Na fotce je kabriolet...ten je měkčí a kroutivější než coupé, ten opravdu není na okruh. I když na Most není ideální ani kupé Stangu. Fiesta ST spíš....jinak mi na město zbytečně tvrdá nepřipadá. ;-)
Zakladne GT urcite bez uprav nie je okruhove auto,ale uz 350 a 350R by ta presvedcili ako mna,ze stoji ich zato zobrat aj na okruh.Stacila mi tri kola s Laszlovou 350 na Hungaci a bola to radost.Brzdy drzali a ta lahkost smykov vo vyssich rychlostiach ked to clovek vie sa mi navzdy zapise do hlavy ako jedna z najzabavnejsich jazd na okruhu.Proste basic 5.0 GT je len rychle GT na zabavu mimo okruh kde rychlo vadne.
Ale ten isty problem malo aj Evo.Rychlejsia jazda a bol z brzd gumak z ktoreho sa dymilo a to tam boli slusne brzdy.
Pane upravující Mustangy, ten detail na tažném oko na obrázku 53 Vám moc dobrou reklamu nedělá. To dělal snad nějaký učeň nůžkami na plech ne? Nebo jste to rovnou sekali majzlíkem. Za něco takového bych mu ruce přerazil.
Machalovi prislo RSo zaludne. To bude asi tim, ze je jelito...
Kdyby tam dalsi pitomci, tentokrat z Drajfu (Hanke a Kubik)nezrusili to RS s diferakem tak si mohl Machala uzit i par dalsich kol s differakem a treba by mu to prislo jeste divnejsi.
Kluci neumi napsat objektivne ani carku a jeste to neumi ani ridit... :no: