chce to o tom něco vědět no.
Avatar - Magister
1. 9. 2015 09:27
Re: Dobře jim tak
To, co píšeš je opravdu strašně málo a víš to taky. Mám taky vyjmenovat typy aut, co se vyrábí v Česku? >:D Ne EU, ale Česku....

Vzhledem k velikosti, by měli patřit k exportní špici, které se ani zdaleka neblíží. Navíc o jejich zboží nestojí bohaté vyspělé státy, protože si vyrobí lepší. Čili vše jde do rozvojových států, kde podle toho i objem vypadá.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 09:37
Re: Dobře jim tak
Západní země mají zakázáno kupovat ruské výrobky, protože to není politicky vhodné. To jistě sám víš.

Nebo je přímo na tyto věci embargo a sankce.

Cílem USA je dohnat rusko k bankrotu aby odstoupil Putin, který se jim coby silná osobnost nehodí do krámu. On netančí jak oni pískaj. Oni potřebují dosadit loutkovou figurku jako byl Jelcin, s kterou budou moci manipulovat a která jim půjde na ruku.

To snad ví každé malé dítě, co má trochu přehled.
Avatar - Magister
1. 9. 2015 10:14
Re: Dobře jim tak
A uvažoval jsi třeba o tom, že ta opatření a sankce jsou proto, aby stáhli svá okupační vojska z Gruzie, Krymu a východní Ukrajiny? Aby neporušovali mezinárodní právo.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 10:44
Re: Dobře jim tak
Proč nestáhnou USA vojska z Iráku? Žádně zbraně hromadného ničení tam nikdo nenašel, nikdo je neukázal, falešná záminka.

Vidíš, Putin to udělal špatně, měl říct, že FSB zjistila, že na Ukrajině se nacházejí teroristi a jaderné zbraně a že je s nimi Ukrajina ohrožuje, představitele opozice měl popravit a bylo to.

Stejný přístup jako USA v iráku >:D

Co přijde ted?
To jak diktátor Saddám zabil za x let x set tisíc Iráčanů? Ty co sou po něm co stihli za třetinový čas >:D >:D >:D

Rusko se z Krymu nestáhne, to snad došlo už každému.
1. 9. 2015 10:44
Re: Dobře jim tak
Tušíš vůbec, kdo začal v Gruzii první střílet do svých občanů? A nejen v Gruzii.
1. 9. 2015 10:58
Re: Dobře jim tak
A tušíš, kdo a kolik lidí postřílel v Čečně? ;-)
1. 9. 2015 11:21
Re: Dobře jim tak
V Gruzii nikdo nezakládal Islámský stát.
1. 9. 2015 11:24
Re: Dobře jim tak
To ti řekli ve zprávách? >:D
Ano, omluvit jde všechno, teď jen kdo ty zprávy zrovna vysílá...
Re: Dobře jim tak
Jen drobná poznámka - vsechny typy osobních aut vyrábených v Cesku jsou vyrábeny zahranicními firmami.
Re: Dobře jim tak
Ano, omlouvám se. Zapomnel jsem na znacku Kaipan. Pro vozy Kaipan to samozrejme neplatí.
1. 9. 2015 11:34
Re: Dobře jim tak
Ano.
Ale takových garážníků tady je, tuším, více.
Osobně bych např. škodovku označil za českou společnost vlastněnou zahraničním vlastníkem.
Re: Dobře jim tak
Jiste. Jde o to ze vsechna zásadní rozhodnutí týkající se firmy Skoda Auto a.s. jako napr. modelová politika, velké investice, vstup na nové trhy ciní zahranicní vlastník.
1. 9. 2015 07:31
Re: Dobře jim tak
Když to bereš takhle, tak Norsko nebo Austrálie na tom bude podobně. A to se nebudeme bavit o tom, co kromě surovin Rusko umí. Já bych se spíš staral o to, aby jsme něco uměli u nás. Když už nemáme ty suroviny. Smát se Rusku nám moc nepomůže.
Avatar - Magister
1. 9. 2015 07:41
Re: Dobře jim tak
No však Norsko má teď veliké starosti a budou muset sáhnout na své zásoby. U nás toho umíme vyrobit celkem dost, o to bych srach neměl. SMát se Rusku určitě ne - ale tvrdě proti nim postupovat je třeba.
Avatar - Magister
1. 9. 2015 09:32
Re: Dobře jim tak
Dichaplný komentář ;-) , když už jsi s tím výše začal. Akorát nevím, s čím z toho nesouhlasíš. Norsko jsou fakta, Česko taky a okupanta Putina může podporovat jen bolševik nebo proruský nácek.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 09:45
Re: Dobře jim tak
Taky zajímavé.
Každý kdo nendává na Rusko je automaticky bolševik a putinův agent.

A každý kdo tu nechce uprchlíky je xenofob, rasista a magor. Problém je, že těch rasistů a magorů je 80% národa, vid.

Je zajímavé, že každý kdo obhajuje Ukrajinu tedy není automaticky fašista, neb těch je tam požehnaně.

Zároven je tady divné adorovat němce a japonce vid, kteří zavraždili asi 150 milionů lidí, vypalovali celé vesnice na v Rusku, Ukrajině, číně, mandžusku atd. Vraždili děti, ženy.
A jejich potomci nám ted pindaj o morálce, pomoci atd.

vnuci vrahů, kteří tleskali Adovi a Hirohitovi a jásali při projevecch a břečeli, když drahý vůdce spíchal sebevraždu.

>:D >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2015 10:23
Re: Dobře jim tak
To bychom se měli dalších 200 let přehrabovat v minulosti a automaticky zavrhnout každého Němce? Rusko posílá armádu a výzbroj na cizí území teď a tady.

S uprchlíky je to úplně stejně i v případě opačného tábora...snaha o diskusi nulová...
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 10:31
Re: Dobře jim tak
Proč zavrhuješ každého rusa?

