Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rychle a zběsile 7: Nový díl vyjde tragédii navzdory

Hlavní protagonista série, Vin Diesel, prozradil, že pravděpodobně poslední díl série uvidí fanoušci v dubnu 2015.
Zpět na článek
25. 12. 2013 15:51
25. 12. 2013 16:30
25. 12. 2013 16:59
25. 12. 2013 17:08
25. 12. 2013 17:27
25. 12. 2013 17:33
25. 12. 2013 17:45
25. 12. 2013 17:55
25. 12. 2013 18:46
25. 12. 2013 18:52
25. 12. 2013 19:05
25. 12. 2013 20:20
25. 12. 2013 17:56
25. 12. 2013 18:50
27. 12. 2013 13:20
26. 12. 2013 22:47
26. 12. 2013 23:07
27. 12. 2013 00:51
25. 12. 2013 18:24
25. 12. 2013 18:35
25. 12. 2013 19:12
26. 12. 2013 19:39
29. 12. 2013 14:47
25. 12. 2013 18:39
25. 12. 2013 19:13
25. 12. 2013 20:44
26. 12. 2013 09:55
29. 12. 2013 14:35
25. 12. 2013 19:33
25. 12. 2013 22:55
26. 12. 2013 19:18
26. 12. 2013 23:09
29. 12. 2013 14:38
25. 12. 2013 21:23
25. 12. 2013 21:30
25. 12. 2013 21:45
25. 12. 2013 21:46
25. 12. 2013 22:26
25. 12. 2013 22:48
25. 12. 2013 23:43
25. 12. 2013 22:42
25. 12. 2013 23:30
26. 12. 2013 12:13
27. 12. 2013 13:29
27. 12. 2013 13:36
29. 12. 2013 14:42
27. 12. 2013 14:10
25. 12. 2013 13:57
Tohle mě nikdy nezaujalo
mizerné herecké výkony,silikonové šmudly,machýrci jak z tuzinogového srazu,hnus. :no: Ve srovnání s Bullitovým případem je to jako porovnávat Ferrari a moskvič,
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Warrual
25. 12. 2013 14:31
Re: Tohle mě nikdy nezaujalo
Jde o čistě komerční záležitost, stroj na prachy, stejně jako 90% všeho co se dnes točí. Toto je ještě výraznější v tom jak je jednoduchá výroba. Stačí pár záběrů s hnusnými auty, pár rozhovorů, a je hotovo. Můžou točit každej rok a taky točí. