Diskuse

Rychlé kolo se Subaru Impreza: Jak moc vadilo CVT?

27.12.2017

Zajeli jsme si do Bělé pod Bezdězem, abychom proklepli nové Subaru Impreza. Za kolik novinka zvládla místní okruh?

 

  • 01 Reagovat !

    foto maXX-CZ

    maXX_CZ 27.12.2017  12:44

    Subaru

    Takze pro priste.
    Prevodovku a motor, zbytek ok :yes:

    PS: Rozplyvat se jak pepa v Autosalonu? Kluci jsou posledni dobou nejak v kurzu na ceskych internetech >:D (ale tak muzou si za to sami, no).
  • 30 Reagovat !

    foto gil54

    gil54 27.12.2017  13:13

    Dobrý nápad...

    ....jezdit s různými auty po stejném okruhu a se stejným dobrým řidičem na čas. Sice zdaleka není původní, ale dobrý.

    Zvolený okruh mi však nepřijde ideální pro jízdu na limitu - u jízdy na čas to jaksi předpokládám.

    Buď to budou výletní projížďky, u kterých dosažené časy nebudou mít tu potřebnou relevanci, resp. vypovídací hodnotu nebo dříve či později dojde k omotání nějaký káry kolem stromu, a že jich tam všude kolem roste spousty. Panna - vorel by se tam dala udělat taky raz dva. Ne že bych to někomu přál.

    Na takové porovnávačky jsou lepší okruhy s únikovými zónami. I sebelepší řidič při hledání limitu auta........však víte. Vždyť i ikonický a zmýtyzovaný Stig kolikrát rozrýval trávník kolem toho jejich letiště.
    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 27.12.2017  14:03

      « Dobrý nápad...

      Já si myslím, že na jízdu na limitu to ani být nemá, tohle neni TopGear a takové časy budou blíže jezdcům na běžné silnici, kteří se občas rádi svezou. Pokud to někdo bude jezdit pořád stejně, tzn. rychle, ale v rámci mezí nezávodního řidiče, tak to relevantní měření je. Dokonce se tak hezky i porovná subjektivní pocit, jestli auto při takovém režimu funguje, nebo jeho vlastnosti nedovolí se na ten limit dostat, třeba odskakování na nerovnostech, či přílišné náklony v zatáčkách. Mne se tohle líbí a na začátek by to chtělo vzít třeba 5-6 aut, etalony od každé běžné třídy, aby byly měřítka. Schválně, jak by dopadl Golf, nebo Oktávka :-)
      • 11 Reagovat !

        foto gil54

        gil54 27.12.2017  15:18

        « Re: Dobrý nápad...

        Chápu, co chceš sdělit. Ale čas je u toho zbytečný. Měřit stopkami pocity ? Měřit stopkami ještě zcela bezpečnou jízdu ? A kde je její hranice ? Pro někoho ještě bezpečné, pro někoho již za hranou.

        To nejde. Ať jezdí, pro mě za mě ať klidně i měří, ale dosažené časy, za těchto podmínek, k ničemu. Alespoň pro mě.

        Jen limit objektivně ukáže schopnosti vozu. Zde má měření sodaženého času význam.
      • 20 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 27.12.2017  20:11

        « Re: Dobrý nápad...

        Na co při takové jízdě budeš cílit? Normálně ti jde o co nejlepší čas. To je jasný cíl a jasné měřítko. Uděláš všechno proto, abys čas stáhl. Přizpůsobíš se, vydoluješ z něj maximum. Jak poznám, jestli jsem se snažil málo, nebo už příliš? S tím, že některá auta hodně maskují rychlost, jiná nadělají kraválu a skutek utek. Některá uklidňují, jiná provokují. Na běžné okresce mě typicky limituje to, že v nepřehledných úsecích musím počítat s jinými účastníky. Volba auta je o zážitku, to se těžko kvantifikuje a navíc je to subjektivní. Jaký náklon je už přílišný?
    • 10 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 27.12.2017  14:33

      « Re: Dobrý nápad...