Nepřijet na těch tancích v 45 tým, většina vás by tady možná nebyla. Pro skopčáky sme byli podřadný národ, nezpomen na to.

Ono to chce mít stejný metr, že jo.

A ještě taky vědět rozdíly mezi bolševismem, komunismem, socialsmem, fašistem, národním socialismem, diktaturou, islamismem atd.
1. 9. 2015 10:49
Re: Dobře jim tak
A pro Rusa jsme národem rovnocenným? Otevři oči chlape... 8-s
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 11:11
Re: Dobře jim tak
Jojo. Pro rusy sme povl. Pro západní evropu taky :o))

Asi proto si skopčák vyrábí Persil v Germánii a pro povl čechy, slovensko, madarsko, polsko a bulharko to dělá v milovaném Polsku. V o polovinu horší kvalitě, vid. to samý Potraviny.
Mohl bych tu pokračovat asi 3 hodiny s dalšími příklady.

Ted kolik lidí tu zabil ruský občan a kolik německý, kolik vesnic vypálili rusové a kolik zavraždili dětí a žen.

Srovnej si to s čísly od němců a přijd nám něco vyprávět.
Já mam druhou světovou nastudovanou velmi důkladně, mě tady rohlíkem nikdo neopije.
A rus když někoho likvidoval, tak především sám sebe (v rámci sojuzu)

A otřepané hlášky o Stalinovi si nech, každý ví, že Stalin byl magor a kdo ho obhajuje je ten tvuj bolševik. Jenže těch je 5,5 i se Semelovou dohromady.
1. 9. 2015 11:18
Re: Dobře jim tak
Aha, takže Stalina sem netahat, ale zato na Hitlera upozorňovat. Ty to máš taky dobře pomotaný.
Mohu ti s klidným svědomím sdělit, že poslední civilní obyvatele (Čechoslováky) v naší zemi postříleli Rusové.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 11:29
Re: Dobře jim tak
Kolik jich rusové zabili? 500?

Kolik němci? 300 000?

>:D

Stalin likvidoval vlastní obyvatele hlavně, těch v satelitech si zas tolik nevšímal co se týče řadových lidí. To si musel už hodně nahlas řvát.
Kdyby se němci likvidovali navzájem, bylo by to taky něco jiného - jenže oni likvodovali všechny kolem - podnárody.

Pokud neumíš rozenat rozdíly, tak ti nezbývá, než všechny označovat za bolševiky no.

Navíc komunisty si tu lidi zvolili ve volbách legálně. A i v únoru 1948 bylo v ulicích na podporu opilce Klémy tolik lidí, že jcih tam od tý doby už nikdy tolik nebylo.
Na to nezapomínej.

Média ovčany krásně krmí historkama o puči. Jo puč byl, jenže média Vám opomínají dodat fakt, že ten puč neudělalo 300 členů nejužšího vedení KSČ, že ho udělali ty děllníci, rolníci atd v ulicích, kteří ty komunisty podporovali.
Ale o tom se nikdo nemluví, ono by se mohlo totiž lehce zjistit, že tím trasnaparentem tam mával dědeček někoho, kdo to dneska píše a že tleskal slavnému Klémovu "právě seeeem se vráááátil z Hradu :o))

>:D >:D
1. 9. 2015 11:42
Re: Dobře jim tak
Rusové stříleli a zabíjeli Čechy a není to tak dávno. Navíc by se nerozpakovali postřílet jich mnohem více.

Z Ruska k nám nic dobrého nikdy nepřišlo. Historicky jsme vždy patřili k západní Evropě. S Rusem jsmě měli společných 40 let, o které tu stejně nikdo, po rychlém vystřízlivění, nestál.

Takže ty tvoje omluvy a ukazování na druhé, to si nech pro ty, na který tohle udělá dojem. Já to nejsem.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 11:56
Re: Dobře jim tak
Mě by zajímalo, co dobrého k nám přišlo odjinud, když sme u toho.

Západní Evropa se na nás krásně vyprdla vid - viz Mnichov. A bude na nás klidně prdět dál, kdyby zas šlo do tuhého. Ta se řídí vlastními zájmy a zájmy USA, které jim diktuje co mají dělat.

Cílem je využít levnou pracovní sílu, dostatečně kvalifikovanou a šikovnou k vlastnímu prospěchu a umístit na trh vlastní produkty popř. zde komplet ovládnout trhy a podniky. což už se jim plně podařilo.
1. 9. 2015 12:02
Re: Dobře jim tak
Ty máš dost zkreslený a konspirativní pohled na naše účinkování v Evropě.
A taky dost hloupý.
Avatar - CHerokee
1. 9. 2015 12:03
Re: Dobře jim tak
Stalin vyvraždil celé národy - namátkou to odnesli Kabardinci, Altajci, Burjati, Ingušové, Čuvaši, Karelové, Baškirové, Udmurti, Karakalpakové, Kalmykové, krymští tataři.

Celkem mě překvapuje, jak člověk, který se prezenzuje tím, že má rád americké vozy, tady píše takové proruské pitomosti. že se ani trochu nestydíš. Dost ses tady shodil. Přebírat proruskou hantýrku o fašismu na Ukrajině, přitom to je ukrajina, která se musí bránit okupaci polofašistického Ruska...které "hájí vlastní zájmy" a "chrání vlastní občany" ... úplně stejně to dělal Hitler u nás se Sudetami.

Mimochodem je to právě USA, které nám vždy pomohli - světové války + ta studená. Narozdíl od Rusů nám nesebrali ani hrst hlíny.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 12:10
Re: Dobře jim tak
Oni tam ti fašisti skutečně sou, sou to nástupci Banderovců, Zjisti si fakta.

Tak v rusku sou nově fašisti. to sou mi novinky.

Tak co vlastně teda ten Batuška Putin je?

je fašista, bolševik, novodobý car, nacionalista nebo co?
Kurnik chlapy, Vy v tom začínáte mít chaos.
Jestli on nakonec nebude islamista. >:D >:D >:D
1. 9. 2015 12:21
Re: Dobře jim tak
Fašisti, jsou i v Rusku. Obrázků a stránek takových uskupení je na internetu spousta. Stejně, jako u nás. Tyhle "hnutí" fungují snad všude. Je velmi jednoduché, jich pár vzít a všude ukazovat, jak to tam vypadá a nijak jinak.

Do jisté míry se nacionálnímu postoji Ukrajincům nedivím, když jich sám Stalin uměle vyvolaným hladomorem zlikvidoval na 4 miliony. Což mělo za následek vznik Banderovců a odporu k SSSR. Zcela pochopitelná rekace národa, který se nechce nechat vyvraždit.

Pojem fašismus, užívá ruská propaganda velice dlouho a se značným úspěchem. Ať už při anexi Krymu, tak i teď na Ukrajině. Ono je totiž pro ně velmi jednoduché, vyvolat v obyvatelstvu zděšení a oživit vzpomínky na druhou světovou válku. Označit tak třídního nepřítele a je vymalováno.

Ostatně, fašisty zde hledali i řadoví sovětší vojáci, kteří je sem v srpnu 1968 přijeli vyhnat. Že tady ovšem žádní nebyli, to ti snad vysvětlovat nemusím.
:-!
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 12:45
Re: Dobře jim tak
Fašisti sou všude, souhlas. Jde o poměr. A jak se v nim staví vláda a obyvatelé. A v tom sou mezi Ukrajinou a Ruskem dost zásadní odlišnosti.

Sovětší vojáci hledali fašisty, když strana a vláda hledala agenty NSA, německé revanšisty, kolaboranty a reakcionáře.

To je trošku divný, ne.
1. 9. 2015 13:09
Re: Dobře jim tak
Rozděluj pojem fašista a nacionalista.
Že v jedněch zprávách neuslyšíš nic o nacionalistech, a vždy jen o fašistech, neznamená, že tomu tak je.
Podle ruských sdělovacích prostředků u nás v ČR, byly tísíce odpůrců průjezdu oné šaškárny Dragon Ride. A žádní příznivci.
Jaká byla ovšem realita, to si ty sám snad doplníš/dohledáš. Ruské zprávy byla jedna lež. A že je tomu tak i v jiných věcech, to si nedělám ty nejmenší iluze.
Ruské sdělovací prostředky neustále vykládají o tom, jak je vše v pořádku, jak se jim daří ve všech oblastech, jak západní sankce škodí jen západu a jim prospívají.
Pravda je ovšem taková, že ruská ekonomika jde ke dnu, lidi mají čím dál méně peněz, vše je citelně dražší, méně kvalitního zboží, přestali jezdit na dovolené, Rubl má poloviční hodnotu...

Já na Ukrajině byl, žádného fašistu jsem tam nepotkal. Doslova jich tam bylo méně než jich je u nás. Ale jelikož neumím ukrajinsky a zdravil/bavil jsem se s nimi rusky, poznal jsem, kolik je tam nacionalistů.

K tomu srpnu 68. Obyčejným vojákům velitelé řekli, že jedou osvobodit obyvatelstvo od fašistů, stejně jako za druhé světové. Prostě obyčejná lživá propaganda, šířená mezi vlastními lidmi, aby bez váhání plnili rozkazy. Jeli přece osvobozovat svět od dávno mrtvého Hitlera...
Avatar - CHerokee
1. 9. 2015 12:46
Re: Dobře jim tak
Myslím, že toho moc o Banderovcích nevíš.... Štěpán Bandera osvobodil Ukrajinu. Ale dnes tady Putin očerňuje vlastence, kteří chrání vlastní zem a chtěji ji osvobodit. A před jejich odvahou klobouk dolů.

Co se bolševiků týká - tím Putin byl, ale přerostl v nacionalistu. Ono to k sobě má totiž docela blízko. Jen to osekal o komunistický internacionalismus.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 13:00
Re: Dobře jim tak
Zapoměl si zmínit, že hrdinný komandant Bandera se nazpoměl při té likvidaci bolševiků opřít o nezištnou pomoc hitlerčíků, to ti nějak vypadlo >:D >:D
1. 9. 2015 13:14
Re: Dobře jim tak
O Hitlera se mocně opíral i Stalin. Pakt Molotov-Ribbentrop a vše co obnášel, by ti měl být znám, když se tu oháníš výbornou znalostí faktů o druhé světové válce.
Klidně sem můžeš doplnit, kolik lidí to zaplatilo životem.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 13:20
Re: Dobře jim tak
Jistě že mi znám, stejně jako Katyn a další.

Stalin hlavně měl informace, že Německo chystá na SSSR útok, ale informacím nevěřil a ani těm od Sorgeho z Japonska. Což byla osudová chyba, na druhou stranu některé informace od NKVD a dalších byly dost protichůdné a zkreslené no.

Další problém bylo vyvraždení generality a velení rudé armády. Naštěstí tam zbyli aspon Žukov, Koněv, Kravčenko, Vatutin, Rotmistrov atd, kteří měli rozum.

Já to všechno vím a nikde nezpochybnuji. Ale pořád rusové zabili mimo sssr podstatně méně lidí, než němci a japonci.
1. 9. 2015 13:41
Re: Dobře jim tak
Jo, to je taky dobrej paradox.
Putin veřejně přiznává, že chce chránit svoje lidi (Rusy), ať jsou kdekoliv na světě.

