Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ruská vláda poskytne deset miliard rublů na podporu výrobců aut

Ruskou ekonomiku citelně zasáhl propad světových cen ropy a západní sankce uvalené na Rusko kvůli Ukrajině. Zákazníci nekupují dražší věci a automobilky ztrácejí zisky.
Zpět na článek
20. 3. 2015 16:24
20. 3. 2015 21:19
21. 3. 2015 01:53
21. 3. 2015 10:14
21. 3. 2015 10:22
20. 3. 2015 16:23
Odkud ty ruble furt berou
?
Rozbalit vlákno
6
20. 3. 2015 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 10:58
Re: Odkud ty ruble furt berou
[odkaz] >:-[]
21. 3. 2015 11:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:25
Re: Odkud ty ruble furt berou
Ne hledal sem fotografii kde se tisknou ruble a našel :-)
21. 3. 2015 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:28
Re: Odkud ty ruble furt berou
Člověče my bysme se asi měli potkat. Ty trochu reality vysloveně potřebuješ :-)
Avatar - maros
20. 3. 2015 16:24
Chyba!
Auta ve vyspělém světě nemá nikdo rád. Proto automobilizmus podléhá tak velkému zdanení, aby se právě utlumil. To v Rusku neví, že dopravní prostředek budoucnosti je jízdní kolo! :-O

Oni jsou fakt o několik desetiletí za náma 8-s
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2015 16:56
vztahuje se to taky na tanky??
!!! tank do kazdy rusky rodiny !!!
Rozbalit vlákno
6
20. 3. 2015 17:11
Re: vztahuje se to taky na tanky??
Tank ma v rusku kazdy zeleny muzicek, aby s nim mohl kdekoli na svete prijet pomoci svym krajanum.
20. 3. 2015 17:22
Re: vztahuje se to taky na tanky??
"Pokud by se první zelený mužík objevil v (pohraničním městě) Narvě, vláda přesně ví, jak odpovědět. Musíte prvního zastřelit a druhý už nepřijde."
20. 3. 2015 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:42
Re: vztahuje se to taky na tanky??
Hm teď se asi pobavim: Jak si docela vyspělou vojenskou techniku v rukou nespokojených občanů východní ukrajiny vysvětluješ ty? :-)
27. 3. 2015 10:11
Re: vztahuje se to taky na tanky??
Jednoduše. Dodává jí tam Rusko a zrovna dodám proč by nedodávalo? Je mi s podivem, že se to snaží furt tajit. Nevidím na tom nic divnýho.
Avatar - Barrichello
22. 3. 2015 19:33
Re: vztahuje se to taky na tanky??
Ne, ale prej bude šrotovný na Migy a Suchoje >:D
20. 3. 2015 17:02
Hlavně, že mají Krym!
Ruský mužik přece vůbec netouží po autě, jeho ego je nyní vrchovatě uspokojeno loupeží Krymu a neustálým harašením ruskými zbraněmi, mohutnými vojenskými cvičeními a vyhrožováním slabším sousedům. Pak se teprve průměrný Rus cítí dobře, jako příslušník světové velmoci! >:D >:D >:D :no:
P.S. Ta oplastovaná Kalina nevypadá špatně.
Rozbalit vlákno
164
20. 3. 2015 17:11
Re: Hlavně, že mají Krym!
Pes co steka, nekouse.
Avatar - AUDIRS6
20. 3. 2015 17:18
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nie, len prijde na tvoj pozemok, "oznackuje si teritorium" a potom si ho aj strazi... >:-[] :-!
20. 3. 2015 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 3. 2015 18:40
Re: Hlavně, že mají Krym!
A jak se rika suverenimu uzemi, ktere obsadila armada jineho statu? Prosim pripomen mi to, fakt nevim.
21. 3. 2015 02:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 10:09
Re: Hlavně, že mají Krym!
To je zbytečný. Historie nikoho nezajímá, a dnes ve zprávách objektivitu nenajdeš. Pak chce bejt každej zajímavej, a dělá chytrýho. A dopadá to takhle. Svět živí prodej zbraní a ropy. A ropa byla extrémně levná, je proto nutný šlápnout do druhýho pedálu. :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:00
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tohle je dokonce hodně sporný [odkaz] >:-[]
21. 3. 2015 19:43
Re: Hlavně, že mají Krym!
Giglite, pokud ti tvuj kamos ze zakladky neco daruje, je to tvoje a ne ze prijde jeho tatinek a veme ti to.
21. 3. 2015 22:45
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tak to nemáš pravdu. Dar je odměna. A pokud se k tobě někdo, komu jsi něco daroval, bude chovat špatně, lze dar vzít zpět. Podle českého práva. Může to být i podle mezinárodního práva, ale to nevím jistě.
22. 3. 2015 00:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 08:26
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ty tvoje kličky sou fakt zoufalý. Nezpochybnil to Nejvyšší sovět a postupně ani nikdo z dalších nejvyšších představitelů SSSR až do jeho zhroucení. A v novodobý historii to jak moc dobře víš za výměnu jadernejch zbraní potvrdili znova - že poloostrov pod Ukrajinou patří no hádej kam: pod Ukrajinu :-)
Stavět argument na rozmaru diktátora z dob Sovětskýho svazu a veškerou předchozí i následnou historii nebrat v potaz, nepříde ti to trochu účelový? Dost hodně účelový ;-)

Mimochodem Kylie byla včera celej den na [odkaz] a prej nic moc. No furt lepší než včera diskutovat s tebou. Tak už víš kdo je ten Jiří a souhlasíš že to je vzdělanej inteligentní člověk? Se stejnejma názorama jako ty :-)
22. 3. 2015 08:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 09:18
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ty ses v pátek praštil do hlavy nebo tak něco :-)

V dobách SSSR nebylo nic v pořádku. Svržení Janukoviče se ti nezdá ale výstřel z Aurory je ok? >:-[]

Už zase kopíruješ? Když de vo politiku nebo KGB a STB je to s tvý strany mega křeč ;-)
22. 3. 2015 09:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 09:34
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tak jo: Gilgit v pátek 20.3. definitivně zblbnul :-)

To bych se pobavil kdybys ten předseda spolku přátel Ruska byl fakt ty >:D >:D >:D

