Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rusko od září obnoví šrotovné na auta

Stagnující prodej nových aut v Rusku chce zdejší vláda podpořit šrotovným. Fungovat by mělo od září po více než tříleté přestávce.
Zpět na článek
31. 8. 2014 18:46
31. 8. 2014 20:25
31. 8. 2014 22:49
31. 8. 2014 20:40
31. 8. 2014 20:46
31. 8. 2014 21:42
31. 8. 2014 21:48
31. 8. 2014 23:33
1. 9. 2014 05:28
31. 8. 2014 21:57
31. 8. 2014 23:44
31. 8. 2014 22:52
31. 8. 2014 23:43
1. 9. 2014 05:19
1. 9. 2014 05:24
1. 9. 2014 20:40
31. 8. 2014 23:24
1. 9. 2014 05:14
1. 9. 2014 05:19
1. 9. 2014 05:22
1. 9. 2014 05:32
1. 9. 2014 07:37
1. 9. 2014 08:10
1. 9. 2014 08:30
1. 9. 2014 10:53
1. 9. 2014 11:01
1. 9. 2014 11:22
1. 9. 2014 11:28
1. 9. 2014 11:43
1. 9. 2014 11:47
1. 9. 2014 12:00
1. 9. 2014 12:23
1. 9. 2014 11:55
1. 9. 2014 12:01
1. 9. 2014 11:50
1. 9. 2014 12:06
1. 9. 2014 12:15
1. 9. 2014 12:37
1. 9. 2014 12:50
1. 9. 2014 13:08
1. 9. 2014 14:51
1. 9. 2014 12:20
1. 9. 2014 12:35
1. 9. 2014 12:42
1. 9. 2014 12:51
1. 9. 2014 13:04
1. 9. 2014 13:23
1. 9. 2014 13:29
1. 9. 2014 13:36
1. 9. 2014 14:12
1. 9. 2014 14:33
1. 9. 2014 09:33
1. 9. 2014 11:56
1. 9. 2014 12:03
1. 9. 2014 12:17
1. 9. 2014 11:17
1. 9. 2014 11:29
31. 8. 2014 21:56
1. 9. 2014 05:20
1. 9. 2014 06:17
1. 9. 2014 07:52
1. 9. 2014 09:38
1. 9. 2014 09:53
1. 9. 2014 09:57
1. 9. 2014 20:02
1. 9. 2014 22:58
1. 9. 2014 10:39
1. 9. 2014 10:53
1. 9. 2014 13:56
1. 9. 2014 16:33
1. 9. 2014 16:48
1. 9. 2014 21:27
1. 9. 2014 22:58
1. 9. 2014 11:18
31. 8. 2014 18:46
Srotovne
no a u nás se to řeší emisními zonami :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - narona
31. 8. 2014 20:25
Re: Srotovne
což je lepší řešení než šrotovný už z logiky věci, i když taky ne ideální...
31. 8. 2014 22:49
Re: Srotovne
..Tak to určitě...lidé prodají své mladší diesely aby si koupili starý paštiky v benzínu aby splňovali euro 3+.
Ať žije logika a bezpečí. Spousta lidí i když makají prostě na nové auto nedosáhnou.
Avatar - dolfi
31. 8. 2014 19:03
Podpora domácích výrobců
Čekal bych, že se to bude vztahovat pouze na v Rusku vyrobená (nebo alespoň smontovaná) vozidla... ;-\
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
31. 8. 2014 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 8. 2014 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
31. 8. 2014 20:01
Re: Podpora domácích výrobců
vy ste sa dvaja nasli... klobuk dole :yes:
31. 8. 2014 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mangalica
31. 8. 2014 21:55
Re: Podpora domácích výrobců
Rusofilové jsou s nácky ovšem jedna verbež v rudorudým...
1. 9. 2014 05:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2014 06:41
Re: Podpora domácích výrobců
Správný lidovědemokratický názor mají pouze diskutéři na Novinkách a ty.
1. 9. 2014 07:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 09:00
Re: Podpora domácích výrobců
Mangalica, akosi si pleties rusofilstvo s ruskym militantizmom.
Rusofilstvo znamena aj vztah k ich kulture, prirode, ludu, ...
31. 8. 2014 20:27
Re: Podpora domácích výrobců
tak to je v poradku ze to snad bude na auta ktera nemaji nic spolecneho se staty ktere uvalily nejake sankce
31. 8. 2014 19:55
Já je chápu,
celkem dobrý nápad jak podpořit produkci. Lepší než u nás neustálé omezování a skrytá zdanění těch chudších, kteří prostě na nové auto nemají. Pracháčům se naprosti tomu dávají příspěvky na předražené elektromobily v řádu statisíců, aby ušetřili ještě víc nejen na nákupu, ale i na provozu. A to právě z daní těch odíraných chudáků.
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2014 20:40
RUSKO
.... tomuhle primitivnímu národu nepomůže absolutně nic, rozhodně ne nějaké směšné subvencování prodeje automobilů....