Velká sranda je ovšem to, že žádný jiný "národ" nikdy nevyvraždil tolik svých lidí, jako právě Rusové.
O lidi, jim nikdy nešlo a nejde jim o ně ani teď. V tom se vůbec nezměnili.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 14:15
Re: Dobře jim tak
Svých lidí možná. O tom se přít nebudeme. Nikdo jinej, možná krom USA ve všech možných konfliktech - zas nevyvraždil tolik lidí z jiných národů jako němci >:D
1. 9. 2015 15:18
Re: Dobře jim tak
Opět zjednodušuješ. Jak USA, tak i Sovětský svaz je multikulturní uskupení. Sověti okupovali a ještě i teď okupují některé uzemí, která jim historicky nikdy dlouho nepatřila, ale teror tam směle podporují a berou je za své.

Znovu opakuji, že jejich tvrzení, že jim jde o lidi, v tomto případě o ruskou menšinu, je jen průhledná zástěrka, které věří jen naivní jedinec.
Rusové mají až nechutně velký geopolitický zájem a ten chtějí protlačovat bez ohledu na lidské oběti. Jistě, dělá to snad každý významný hráč na světovém poli.
Jen mi připadá, že za tu svoji proklamovanou "ochranu", nenabízejí ale vůbec nic, o co by měl alespoň trochu vyspělý svět stát. Neboli, nabízí nejméně, seberou nejvíce.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 15:29
Re: Dobře jim tak
Ale tak jistě, zájem získat pod svůj vliv vlády zemí nebo přímo ta území mají i USA. Rusko ho má taky, to je jasné.

Ale rozhodně si nemyslím, že se Rusko chystá obsadit půl Evropy, to je nesmysl co šíří zas americká propaganda. Vědí že to není možné a kdyby čistě náhodou bylo, už dávno by to udělali.

rozdíl je, že rusové maj dost velké národní cítění a kdyby se něco dělo, vezmou kalach a půjdou. To tady není a z mladých lidí by skoro nikdo nešel. Takže ono není jednou vyloučené, že kdyby evropa jednou špatně dopadla, bude ještě volat o pomoc Rusko. Samozřejmě, sou tu USA ale ani oni by nepomohli zadarmo. Každý má svoje plány.
1. 9. 2015 15:45
Re: Dobře jim tak
Žádná propaganda nikde neříká a to ani mainstreamová, že Rusové obsadí půl Evropy.

Že mají choutky k sobě opět přidružit jak pobaltské státy, které nikdy ruské nebyly, tak i jiné útvary, které díky asimilaci či prachsprostému vyvraždění či "přesunu" původních obyvatel, opět považují "odjakživa" za své, to je obyčejný fakt, který potvrzuje jak dění na východní Ukrajně, v Čečně, Gruzii, Abcházii atd..

Rusům nic jiného, než nějaké "národní cítění" nezbylo, takže v ohledu propagandy, která je tam rozbujelá tak neskutečným způsobem, by obyčejný mužik věřil i tomu, že je napadli třeba Marťani, vzal by svůj kalach a šel by bojovat s Marťany... bo to všude všichni říkají a co je v televizi, to je pravda. :-!
A jak už psal CHerokee, Američan nám nic nesebral, zato Rusové nás dojili 40 let.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 15:54
Re: Dobře jim tak
USA z toho nic nemělo vid, akorát nebýt otevření východních trhů, čekal je kolem roku 1995 národní bankrot. A to není ruská propaganda, to napsal jistý americký ekonom >:D

Spolu s němci se sem navalili a skoupili tu co za něco stálo a trh zvalili svými produkty, co tu za něco stálo a mohlo by jim konkurovat rychle nakoupili a zavřeli anebo zničili ekonomicky.

Do těch afrických a arabských zemí šly taky nezištně vid, odbyt vojenské techniky, ropa atd - to je vůbec nezajímalo. :-)
V eritreji taky hodní kanadané těží nerostné suroviny jen proto, aby dali práci černouškům, o zisk jim vůbec nejde >:D
1. 9. 2015 21:54
Re: Dobře jim tak
Jó, USA tu bankrotuje už dvacet let a furt nic, nebo co dvacet let, už od války, ne té druhé, té první...
Realita je taková, že dolar je na čtyřiadvaceti korunách, rubl na dně a juan se za ním *.

Jmenuj, jak jsme byli konkurenceschopní. Nic mě nenapdá. Lidi si sami vybrali, co za něco stojí a co ne.

Kecy o tom, jak USA těží tam a tam. Třeba v Afghánistánu, jeli tam, bojovali tam a težební práva má kdo? Čína.
Žádná emerická společnost. A těch příkladů je hafo.
Jinak Kanada není USA. Ta má mnohem blíže k Velké Británii.

Zkoušíš to zprava, zleva, ze spodu, ale pořád ti to nějak nejde. Zkus více faktů, méně konspiračních teorií.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 22:58
Re: Dobře jim tak
Tady máš fakta - jak opilý mužik neumí nic vyrobit, dívej se - [odkaz]

a nikdo to nekupuje, jedni z těch nikdo zákazníků měli nedávno cvičení s velkou británií >:D
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 23:42
Re: Dobře jim tak
a tady máš další - dopravní Suchoj SU-100 Superjet [odkaz]
Export Indie a thajsko

T-14 Armata [odkaz]

ekranoplán LUN [odkaz]

ZIS 110 [odkaz]

GAZ M-14 Čajka [odkaz]

GAZ M-13 Čajka [odkaz]

ZIL 114 [odkaz]

ZIL 41047 [odkaz] ; https://www.youtube.com/watch?…… />
ZIL 41045 [odkaz]

Kamaz [odkaz]

Kamaz a Ural Typhoon [odkaz]

Lokomotiva Granit [odkaz] ; [odkaz]

Lokomotiva GT1 - gas turbine - [odkaz]

Ledoborec "50 let vítězství" [odkaz]

Sklízecí mlátičky Rostelmash [odkaz]

Traktory Kirovec - [odkaz]

Motockyly Ural, které se vyváží i do USA, Kanady či Austrálie [odkaz]

Vrtulníky Kamov [odkaz] ; [odkaz]

Má je i švýcarsko, sranda vid

Mam ještě pokračovat nebo ti to stačí?