To sem si vodech. Můžu to teda brát že na výstřel z Aurory a všechno co následovalo máš stejnej pohled jako já nebo to byla jen další slovní klička? >:-[]
Avatar - Barrichello
23. 3. 2015 22:19
Re: Hlavně, že mají Krym!
Kdo jde proti soudruhu Leninovi je nepřítel lidu a s tím zatočíme po bolševicku >:D >:D
Avatar - Barrichello
22. 3. 2015 19:35
Re: Hlavně, že mají Krym!
Co máš proti KGB? Si západoněmecký revanšista a proto tě Výbor pro národní bezpečnost odsuyuje ke stavbě železnice v Ulanbátaru, další prosím >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 21:05
Re: Hlavně, že mají Krym!
To samý co proti STB. Tys je měl rád nebo snad bejvalej zaměstnanec? :-)
Avatar - Barrichello
23. 3. 2015 12:04
Re: Hlavně, že mají Krym!
Já sem agent KGB >:D >:D
Avatar - JDM
24. 3. 2015 11:07
Re: Hlavně, že mají Krym!
Mozna tak agent KFC to bych ti veril >:D >:D ;-)
Avatar - Barrichello
24. 3. 2015 11:33
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tam sem nikdy nebyl >:D A v mekáči asi jednou, tyhle dobroty já nejím >:-[]
Avatar - JDM
24. 3. 2015 11:40
Re: Hlavně, že mají Krym!
Onic jsi neprisel tyhle fastfoody jsou jen pro silny natury taky se jim vyhybam >:D
Avatar - Barrichello
24. 3. 2015 12:02
Re: Hlavně, že mají Krym!
tak tak, vždy mě fascinuje, jak je tam narváno zejména někde v nákupních centrech
22. 3. 2015 20:58
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tak to meli resit diplomatickou cestou na soudu v Haagu, ale Rusaci tam poslou tanky, jak jsou zvykli delat vsechno.
22. 3. 2015 22:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 3. 2015 10:36
Re: Hlavně, že mají Krym!
Zajimave ze nebylo zadne referendum pred Putinovou okupaci, ale az po - "Vyhlášení referenda, ke kterému došlo v průběhu krymské krize na poloostrov obsazeném ruskými a proruskými ozbrojenci, bylo v rozporu s ukrajinskou ústavou a bylo označeno ukrajinskou vládou za nelegitimní." wiki
Neco jako kdyby Hitler obsadil Sudety a usporadal si tam referendum v rozporu s ustavou CSR. A nevim ktereho diktatora myslis, toho soucasneho nebo minuleho?
23. 3. 2015 10:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
24. 3. 2015 11:09
Re: Hlavně, že mají Krym!
Myslis USA ktery je zvykli vsude kde nevoni lidem dolary posilat tanky?
27. 3. 2015 12:25
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ne ne ty tam svrhnou vládu a dosadí si svoji loutkovou. Případně tam zanechají bordel a nechají to tak, protože zjistí, že na vzniklou situaci jsou krátcí >:D
27. 3. 2015 12:23
Re: Hlavně, že mají Krym!
Hele každej má svůj styl. Rusáci primitivně přijedou s tankama. USA to řeší tak, že svrhne vládu a zařídí aby se k moci dostali takoví lidé, který věci zařídí tak jak USA chtějí. Musím uznat, že je to mnohem sofistikovanější postup. >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:00
Re: Hlavně, že mají Krym!
To je minimálně sporný ;-)
21. 3. 2015 11:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:27
Re: Hlavně, že mají Krym!
Když mi budeš řikat Kylie a používat svý oblíbený slovo slint tak to skutečnost že to je sporný nijak nezmění. Víš to žejo? :-)
27. 3. 2015 10:24
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ale to já bych se nebál napsat, že Rusko Krym Ukrajině skutečně ukradlo a pak tu krádež zlegalizovalo, protože lidi žijící na tomhle území skutečně radši budou spadat pod Rusko než pod Ukrajinu. Nicméně, když se řekne A tak se musí říct taky B. Pokud by se NATO neustále neroztahovalo a nesnažilo se ohrožovat Rusko tak se Putin na Krym vybodne. Jinými slovy kdyby NATO řeklo. My o Ukrajinu nestojíme v rámci dobrých vztahů s Ruskem chceme, aby zůstala neutrální, tak si troufám tvrdit, že je Krym pořád Ukrajiny. To ovšem NATO neudělalo, protože jim o mír nebo klid na UA vůbec nejde naopak čím víc se to rozpíchá tím líp. Takže Rusko z obavy, že přijde o strategický bod v podobě Sevastopolu a místo aby tam stála jejich černomořská flotila tak se tam nakvartýruou amíci se svejma kvérama, ho radši prachsprostě obsadila. Úplně vidím jak asi generálům v USA spadla čelist, protože si už mnuli ruce jakou získají strategickou výhodu. Tenhle radikální krok od Ruska asi nikdo nečekal. Teď tu kdejakej debílek šíří bludy o ohrožení Evropy a kecy o tom jak se se Rusáci chystají vtrhnout. Tomu se musím tak leda smát. Silně pochybuju, že něco takovýho Rusko plánuje. Budou rádi, když se jim povede ustanovit Novorusko na východě UA a nebudou mít americký tanky přímo na hranicích. Tím celá bublina o ruský rozpínavosti splaskne.
Avatar - Auto-fan
20. 3. 2015 18:53
Re: Hlavně, že mají Krym!
Dokud nevrati Krym, tak at jde jejich cely prumysl klidne do kytek!!! A Krym je jen zacatek, Hitlerovi taky nestacily Sudety...
Avatar - Jaros71
21. 3. 2015 00:12
Re: Hlavně, že mají Krym!
Forma znovupřipojení Krymu k Rusku se mi také moc nelíbí..
Nicméně jde o historicky ruské území , a jeho darování ve 20 stol. tehdy v rámci SSSR jednomu z vlastních států-Ukrajině , bylo jasnou chybou úsudku tehdejších sovětských vládců.
Světová mocenská i vojenská velmoc si případnou přítomnost NATO ma Krymu nemůže nechat líbit.Bohužel tak to na světě chodí.Od starověku až po dnešek.
Nebo si myslíš , že by si např.USA nechaly něco podobného líbit?
Už vidím jak Obama v pominutí smyslů daruje Floridu Mexiku... >:D
V okamžiku kdy by mexičané jednali s rusy o vojenské základně v Miami , by tam byly amíci s tankama taky. >:-[]
PS: ta Lada na snímku vypadá dost dobře!
21. 3. 2015 01:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:03
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ale Krym přece neni historicky ruský uzemí. To je sice rozšířenej ale mylnej názor ;-)
27. 3. 2015 12:28
Re: Hlavně, že mají Krym!
No tak teď už bude. ;-)
21. 3. 2015 01:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:05
Re: Hlavně, že mají Krym!
No tak kdyby to rozhodoval Bůh tak by ho asi vrátil původnim obyvatelum co tam stovky a stovky let žili. A kdyby to rozhodoval soud podle mezinárodního práva tak Ukrajině. Tak jak to mezinárodníma smlouvama potvrdili i sami Rusové ;-)
27. 3. 2015 12:27
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ale kulový. Co si jako myslíš, že potáhnou na Evropu? Nečum furt na Novu a neber moudra z Novinek nebo se z toho zcvokneš >:D
21. 3. 2015 07:42
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tobě asi hodně vadí, že se ruský mužík nechce poslouchat vyvolenou západní civilizaci mezi kterou se asi taky počítáš. Asi máš pocit, že můžeš beztrestně ničit životy miliónům lidí po celém světě. Asi ti ani nedochází, že krev a ty zničené životy je i na tvých rukou.
21. 3. 2015 07:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 08:02
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tobě zase nedochází, že ukradení Krymu Ruskem je hrubé pošlapání mezinárodního práva, které si v Evropě od 2. světové války nikdo nedovolil. O agresi Ruska vůči Ukrajině nemluvě...
21. 3. 2015 08:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 08:36
Re: Hlavně, že mají Krym!
On by prostě obyvatele Krymu pozábijel a pak navezl nějaké Ukrajince, kteří by se dle mezinárodního práva svobodně a demokraticky rozhodli, že budou součástí Ukrajiny na věčné časy. Obhájce svobody a demokracie životy lidí nezajímají. A jejich názory na to, kde chtějí žít už vůbec ne. Buďto se nechají demokraticky zmasírovat a zmanipulovat nebo je pozabíjí.
21. 3. 2015 09:25
Re: Hlavně, že mají Krym!
To, co ty tady popisuješ, udělal po 2. sv. válce Stalin s krymskými Tatary - dva a půl milionu jich naložil do dobytčáků a odvezl do střední Asie. Vrátit se směli až za Gorbačova. Hned po loňském obsazení Krymu ovšem tato národnostní menšina začal být opět pronásledována FSB a místními úřady a nepohodlní lidé z této menšiny začínají "nevysvětlitelně" mizet. Prostě opět klasický ruský přístup, nic nového... 8-s :no: :no: Vždy, když Rusáci anektovali agresí nějaký sousední stát, začali ho okamžitě rusifikovat a pronásledovat místní obyvatelstvo (nyní ruské obyvatelstvo v sousedních státech Putin využívá jako pátou kolonu, kterou "musí chránit" - přesně rétorika ve stylu Hitlera). Své o tom vědí třeba v Pobaltí, na Ukrajině zase ve 30. letech 3 miliony lidí pochcípali hladem při uměle vyvolaném hladomoru... Neexistuje jediný případ, kdy by stát sousedící s Ruskem s ním měl pozitivní zkušenosti. Tato největší země světa se chová jako hejno hladových kobylek a nebýt NATA, samotná Evropa bez podpory USA by už byla od Rusů dávno celá porobená, a tedy nesvobodná a v bídě. Ten, kdo toto nechápe, je buď rusofilní potenciální kolaborant, absolutní neználek dějin Evropy 20. století , nebo trpí nedostatkem inteligence. :-!
21. 3. 2015 09:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 11:32
Re: Hlavně, že mají Krym!
Jasně, typický argument českého rusofila - Stalin byl Gruzínec, Chrusčov Ukajinec atd. :-) Je přece úplně jedno, jestli diktátor sedící v Kremlu a vydírající okolní svět jaderným arzenálem má gruzínskou, ukrajinskou nebo nyní ruskou národnost. Agresivní podstata toho režimu je totiž pořád stejná - rozpínat se, pohlcovat okolní území, ovládat tamní obyvatelstvo a všestranně z ovládnutého prostoru těžit - jako rakovina!
Ten pseudoargument s národností diktátorů ovládajících ruský režim je už od místní proruské komunity tak ohraný, až je to směšné. Ještě jsi zapomněl upozornit, že agresi SSSR vůči Československu v roce 1968 přece nerozpoutalo Rusko (které ovšem celou tu říši zla vždy ovládalo), ale SSSR spolu s NDR, PLR, MLR, BLR (které ovšem byly sovětskými koloniemi) >:D >:D >:D
21. 3. 2015 09:52
Re: Hlavně, že mají Krym!
Jako neználek historie s nízkou inteligencí kvůli které nejseš schopnej vidět širší souvislosti se tady bohužel projevuješ ty. A také je to jako obvykle spojené s agresivitou a nenávistí. Nikdo normální dneska nepodporuje zabíjení lidí, kteří z nějakého důvodu nechtějí patřit mezi ty dokonalé a světu nadřazené svobodné demokraty.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:11
Re: Hlavně, že mají Krym!
Proč navracet Krym někomu kdo tam byl nedávno uměle přestěhovanej? Neni když už tak lepší vrátit to původnim obyvatelum co tam žijou 800 let? :-)

No jak kde žejo. Podívej se na zvažovaný oddělení Skotska ;-)

Tak i u nás se mluví o právu žejo? [odkaz] [odkaz] :-)

Fakt řešíš kde se Stalin narodil? Od 20ti let byl v Rusku hledanej zločinec. Je jedno kde se narodil problém je kde škodil. Je přece jedno kde se třeba Andrej a Krnda narodili ;-)
21. 3. 2015 08:39
Re: Hlavně, že mají Krym!
A co třeba to Kosovo ty ňoumo? Když už chceš zůstat v Evropě. Ale podle tebe se měl Krym odtrhnout od Ukrajiny až po pořádně válce. Inspirací je dle tebe asi rozpad Jugoslávie podle mezinárodního práva.
21. 3. 2015 09:15
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nevšiml jsme si, že by bylo Kosovo připojeno k Albánii poté, co tam napochodovali neoznačení albánští vojáci, ty ňoumo ;-)
21. 3. 2015 09:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:19
Re: Hlavně, že mají Krym!
Myslim že většina Kosovanů by připojení k USA docela brala >:-[]
21. 3. 2015 11:43
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nikdy jsem tady odtržení Kosova od Srbska neschvaloval a nikdy jsem netvrdil, že bylo z hlediska mezinárodního práva v pořádku. Přesto každý, který má trochu mezinárodně politický rozhled cítí, že toto srovnání kulhá na obě nohy.