Pokud vše půjde momentálně nastaveným směrem, vrátí se ekonomicky tak o dvacet let zpátky..... :*)
Rozbalit vlákno
53
Avatar - 3_diamanty
31. 8. 2014 20:46
Re: RUSKO
nieco na odlahcenie..... [odkaz] ... mam rad tu rusku anglictinu
31. 8. 2014 21:42
Re: RUSKO
ten primitivni narod te zasobuje plynem ty vole pitomej a jsem zvedav kdys to uzavrou co tu budes psat pak ,hnupe 8-s
Avatar - petrumr
31. 8. 2014 21:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cri-cri
31. 8. 2014 23:33
Re: RUSKO
to jo mi v ČR máme štěstí a mi si dokážeme pomoci, bohu dík :-) Ale podiv se na to z pohledu ekonoma. Představ si že naraz se zvýši cena jen o 20% (máme štěstí jen o 20, pro SK/rumunsko a balt to bude o mnoho více), ty v psychiatrické lečebně to nijak nepocitíš, ale o kolik se zvýší náklady fabrykám,plynovým elektrárnám ale i takovým pekařum a td???
jediny kdo z toho bude mit prospěch (tedy pardon doměnka po 5pivech :-) je USA-které bude cpat EU bridlicovi plyn a Asie-diky tomu, že zas vyrobky z EU budou draží pro konkurenční boj, no další vyrobci a dovozci energie
1. 9. 2014 05:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mangalica
31. 8. 2014 21:57
Re: RUSKO
Jak říkáš, kdyby neměli nerostný bohatství, tak dneska žerou trávu...
Avatar - JDM
31. 8. 2014 23:44
Re: RUSKO
a my bohužel nejspíš taky
31. 8. 2014 22:52
Re: RUSKO
Tak možná znáte Mr. Murphyho osobně, že mu tykáte a víte o jeho katastrofické situace kolem plynu, ale jako nezávislý čtenář, bych Vám rád sdělil, že ne všechno v ČR jede na plyn. Např. já ho nikde nespotřebovávám a zatím žiji celkem v pohodě – takže jestli to je problém pro Vás, doporučuji hledat alternativy...
Avatar - JDM
31. 8. 2014 23:43
Re: RUSKO
tak až půjdeš v zimě do oblíbenýho supermárketu zřejmě tam budou topit plynem, a když bude plyn drahej hádej co bude dražší ??. Uhlí není nekonečný a je ho čím dál míň a čím dál horší kvality , město kde bylím cca30k obyvatel jelo celý léto na plyn.
1. 9. 2014 05:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 05:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
1. 9. 2014 20:40
Re: RUSKO
Jo, to je prudce inteligentní práce, to zasobování plynem... kde by byli, kdyby jej neměli?
Avatar - cri-cri
31. 8. 2014 23:24
Re: RUSKO
nejsem žádný rusofil ani amerikanofil ale rozhodně rusku nepřeji velké ekonomické problémy a tobě radím taky nepřej, neb pokud oni budou mit velké problémy tak v dnešní ekonomické globalni vesnici se to projeví i v EU, a ten současný malinkatý růst bude hned zas na pár let v hají.
Tak že pokud chceš aby v ČR nešlo ekonomicky do minusu, tak přej vše nej SRN>EU>(USA-Asie-RUS-BRIC) jakykoliv članek v tom pořadí bude mit velké problemi tak to odnesem mi v ČR.
1. 9. 2014 05:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 05:19
Re: RUSKO
Tak za kolik desetin rustu HDP prodame Ukrajince? Slo by to i naopak, ze kdybychom nabidli Putinovi i Slovensko, ze by nam dal slevu na plyn a diky tomu nase ekonomika by povyrostla ne o 2%, ale rovnou o 2.2%? A kolik by hodilo Pobalti? A kolik vychod Polska?

...jen doufam, ze takto neuvazuji i v Nemecku.
1. 9. 2014 05:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 05:32
Re: RUSKO
Vzhledem k tomu, ze Ukrajinci nasli silu se zbavit autoritativniho rezimu (na rozdil od Rusu, kterym zatim porad potlacovani prav jednotlivce na ukor vladnouci mensiny z nejakeho duvodu zda se zatim vetsinove vyhovuje), tak se da rici, ze ve spolecenskem vyvoji dosli dale.
To Ceskoslovensko je velmi spatny priklad, jak jiste sam vis, z mnoha ruznych duvodu. Prestoze mi je prijde zbytecne vyjmenovavat pro kohokoliv kdo je videt chce, tak alespon strucne: Ceskoslovensko se rozpadlo na zaklade vnitrnich rozporu, vnejsi tlak byl zcela nulovy, pokud pomineme slovenskou emigraci. Ceskoslovensko bylo soustati velmi jasne definovane etnicky, geograficky i historicky. V pripade rozdeleni Ceskoslovenska se jednalo o proces relativne dlouhodoby a neodporujici mezinarodnimu pravu.
1. 9. 2014 07:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 08:10
Re: RUSKO
U Krymu malokdo popiral pravo na sebeurceni, predmetem kritiky byl zpusob vojenske anexe. I Hitler, kdyz pripojoval Rakousko, nechal zorganizovat volby predem, ne az potom.
1. 9. 2014 08:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 10:53
Re: RUSKO
Gilgite a kolik procent obyvatel krymu tvori Rusaci? Co ta nezanedbatelna komunita ukrajincu a tataru? Myslis, ze budou mit pravo na sebeurceni?
1. 9. 2014 11:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 11:22
Re: RUSKO
Ne, tu logiku jsi tam vlozil ty. Ja se jen ptam. Ono, ty bys byl prvni clovek, kterej by vyskakoval pri annexi Tesinska Polakama... Ale jo, tam je tech polaku uz malo... Ale tak obsazeni celeho jihu slovenska madarskem... uprimne, asi by na to meli milionkrat vetsi narok.
Jestli o tom vis jak se vytvari ruske mensiny na ukrajine? V Odesse treba na ruskem konzulatu davali uz desetileti ruske obcanstvi na pockani! KOMUKOLI, ono to je pak lehky vyargumentovat podobne obsazeni uzemi...
1. 9. 2014 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 11:43
Re: RUSKO
Bud v klidu, rozdil mezi obcanstvim a narodnosti je velice jasny, ale co si myslis, co je vetsim argumentem v mezinarodnim pravu, utlacovani nejake narodnosti, nebo utlacovani cele komunity statnich obcanu? Prijde ti tedy normalni davat na pockani komukoli obcanstvi nejakeho statu?
Stejne tak je existence madarske vetsiny na celem jihu slovenska. Ono, nejde mi o odepreni sebeurceni narodum, jde o zpusob jakym se to vyresilo. Kdyby Putinovi slo o ruskou komunitu, tak to zrejme dela jinak. Takhle je proste stejnej jako Hitler, nic vic, nic min.
1. 9. 2014 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 12:00
Re: RUSKO
Nevim jak ti mam vysvetlit postup udelovani obcanstvi, ale zjevne je to nad tve rozumove schopnosti, oni rozdavali vsem, komukoli, kdo o to pozadal, nemusel ani umet rusky, byt ani den zit v rusku, atd... nesplnovali by zadne podminky v zadnem state, ale ty zjevne nechces pochopit cilene vytvareni silne komunity ne rusu, jko narodnosti, ale primo ruskych obcanu na uzemi ukrajiny.