Hlavně že mužik nic neumí vid

>:D
1. 9. 2015 13:23
Re: Dobře jim tak
Stalin se o nikoho neopíral. Moc dobře věděl, že Německo na Rusko zaútočí. Pakt Molotov-Ribbentrop si nastuduj ty. A hlavně vše, co mu předcházelo.
1. 9. 2015 13:38
Re: Dobře jim tak
Hahaha.
Když si dělil s Hitlerem Polsko, to se mu náramně hodilo. Kamarádi největší. Jen to odnesli Poláci.
Kdyby to Stalin věděl či jen tušil, nemusel Němce zastavovat 30 km od Moskvy.

Jestli chceš obhajovat jednoho nebo druhého, tak charakterově jen klesáš...
1. 9. 2015 13:48
Re: Dobře jim tak
To se směješ jen své nevědomosti? Až si o tom paktu a všemu, co mu předcházelo něco nastuduješ, tak můžeme začít diskusi. Zatím předvádíš jen hejkání na úrovni Blesku.
1. 9. 2015 13:50
Re: Dobře jim tak
Směji se tvé nevědomosti a tvému pokřivenému pohledu. Aby bylo jasno. :-!

Ano, jak jsi psal, "Moc dobře věděl, že Německo na Rusko zaútočí.", jen všechny zprávy, které mu nosily tajné služby a později vlastní armáda, bral jako lži a nesmysly...
Re: Dobře jim tak
S temi vyvrazdenými národy se ti to trochu popletlo. S jinými vecmi taky. >:D
Avatar - CHerokee
1. 9. 2015 12:48
Re: Dobře jim tak
To že jsi o těch národech neslyšel, neznamená že neexistovali ;-)
Re: Dobře jim tak
Tak si predstav ze o vsech techto národech jsem nejen slysel, ale dost o nich vím. A s lidmi s nekterých regionu kde zijí - napr. Baskirie, Udmurtie, Tatarstán a jiné - jsem v pravidelném kontaktu. Proto taky reaguji na tvoje plácání. Jinak napríklad pocet Udmurtu se snízil také behem posledních 20 let. To je jiste taky dusledek Stalinovy vražedné politiky. >:D
Avatar - twistedTSD
1. 9. 2015 11:04
Re: Dobře jim tak
Já někde zavrhuji každého Rusa? Jen se bavím o jejich aktuální zahraniční politice.

Zapomenout bychom určitě neměli. Ale snad bychom už měli jít dál.
1. 9. 2015 10:43
Re: Dobře jim tak
My a naši spojenci taky posíláme armádu a výzbroj na cizí území. A výsledkem jsou rozvrácené státy, milióny zničených životů, milióny uprchlíků. Těch uprchlíků už si můžeš všimnout i ty. To žádná ruská propaganda asi nebude.
Avatar - CHerokee
1. 9. 2015 12:05
Re: Dobře jim tak
To je přesně Ruská propaganda...a zvlášť komický je Afgánistán, kde Sověti v 80. letech vystříleli 100 x více lidí než nyní Spojenci.
1. 9. 2015 10:23
Re: Dobře jim tak
Prozraď nám, proč ty sis už dávno nekoupil ruské auto a vozíš si zadek v emerické káře?

Žeby tak trochu pokrytec? ;-)
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 10:40
Re: Dobře jim tak
Proč bych jako měl mít ruské auto?

Ale kdy sme u toho, tak vámi posmívané ZILy a čajky stojí coby vetráni asi tak 4-15x tolik co Cadillacy a Lincolny ze stejného období.

Vony se totiž tyhle auta sestavovaly ručně speciálními týmy odborníků a na to při veškeré úctě kterou k amerikám mám - ameriky nemaj :-)
bohužel Čajky zařízl už Gorbi, ZILy Jelcin a Putin....
1. 9. 2015 10:47
Re: Dobře jim tak
Pořád nějaké plané kecy.
Když se ti ruské produkty líbí, měl bys je nakupovat. To dá rozum. Možnosti máš.

A ne jen tady o nich básnit v diskuzi, vychvalovat je a pak jít pro první západní vergl.
To potom tvé zdejší působení staví do úplně jiného světla. ;-)
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 10:58
Re: Dobře jim tak
Jo jaké možnosti?

Já auty s fofrklackem nejezdím, jestli ti to neušlo >:D >:D
1. 9. 2015 11:06
Re: Dobře jim tak
No, takže to shrňmě, ony ty ruský výrobky zase tak velká sláva nejsou, jak se tu snažíš sám sebe přesvědčit, takže o ně nestojíš ani ty sám... ;-)
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 11:19
Re: Dobře jim tak
Já nejezdím žádnými auty s fofrklackem, at je vyrobil Ivan, Helmut, Erdogan, Antonio, Shinji nebo Jacques.

A protože s automatem je z produkce SSSR pouze čajka, ZIS, ZIM a ZIL a Volhy pro KGB, což nejsou auta příliš se vyskytující tak si je asi nemůžu koupit. Ale když mi dáš 10 mega na ZIL, překonám se a dojedu si pro něj někam >:D

A co se týče nových modelů Lady s automatem, tak ty se sem nevozí taky a nemaj EU homologaci.

Navíc to že neschvaluju americkou zahraniční politiku neznamená, že mam něco proti řadovému američanovi, kde to půl národa taky neschbvaluje a že mam něco proti americkým autům a dalším věcem.

Já totiž umím oddělovat politiku a obyčejný lidi a obyčejný život.

Ovšem německo je jiný případ.
V USA totiž 90% národa nebylo pro to, aby se válčilo v Iráku, Libyii, Afghanistanu a všude možně a aby se zabíjeli diktátoři a místo nich dosazovala sluníčková demokracie, která tam ale vůbec nefunguje a k moci se tak dostávaj, radikálové, islamisti, náboženstí fanatci, terosristi a maoři 15x větí jak původní diktátoři a ve finále tak o život přijde daleko víc lidí nebo se nastěhují do Evropy.

V německu jaksi bohužel 90% lidí s Hitlerem souhlasilo nebo ho dokonce přímo podporovalo.
1. 9. 2015 11:22
Re: Dobře jim tak
Pro třísky nevidíš les. Jinak to nazvat nejde.
Opět elaborát, jak si to všechno omluvit, nebo spíš sebe omluvit, ale raději zůstat na svém, protože ty si přece bereš jen to, co je pro tebe nejlepší, že je to snad ze 100% ze západu, to už raději taktně přejdeš...

Jak říkám, ať jsou to letní/zimní gumy nebo ruské výrobky, držíš si svoji pokryteckou linku. >:D :yes:
1. 9. 2015 11:31
Re: Dobře jim tak
A co mají západní nebo americké výrobky společného s agresivní západní politikou posledních let?
1. 9. 2015 11:33
Re: Dobře jim tak
Politika je vždycky agresivní, má li něčeho dosáhnout.

Ať přijde ze západu, z jihu, východu nebo ze severu.
1. 9. 2015 11:36
Re: Dobře jim tak
A čeho má ta naše agresivní politika dosáhnout?
1. 9. 2015 11:40
Re: Dobře jim tak
Politika by měla řešit příčiny problémů.
Avatar - CHerokee
1. 9. 2015 12:08
Re: Dobře jim tak
Agresivní? Vždyť tím báníme sami sebe před terorismem.
1. 9. 2015 12:15
Re: Dobře jim tak
Rozvracením států a podporou teroristů se bráníme terorismu? :-)
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 12:15
Re: Dobře jim tak
Jo my se bráníme před terorismem a máme v evropě x milionů muslimů, kde jim nikdo nevidí do hlavy, sou to lidi žijící v zemích s právem šaríja, kde jim valí do hlavy že islám je to nej, většina je bez dokladů a nikdo neví, kdo prošel výcvikem Al-kajdy a IS.

To je obrana před terorismem jako bejk.

Jinde se tomu říká trojský kůn >:D >:D
Re: Dobře jim tak
"Vždyť tím bráníme sami sebe před terorismem". >:D >:D >:D

Tak dobre jsem se dlouhou nezasmál.

Agresivní politika USA cástecne podporovaná evropskými sasky naopak rozdmýchává terorismus i tak kde nebyl nebo byl v mnohem mensí intenzite nez predtím.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 11:47
Re: Dobře jim tak
Ty tříšky byly teda pěkně silný to sou doslova cedry >:D >:D >:D

Ty nechceš pro sebe to nejlepší?
Já nemam problém koupit si něco made in usa, ale ani probléme made in USA, ale nemam problém ani s francií, španělskem, aglií.

Jak vidíš, na mě ti škatulka zarytého stalinisty, co jezdí v Ladě a nosí komunistické holinky a má ruskej budík nějak nesedí. Stalina nikdo rozumný nemůže obdivovat, jedině co jde snad trochu vyzdvihnout, že to enbyl úplně magor jako Hitler a nakonec prozřel, a dal na rady maršálů a dal jim větší volnost ve velení, narozdíl od Ady, který si myslel, že je brilantní stratég a vojenský expert a rozuměl tomu asi jako ty Temelínu >:D
Ale to je jediné.

Už sem to tu psal několikrát , ale pokud bych měl vybrat jednu postavu z představitelů SSSR tak u mě je to jednoznačně Chruščov, i přes chyby které dělal, to tam uvolnil a pozvedl.
Takže pro stalinisty typu Semelová bych byl jednoznačně závadná osoba, protože pro ně bych byl závadná osoba, která místo tatíčka Stalina vyzdvihla rozvraceče socialismu Nikitu :o))

Jak vidíš, ta tvoje škatulka ti vůbec neštimuje a hlavně vůbec nevíš která bije.

Je super debatovat o něčem a nic o tom nevědět nebo jenom z rychlíku. Hlavní je, že rus je okupant, protože přeci přijel na tanku v 68.
že němec přijel na tanku v 39 už nikomu neva, to už je dávno
>:D >:D >:D

A že bolševik sebral dědečkovi velkostatek vid. Kde mohl dědeček dneska být.
No, problém je, že těma puškama v rukou Lidových milicí toho dědečka z velkostatku většinou hnalo jeho 70% zaměstanců, kteří ho milovali pro skvělé pracovní podmínky a skvělé odměny a lidské zacházení :o))
Tak podobně to bylo s továrníky atd.

Ano sou tam samozřejmě smutné příběhy drobných živnostníků a rolníků co museli přejít pod kolchozy atd. Byly i tragédie v rodinách a myslím že to tady nikdo nepopírá a nikdo tu dobu neschvaluje. Ale je potřeba nevidět vše černobíle a říkat si jak to bylo.
1. 9. 2015 11:51
Re: Dobře jim tak
"Stalina nikdo rozumný nemůže obdivovat".Proto skončil v anketě o největšího "Rusa" až třetí. >:D
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 12:00
Re: Dobře jim tak
Tak v rusku je Stalin prezentován jako ten , kdo vyhnal němce a zasloužil se o výhru ve válce.
To je na jednu stranu pravda, ale je potřeba si uvědomit jeho další činy. což oni moc nedělaj no.
1. 9. 2015 11:57
Re: Dobře jim tak
Nikde nepíšu, že obdivuješ Stalina.

Zato zde uvádíš řezníka Chruščova, který sám svým počínáním/rozhodnutím poslal na smrt tisíce obyvatel Sovětského svazu.

To jsou opravdu vzory... 8-s
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 12:05
Re: Dobře jim tak
Já nepsal, že Chruščov byl světová osobnost č. 1, já psal, že byl nejlepší z představitelů SSSR.