Krym byl uloupen největší zemí světa a připojen k jeho území. Navíc to spáchala jaderná mocnost sousednímu, mnohem slabšímu státu, jehož územní celistvost Rusko spolugarantovalo za to, že se Ukrajina vzadala jaderných zbraní. Od tohoto okamžiku už nikdo na světě nemůže Rusákům věřit ani nos mezi očima!
21. 3. 2015 11:48
Re: Hlavně, že mají Krym!
A jak by jsi řešil situaci na Krymu ty, Poslal by jsi tam armádu a přesvědčil obyvatelstvo, že mají milovat svou vlast - Ukrajinu? Toho se asi všichni báli. A vývoj na východní Ukrajině jim dal za pravdu.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 12:17
Re: Hlavně, že mají Krym!
Mam taky pocit, ze o sirsich suvislostiach Krym, vychodna UA toho asi moc nevies...alebo si to prekrucujes na svoju stranu:
Krym bol napadnuty hned po uspesnom zvrhnuti diktatorskeho proruskeho Janukovica.
V momente, ked nikto v UA este nevedel, ako reagovat na vojenske hrozby svojho "bratskeho" vychodneho dovtedy-spojenca...
Cele to ale bolo uz davno planovane, pokial si spominam sam Voloda sa o Kryme uz v 2007om vyjdril, ze "zaboha nemoze pochopit, preco im SSSR Krym dalo..." :-!
Bohuzial - zla zhoda nahod - v Kyjeve "Revolucia jednosti" a za par dni na Kryme "zeleni muzickovia"...
Nikto na to nebol pripraveny a plus bola to aj chyba 1 polit. strany, ktora v parlamente este priliala benzinu do ohna a nadhodila "jazykovy zakon", ktory mal riesit pouzivanie UA / RUS jazyka hodne v prospech UA jazyka - ako statneho-uradneho.
tento zakon nepresiel...Ale co sa odvtedy deje je vidno...
Tato strana uz ktualne ako strana v parlamente nieje, ale vdaka ich dvojitemu systemu volieb ( proporcionalny / mazoretarny ) tak par "mazoretarnikov" tam znovu je.
Maju ale minimalny vplyv na aktualne dianie.
V tej dobe keby nevystrkovali rozky, bolo by aj na vychode kludnejsie a zvysenie pravomoci pri spravovani regionov by sa dali riesit diplomaticky a normalymi volbami.
Dnes, s dovolenkarmi z ruska v zelenom, to vidim trochu tazsie...
...vid aj moje dnes 10:24 :-!
21. 3. 2015 12:29
Re: Hlavně, že mají Krym!
Souhlas. Taky mám z tebe ten pocit. Je to asi dané pohledem na svět. Každý jsme někde jinde. Pro tebe je důležitější nějaký stát, pro mě lidé, kteří tam žijí. Podle mě se měla Ukrajina s východem domluvit, podle tebe bylo lepší je přesvědčit silou.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 12:39
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tvuj pohled působí že rusové neměli nic společnýho ani s Krymem ani s východem Ukrajiny. Tam prostě nespokojení občané vytáhli ze skříní samopaly, ze sklepů [odkaz] a vyjádřili svou občanskou nespokojenost s pádem prezidenta :-)
21. 3. 2015 12:55
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ne milión lidí uteklo do státu okupanta. Lidé prostě většinou utíkají do státu, který je napadl.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 12:59
Re: Hlavně, že mají Krym!
Zase blbě ;-)
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 13:06
Re: Hlavně, že mají Krym!
Chlapce, tipujem ze si asi moc mlady, a preto nepoznas vyznam slova propaganda... :-!
Ja ti tu ale uz neidem vstupovat do svädomia. Maj len rad svoju krajinu - stat v ktorom zijes, pokial si nespokojny s aktualnou politikou, vyjadri to vo volbach, ale nepridavaj sa k extremistickym skupinam, ktore bojuju za autonomiu a ine protistatne zaujmy.
Takze bud rad ze si Čech ( aspon tipujem ) a ze zijes v demokratickej Českej Republike.
;-)
21. 3. 2015 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:13
Re: Hlavně, že mají Krym!
Pokud nejde o nedávno uměle přestěhovaný obyvatelstvo tak určitě ;-)
21. 3. 2015 14:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:05
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nevim co je slint ale vim že mám pravdu
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 13:23
Re: Hlavně, že mají Krym!
S tou autonomiou u nas to nemozes ani mysliet vazne !!!! :-O :-O :-O :-O
Ak ano, je to smutne...
ak si si vsimol, o vela veciach sme sa dokazali kvalitne pozhovarat, aj ked sme nedosli vzdy k rovnakemu zaveru - ved o tom je diskusia...
Ale prosim ta, neobhajuj autonomiu, ktora podkopava Ustavu SR ! :-!
21. 3. 2015 14:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:08
Re: Hlavně, že mají Krym!
;-\
Tohle už neni přesvědčení ale úmyslný překrucování. Fakt faul :no:
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 14:12
Re: Hlavně, že mají Krym!
Je to najvyssi zakon v state, prijaty nad 2/3 v parlamente. Teda zakon, s ktorym sa asi na zaklade volieb stotoznovalo 2/3 a viac, obyvatelov daneho statu.
Chces spochybnovat tento najvyssi zakon ? :-O
Neviem si dost dobre predstavit, co by sa muselo u nas udiat, aby sa do parlamentu dostalo 2/3 poslancov, ktori by mali zaujem menit ustavu v zmysle - povolit autonomiu...
Viem, ze sa toho ale nechcem dozit... :-!
Prosim ta, nevyjadruj sa o Slovenskej ustave a autonomii madarov na juhu v takomto duchu.
Dakujem.
21. 3. 2015 14:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 13:11
Re: Hlavně, že mají Krym!
Já jsem rád, že žiji ve svém státě a chodím taky volit. Proto mám pochopení pro ty, kteří to chtějí taky zažít.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 12:41
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ty asi nevies citat ? 8-s
Ja hovorim, ze cely ten majdan im trochu zatemnil mozgy a neboli schopni adekvatne sa pripravit na nespokojnost ruskojazycnej casti obyvatelstva.
Keby sa tym trochu zaoberali predtym a ponukli im kompromisne riesenie, ze ako po majdane, tak by tieto problemy neboli.
Ty ale asi ani nemas chut nejako o tom rozmyslat. Budes tu hovorit, ze pre teba su dolezity ludia a nie staty, ale ti ludia ziju v tych statoch a maju sa riadit ich zakonmi ! To ti este nedocvaklo ?!
No ako clovek, ktory ma styk s verejnostou a ma moznost ovplyvnovat ich mienku ( v automobilizme - ty ako predajca Renaultu ) by si sa mal nad sebou trochu zamysliet... :-!
Taketo nazory totiz vobec niesu zdrave. Kazdy zijeme v nejakom state a mali by sme ctit jeho zakony. Ak su aj tie zakony zle, treba na buducich volbach zvolit take zlozenie parlamentu, ktore ich zmeni na "lepsie".
Preto bol majdan, preto boli volby a tie ukazali, akym smerom sa politika a smerovanie UA vyvija.
A ak tymyto kecami chces obhajovat snahy madarov na uzemi SR o autonomiu, tak si sa stal nepriatelom Slovenskeho naroda ! :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 12:45
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nerozčiluj se to nemá smysl. Co dělá Putin je jasný, tohle je mimochodem rok starej komentář [odkaz] Že i po roce sou lidi který nechtěj vidět co je zřejmý je smutná realita :-|
21. 3. 2015 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:10
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tak jako u nás svržení Husáka a tak jako u nás už i na Ukrajině byly potom svobodný volby :-)
21. 3. 2015 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:15
Re: Hlavně, že mají Krym!
Vzhledem k tomu že sem chlap tam mi tvý cinty vo Kylii celkem vaděj ale mekty vo vaření už beru jako fakt debilní urážku
21. 3. 2015 14:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 13:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 13:17
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ved uz sme sa na tuto ( podobnu temu ) bavili a spomenul som ti, ze s ludmi okolo mna mame nejake obchodne zaujmy na UA, takze som tam kazdu chvilu a preto vela veci mam z prvej ruky, priamo od ludi, ktori sa vracaju z danych oblasti...
Ano - majdan bol hodne "emotivny" >:-[] - to sa nemalo preniest do parlamentnej politiky.
Jedna vec je ponadavat si na Volodu na namesti, ina riesit v parlamente veci, ktore su dost proti znacnej casti obyvatelstva.
Nechce sa mi o tom detailne rozpisovat, viem, ze aj ty si schopny mat aj objektivne zdroje, tak to len uzavriem dost pragmaticky:
Co chceli, to maju... :-!
Toto mozno niektori diskuteri pochopia zle a budu si mysliet ze ti davam za pravdu...
Pravda je ale taka, ze z väcsej casti sa UA dostala do svojej situacie neschopnostou svojich politikov a zbytocnymi emocnymi protiruskymi vykrikmi.
V politike je to totiz trosku ine ako v krcme, ze max. dostanes od niekoho po hube a zivot ide dalej. Oni sa pohrali s osudmi milionov ludi. Tuto sachovu partiu kruto vyhrava Rusko... :-! Holt - vzdy malo najlepsich sachistov... :-!
21. 3. 2015 13:27
Re: Hlavně, že mají Krym!
S tím se dá souhlasit. Ukrajina ztratila důvěru části svých občanů a ti zvolili jinou cestu. Prostě to podělali a hledání viníků všude kolem sebe už to nezmění.
21. 3. 2015 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 12:46
Re: Hlavně, že mají Krym!
:yes: >:D
Běž tenhle vtip vyprávět Krymcum >:-[]
21. 3. 2015 13:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:11
Re: Hlavně, že mají Krym!
Kdybys fakt vyrazil ten vtip vyprávět Krymcum snad by mi ani nevadilo že mi řikáš Kylie >:-[]
21. 3. 2015 14:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:42
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ona tě nečte víš? Už tomu rozumíš? Pár pitomců jí odtud doslova vyštvalo fakt sprostejma urážkama. Chápeš to? ;-)
Tak co to pivo?
27. 3. 2015 12:41
Re: Hlavně, že mají Krym!
A já si říkal, že jsem ji už dlouho neviděl v diskuzi. Víš, že mi ty její přitroublý názory, ale vůbec nechyběj >:-[] Dogmatická zbohatlická slepice co si hrála na děsně distingovanou a vševědoucí. Chvála bohu, že je v *.
21. 3. 2015 08:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 09:10
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ano, Kosovo vadi aj mne a aj SR ako takej - preto ju myslim este neuznala ako samostatnu republiku.
Krym je ale trochu iny a o to smutnejsi pribeh:
Sam dobre vies ake obyvatelstvo je tam "kmenove"...keby sme mali ist az takto do hlbky, tak dnes by to malo byt sucastou nejakej Osmanskej rise, a kedze ta uz neexistuje, tak Turecka. Ano - v tych dobach tych vojen este nejake medzinarodne pravo moc nefungovalo, takze na toto teda kaslime.
Problem je ale iny - sposob rozpadu SSSR. A kedze niektori vysoki politici z tej doby sa vyjadrili, ze rozpad SSSR sa stal nezakonnym sposobom, malo by sa zacat komplet od zaciatku. Zanalyzovat, ake uzemia pred spojenim sa do SSSR komu nalezali a podla historickych zaznamov to rozdelit nanovo.
Mal som ale moznost vidiet dost dokumentarnych filmov o UA a o tom ako medzi sebou stale bojovali tie kniezata a Ruski cari.
Ty veris ruskej verzii ja nie na 100% tej UA, s tym, ze chcelo by to nezavislych expertov-historikov, ktori by to mali moznost cele este raz preskumat a zhodnotit a podla toho sa nejako dohodnut, ze ako dalej...
To co sa totiz teraz deje fakt nieje bohvieco... :-!
A o Kryme sa bude ucit na vsetkych vojenskych akademiach ! >:-[]
Takze ak to mam uzavriet:
Dajme tomu, ze Krym UA nepatril... Lenze podla medz. prava su hranice nedelitelne a pred ich zmenou sa treba dohodnut...
To, ako sa ale "dohodli" obyvatelia Krymu na tzv. "referende"...tak to s medzinar. pravom nema fakt nic spolocne... 8-s :-!
21. 3. 2015 09:45
Re: Hlavně, že mají Krym!
Já nevěřím žádně verzi, Já bych to rozdělení nebo nerozdělení nechal na lidech, kteří tam žijí. A byl bych rád, pokud by se mohli rozhodnout ještě před válkou a bez mrtvých. třeba jako na Krymu. Nechci, aby se státy dělily až po krveprolití jako v Jugoslávii nebo teď na Ukrajině.
21. 3. 2015 09:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 10:24
Re: Hlavně, že mají Krym!
OK, co sa historie tyka, tam mame defakto skoro jasno v tom, ze je tazke ju vratit nazad a snazit sa o nejaku spätnu vysporiadanost podla nej...
Tak len k poslednej vete:
Absolutna vacsina obyvatelov Krymu sa sice vyslovila v "referende" za pripojenie k RF, ale sposob konania referenda a jeho legitimita je viac nez otazna.
Niekolko nasobne opakovane hlasovanie tych istych ludi, pred kazdou volebnou miestnostou ruski vojaci s kalachmi... tak sa potom nieje comu cudovat - tym 94 ci kolkym %.
Aktualne prieskumy ukazuju na o dost realnejsich nieco menej ako 70%. - ano, aj to by stacilo na uspech referenda. Preco ale nebolo mozne uz vtedy usporiadat to referendum na nejakej normalnejsej urovni ? - toto su vsetko veci, ktore Volodovi moc v demokratickom svete nepomohli a ani nepomozu...
Proste bolo mozne to riesit inteligentnejsie, ale nie - on potreboval otestovat, co mu zapad dovoli. Tak zistil, ze mu defakto bez 1 ostreho vystrelu dovolili zobrat uzemie s hodnotou podla MF UA v hodnote cca 1,3 MLD $ a to nemali moznost ocenit veci, ktore sa len tak narychlo ocenit nedaju.
V takomto kontexte to ja bohuzial vnimam ako kradez.
Ak by sa k tomu RF vyjadrilo sposobom, ze ok, uzemie patri nam, ale za vase straty na vasej ekonomike vas nejako odskodnime, uplne inac by sa na to dival cely svet.
A kedze asi dobre vies, v akom stave je UA ekonomika, tak je viac nez predpokladatelne, ze casom by sa s tym aj UA nejako vyrovnala.
pred rokom bolo € cca okolo 13UHA
tu su udaje z NBU z piatku:
from 14.00 20.03.2015
100 US Dollar 2319.0613
100 EURO 2476.0618