      úplne s tebou súhlasím. Mohli by si urobiť nejaký taký okruh, ako má Rasťo Chvála. Takto to bude viac o pocite pri svižnej jazde, než o limitných shopnostiach áut - alebo ako hovoríš skončí to omotaním o strom.
  • 10 Reagovat !

    foto jenda

    jenda 27.12.2017  13:53

    Rallye

    Nápad to je docela dobrý, ale ta trat mi nepřijde úplně nejvhodnější k porovnání běžně testovaných aut. Věřím, že projet se s nějakým hatchem tam musí být zábava. Ale nejsem si jist, že třeba taková M3 by na té trati dokázala vyúžít svůj potenciál. Ale třeba jo. Přeji testérum hodně rychlích kol bez nehod.
  • 40 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 27.12.2017  13:56

    CVT

    Když si p.Machala tak stěžuje na to CVT, chybí mi informace proč vlastně řadil ručně a vůbec tak nevyužil hlavní přednost CVT, tedy automatickou kontinuální změnu převodu
    • 60 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 27.12.2017  17:20

      « Re: CVT

      Já jsem vůbec jeho stížnost nepochopil. Aniž bych se CVT zastával - proč nadává na převodovku, že auto pomalu leze do otáček? Buď nepochopil, k čemu má pádla pod volantem, nebo má nadávat na motor.
      • 30 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 27.12.2017  17:42

        « Re: Re: CVT

        Moje řeč Kájo. Ale není to poprvé co se vyskytuje problém s řazením. A opět Machi. No budiž mu na omluvu, možná ho třeba elktronika v té vracečce do jedničky nepustí.
  • 04 Reagovat !

    foto nisteon

    nisteon 27.12.2017  14:10

    kurzové sázení, velmi spolehlivé informace,.,.

    kurzové sázení, velmi spolehlivé informace

    www.vitosen.blogspot.cz

    [odkaz]
  • 12 Reagovat !

    foto voyo

    voyo 27.12.2017  15:07

    CVT

    nechapem v com mate problem s CVT? jazdili ste na tom uz vobec, alebo si to len prepinate do manualneho rezimu stale?

    klasicky automat, dvojspokja, 7tronic cokolvek. to je ako jazda na splasenom konovi, najprv sa rozbehne, potom kopne, potom sa zase rozbehne a potom kopne a takto dokola :-)

    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 27.12.2017  20:02

      « Re: CVT

      Šmarjápano, kam na to chodíš? ;-)
      • 22 Reagovat !

        foto voyo

        voyo 28.12.2017  11:26

        « Re: Re: CVT

        Kam? Na CVT zoslapnem plyn a auto plynulo ide a zrychluje. Proste ides.

        Na DSGcke zoslapnem plyn auto sa rozbehne a zrazu ma hodi do volantu lebo otacky su zrazu niekde v pivnici lebo si musi prehodit.
        7G tronic? To iste :-)

        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 28.12.2017  18:04

          « Re: Re: Re: CVT

          No na playstatione to tak mozno je :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 29.12.2017  10:09

          « Re: Re: Re: CVT

          Proste ides. Dost dobry :-)
          DSGcko, ZF nebo 7G tronic se nechytaj, to jsou oproti CVT uplny smejdy.
          No to jsem se zase pobavil :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 29.12.2017  10:48

            « Re: Re: Re: Re: CVT

            Já taky :-)

            Mezi představwama a srovnánim pomocí testů = sou holt někdy rozdíly ;-)
  • 30 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 27.12.2017  15:40

    A kde je ten okruh?

    Já tam vidím akorát Machiho jak jede někam pohřebním tempem, možná jede mezi svátky nakoupit? :-) ;-)
    • 50 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 27.12.2017  18:06

      « Re: A kde je ten okruh?

      >:-[] :yes: doufejme, že video vzniklo před nebo po ostrém kole.
      • 50 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 27.12.2017  18:24

        « Re: Re: A kde je ten okruh?

        A s jiným řidičem. :-) :-) ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 27.12.2017  20:13

        « Re: Re: A kde je ten okruh?

        Hlavně doufejme, že video vzniklo primárně pro potřeby blížícího se Silvestra a jedinou vadou na kráse je tak jeho špatné načasování/uspěchané zveřejnění. ;-)
        "...ale už v ní musím brzdit do naprostý a totální vracečky vo 180 stupňů..."
        Tohle má být těch 180 stupňů - viz video 3:59 - 4:04!
        • 10 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 27.12.2017  20:23

          « Re: Re: Re: A kde je ten okruh?