Co se celkem podobne situace tyce na slovensku (az tak podobna neni, ono totiz Kyjevska rus existovala jiz v dobe, kdy Moskva byla jen vesnice, a ne ze by Ohnem a mecem, byla nejak historicky 100%ne korektni kniha, ale ani v 18. stoleti zadna vyznamnejsi ruska komunita se nenachazela na dnesnim uzemi Krymu, vetsinou se tam pristehovali, statem podporovanou politikou az po rozdeleni Polsko Litevske unie a nasledne rozdeleni Polska, pote co se dostalo cele dnesni uzemi ukrajiny pod rusky vliv, tak zacala kolonizace uzemi, dnes vychodni Ukrajiny takze historicky se jedna mozna o nekolik desetileti starou komunitu) Kazdopadne budiz, ses-li takovy filantrop a aktivista pro lidska prava, ptam se tebe ponekolikate, ac se uspesne vyhybas odpovedi, jak bys bral obdobnou situaci na jihu Slovenska? Byt tam pres jiste celkem zavazne problemy o masivnim utlacovani Madaru nemuze byt rec, ale pravo na sebeurceni, je pravo na sebeurceni... (Zrejme ve slovniku nekterych lidi, se to rovna anexxi daneho statu...)
1. 9. 2014 12:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 11:55
Re: RUSKO
Stejnej jako Hitler? Panebože, přečti si někdy jaký zvěrstva stihli nacisti pod hitlerovým vedením napáchat, než začneš psát takovýhle srovnání.
1. 9. 2014 12:01
Re: RUSKO
Nemluvim o zverstvech, ani jinych cinech nacistickeho nemecka, ciste jen o obsazeni Sudet.
1. 9. 2014 11:50
Re: RUSKO
Kristepane, ty si taký blb, že som takého nevidel desaťročia. Čo to trepeš za blbosti, ty osol ?
1. 9. 2014 12:06
Re: RUSKO
No vysvetlimi Klaudius, inak to beriem ako vykrik do tmy. V com je rozdiel striktne pri pohlade na fakt, ze sa bud priamou alebo nepriamou podporou usilujes o odtrhnutie daneho uzemia od ineho statu?
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 12:15
Re: RUSKO
V sudetech , resp. v území co se mělo třetí říši předat žil milion němců a 3 miliony čechů

Kolik pak žilo Ukrajinců na Krymu a kolikpak rusů?

Nebylo to náhodou obráceně?

Sudety 1:3
Krym 3:1

Trošku rozdíl, že???

Až budeš žít ve vesnici, ty, venca a Lojza a k tomu 8 muslimů, tak teprve zažiješ co je to většina. Ono to jednou přijde, neboj >:D
1. 9. 2014 12:37
Re: RUSKO
Ty mluvis jen o Krymu, kterej byl anektovan primo ruskem, nejak schvalne a zamerne vynechavas ostatni casti vychodni ukrajiny, kde boje vylozene podporuje rusko... Anebo si vazne myslis, ze nemaj v ruskem vojsku prachy na kompas? Kolik to je teda lidi?
S tema sudetama mas trosku problem ve vypoctech, kdyz pomer nemci na uzemi CELEHO Ceskoslovenska bylo pres 23% (coz uz je 1:3), nepotrebujes k tomu vysokou uroven matiky, abys zjistil, ze v Sudetech to bylo mnohem vic, ve vetsine obsazenych okresich pres 50%, v hodne pripadech i vic (nutno dodat, ze existovalo par klidne i sousedicich okresu, kde se ty pomery znacne lisily, nekde byla prevalna vetsina cechu, ale ve sposutu okresech tvorila 80-90% obyvatel prave nemecka "mensina"...).
Na Krymu zilo dle scitani obyvatel v roce 2001 cca 60% rusu (tedy skoro jako sudety), kdezto na konci 19. stoleti to bylo jen lehce pres tricet 30, a tataru tam bylo vic, ale za vlady dobrych komunistu v rusku, je dokazali eliminovat.
Btw. Krym i pred annexi mel status autonomni republiky. Ale prece se tam nevalci o Krym, ten byl anektovan primo Ruskem, ale co celej vychod Ukrajiny, tam ruska mensina jen ve dvou oplastech presahuje vyrazne 25%ni podil, jinak je to kolem 25 nebio min... [odkaz]
Kazdopadne, to je hoodne daleko od siituace v Sudetech...
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 12:50
Re: RUSKO
Jistě že mluvím jen O Krymu. Krym můžeš srovnávat se sudety.

Zbytek? To je občanská válka - jedni ukrajinci střílejí na druhé. Jestli se jedni považují za rusy a druzí za ukrajince je věc druhá.

Ale já tam nikde neviděl ruské tanky, jak přejíždějí v síle několika divizí hrnaice, neviděl sem ruské letectvo provádět bombardování a neviděl sem ruské raketové jednotky na hranicích ostřelovat pozice.

To že někdo někomu pošlu vybavení a prá agentů-školitelů není okupace.

Tomu se říká podpora strategických zájmů.
1. 9. 2014 13:08
Re: RUSKO
Jasne, takze na zaklade tve logiky, kdyby misto tak odsuzovane okupace Sudet, by Hitler jen poslal par zbrani, par skolitelu, a obcas par paraganu nebo jednotek Waffen SS, nebo Wehrmachtu by nepochopitelne dostalo na uzemi CSSR, a pomoci obcanske valky by nemecka komunita ovladla dane uzemi (coz, by vzhledem k prevaze a silne nemecke podpore ovladla, pak by to bylo uz celkem ok.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 14:51
Re: RUSKO
Pak by to nebyla okupace, ale ovládnutí území přes menšinové etnikum (ačkoliv v rámci sudet většinové) a vměšování do politiky jiného státu.

Ale není to klasická okupace.

problém je, že to vměnšování provádí i usa, které tam má taky školitele, podle zpráv co mam sou tam i soukromí žoldáci z usa a rovněž je podporují....