Chruščov naopak dost lidí z lágrů propustil, rozhodně za něj zařvalo méně lidí, jak za Stalina a Brežněva.
I když za Brežněva už se pak jela chytřejší strategie - místo do gulagů a lágrů se lidi posílali do blázince.
Nic nového, to je okoukané od ameriačnů, kteří toto hojně praktikovali v 50. letech v USA. ideální bylo nepohodlné lidi dohnat k sebevraždě, kde to nešlo, se to tak narafičilo :-)
doporučuju knihu "Krycí název Artyčok"

Jinak já nemam žádné vzory. Já sem názoru, že národ si má jít vlastní cestou bez fixace a adorace na jiné státy.
1. 9. 2015 12:28
Re: Dobře jim tak
Nastuduj si někdy úlohu Chruščova ve světových válkách a kolem nich. Ten člověk byl obyčejný řezník. Brežněv to samý v bledě modrým, nebo teda spíš v červeným.

Ty tvoje konspirační teorie, který jsi bůhvíkde vyčetl, jsou v měřítku, o kterým se tu chceš bavit, docela směšné.

Baví mě na tobě jedna věc, ty si přečteš nějaký "supertajný konspirační materiál" a najednou, jako by ti to otevřelo oči. Cítíš se, jako bys věděl něco, o čem ostatní nemají ani páru. A přitom to jsou z 90% obyčejný blbosti.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 12:50
Re: Dobře jim tak
Jaké konspirační teorie???

O čem to plácáš?
1. 9. 2015 13:25
Re: Dobře jim tak
Přirozeně o tom, cos tu doposavaď sesmolil.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 13:29
Re: Dobře jim tak
Fakta z 2 sv. války nebo období studené války sou konspirační teorie?

Nebo myslíš imigranty?

No tak to se těš, v případě imigrantů se z té konpiračky stane akorát realita >:D
Jen idiot by nevyužil takové možnosti a oni v IS úplní idioti nejsou >:D
nebude to za 5 let, nebude to ani za 10 let, ale bude to, tomu věř.
1. 9. 2015 13:45
Re: Dobře jim tak
No jo, hlavně nečíst mainstream. To ti pak votevře ouplně jiný vobzory.
1. 9. 2015 13:50
Re: Dobře jim tak
Ty je evidentně otevřít potřebuješ? Zkus taky vzít do rukou místo Blesku knihu.
1. 9. 2015 14:08
Re: Dobře jim tak
Knížek mám doma plnou knihovnu.
Jestli tě to zajímá, našly by se i kompletní spisy Klementa Gottwalda. Stejně tak dějiny Evropy jak z doby předválečné, tak i poválečné. Také dějiny světa vydané v Moskvě r. 1961, tak i Encyklopedie Britannica z doby poměrně nedávné.
Knih mám doma asi tolik, co dnešní čtyři průměrné rodiny. :-!

PS: Blesk jsem si nikdy v životě nekoupil.
1. 9. 2015 14:50
Re: Dobře jim tak
Tvůj výklad Paktu Molotov-Ribbentrop mně ty titulky Blesku připomíná.
1. 9. 2015 15:01
Re: Dobře jim tak
Já se zase pokaždé trhám smíchy, když všude trvdíš, jaká je to Renault špička, jen tomu tak nějak neodpovídají výsledky statistik a anket v "mainstreamových" médiích.

Jojo, jen ty víš, jen ty znáš, všichni ostatní mají zatemněno. Tedy ne všíchni, jen ti, kteří si nedovolili mít svůj vlastní podložený názor.
:-!
1. 9. 2015 16:11
Re: Dobře jim tak
Ty však ten vlastní podložený názor nemáš. Jen papouškuješ titulky a propagandu pro ovce. Nad ničím nepřemýšlíš, nehledáš příčiny,...
1. 9. 2015 19:35
Re: Dobře jim tak
Jo, to jsem přesně čekal. Propaganda pro ovce atd atp.
Jen ty máš voko, jen ty máš ty správný informace, jen ty, umíš číst a víš co je to Blesk.

To si pogratuluj. Naštěstí tu všichni víme, jak slepý dokážeš být u tak obyčejný věci, jako je značka auta. A co teprv to ostatní. 8-s :no:
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 14:20
Re: Dobře jim tak
Jistě, oficiální média sou vždy pod cenzurou. Podívej se, kdo ty média vlastní a bude ti jasněji. Pokud by si tam někdo začal psát něco co se vlastníkům nehotí do krámu, tak letenka.

Takže je nutné hledat si informace od nezávislých zdrojů a nejlépe přímo od občanů, které se kolem dané problematiky pohybují.

Příkladem manipulace je vražda jistých osob policistou. Zlý policista zastřelil nebohého občana a polisista byl pod vlivem alkoholu. No a ono to bylo vše jinak, jenže ta rodina "poškoýzených" měla známé na Primě .....takže se tu udělalo jak se do krámu hodilo.
Pokud věříš v objektivní zpravodajství TV stanic a periodik, tak si hodně naivní.
1. 9. 2015 15:05
Re: Dobře jim tak
Nikde jsem nepsal, jakým médiím věřím a jakým ne.

Ale tobě tady píšu, že pokud věříš, a podle toho, cos zde dnes předvedl, tak věříš, že produkují ruská média. Tak máš mozek zmasírovanější než kdybys u nás čuměl jen na Novu nebo četl vzpomínaný Blesk.
Proti ruským médiím a to snad z 99% jsou ty naše ukázkou čiré a nezaujaté objektivity. Beze srandy. :-!
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 15:14
Re: Dobře jim tak
Myslíš že čtu sputnik a spol jo?

HAHAHA.

Ruskou propagandu poznam dobře, je lehce čitelná. O tom, že v Rusku se píše propagandisticky vím a netvrdím že nepíše. Ale zároven se směju tomu, jestli si někdo myslí že tady vyloženě objektivní zpravodajství.

Vy neumíte poznat tu americkou, ta je totiž líp maskovaná.