          >:D
          čert vem stupně, ale když chci dělat videa, měl bych trochu umět mluvit. A výraz "naprostá a totální vracečka" - ??? >:D (a ne, že by to bylo jediné slabé místo).
          Já bych komentovaný video líp udělat nedokázal, ale tak ho holt dělat nebudu.
  • 00 Reagovat !

    foto prosetup-sk

    prosetup.sk 28.12.2017  16:48

    Pružnosť

    Zlepšiť chovanie CVT/reakcie na plyn je možné nepriamo: inštaláciou niektorého zariadenia pre opravu e-plynu(..PedalBox, SprintBooster) Konkrétne u Subaru, pomáha tiež jemné prestavenie geometrie a iné rozloženie tlakov. Dá sa takto o.i.zredukovať sériová nedotáčavosť(..i tu ju bolo trošku vidieť na výjazde z vracáku.)
    Kto je inak s Imprezou spokojný, dodá takto autu živšie chovanie, lepšiu kontrolu a stabilnejší komfort.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 28.12.2017  19:17

      « Re: Pružnosť

      Chapem ze si robis reklamu, ale ak si kupim nove auto tak mam nejake ocakavania a ak to nie je vyslovene auto na zabavu nebudem ho dalej takto tunit a riskovat ze pridem o zaruku.
    • 01 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 29.12.2017  10:10

      « Re: Pružnosť

      Zlepseni chovani CVT jde udelat vymenou prevodovky za jinou nez CVT :-)
      Ale jednodussi je koupit rovnou auto bez CVT :-)
      • 21 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 29.12.2017  10:47

        « Re: Re: Pružnosť

        Hluboká neznalost = dnešní japonský CVT sou pro běžný denní ježdění možná dokonce nejlepší možná převodovka :yes: :-)

        Co do funkčnosti i spolehlivosti = to je ale divnej svět žejo ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto JDM

          JDM 30.12.2017  04:53

          « Re: Re: Re: Pružnosť

          Asi tak oni u Subaru nejsou blbý jen jsou zase kousek napřed jako dřív s pohonama 4x4.
  • 00 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 02.01.  22:58

    a plato vajíček je kde?

    Nic proti.... Ale přesně tenhle okruh jsem jel jako spolujezdec na akci s Vojtou Štajfem, když ještě vodil Subaru. Je to tedy asi 8 let zpátky, ale ......... tenhle jezdec s tímhle autem.... tak nějak jedeme na víkend mámo... a bacha, ať mi nerozbiješ vajíčka....
    Měla se jet tři kola a po druhém jsem mu říkal, ať mi zastaví nebo budu krmit rybičky.... (do tý doby jsem si myslel, že umím jezdit rychle...) Tahle trať se dá proletět úplně jinak a chápu snahu auto nepoškodit, protože se tam dá lítat úplně jinak.
    Taky to tam jeden expert - na výjezdu do toho kopce, kde pak za horizontem přechází trať doprava do šotoliny, zakopnul s novým stíčkem o roletku z bahna a udělal novému STí pá lá.....
    Takže jestli na téhle trati, tak to jde i jinak(i bez rozstřelení)... tak pa a zas příště....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Rusko utužuje blokaci internetu. Kdo zveřejní odkaz na zakázaný web, zaplatí tučnou pokutu

Rusko utužuje blokaci internetu. Kdo zveřejní odkaz…

Ruskou sněmovnou (Státní duma) prošel nový zákon (TASS v ruštině), který zkomplikuje život tamním vyhledávačům.…

Na co drahé kufry? Muž v Praze přišel do vlaku s popelnicí!

Na co drahé kufry? Muž v Praze přišel do vlaku s popelnicí!

Nač kupovat na dovolenou drahé kufry! Pasažér vlaku z pražského hlavního nádraží si zavazadlo udělal z běžné…

 

iSport.cz

Hvězdného jména se nazalekli. Nejsme komparz, radují se čeští hrdinové

Hvězdného jména se nazalekli. Nejsme komparz, radují…

Že budou na Ostrava Beach Open bojovat o nejvyšší příčky české ženy, se počítalo. Senzačně se k nim přidali i…

Jižní Korea - Mexiko 1:2. Chicharito 50. gólem přiblížil postup

Jižní Korea - Mexiko 1:2. Chicharito 50. gólem…

Fotbalisté Mexika ve druhém utkání na mistrovství světa porazili Jižní Koreu 2:1, ve skupině F navázali na…

 

Reflex.cz

Chystáte se na dovolenou do Švýcarska? Tady je 12 švýcarských unikátů a důvodů, proč je navštívit

Chystáte se na dovolenou do Švýcarska? Tady je 12…

Co se vám vybaví, když se řekne Švýcarsko? Matterhorn, čokoláda, hodinky, nebo snad sýry? Tahle malá, neutralitu…

Unikátní fotogalerie: Kočky sjeté kočičím kokainem vykouzlí úsměv každému

Unikátní fotogalerie: Kočky sjeté kočičím kokainem…

Jestli jste milovníci domácích mazlíčků, svéhlavých a inteligentních koček, pak musíte znát tuto rostlinu: šantu…