a to uz bolo par dni aj vyse 32, lenze prisli prisluby z EU, MMF...a aj nejake chechtaky, tak sa trosku pozbierali.
Ta vojna na vychode ich strasne vycerpava vo vsetkych smeroch: ekonomicky, politicky, a hlavne ludi materialne, psychicky a aj fyzicky ( raneni, mrtvi...)
Kazdemu je jasne, ze bez priamej ucasti ruskych "dovolenkujucich" vojakov by tam uz bol davno pokoj.
UA je jednoznacne nasmerovana do EU a podla toho sa musi drzat vsetkych pravidiel, ktore jej EU stanovila, teda aj dodrziavat medzin. pravo. A okrem ineho aj zmenu v spravovani uzemi, teda zvacsenie kompetencii samosprav.
Toto je uz par dni odhlasovane vo vrchovnej rade UA ( parlament ), len je tam podmienka legitymnych volieb... :-!
Hrozne by ma zaujimalo, ako maju volby do samosprav v Donecku a Luhansku prebiehat za ucasti nezakonnych ozbrojenych sil... :-! 8-s
21. 3. 2015 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 11:16
Re: Hlavně, že mají Krym!
V případě Krymu šlo o rychlost. Pokud by se podobně postupovalo na východě Ukrajiny, tak by nemuselo umřít tisíce lidí. Milión lidí by nemuselo odejít ze svých domovů (převážně do Rusko, které je prý okupuje) a celý region by nebyl zničen válkou. Toho všeho by byl Krym ušetřen. A podle mě jsou životy lidí mnohem důležitější než nějaké mezinárodní právo, které reaguje až s velkým zpožděním a žádný konflikt nikdy nevyřešilo.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:25
Re: Hlavně, že mají Krym!
Já bych se do doby vzniku Svazu sovětských socialistických republik teda fakt vrátit nechtěl :-)

Podívej se na mapu Krym prostě je část pevniny pod Ukrajinou s tim nic nenaděláš [odkaz]
21. 3. 2015 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:21
Re: Hlavně, že mají Krym!
Neutíkej :-)

Fakt by ses chtěl vrátit do doby vzniku SSSR? ;-)

[odkaz] Tak kam myslíš že by ten poloostrov měl patřit? :-)

