Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rychlé kolo s Alfou Romeo Giulia QV: Strašně, ale strašně rychlé kolo!

Martin Machala
Diskuze (45)

Tohle jsem v Mostě ještě nezažil. Alfa Romeo Giulia QV předvedla neskutečný výkon.

Když mi Edík nahlásil čas 01:53,66, až jsem mu nechtěl věřit. OK, 375 kW a zrychlení na stovku za 3,9 sekundy, ale taky necelých sedmnáct metráků hmotnosti a brzdy konkrétního testovaného kousku lehce za zenitem. Jak vidno z videa kompletního rychlého kolečka, Edík možná opravdu zmáčkl stopky o něco dřív, kolem 1:54 to však každopádně bylo. Docela velkou chybku jsem navíc udělal hned na výjezdu z první šikany a v některých pasážích jsem šel na brzdy zbytečně brzo – holt respekt z dosahovaných a velmi vysokých rychlostí, ale i tak je to na sériový sedan se standardním pneu moc pěkný čas.

A nejde jen o něj, vlastně bych řekl, že o čas jde až v druhé řadě. V té první jsem se s alfičkou neskutečně bavil. Popravdě, na okruhu a se sériovým autem jednoznačně nejvíc. Třeba to z videa pochopíte.

Video se připravuje ...

Martin Machala
Diskuze (45)
15. 11. 2018 12:59
Chci důkaz
Dobrý den,

rozhoduji se akorát mezi BMW M3 CS a Alfou Romeo Giluia. Bylo by možné se dohodnout, že by mi p. Machala uázal, jak zajíždí tento čas 1:53 právě s Alfou. Docela mám něco najeto a tenhle čas mě dost překvapil, tak bych to chtěl vidět naživo, asi bych pak do ní šel a upřednostnil ji před M3.

Karel
14. 11. 2018 17:11
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
ten ridic alfy, to je peknej de ment.
12. 11. 2018 09:28
Machala
Machala neměl vůbec dostat příležitost to auto řídit.

To je prostě špatně.

Víc nemá smysl k tomu psát, přičemž není ani rozhodující, že to tentokrát dle reakcí zvládl. Škoda
9. 11. 2018 12:02
Re: Ďakujem ti Martin
Na SK ringu jsem měl na cílovce něco kolem 265, jestli se dobře pamatuji. Samozřejmě tacho
9. 11. 2018 11:58
Re: Rychlé, to ano. Ale co okolnosti?
On to Mara spletl, není to Precrash (ten je v Race opravdu vypnutý), na rozdíl od ESP. To fakt bohužel vypnuté plně není, i když se tak tváří. Při normálním ježdění na okruhu, jak jste popisovali vy, to nepoznáte, ani běžně v provozu, auto tě nechá jet bokem, přetáčet se v dýmu pneumatik atd. Ale když si stabilizace myslí, že už to prostě nemáš v ruce, tak zasáhne a to takovým způsobem, že brutálně omezí výkon cca na 2 vteřiny. Typicky se mi to stalo na NS, kde jsem přepálil zatáčku a jel do ní hodně pod brzdama a zároveň točil volantem a přední kola se začala hrnout, pak plyn a ono nic....atp. Prostě stabilizace je vypnutá, i se to tak všude píše, i dealer ti řekne, že je vypnutá, ale prostě fakt není. Je schovaná vzadu pro krizové situace. Jde to ale řešit přes diagnostiku za pár stovek. Už mám objednaný ten správný kabel a na okruh ji budu vypínat úplně.