Jinak armáda, které povstalci seberou celou řadu tanků, transportérů a zbrání a sestřelují stíhačky je k smíchu a navíc třetina této armády dezertovala :-)
1. 9. 2014 12:20
Re: RUSKO
Jsem v obraze, takze pouhe fakta:

Rusove 60%
Ukrainci 24%
Tatarove 10,5%
Belorusove 1,5%

Za svoji rodnou rec 97% pocita rustinu.
1. 9. 2014 12:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 12:42
Re: RUSKO
Ano, to je Krym, a vis proc tolik procent pocita rustinu? To ti zrejme uniklo, jelikoz Ukrajinstina byla za celou dobu existence sovjetskeho svazu jen volitelnym predmetem... a to snad nemyslis vazne, ze by ukrajinci zijici v te dobe v techto oblastech hazardovali s uplatnenim v zivote, jen proto, ze si zvoli ve skole ukrajinstinu...
1. 9. 2014 12:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 13:04
Re: RUSKO
Neni to vysvetleni, jen pochopitelne vnimani stavu v souvislosti s historii.
Nevim cos chtel s tou absolutni a procentualni vetsinou. Vetsina muze byt absolutni nebo prosta. Jak jsem psal, absolutni vetsina je jen na Krymu, v jinych oblastech tezko muze byt i jenom prosta, jen mozna v pripadech, kde tvori 40%, ale to bez presnych udaju o poctu ukrajincu nezjistime.
To, ze se prodavaj jen rusky psane casaky o autech nevim, a bez nejakeho zdroje tezko se dozvim, jestli je pravda, ovsem, co ma ekonomicka vyhodnost pretisknuti jiz vydaneho ruskeho casaku spolecneho s tim kolik tam zije rusu? Mluvili jsme o srovnani obsazeni sudet a ruskych snah na vychode ukrajiny.. Evidentne v Sudetech zilo procentuelne mnohem vic nemcu nez tam v tech oblastech rusu.
1. 9. 2014 13:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 13:29
Re: RUSKO
Podle me to s tema casakama potvrzuje jen jednu vec, nemaj tam lidi zbytecne na rozhazovani za casaky, a jestli by museli vytvaret vlastni casaky, s vlastnimi testy atd, by jim zvysilo natolik naklady, ze neprodaj ani pulku, tak to je ciste ekonomicky kalkul.
1. 9. 2014 13:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 14:12
Re: RUSKO
Ok, ted by me jeste zajimalo o jakej casak se jedna. To ze vychazi v Kyjeve nic neznamena, vydava to Kyjevske vydavatelstvi. Jde o to, kde se prodava, na ktere casti Ukrajiny, vsude? Opravdu neni ani jeden ukrajinsky psany casak o autech?
1. 9. 2014 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 09:33
Re: RUSKO
Zbavili se autoritaviního režimu a přešli na fašismus. Tomu říkám z bláta pod okap.

Prosím tě, dyt je to vše jen zástěrka, Ukrajinak nikoho nezajímá ajko taková, oč každému jde je strategické území a nerostné suroviny.

to zajímá rusko i usa
1. 9. 2014 11:56
Re: RUSKO
To, o čom píšeš, by bola malá hra, ktorá nestojí za obete, s ktorými sa tam viac-menej počíta. Nejde o nerastné suroviny, nejde o územie. Ide predovšetkým o ideológiu a nadvládu. Je vpodstate fuk, kto bude vlastniť plynové zásoby. Ale nie je fuk, či bude Ukrajina v pakte s Ruskom alebo so Západom. To je prakticky jediný dôvod toho, čo sa na Ukrajine deje. A žiaľ, ten "dobrý" Západ v tom má svoje špinavé prsty a tú rozbušku odpálil.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 12:03
Re: RUSKO
Tam sou jiný zajímavý nerostný suroviny. Problém je ten, že nad nima stojí baráky.

Tak jak to udělat abys ty lidi a celé ty vesnice dostal pryč.

Jistě, jde o strategické uzemí. Rusko samozřejmě nechce, aby byla ukrajina v NATO a aby měli NATO těsně u hranic.

proto podporuje povstalce, jako kdo by je v situaci ruska nepodporoval. Kdo říká že ne, lže nebo je magor.
1. 9. 2014 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 11:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
31. 8. 2014 21:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
1. 9. 2014 05:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 8. 2014 22:14
Statistyky predaje v Rusku
Ma niekto odkaz na predaje jednotlivych znaciek v Rusku za posledne mesiace?
Rozbalit vlákno
20
1. 9. 2014 08:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 08:48
Re: Statistyky predaje v Rusku
Skodovka teda nic moc.
1. 9. 2014 08:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 09:01
Re: Statistyky predaje v Rusku
Tak Skodu by som v Rusku az tak negativne nevidel. Tie predaje jednotlivych znaciek su tam teraz naozaj silne kolisajuce, VW oproti Julu 2013 -32%; Ford -52%, Chevrolet -45%, to su pre niektore automobilky naozaj dramaticke cisla a zrejme v tom hra rolu i povod aut, z ktorych krajin sa dovazaju. Snad okrem Nissanu tam vidim positivne cislo u Volva (kto vie, ci to netreba pricitat i cinskemu vlastnictvu).
1. 9. 2014 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 08:57
Re: Statistyky predaje v Rusku
Dobra tabulka, dik :yes:
1. 9. 2014 10:52
Re: Statistyky predaje v Rusku
rusaci asi maj problemy i s poctama ne... thd.units, jako v tisicovkach... mesicne 180 milionu aut, nebo co tim chteli rict...? Nebo snad ta carka je desetinna, a to se naucili na jakem putinovskem seminari? >:D
1. 9. 2014 11:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 11:24
Re: Statistyky predaje v Rusku
On treba to ani necetl, ale tak jestlize je to tak mocna organizace, takovou vec jen tak nevypusti... ale treba v rusku si na to lid na kongresech onanuje, jak maj vykonnou ekonomiku...
Hele, uprimne mi je u zadnice, co si o me mzslis, vsechno lepsi nez rusofil. Ale jestli se ti ten jejich rezim a fungovani ruske spolecnosti tak libi, prosim, bez tam zit... Pac takhle mi prijde, ze ses jen provokater hazici spinu na evropskou civilisaci, ktera ti ale umoznila, abys vubec mel na auto a zaplaceni internetu, abyz bys musel bejt prisluhovacem nejakeho pomatence.
1. 9. 2014 11:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 11:47
Re: Statistyky predaje v Rusku
Potvrzuje to historie, uz ponekolate, rusofilstvi objevujici se v ceske politice jiz od pulky 19. stoleti pokazde vedlo k poznani, ze rusko je minimalne nekolik desitek let za aktualnim stavem jak spolecenskym tak ekonomickym v dane dobe ve srovnani s vyspelejsi casti Evropy. Neni to jinak ani ted.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 11:57
Re: Statistyky predaje v Rusku
Ohno dohant deficit, v jaké bylo rucko v roce 1916 za cara vůči západní evropě nebo USA by chvíli trvalo i v kapitalismu, natož za šíleného stalina a breženěvovy éry ve stylu "Kdo nic nedělá, nic nezkazí"
1. 9. 2014 12:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 12:11
Re: Statistyky predaje v Rusku
No to já vím no.
Boj s větrnými mlýny.

Ono paradoxně nejlepší období pro SSSR bylo to za Chrušova. Uvolnění poměrů, soustřední mozků pro práci, sice převážně jěn vojenské projekty, ale i tak. Propuštění řady zavřených, dělal sice boty, že řadě věcí nerozuměl, ale aspon se něco dělalo, investavalo a byl vidět nějaký pokrok.

Brežněvova éra 70-80ti letých dědoušků na klíčových místech a ustrnutí přinesla akorát tu zasotalost, korupci a výrazný propad za západem.
Řečeno jinak - odstarnění Chrušova při známém puči bylo pro rusko poměrně škodlivé.

A Gorbi to pak vzal za úplně špatnej konec.
1. 9. 2014 12:13
Re: Statistyky predaje v Rusku
Neni to jen ciste o ekonomice, spis o moralnich a spolecenskych hodnotach. Za tu situaci nemohl nikdo jinej nez ruskej narod, proc Lenina tam strcil snad nekdo jinej (a prosim nechod na me s konspiracnima teoriema)? Putina snad zvolil nekdo jinej, to ze si mohl udelat rosadu, obejit ustavu, pozmenit ji podle sveho gusta, za to snad muze kdo, kdo ho zvolil? Rusko vzdy potrebovalo pro ne charismatickyho vudce, kterej vetsinou byl mirne pomatenej, je to stejne pripad ex KGB agenta.. tady mluvis o dopadu komunismu na ruskou ekonomiku, ale ze jim to evidentne nevadilo, jelikoz dal jim vladne komunisticka mladez, takze to nebude tim, kdo jim vladne, spis, koho si oni zvolej.
A reci o uzasnem rozkvetu ruska diky putinovi.. to snad nikdo nemuze myslet vazne, jedinym duvodem proc se jim v posledni dobe darilo, byla obrovska mira investic ze zapadu. Investice se totiz hrnou do zemi, kde je situace relativne pod kontrolou, a je jedno, jestli je to polodiktatorsky rezim, nebo mix komunismu a kapitalismu.... Jenze valna vetsina rusu zije v celkem velike bide, a evidentne jim to nevadi...
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 12:30
Re: Statistyky predaje v Rusku
To s tím úzce souvisí. Kolik lidí mělo za cara odpovídající vzdělání?
Kolik % národa mměla o přístu ke knihám, ke kultuře atd.

Je logické, že pokud ti většinu národa tvoří dělníci,rolníci atd. pracující od vidím do nevidím, služky a děvečky, že Lenin pro ně byl cesta. Kdo byl chudej se nikdy za komunismu totiž neměl hůř než před ním.
Ted mluvím čistě o ekonomické situaci.

Netahejme sem ted svobodu....
1. 9. 2014 12:48
Re: Statistyky predaje v Rusku
Ono to pomerove nebylo moc jine ani v evropskych monarchiich, tvorilo pomerne stejne procento obyvatel delnici a rolnici...
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 12:54
Re: Statistyky predaje v Rusku
Asi proto byli komuniste nejsilnější strana v Německu před příchodem Hitlera k moci. Tam toitiž po první světové a restrikcích po prohrané válce byla ekonomická situace taky tristní.....
1. 9. 2014 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 14:46
Re: Statistyky predaje v Rusku
Beekey, eto toľka ošibka sčota. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
31. 8. 2014 23:15
Moment, to je nedorozumneni.
V Rusku srotovne zajišťují obrnene transportery...
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2014 23:33
Šrotovné je ekonomický nezmysel ....
Zázraky sa v ekonomike nedejú ... a umelé ukončenie životnosti použitelných vozov je ekonomické šialenstvo ..... nezdá sa mi, že by Rusi boli na tom tak dobře aby vyhadzovali peniaze von oknom ....
Rozbalit vlákno
2
1. 9. 2014 00:04
Re: Šrotovné je ekonomický nezmysel ....
Rusko je země neomezených možností, tam jim nechybí skoro nic. Jen by mohlo vybavit svoji armádu technikou s GPS, aby jim tisíce vojáků omylem nebloudily po Ukrajině...
1. 9. 2014 05:24
Re: Šrotovné je ekonomický nezmysel ....
Jak se to vezme, v Evrope na tom automobilky nebyly nikdy hromadne tak spatne, aby to opodstatnene bylo, ale treba v USA po krachu kreditu bylo potreba udelat kratkodobe preklenovaci opatreni, aby to uz tak zadluzene koncerny nemusely zabalit.
1. 9. 2014 06:17
Rusko
mělo být ve šrotu už dávno. :-!
Rozbalit vlákno
6
1. 9. 2014 07:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 09:38
Re: Rusko
A jéééje, nějaký komoušský potrefený rusofil se ozval. >:-[]
1. 9. 2014 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 09:57
Re: Rusko
To máš marný, každej kdo nesouhlasí s oficiální západní lajnou a propagandou je rusofil. Za chvíli ještě vytáhnou Petra Cibulku, očistí ho a řeknou že má pravdu.

A hned bude půlka národa agenty KGB a GRU
1. 9. 2014 20:02
Re: Rusko
Ja zas vidím, že sa ozval jeden vypatlaný pablb.
1. 9. 2014 22:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
1. 9. 2014 07:19
Proč ta nenávist?
Mám kamarády Rusy i Ukrajince. I zde na moje.auto.cz. Rusům vadí mediální nenávist vůči nim a Ukrajinci nechápou, proč EU a USA, které mají plnou hubu keců o demokratických zásadách podporují kyjevský násilím a zbraněmi dosazený režim. Sami říkají, že zloděje nahradili vrazi.
Rozbalit vlákno
16
1. 9. 2014 07:35
Re: Proč ta nenávist?
Medialni nenavist je dost zavadejici pojem. Nemyslim, ze by zapadni media sirila nenavist proti Rusum, kritika se tyka politicke reprezentace a jejich cinu, a davat rovnitko mezi kritiku a nenavist je minimalne povrchni. Ad nasilim dosazeny rezim: (mozna skoda komentovat, ale preci) Byl to prave Janukovyc, kery proti vlastnim lidem pouzil nasili a to vyprovokovalo jeho svrzeni. A ze je Rusko agresor, ktery si pocina tak, jak si naposledy v Evrope pocinal Hitler, je neoddiskutovatelny fakt.
1. 9. 2014 07:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 08:05
Re: Proč ta nenávist?
Tak nejak jsem to cekal: A v Americe zase bijou cernochy!
1. 9. 2014 08:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 09:36
Re: Proč ta nenávist?
100x opakovaný vtip ze sovětské éry už dnes moc vtipný není, nemyslíš? >:D
1. 9. 2014 10:47
Re: Proč ta nenávist?
Presne tak, ta tvoje posledni veta vystihuje pokrok, ono v rusku je v obdobnych situacich denne mrtvejch nekolik desitek lidi i dnes, to je ten rozdil... Dyt ti vypatlanci na ulicich Mosky masakrujou lidi jen proto, ze pochazi z nejake vzdalene oblasti na sibiri a maj trosku sikme oci...
1. 9. 2014 11:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 11:35
Re: Proč ta nenávist?
Pochopitelni je prehnana, stejne tak, jako omezenost vyvozovat nejake zavery z jedine udalosti v USA. Zajimalo by me, jestli vubec mas moznost srovnavat zivot v USA a v Rusku. Rasiticke utoky se stavaji ve vsech zemich, jde o to jak se k tomu postavi spolecnost a politika. V rusku je to celkem tolerovana zalezitost. Mimochodem v obdobi 2004-2012 bylo v rusku cca 3500 zdokumentovanych rasistickych utoku, vysledkem je 500 mrtvych... A to jsou jen nahlasene pripady...
1. 9. 2014 11:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 12:15
Re: Proč ta nenávist?
Nemluvime o valkach mezi gangy, tak to sem prosim netahej.
1. 9. 2014 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 12:50
Re: Proč ta nenávist?
Ano, proto pisu o utocich jen z rasitickych motivu. Myslis si, ze kdyz se tam objevi byt i jen sebemensi naznak toho, ze se nemuselo jednat o rasisticky motivovany utok, tak to zaeviduji jako rasisticky?
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 09:34
Re: Proč ta nenávist?
Dylan: konečně někdo, kdo má rozum :yes: :yes:
1. 9. 2014 10:45
Re: Proč ta nenávist?
Ono zalezi, jestli kamosi ukrajinci meli mnohem lepsi zivot za Janukovyce...
1. 9. 2014 10:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 10:39
poznatky
Tak po preletnuti nekterych prispevku, jsem akorad zachytl nepochopeni pro, jak bych rekl, mirnou averzi vuci rusakum... Ono to s ohledem na nase nedobrovolne spolecne dejiny je docela pochopitelne. I kdyz ja chapu, ze predchozi rezim chozeni do prace misto makani byl mnohem vyhodnejsi pro jiste lidi... (nechodte na me s klientelismem a korupci v nasem mirne zdegenerovanem kapitalismu, ono to je vysledek cinnosti slavnych komunistickych funkcionaru...).
Co se rusu tyce, IMHO je na svete malo agresivnejsich a nevychovanejsich narodu. Jejich mentalni zaostalost a pristup ke vsemu v rusku je viditelna z ruznych zdroju, i na internetu (pochopitelne ne z videa od toppera, ve kterym tem prizvuk kolem rusaka ani nesel, a pulka zaberu nebylo z ruska...), ale spis na zaklade osobni interakce s nimi jak v Praze, na dovolene, pracovne, atd... Malokdy ma clovek moznost videt podobne mentalne zaostaleho jedince i mezi prazskou zlatou mladezi, a to je taky celkem silna kava, ale ta ruska hraje jasne prvni ligu.
Pochopitelne, je hodne vzdelanych chytrych a slusnych rusu, takova ta vyssi stredni trida co se vzdelanosti tyce, zel u nich se to malokdy spojuje s odpovidajicim financnim ohodnocenim. A pak je zidovska komunita, ktera diky soudzrnosti v jakemkoli prostredi si dokaze vybudovat celkem silne postaveni, ale vetsinu ruskeho naroda IMHO stejne tvori neandertalci...
A ted k oblibenym argumentum, "tyve, jak vypatlanci, dyt ten primitivni narod te zasobuje ropou a plynem, jo..." Oh, sorac, nevedel jsem, ze zit na uzemi plnem nerostneho bohatstvi, z tebe dela emeritniho profesora...
Tak se zeptam, co jeste maj? Vsechny konglomeraty zainteresovane v danem byznysu jsou statem ovladane spolecnosti, jejich prijem znamena pro ruskou ekonomiku vic, nez jen prislib vysokych prijmu statniho rozpoctu z dani, ale tvori primo prijem statniho rozpoctu. Proc ta priposratost, co si myslite, tu naplanovanou dodanou ropu a plyn do EU by dokazalo rusko snad nekam presmerovat? Neprodaji-li to do Evropy, neprodaj to zrejme nikam a nikomu, resp ve znacne omezene mire... jiste, misto vodky pak muzou chlastat ropu a inhalovat plyn...
Rozbalit vlákno
7
1. 9. 2014 10:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 13:56
Re: poznatky
Dle tvých zdejších textů bz mě nepřekvapilo kdyby jsi si myslel že "emeritní" je nějaká vyšší forma profesora. Je to jen profesor v důchodu. A pokud máš pocit že národ který sice má z nerostného bohatství pouze uhlí, ale za to rozprodal skoro celou zemi zahraničnímu kapitálu je lepší a inteligentnější pak nevím co si o tobě myslet. Omlouvá tě mladý věk, ale věz že Češi moc právo soudit rusy nemají.
1. 9. 2014 16:33
Re: poznatky
Vazne, thank you captain obvious, protoze jinak bych asi pouzival slova, kterejm nerozumim...? Ty to bezne delas, ze predpokladas o ostatnich? To ti trvalo tak dlouho si to vygooglit?
No, uvidime, jestli rozprodani/nerozprodani nekterych veci bylo, nebo nebylo pro rusko dobre... kazdopadne, zajimalo by me, co pod pojmem "cela zeme" myslis... Vazne by me zajimalo, jestli dokazes vyjmenovat aspon jednu fungujici vec s potencialem rustu do budoucna bez jakekoli financni injekce... V CR funguje strasne malo veci v rukou statu aspon prijatelne. Kdyz nepocitam zlatej dul CEZ, tak skoro nic.
1. 9. 2014 16:48
Re: poznatky
O. K. Prokázal jsi svou hloupost a dále s tebou nebudu ztrácet čas.
1. 9. 2014 21:27
Re: poznatky
Ok, to mam brat jako seznam tech slavnych podniku? Jinak pokus to byl hezky, absenci argumentu nahradit prazdnejma kecama o ztraceni casu...
Takze predchozi vykrik mam brat jen jako nostalgickou vzpominku na krasna "posledni bezvalecna leta zlateho socialismu"?
1. 9. 2014 22:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2014 09:58
Re: poznatky
Tak v čr skoro všechno stát prodal, takže krom ćezu může fungovat akorát česká pošta budvar.....Nic jiného krom pár podniků na správu pohonných hmot a rezerv, zeměměřičů, správu železničínch cest atd už stát nemá.

V Rusku toho má stát trochu víck, pár ropných a energetických firem, Zil, firmy na těžbu zlata, rud atd...
1. 9. 2014 11:18
Přijde mi,
že rusové jsou hromosvodem českých mindráků podobně jako cikáni.
Rozbalit vlákno
4
1. 9. 2014 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 11:37
Re: Přijde mi,
to s mindrakama nema nic spolecneho, kdyz ale mluvim s nekym y privilegovane rodiny v minulem rezimu, tak se omlouvam, chapu tvuj kladny vztah k neokomancskym praktikam putinovskeho ruska...
1. 9. 2014 11:45
Re: Přijde mi,
Ty nechápeš zjevně nic.
1. 9. 2014 11:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
1. 9. 2014 14:42
Od šrotovného....
...po politiku. Z debaty nahoře je mi opět divně. Rusko, si myslím, by mělo svými penězi podporovat jen ruská auta. Ale je to můj názor. K těm politickým.... tak přemýšlím, kdo nejvíce vydělá na odklonu EU od Ruska... Nechci se nijak dotknout strýčka Sama, to ne, ale tak nějak ty nitky směřují k nim. Média každopádně informují naprosto objektivně - dneska ráno jsem nemohl najít klíče od auta a může za to Putin. Ono dokud tam byl rudý nos Jelcin, který se bambelal v taktu USA, tak bylo vše ok, teď je tam, a je to pro Rusko jen dobře, Putin, který se nenechá vodit za uši a je vše zle. Jak se píše výše, iluze si nedělám o nikom, ale totální vřava a nenávist vůči jedné straně je neopodstatněná. Nejde o nic jiného než o ekonomické zájmy a rozšíření ekonomického a politického vlivu USA a pár zemí v EU prostřednictvím špinavých politických a ekonomických her. Ono i válka je dobrý byznys.
K věci: Šrotovné ano, ale jen pro Ruské automobilky a pokud pro zahraniční, tak zdanit a peníze nechat v Rusku.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 15:01
Re: Od šrotovného....
Problém je ten, že jediná ruská automobilka prodokující osobní vozy je Lada (Avto Vaz). Jistě, je tu i UAZ, ale zas terénák typu Patriot nepotřebuje každý o Hunteru (469) už nemluvě.