A myslíš že až Putin dobude území pro pozemní přístup na Krym tak přestane? :-|
21. 3. 2015 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:23
Re: Hlavně, že mají Krym!
Fakt Kylie? Ti definitivně hráblo?
Jj a zrovna tehdy ho násilim dobyli. A pak v druhý polovině 20. století původní obyvatelstvo vybili. Známe to voba už jsme to několikrát probírali. Dostihla tě skleróza nebo co
21. 3. 2015 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 15:03
Re: Hlavně, že mají Krym!
Jestli mě chceš přesvědčit že nejsi absolvent UK za kterýho sem tě včera 2 příspěvky jako považoval tak se ti to daří
21. 3. 2015 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 15:46
Re: Hlavně, že mají Krym!
Špatně sem se vyjádřil: Už se podařilo
Avatar - JDM
24. 3. 2015 11:35
Re: Hlavně, že mají Krym!
Jezda tyhle blaboli jak chce putin celej svet me fakt dostava >:D >:D a zacal krymem a neskonci dokud neobsadi posledni milimetr tohohle sveta >:D
24. 3. 2015 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
24. 3. 2015 12:48
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nejhorsi ze to mysli vazne , ta nenavist k cemukoliv ruskeho z toho (pravdepodobne)oboupohlaniho cloveka strika na vsechny strany , obdivuji tvoji trpelivost . dopredu prece vis ze lidi jako on vidi jen to co chteji videt a zadny jiny nazor nepripusti a nehodlaji se tim zabyvat. Proste v televizi rekli ze putin ukradl krym a pro nej to je svata pravda vic nez pravda protoze putin je rus a rusove to je nejvetsi zlo na tyhle planete prece.
24. 3. 2015 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:19
Re: Hlavně, že mají Krym!
Viz já 11:19 :-)
21. 3. 2015 11:38
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nevím o tom, že bych se tu někdy projevoval "agresivně". Jenom prostě nazývám věci pravými jmény bez diplomatické omáčky. Toť vše ;-) :yes:
21. 3. 2015 11:45
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nevšiml jsem si, že by USA Kosovo vyhlásila nedělitelnou součástí svého území!
21. 3. 2015 13:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 13:18
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ta podobnost by byla větší, pokud by ještě Rusko bombardovalo Kyjev. K tomu ještě nějaké to vysídlování, zapálené kláštery, kostely,..Jako v Kosovu.
21. 3. 2015 13:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:23
Re: Hlavně, že mají Krym!
To se snad spíš nestane. Rusku snad bude stačit Krym a pozemní přístup k němu. A Kosovo nebude americký ani za 100 let. Maj holt smůlu >:-[]
21. 3. 2015 13:29
Re: Hlavně, že mají Krym!
A čí to Kosovo teď tedy je?
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:46
Re: Hlavně, že mají Krym!
Asi z 92% Albáncům, z 5,5% Srbům, něco Bosenskejch muslimů a dalších pár menšin ;-)
Prostě Krym je asi definitivně ruskej, asi si k němu vybojujou i pozemní přístup a Kosovo americký určitě nikdy nebude :-)
Jednou v budoucnosti možná bude spolu se Srbskem členem EU
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:22
Re: Hlavně, že mají Krym!
Kosovo se nestalo součástí USA - což obyvatele určitě dost mrzí ;-)
27. 3. 2015 12:32
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ve chvíli kdy se jedna velmoc cítí ohrožená druhou velmocí je mezinárodní právo bezcennej cár papíru. Z toho je potřeba vycházet a nepřikládat mu zbytečně velikou důležitost. V době studený války se taky amíci neštítili provézt invazi na Kubu se snahou zlikvidovat Castra. Prostě proto, že se cítili být ohroženi spojenectvím Kuby a SSSR. A mezinárodní právo je v tu chvíli taky absolutně nezajímalo.
21. 3. 2015 10:06
Re: Hlavně, že mají Krym!
No, že se do diskuze dostala i politika, to je trošku divný. Ale kdybys fakt chtěl něco vědět o Krymu a historických faktech, bylo by to lepší. Pak bys nepsal bláboly... Nesmíš koukat jen na zprávy v televizi... Ono to tak jednoduchý fakt není.
21. 3. 2015 10:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
21. 3. 2015 11:06
Re: Hlavně, že mají Krym!
To, ze Putina za obnovovani SSSR chvali Rusove jeste dokazu pochopit, ale ze se v CR najde tolik komunistickych pritakavacu a podporovacu ruske demagogie opravdu nechapu. Podle jejich uvazovani by si Cechy a Slovensko mohli v dnesni dobe narokovat Karpaty. Az Putin dorazi s armadou do CR, tak oni budou prvni, kdo vyvesi sovetske praporky :no: Doufam, ze nase budouci generace uz budou normalni a ne pokriveni komunistyckou vychovou!
21. 3. 2015 11:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Auto-fan
21. 3. 2015 11:29
Re: Hlavně, že mají Krym!
Obnoveni SSSR si preje sam Putin a priznal to. Pokud tvrdite, ze Krym patri Rusku, protoze ho kdysi darovalo (co se daruje se vracet nemusi) Ukrajine, tak ano - podle vasi logiky by si pak i Ceskoslovensko mohlo narokovat Podkarpatslou Rus...a dokonce verim, ze by to proslo i v referendu.... Ale hranice se nemuzou menit, jak se komu zachce, Putin Krym UKRADL a za to bude ekonomicky krvacet!!!
21. 3. 2015 11:39
Re: Hlavně, že mají Krym!
A jak se podle tebe mění hranice? Doporučuješ válku? Pokud jde o Krym, tak pokud by pro lidi, kteří tam žijí byl život na Ukrajině lepší než v Rusku, tak by se od Ukrajiny nikdy neodtrhli. Ukrajina se měla snažit v době, kdy ji Krym patřil. Ale není pozdě. třeba se teď Ukrajině začne dařit a lidé na Krymu se třeba opět za 20 let připojí zpět k Ukrajině. Pokud o ně ještě Ukrajina bude mít zájem.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:51
Re: Hlavně, že mají Krym!
Ukrajina je ráda že je ráda i v době kdy k ní Krym eště patřil [odkaz] A ať se bude balit převzetí Krymu Ruskem do jakkoli přesvědčivejch báchorek furt to je flagrantní porušení mezinárodního práva
21. 3. 2015 11:52
Re: Hlavně, že mají Krym!
No, já bych chtěl vidět, jak bys tuto logiku uplatňoval v případě, že by ten Putinův řiťolezec Orbán vyhlásil, že je na Slovensku maďarská menšina utiskována a terorizována, a proto že je přišel "zachránit" maďarskou armádou a že se tato území odtrhnou od Slovenska :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:55
Re: Hlavně, že mají Krym!
Vokecat se dá fakt všechno. Když na to máš tak vokecat se dá i když tě chytnou s rukou v kurníku nebo kalhotama dole - prostě si na ní upad žejo? Fascinující je že se najdou lidi co tomu věřej >:D
21. 3. 2015 12:16
Re: Hlavně, že mají Krym!
Jé nemám nic proti právu národa na sebeurčení. Je to vždy o tom, že stát by se měl chovat tak, aby jeho občané nehledali jinou cestu. Stát je tady přece o lidi a ne naopak. Pokud se tedy slovenská menšina rozhodla osamostatnit nebo připojit k Maďarsku, tak proč ne. Rozhodně bych tam neposlal armádu, aby je přesvědčila tanky jako to udělala třeba Ukrajina. Koneckonců proti osamostatnění Slovenska jsem taky nikdy nic neměl a úpřimně jsem jim přál, aby se jim dobře dařilo. Stát pro mě prostě není něco neměnného a nevidím důvod někoho násilím nutit, aby byl jeho součástí. Státy dle mě mohou měnit svoje hranice i jinak než válkou. Pokud jde o Sudety, tak by jsme je nedokázali fundováním našeho státu přesvědčit, že chtějí být dobrovolně jeho součástí, tak bych jim dal možnost jít svou vlastní cestou. A měl to udělat i Masaryk.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 12:21
Re: Hlavně, že mají Krym!
[odkaz] ;-)
21. 3. 2015 13:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:25
Re: Hlavně, že mají Krym!
Tim že mi budeš vykřečovaně v každym příspěvku řikat Kylie se ty mapy nezměněj ;-)
21. 3. 2015 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:37
Re: Hlavně, že mají Krym!
Už se vopakuješ a to pak už neni vtipný
Zeptej se normálně a vodpovim
21. 3. 2015 14:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:24
Re: Hlavně, že mají Krym!
Já ti řikám Jiří? Tobě fakt hrabe
21. 3. 2015 15:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 15:04
Re: Hlavně, že mají Krym!
To je minimálně diskutabilní >:-[]
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 12:24
Re: Hlavně, že mají Krym!
Na UA sa uz zmobilizovala skupina, ktora sa pripravuje na "regionalne referendum" o autonomii Podkarpatskej Rusi.
Paradox je, ze potom tato skupina pravdepodobne bude usilovat o pripojenie ku Madarsku... :-! 8-s
V poslednych dnoch bol okolo toho slusny hunbuk, ale zase je ticho. Tak neviem, ci sa uz ukludnili, alebo co...V kazdom pripade - toto je dost slusny varovny signal pre nasu Podunajsku nizinu a ich neustale vykriky o autonomii a pod...Esteze sme obe krajiny sucastou EU a NATO a taketo nezmysly by sa teda u nas stat nemali... :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:33
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nojo vidíš, neměli by si slováci nárokovat na Ukrajině podkarpatskou rus? Rusové jí nahlodávaj z východu, tak co jí dorazit ze západu? :-)