A pravda je někde uprostřed. Chce to umět číst mezi řádky a ověřovat si.

Konspirační teorie typu CHEMTRAILS, HAARP, nová společnost démonické elity, příchod satanistů a lumínátů a kýho víra mě taky nechávaj chladným, to je pro hodně pomatenou spodinu národa.
1. 9. 2015 15:29
Re: Dobře jim tak
Ta tvá ruská stopa, co máš v hlavě, je toho jasným důkazem.

Ještě jasnější je pak to, že sám nic z Ruska nemáš. Předpokládám, že nejdál na východ, kdes byl, je tak maximálně Slovensko a to ještě ne to východní.
Ale tohle docela chápu, taky mám takovýho kamaráda, kteréj vykládá, jak co umí Rusové dobře, jaká je to skvělá světová protiváha, jak zatopí Rusové západu a Evropské unii společně s Čínou dosáhnou nového pořádku.
Zatím to ovšem vypadá, že Rusové plní roli "užitečného idiota", kdy si sami vedle sebe vykrmí Čínu, která je potom kompletně ovládne. Ta totiž nespí, jen čeká na svou příležitost a pak se miliarda Číňanů nebude ptát 150 milionů opilejch mužiků vedle za kopcem.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 15:38
Re: Dobře jim tak
Já pouze nemam rád tak razantní hate národa, který ostatním neprovedl nic moc horšího než jiní, naopak jim i dost pomohl z a války.

To co se dělo uvnitř SSSR je druhá věc a za bolševiků se ve 20-50 letech děli různé věci všude. To je ale lidmi a režimem.
Pak už to nebylo tak horké.

Evropa musí řešit ted daleko palčivější problémy než je nějaké rusko a na to by se měla soustředit. Rusko nás zítra nenapadne, to je nesmysl šířený pár antikomunsty a hejtery ruska - jak strašit lidi.
Stejně jako straší ksčm a severní koreou a já nevím kým. Ještě že nestraší Kubou, že by nás bombardovali pomeranči a Havana clubem a nasazovali sem ***até kubánské agentky :o))

Další strašení - Ksčm vyhraje volby a zítra vás zas zavřou do uranových dolů a vše Vám znárodní. Bububu

přijede mužík na tanku a a rozvalí se u vás na zahradě, bubu

Kdo tomu věří.....at si to užije.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 15:46
Re: Dobře jim tak
Jinak někteří maj v hlavě taky dobrou stopu, třeba disident Cibulka.

Všichni sou agenti KGB >:D
Ten to má promáklý akorát ještě neví, že já sem agent GRU >:D >:D >:D
Ale zítra mu to poví siderické kyvadlo >:D >:D
Re: Dobře jim tak
Cibulka je prípad pro Chocholouska.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 12:12
Re: Dobře jim tak
A bud rád, že tam Nikita Kuukuřice seděl. Ono sedět tam za kubánské krize jinej borec, tak to taky mohli tavaryši nebo amíci zmáčknout a to by se asi děli zajímavý věci.
1. 9. 2015 12:34
Re: Dobře jim tak
To silně pochybuju,Kremelští vládcové napadají vždy jen slabší,jsou to tyrani,vrazi,zloději a lháři ale ne blázni.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 12:57
Re: Dobře jim tak
Jinde politici nelžou. To jsou přímo pravdoláskaři. Každej politik tam jde jen s cílem pomoci národu svému, o žádné vlastní zájmy a zájmy kamarádů mu nikdy nejde :o))
Nikde žádný lobbista, nikdo z armády a z obřích zbrojních koncernů :o)))

Kde sou ty zbraně hromadného ničení, kterých měl mít Saddam plné bunkry a sklady? Chci je vidět >:D >:D
1. 9. 2015 12:37
Re: Dobře jim tak
Neva nám to,protože Němec už nikoho neohrožuje,což se o Rusovi rozhodně říct nedá.
1. 9. 2015 12:41
Re: Dobře jim tak
Na těch 90% si přišel jak?NSDAP měla ve volbách podobný zisk jako KSČ.Potom by to podle tvé logiky znamenalo,že 90% Čechů podporovalo bolševiky.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2015 12:53
Re: Dobře jim tak
Zjisti si, kolik skupin bojovalo za Hitlerovy vlády proti němu jako proti odpůrci a kolik % národa bylo s ním nebo tiše souhlasilo.
Volby neřeš.

Po volbách spousta lidí uteklo nebo byli zatčení a popraveni.

Zejména většina komunistů, což byla druhá nejsilnější strana v Německu a kterých se Hitler bál. Báli se jich i továrníci a bohatá elita, proto většina z nich podpořila Hitlera.
1. 9. 2015 13:28
Re: Dobře jim tak
Pokud vím ,tak druhá nejsilnější strana byla sociálně demokratická a komunisti byli třetí.Takže opravdu neplatí,co Němec to nácek.Což ale samozřejmě nic nemění na faktu,že se s genocidním nacistickým režimem nepěkně zapletly spousty slavných osobností.Jsme na webu o autech a tak je třeba připomenout i ostudnou roli Ferdinanda Porscheho,člena NSDAP a SS,Hitlerova oblíbence a otrokáře využívajícího nucenou práci vězňů KT.
1. 9. 2015 11:48
Re: Dobře jim tak
Němci a Japonci se poučili,Rusové ne.Tečka.
3. 9. 2015 13:11
Ruský auta
Ruskym autum jsem nikdy moc neveril. Koukal jsem na ne v Ackach a da se tam vybrat mnohem lip.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
3. 9. 2015 14:34
Re: Ruský auta
V áčkách maj možná tak Nivu, což je hlavně pracant a své zákazníky furt má a pak možná starou jedničkovou Kalinu.
Což je za ty prachy co stojí ojetý většinou bezva kup.

Já sem tuhle viděl černou Grantu, což je skoro zázrak, neb se sem dovezly a prodaly jen 4 ks.