Moskvič krachnul, Iž už nic svého nevyrábí, GAZ osobáky ukončil a ZIL - tam odmítá vláda evidentě nalít prachy, ač proklamuje že vláda a statání orgány chtějí jezdit v autech domácí výroby. A prodat ho taky neumí......
Avatar - Ji/Ri
1. 9. 2014 15:10
Re: Od šrotovného....
ok. V tom případě ať se prodává veškerá produkce, ale zdanit tak, aby se šrotovné vynulovalo.... Plus vyšší zdanění. Není možné, aby v této situaci ti, kteří nejvíce štěkají si ještě něco přilízli....
Avatar - Barrichello
1. 9. 2014 15:24
Re: Od šrotovného....
Vyjmout z toho země, jejichž vlády na rusko uvalily sankce. Jednoduché....
1. 9. 2014 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
1. 9. 2014 16:15
Re: Od šrotovného....
...tak daň ve výši šrotovného....
1. 9. 2014 15:41
Re: Od šrotovného....
No vyjmout z toho kohokoliv bude dost obtížné už jen kvůli spletité síti subdodavatelů a jejich vlastnických vztahů. Prostě pokud zavedou šrotovné a zvedne to prodeje aut, tak se budou muset smířit s tím, že se k lizu dostanou i firmy ze zemí, které na Rusko uvalili sankce.
1. 9. 2014 15:41
Re: Od šrotovného....
Rozumný názor. :yes:
1. 9. 2014 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 15:47
Re: Od šrotovného....
Často když tě čtu s tvými texty nesouhlasím, ale jsem rád že ty můžeš říkat své názory a já s nimi nemusím souhlasit. Ale dnes za mne smekám klobouk a umím si představit že bych se pod tvůj text podepsal. :yes:
Avatar - Ji/Ri
1. 9. 2014 16:22
Re: Od šrotovného....
Děkuji. Je třeba se dívat na věci v kontextu dění. Jen zkratka o ulici vedle.... Kosovská válka taky skončila zajímavě a konkrétní výsledek je pěkná základna NATO.... Rusko je krásná země a neměla by si nechat s.rát na hlavu od kdejakého "sobotky"....
1. 9. 2014 16:45
Re: Od šrotovného....
Opět souhlas. Chápu že by chlapci z USA rádi řídili celý svět. Ovšem protiváha musí být. Nemám nic proti anglo-američanům ani tak dalece proti germánům, ale ke slovanům mám tak nějak blíže. :yes:
Avatar - Ji/Ri
1. 9. 2014 16:56
Re: Od šrotovného....
...ano i mi je triko blíže než košile :-)
1. 9. 2014 21:39
Re: Od šrotovného....
[odkaz]
Ja nevim, ale nikde jsem necetl, ze by USA nebo NATO posilalo jakekoli tanky, nebo zbrane na Ukrajinu. Ani o tom nevim, ze by po teoreticke vitezne valce se separatistama by za to chteli, aby americka vlajka vlala nekde v Kyjeve... za to Ruska by tam byka docela jiste, ono rozdil mezi ruskou agresi, a tzv. americkou agresi je ten, ze kamkoli rusaci vstoupili, delali to za ucelem ubsazeni uzemi. Nejvic mam rad argumenty o "exportu demokracie"... tak se pro boha podivejte, proc je v cele evrope hafo vietnamcu? Protoze tam zvitezila slavna sovjetskou vladou podporovana komunisticka cast Vietnamu... zeptejte se Korejcu, jestli jsou radi za "vmesovani" USA, vzdyt jsou desetileti pred posranou stredni evropou, kde na druhou stranu zase sili ruzne hnuti rusofilu, konspirace-zroutu a neokomancu... Bravo...
Ani se nedivim, ze tu muze bodovat takovy varle s stbackou minulosti, jaksi, to, ze uspesny podnikatel ziskal prvni miliony klasickou komancskou tunelarskou cestou, nikomu nevadi.
Pak udajne jiz vyleceny, komancy jen z mladicke nerozvaznosti, Telicka, kterej byl kadrovak jak vysitej, a lidem to nevadi. Zlate pobalti, tam si komunisti po prevratu ani neskrtli, a tady se jeste tleska agentum KGB...
1. 9. 2014 22:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 23:40
Re: Od šrotovného....
Pochopitelne to nedelali kvuli krasnejm modrym ocim evropanu, slo predevsim o zabraneni rozsirovani sovjetskeho vlivu. Na druhou stranu, snazim se najit aspon jedno vmesovani ruska, kde by ruska akce prinesla nejakou pozitivni zmenu...
1. 9. 2014 23:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
2. 9. 2014 09:55
Re: Od šrotovného....
Šlo především o získání nových trhů. Bez novýých trpů by počátkem 90. let došlo v USA ke státnímu krachu, proto hrozně moc podporovali pád bývalého východního bloku, neb se jim otevřeli oči.

USA nikdy nejdou tam, kde by z toho nic neměli.

Proč nezaútočí na Irán nebo Severní Koreu vid. Osa zla, diktátoři, hladomor, utiskovaní občané....no protože tam nic není, vid, akorát by museli živit chudý lid a stálo by je to prachy.A ještě by v horách (v poušti) dostali na * při partyzánský válce >:D
Avatar - Ronault.
1. 9. 2014 20:50
Re: Od šrotovného....
Ekonomické zájmy nejsou přece jen na straně USA a EU, i když pravda je taková, že EU v tom zájem má minimální. Co by měla z chudé Ukrajiny? A uvědomují si to moc dobře, jen Rumunsko a Bulharsko, nemluvě o jiných, dávají zabrat.
A jaké kdo má ekonomické zájmy...? Stačí se podívat na Krym. Kdo a jakým způsobem tam vrthl. A proč? Protože američani chtěli? Ne, Putin chtěl a chce více.
Samozřejmě ideální stavem byly svobodné volby, jen by nemohli na Ukrajinu jezdit ruští vojáci na dovolenou a Ukrajinští vojáci je tam lovit, ty by ukázaly, kde chce lid směřovat.
Ale idealizovat si Putina, když zabral elegantně krym a chystá "Novorusko"?
1. 9. 2014 22:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 9. 2014 23:45
Re: Od šrotovného....
Proc asi, tam maji valnou cast sveho prumyslu... ty bys byl velkorysej statnik... Je zajimave ze tady Petrumr argumentuje na zaklade svych dlouholetych zkusenosti, jak je to spatny, ze se v CR vsechno rozprodalo... ale nejak u Ukrajiny se to bere jako samozrejmost, ze se bez boje vzdaj casti sveho uzemi, kde vyderacska komunita nedosahuje v mnoha mistech ani 30% obyvatel. Oni separatisti i Putin dobre vedi jake vstricne kroky museji vyprodukovat, na oko, aby docela jiste na to nepristoupila zadna vlada... Oni jsou pak ti hodni, pac nabizeli smirne reseni... o podminkach nikdo uz nemluvi. Kazes o objektivite, ale veskera tva objektivita se vycerpava v tom, ze jedno v deseti vetach se zminis o tom jak Putin nei zadnej svatousek, ale jinak cokoli udelaji rusaci v ukrajine je dobry...
1. 9. 2014 23:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
2. 9. 2014 11:49
Re: Od šrotovného....
S tím posledním odstavcem naprostý souhlas. Bohužel už je pozdě. Prostě někdo využil několika extremistů k vyvolání strachu z Banderovců u ruské části Ukrajiny a tím dál záminku Rusku a někdo taky musel střílet do demonstrantů na Majdanu... :-|