A teď vážnější otázka: Myslíš že tohle šílenství skončí až rusko získá pozemní přístup na Krym? :-|
21. 3. 2015 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:25
Re: Hlavně, že mají Krym!
Proč jen Maďaři? :-|
Ale rád slyšim že všem měříš stejnym metrem :-)
21. 3. 2015 14:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:05
Re: Hlavně, že mají Krym!
Jj stejně jak Krym Krymci. Vo tom snad žádná
21. 3. 2015 14:10
Re: Hlavně, že mají Krym!
Zase máš pravdu. Stejně jako Krym, tak i Rusíni usilují a automii už od r. 1991. S Ukrajinou neměla podkarpatská Rus nikdy nic společného a čekali, že po rozpadu tu samostatnost získají. Je celkem zajímavé, že česká média víc zajímají krymští tataři než nám bližší Rusíni, kteří jsou na tom na Ukrajině hůř než ti tataři na Krymu.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:14
Re: Hlavně, že mají Krym!
Těch posledních 12 slov neni myslim tak jednoznačnejch jak je prezentuješ, jinak jo
21. 3. 2015 15:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 11:24
Re: Hlavně, že mají Krym!
Bohužel komunista mluví z tebe a dovedu si tě dle tvých názorů představit, jak vítáš Hitlera nebo kohokoliv, kdo tě dokáže svou propagandou dostatečně zmasírovat. jseš prostě ten typ. Chceš rozhodovat z pozice vševědoucího o životech ostatních aniž by tě zajímal jejich názor. Nevím, proč je dle tebe každý, který nesouhlasí se zabíjením lidí hned komunista nebo obdivovatel Putina. Smiř se s tím, že jsou na světě lidé, kteří se na svět dívají bez ideologických předsudků, bez strachu a nenávisti vyvolaných nějakou propagandou. Smiř se s tím, že jsou lidé, kteří mají svůj vlastní názor.
Avatar - Auto-fan
21. 3. 2015 11:32
Re: Hlavně, že mají Krym!
Putin je ten, kdo chce vsechny kontrolovat a vy dva jste jeho pritakavaci, tak mi prosim necpy do ust, ze podporuji Hitlera a jemu podobni! Odjedte prosim do Ruska a bezte pro Putina dobyvat nova uzemi >:D
21. 3. 2015 11:43
Re: Hlavně, že mají Krym!
Já ti do úst nic necpu. Prostě se tak veřejně projevuješ a působíš na mě tak. Pokud o můj názor nestojíš, tak to nečti. Nebo mě taky můžeš zabít či vystěhovat.
Avatar - Auto-fan
21. 3. 2015 14:19
Re: Hlavně, že mají Krym!
Nikoho zabijet ani vystehovavat nehodlam, to jsou praktiky vami milovaneho Ruska ;-) Jen rikam, kdyz vam Putin tak imponuje, tak se tam klidne prestehujte, ja vas postradat nebudu. A tva myslenka, ze by se na kazdem uzemi dalo vyvolat referendum o pripojeni k jine zemi - predstav si, ze by v Africe meli lide hlasovat o tom, jestli se chteji pripojit k nejakemu zapadoevropsemu statu (se stejnymi duchody a socialnim zajisteni) - jak by to referendum dopadlo asi nikdo nepochybuje....a i vetsina obycejnych Rusu by tak hlasovala, ale maji holt smulu, ze neziji v demokracii.
21. 3. 2015 19:03
Re: Hlavně, že mají Krym!
Napadlo tě při této geniální myšlence, že taky ten druhý stát, ke kterému se chce někdo připojit, by s tím také měl souhlasit. Ale, co chtít od člověka, který z lidí s jiným názorem dělá obdivovatele Putina a chce je někam vystěhovávat. Mně se taky nelíbí, že se těď někteří lidé v Evropě snaží vyvolávat konflikty. Chtěl bych, aby Evropa byla zase ta, která národy spojuje. Nebudu tě a tobě podobné ale kvůli tomu z Evropy vyhánět a budu věřit, že nezískáte rozhodující vliv a nezatáhnete mě do svých válek. Budu doufat, že dostanete rozum a Evropa bude jako dřív.
21. 3. 2015 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:44
Re: Hlavně, že mají Krym!
Vopatrně! Zrovna tohle neni tvoje silná parketa ;-)
21. 3. 2015 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:49
Re: Hlavně, že mají Krym!
To sem měl přesně na mysli
21. 3. 2015 14:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:03
Re: Hlavně, že mají Krym!
Máš na to potkat se u piva?
21. 3. 2015 11:48
Re: Hlavně, že mají Krym!
Co k tomu dodat - potrefená husa vždy nejvíc kejhá! :-)
Avatar - Aladeen
21. 3. 2015 14:15
Re: Hlavně, že mají Krym!
Snaď si si uľavil a budeš dnes môcť pokojne spať. ;-)
Inak ak chceš diskutovať o politike, nájdu sa lepšie (vhodnejšie) miesta na internete. Na auto.cz sa venujme autám a snažme sa byť objektívny.
Avatar - petrumr
20. 3. 2015 21:19
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
21. 3. 2015 01:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 10:14
Re: pohádka
Myslíš vrakoviště v Kroměříži? >:D
21. 3. 2015 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 3. 2015 21:27
Ekonomika nám jede
Deset miliard rublů, hm. Jeden rubl je tak půl koruny, né? Takže pět miliard korun, něco jako 200 milionů dolarů.
200 000 000 USD.

Pojďme porovnat s FIATem, částečně je z Itálie, která má s Ruskem podobně velkou ekonomiku: Obrat FCA je skoro 100 miliard.
100 000 000 000 USD

Tak hodně štěstí s dotacemi, kluci!
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ham.
21. 3. 2015 00:52
Re: Ekonomika nám jede
Ano, je to 166 mil. USD, vcelku drobné.
21. 3. 2015 01:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 09:17
Re: Ekonomika nám jede
Řekl bych, že nevíce problémů tady máš ty, alespoň podle tvého agresivního tónu a projevu plného polovulgarit ("plácal", "slinty" apod.) ;-)
21. 3. 2015 09:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 11:34
Re: Ekonomika nám jede
Co blbneš? Tohle byl rozumnej příspěvek! :-|
21. 3. 2015 08:32
Re: Ekonomika nám jede
Taky dotovat ze svého je něco jiného než dotovat něco na dluh, jak se děje v Evropě nebo USA. Stejně je to s tím HDP na dluh státu a domácností. Dle toho tvého HDP je Řecko bohatý stát, který by měl pomáhat chudším evropským státům. Naproti tomu si vem Rusko, které je bez dluhů a má rezervu v podobě mnohem menších daní. Pokud nebude v Rusku nějaká barevná revoluce a následné rozebrání všeho na čem by se dalo vydělat, tak Rusko Itálii a spol nechá docela rychle za sebou.
Avatar - Auto-fan
21. 3. 2015 11:19
Re: Ekonomika nám jede
Ano, Rusko ma to stesti, ze ma nerostne suroviny, jinak by tam dneska jeste jezdili na koni. Rusko ma penize (zatim), ale bezni obyvatele zivori. Vsem, co tento komunistycky rezim vyhovuje, bych doporucil se tam odstehovat a neobtezovat demokraticky vyspely svet!! Mrzi me, ze se tu ta zakladna v Brdech nepostavila, ted aby mel clovek strach, ze novodoby Hitler Putin se docista zblazni a vyrazi s tanky do Evropy. Evropa by se mela co nejrychleji zbavit zavislosti na Rusku a at si pak Putin obchoduje s Kubou a Severni Koreou...tam i pak muze vyvazet slavne Lady >:D
21. 3. 2015 11:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 11:55
Re: Ekonomika nám jede
Co by jako ještě měl "mít"? Vše podstatné už řekl a tobě na jeho slova jaksi došly protiargumenty, že? :-)
21. 3. 2015 11:32
Re: Ekonomika nám jede
Tak jsem se v tobě nespletl. Všechny, kteří nechrochtají blahem při zabíjení "podřadných ras" by jsi vystěhoval. Člověk s tvým viděním světa je ideální sousto pro nějakého demagogického populistického diktátora.
Avatar - Auto-fan
21. 3. 2015 11:35
Re: Ekonomika nám jede
USA valci za svobodu sveta - Putin valci za rozsireni jeho rise a chce se zapsat do ruske Historie - to je jeden podstatny rozdil! Ale to zaslepeni komuniste nemuzou pochopit :no:
21. 3. 2015 11:45
Re: Ekonomika nám jede
Tohle snad nemůže pochopit nikdo. Snad jen to, kdo z toho něco má. To ale není pochopení, ale pragmatická vyčůranost.
21. 3. 2015 11:53
Re: Ekonomika nám jede
Na komoru! :-) :yes: :yes:
21. 3. 2015 13:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:38
Re: Ekonomika nám jede
To jo :yes: ;-)
21. 3. 2015 11:58
Re: Ekonomika nám jede
No, v současnosti je bezesporu největší demagogický populistický diktátor na světě Putin, jestli sis toho ještě nevšiml >:-[] Už ovládl skoro všechny ruské hromadné sdělovací prostředky, postupně cenzuruje tamní internet a využívá bezprecedentní nacionalisticko-válečnou propagandu k oblbnutí ruských hlaviček. A kdo dává veřejně najevo, že s jeho režimem nesouhlasí, je zavražděn, zmízí, nebo je alespoň brutálně zmlácen. Ale tobě by se v jeho říši určitě moc líbilo, takže takovým jako jsi ty nezbývá, než doporučit, aby se z naší "prohnilé" demokracie co nejrychleji spakovali a odtáhli do svého milovaného Ruska! >:-[]
21. 3. 2015 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:40
Re: Ekonomika nám jede
No bohužel si některý fakta z textu přehlíd. Bohužel pravdivý fakta :-|
Avatar - JGucci
21. 3. 2015 14:57
Re: Ekonomika nám jede
Presne! V Nemecku jsem se bavil s jednim Rusem (zije jich tam opravdu spousta) a byl taky zaslepen "úspesným Putinem" a tak se ho muj kolega zeptal, proc tedy nejde zít do Ruska, kdyz ríká, ze Rusko je ta nejlepsi zeme :-) Odpoved byla, ze za ty peníze co by v Rusku vydelal se nedá zít >:D Takze podporavat Rusko ANO, nadávat na západ ANO, uzívat si pomerného západniho blahobytu ANO, ale zít v Rusku NE >:D >:D >:D
21. 3. 2015 12:00
Pro naše milé přátele Ruska...
Už mi to fakt hnulo žlučí a nešlo nereagovat, takže po půl roce opět příspěvek k diskuzi na ACZ.
.
Než začnu - obecně mě velice mrzí, že se politika tahá i sem a že tyto diskuze mi začínají velice připomínat diskuze na Novinkách. A povšechně je velmi smutné, že úroveň zdejších diskuzí upadá obecně. Někteří trolové by skutečně zasloužili ban (a pro pořádek - nemyslím nikoho v diskuzi pod tímto článkem) a to jsem, dle mého, velice liberální člověk. Ale pokud někdo dlouhodobě častuje majitele jisté značky aut výrazy jako "blbci" či "idioti", či jiným způsobem v příspěvcích sprostě shazuje své oponenty, měl by být po čase od ACZ odříznut. Neboť jeden, dva takoví šílenci se přehlížet dají. Ovšem pokud takových dacanů funguje pět, šest či více, spolehlivě odradí desítky normálních lidí. Vy, kteří zde fungujete již roky, vzpomeňte kolik našich kamarádů již dávno z těchto stránek zmizelo... Ale čemu se divit, když zde v klidu funguje nick Euro89, nácek, který zcela jasně a bez jakýchkoli pochybností na zdejší diskuzi schvaloval a adoroval holokaust! Takový zmetek by neježe měl být od ACZ odstřižen, takový zmetek by měl být, na popud admina, řešen v rámci orgánů činných v trestním řízení.

Tak jsem si poplakal a teď k tématu:

Takže - a to hlavně - pánové, vy jež říkáte jak je to "složitější", jak to vlastně všichni obyvatelé Krymu chtěli atd., atd..., mám k tomu jednu věc, takový jeden drobný detail:

Budapešťské memorandum z 5.12.1994.

Jedna straně se dobrovolně vzdá jaderných zbraní výměnou za záruku územní celistvosti. Nafurt. A jak si pojem "nafurt" představují rusové? Evidentně 20 let... Nevidím jediný, opakuji jediný, relevantní argument, který by ospravedlňoval porušení této smlouvy.

A pár postřehů:

1.) Referendum na anektovanému území, z něhož utekli obyvatelé ukrajinské národnosti a krymští tataři. Referendum kde před volebními místnostmi stojí vojáci cizího státu s kalachy. Referendu v době, kdy agresor odstřihl obyvatele Krymu od jiných informačních kanálů než svých. Referendum, v němž tedy volili občané národnosti onoho státu, který Ukrajinu bezprecedentně napadl, lidé, jejichž rodiče a prarodiče zde byli uměle přesídleni. Referendum bez pozorovatelů ze třetích zemí. Referendum, kde se 94% obyvatel vyslovilo pro připojení k území agresora. Jó, tomu se říka demogracije, soudruzi!

2.) Rusko Krym Ukrajině kdysi dalo. Stejně jako třeba, ve stejné době, uměle vyvolaný hladomor. Hodně přes 2 miliony mrtvých. Ukrajina Krym v rámci SSSR samozřejmě násilně neobsadila a ani nemohla tento dar odmítnout. Nástupce SSSR, Rusko, výše zmíněným memorandem tuto územní celistvost potvrdil. Revoluce typu Majdan nemohou tyto závazky anulovat, po Majdanu následovaly demokratické volby (a proti referendu na Krymu sakra demokratické!).

3.) Super návod pro Čínu! Až bude v Tibetu převaha uměle přesídlených číňanů, uděláme referendum, kde se většina obyvatel Tibetu vysloví pro setrvání se svou milovanou matkou Čínou a bude. Vidím to tak do dvaceti let...

4.) Prezident Masaryk v roce 1918 při vzniku ČSR slíbil zástupcům sudetských němců, že bude do 10ti let vyhlášeno referendum o statusu, případně odtržení Sudet. K tomuto referendu nikdy nedošlo. Na základě logiky obhajování anexe Krymu v principu obhajujete i mnichovskou dohodu...

5.) Někdo to může vidět "složitě", někdo se může Ruska zastávat na základě toho, že SSSR v době, kdy bylo "zlé", se Krymu dobrovalně vzdalo a teď má na něj vlastně nárok... Faktem je jedna věc. Sviňárna zůstane sviňárnou. Je jedno zda k ní došlo před 77mi lety (mnichovská dohoda), 65 let (anexe Tibetu), či loni.

A na závěr, pro jistotu - Budapešťské memorandum z 5.12.1994. Nafurt. 20 let. Ta země má hranice se Slovenskem. Pamatujte si to!
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 12:03
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Sám bych to líp nenapsal :yes: :-)
21. 3. 2015 12:19
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Děkuji moc Lukáši, za tvůj skvělý příspěvek. Každá posila v boji s tou zdejší bandou proruských kolaborantů je vítaná! :-) :yes:
21. 3. 2015 12:24
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Pro tebe to je boj?
21. 3. 2015 12:32
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Ano, je to takový maličký boj v obludné propagandistické válce, kterou nyní Rusko vede proti státům Evropy podle hesla "rozděl a panuj". Už se to řeší i na úrovni EU. Propagandistická válka je jednou z důležitých součástí ruské válečné taktiky 21. století, tzv. "maskyrovky".
21. 3. 2015 13:01
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Máš pravdu. Tahle mediální masírka u nás snad nebyla ani za komančů. Snad někdy v padesátých letech. Jen ten směr odkud ta propaganda přichází jsi si trochu popletl. Z Ruska to nebude.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:16
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Fór tejdne :yes: >:D
To jako že Rusko jako jediný na světě nekecá a nevoblbuje? >:-[]
21. 3. 2015 13:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:29
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Kromě toho Kylie souhlasim. Proto sem taky napsal jako jediný na světě. To sis nevšim? :-)
21. 3. 2015 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:30
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Co se rozjede v Pobaltí? Putin bude chtít zrušit i Lotyšsko, Estonsko a Litvu :-O
21. 3. 2015 13:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:47
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Neřikej mi Kylie je to fakt trapný. Tak cos myslel tim: Těšim se až se to rozjede v Pobaltí?

No snad nespokojení rusové přesídlení během SSSR na území těch státečků taky nebudou mít doma zásoby munice, střelnejch zbraní případně raketovejch systémů :-)
21. 3. 2015 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:58
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Seš idiot s tou Kylií?
21. 3. 2015 18:22
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Myslíš to ruskojazyčné obyvatelstvo, které tam Moskva po statisících hned po obsazení těchto pobaltských státečků SSSR v roce 1940 posílala, aby tato území rusifikovala? Kdyby ses opravdu zajímal o historii Evropy ve 20. století, tak bys věděl, že téměř veškerou inteligenci pobaltským zemí NKVD hned po anexi k SSSR pozatýkala a odvezla na Sibiř. Moc jich to nepřežilo, v pobalší není skoro žádná rodina, která by ruským terorem nebyla postižena. Proto se vůbec není co divit, že tam Rusy zrovna nemilují... :-!
21. 3. 2015 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 23:19
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Hele, už se tolik nerozčiluj, ať ti nepraskne ňáká žilka v hlavě! :-) :-) :-) Pokud bys historii pobaltstkých zemí opravdu dobře znal, musel bys o ruském teroru v těchto zemích moc dobře vědět. Takže jsi o tom buď nic nenastudoval, nebo to popíráš pro to, že se to nehodí do tvého rusoidního vystupování na tomto webu ;-) Každopádně se v mém případě s těmi nadávkami do "lhářů a plácalů" nemusíš namáhat, protože člověk tvé "úrovně" mě nemůže nijak urazit >:D >:D >:D
22. 3. 2015 01:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 15:19
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Není zač... :-)
21. 3. 2015 12:22
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Je to tvůj názor. Já mám zase trošku jiný. S nějakými "na věčné časy" bez ohledu na život lidí, kterých se to týká nesouhlasím. Hranice států se vždy budou měnit a buď rád, že to jde i bez mrtvých. Třeba v tom Kosovu to bylo a je mnohem horší.
21. 3. 2015 13:52
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Viz. bod 4.).
Pokud je toto Tvůj názor, pak je z logiky věci zřejmé, že souhlasíš s Mnichovem a odsunem neněmeckých obyvatel ze Sudet. Pokud by po odsunu udělal Hitler referendum, těch 94% by měl taky. Ani by nemusel při "referendu" moc podvádět... Ta paralela je více než zřejmá.

Pokud nesouhlasíš s platností mezinárodních úmluv a dohod, v podstatě si přeješ návrat středověku. Návrat práva silnějšího. Já osobně bych v takovém světě žít nechtěl - ano, svět co máme není dokonalý, na druhou stranu v dějinách lidstva to nikdy nebylo lepší. Na to bychom měli pamatovat a vážit si toho.

Mrtví tam rozhodně byli a jsou. Odsunutých statisíce. A hlavně - akci na východě Ukrajiny nelze oddělovat od anexe Krymu. Mrtvých je a spousta!

Kosovo bych do diskuze netahal - to by bylo na dlouho a i zde se v názoru velmi lišíme. Nicméně i kdybych hypoteticky přistoupil na Tvůj názor, že Kosovo je "mnohem horší" - to jako když se někdo chová jako blbec, můžu se i já chovat jako blbec?
21. 3. 2015 14:00
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Tvůj problém je to, že se na svět díváš je z té silné, vítězné strany. Ze strany agresora. Je to asi pragmatické. Jen si musíš asi zvyknout, že podporuješ rozvracení států, zabíjení, ničení lidských životů. Možná si to už ani neuvědomuješ. V televizi to vidět není. Tam se dávají jen mrtví z té naši silnější strany. Mnoho lidí na té slabší straně s tebou asi nebude souhlasit, že to nikdy nebylo lepší.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:06
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Sorry ale seš tak těžce vedle že se mi ani věřit nechce :-|
Fakt to tak vidíš nebo je to diskuzní taktika? ;-)
21. 3. 2015 14:18
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Tohle myslíš VÁŽNĚ? :-O

Ps.: Poprvé za ty roky tady jsem použil Caps-Lock.
21. 3. 2015 19:06
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Jinak bych to nepsal.
Avatar - AUDIRS6
21. 3. 2015 12:32
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
dakujem za rekapitulaciu ! :yes:
21. 3. 2015 15:20
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Rádo se stalo ;-)
21. 3. 2015 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kolouš
21. 3. 2015 17:05
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Hele Gilgite mas vůbec ženskou? Ze jsi prožil celou sobotu hadanim se na webový diskuzi... haha
22. 3. 2015 13:53
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
No dyk, takze asi ma..:D
Avatar - Barrichello
22. 3. 2015 19:36
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
ten je tu dnes a denně pečenej vařenej. Chudej život no, trávit i víkend na netu >:D >:D
22. 3. 2015 22:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 3. 2015 12:07
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Já ti to povím, nebo ty to neznáš, ale většina lidí dělá aktivity, které nejdou dělat přes pracovní dny.

tudíž sportují, jezdí na výlety, zahrádkaří, kutí, nebo se třeba prochází, přojíždí v autech, někde srocoují a setkávají s kamarády a přáteli atd.

To neznáš vid >:D
23. 3. 2015 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 3. 2015 20:58
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
Jedinej, kdo tu bere drogy jsi evidentne ty a dost ti to leze na mozek >:D

A od pondělí do pátku maká třičvrtě republiky, pokud odečtu nezaměstnaný, bezdmovoce, studenty, nemocný a důchodce a z tý další čtrvtky jich pár dělá stylem 3 dny v týdnu á 15 hodin denně, znam i borce co dělá 24ky (samo načerno, legálně to nejde) anebo dělaj noce. Díky, nemam zájem.
:-)

A učil sem se tak dobře, že nemusím někde sedět 12 hodin a dokonce ani 8,5, stačí mi na to klidně 6-7 :-)
24. 3. 2015 01:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 3. 2015 08:54
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
čím méně děláš, tím hůře, neb to značí že se nemáš čím zabavit, krom slintů tady a urážení všech okolo a hádání se s každým >:D >:D
24. 3. 2015 09:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
24. 3. 2015 09:29
Re: Pro naše milé přátele Ruska...
čím méně děláš, tím více ti zbývá času, logické ne. A proptože prořád sedíš tady, tak se evidentně musíš ale straašně nudit >:D >:D >:D

Takže pokud bys dělal jeden den v týdnu, tím hůře.

Už to chápeš genialito? >:D

Mz víme, že seš pod vlivem drog, neboj >:D
Avatar - Kolouš
21. 3. 2015 13:01
pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Bohužel urciti diskuteri, nejspíše utapnuti vlastní ošklivou manželkou využívají zdejší diskuzi k ventilaci vlastní zloby a zaste. Vědomí, že jim pod anonimitou webu nehrozí rána zpoza hospodskyho stolu to tu pěkně zaplevelili.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:14
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Nojo Gilgite poď na pivo :-)
21. 3. 2015 13:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:32
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Se nemůžeš divit. Ruskej autoprůmysl nikdy nebyl něco atraktivního a poslední dobou se to fakt nelepší [odkaz] [odkaz] :-|
21. 3. 2015 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:50
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Fakt Kylie? 8-s
Nojo to jen soudruzi uměj jít přes 100% >:D

Nechci ti brát iluze ale zbytek tvýho příspěvku je totální kravina a mě se absolutně netýká. A řikal sem ti to už včera! ;-)

To bylo jak jsem radil ať toho necháš a v klídku si zítra přečteš co jsi napsal. Že na sebe pyšnej asi nebudeš.
Přiznávám že s tim termínem sem to fakt netrefil :-)
21. 3. 2015 15:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 15:08
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Vim že fakt nejsi ve formě ale zkus to, to dáš ;-)
Nápověda: Včera sme to probírali a platí to i dneska :-)
21. 3. 2015 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 15:19
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Zeptej se normálně tvoje urážecí slinty nikoho nebavěj
21. 3. 2015 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 15:42
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Tobě fakt jeblo
Avatar - Kolouš
21. 3. 2015 13:35
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Tak se raději s každým hadas a dáváš najevo svou pseudonadrazenost. Téma k tomu se vždycky najde. Zkus si spočítat kolikrát jsi tu někomu nadával do slintalu, odpadu, povlu. Jsi zlucovitej dedek
21. 3. 2015 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:48
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Nejde vo žádný myšlení. Buď ty slintaly, póvly atd. píšeš nebo ne. Tu a tam si to někdo zaslouží vo tom žádná. Ale..
21. 3. 2015 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 13:59
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Jo myslim a vim že nejsem Kylie. A začíná mi docházet že sem tě asi trochu přecenil. Za poslední 2 dny máš až příliš příspěvků který sou těžce přes hranu
21. 3. 2015 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 15:41
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Nevopič se
21. 3. 2015 18:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 14:14
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Sakra, chlape, už dej pokoj!

X-krát jsme si tady dobře pokecali, tvé informace coby insidera jsou často velmi zajímavé. Jako diskutéra jsem si tě vždy vážil.

Ale to, co tu předvádíš poslední měsíce je strašný! Jakmile tě někdo někdy napadne či jen s tebou nesouhlasí, či se ti prostě znelíbí, masíruješ ho týdny a měsíce. Nadáváš do hlupáků, póvlu a hůře. Jsi jak malé dítě, kterému někdo sebral lízátko a ono kolem sebe mlátí a kope a ječí-padni komu padni. A i když možná na začátku mělo pravdu (vím, kolik lidí se do tebe pouštělo kvůli tvé kritice práce redakce ACZ, často oprávněné - já ti fandil), je to teď už pod těmi nánosy hnoje jedno. Jeden hodnotný příspěvek na devět těch...druhých.

A Hammunasakra. Převzal nick od Kylie? Ano. Vysvětloval to? Ano. Je to Kylie? Diskutoval jsem s ní mnohokrát a rozhodně si to nemyslím. A hlavně - vždyť je to úplně jedno. Je to diskutér, je to slušný diskutér. Někdy s ním souhlasím, někdy ne. Ale připivatel Hammunasakra je rozumný a slušný. A je mi úplně u zádele, jestli je to Kyliin syn nebo přeoperovaná Kylie (sorry, Hammunasakro, doufám že chápeš jak to myslím). Tady na ACZ je to nick. Měl bys to ctít.

Ano, přesně tyto příšerné osobní impertinence jsou důvodem proč jsem tu půl roku nebyl. Díky za připomenutí. Tak zas za pár měsíců, dámy a pánové.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:19
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Sorry beru. Sám sem rád že operace dopadla tak dobře :-)
Už včera sem Gilgitovi řikal neni ve formě. Ne kvůli rozdílnejm názorum ale že to i na svý poměry přehání s napadánim. No nezlepšilo se to
21. 3. 2015 14:38
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
:-)
21. 3. 2015 14:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:34
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Tak nějak si neřek nepravdu ale vůbec si neřek pravdu žejo >:-[]
Jiří sem ti řek 2x a zdůraznil že ten člověk kterýho mi názorama připomínáš je inteligentní a vzdělanej absolvent UK ;-)
Fakt tim chceš vysvětlovat tvý dnešní slinty a Kylie co na mě zkoušíš? Teď sem fakt zvědavej :-)
21. 3. 2015 14:37
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Nikoli. Ty ho z toho, že je Kylie, "obviňuješ" už několik měsíců. A i kdybys měl pravdu, tak co jako?

Hummunasakra reaguje velmi, velmi umírněně. To, že nepřispívám neznamená, že diskuze nesleduji.

Osobně se domnívám, že by bylo na čase pochlapit se, zakopat válečný tomahawk a vykašlat se na to. Ale to je tvůj boj, tvé rozhodnutí.

Howgh.
21. 3. 2015 14:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 14:52
Re: pamatuju doby, kdy se zde diskutovalo o autech
Na základě čeho že je to dnešní veledivadlo? To prosim tě rozveď :yes: >:D
21. 3. 2015 15:09
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 15:11
Re: Hurá, sláva!!!
Ty fakt nemáš dobrý období >:D
21. 3. 2015 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
21. 3. 2015 15:41
Re: Hurá, sláva!!!
Sem trpělivej svatozář nemám
21. 3. 2015 16:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2015 23:25
Re: Hurá, sláva!!!
Hele Googlítku, už jsi našel koule, aby ses vůbec omluvil? Jen pro připomenutí posílám citaci tvého pompézního "objevu":

"Hammunasakra = Kylie

Nekolikrát jsi tady v poslední dobe napsal ze nick Hammunsakra je vlastne stará známá Kylie. Ona/on to vzdy vehementne popírala/popíral a za tvoje tvrzení te sproste atakovala/atakoval. Uz jsem se chtel pridat a vynadat ti za to jak tady na nekoho nepodlozene útocís. Dobre ze jsem to neudelal protoze bych ted byl za blbce.

Po vcerejsím zverejnení poradí nejaktivnejsích diskutéru v roce 2014 jsem se dnes ráno podíval jak tomu bylo v letech 2013 a 2012. A ejhle, v diskusi pod clánkem z 31.12.2012 se nejakým nevysvetlitelným zázrakem vsechny príspevky které tam drív byly pod nickem Kylie zmenily na príspevky nicku Hammunasakra.

Tato osoba ze mne a jiných diskutéru dlouho delala blbce a tys byl asi jediný který si vsiml jak se veci skutecne mají. V príspevcích nicku Hammunasakra sice byly urcité indicie ze to muze být Kylie, ale az do dnesního dne jsem tomu neveril."

A následná reakce:

"Mozná. Ty jsi lhal prokazatelne. Krome toho na rozdíl od tebe jsem schopen se omluvit."
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 08:27
Re: Hurá, sláva!!!
Boha kolikrát to tady budu vysvětlovat >:D
Že já sem na to spojení nicků redakci kejvnul :-)

Gilgit nebyl ani náhodou první ani jedinej kdo si toho spojení všim. To byl někdy před půl rokem white. A vod pátku mi gilgit řiká Kylie protože sem ho přirovnal k [odkaz] což nějak nemůže vydejchat. Skoro jako by to byl fakt von >:-[]
22. 3. 2015 11:00
Re: Hurá, sláva!!!
Já jsem ho jen citoval. Je vidět, že jsi s Kylie jedna rodina, protože vedení máte oba stejně dlouhý >:D

Takže znovu. Když Gilgit svoji "logikou" přišel na to, že jsi Kylie, následně dodal, že v případě své lži je schopen se omluvit. Proto jsem se ptal, jestli už na to našel koule ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 3. 2015 11:11
Re: Hurá, sláva!!!
Tak sorry no :-)

Kdybych měl aspoň stejně bohatý rodiče >:D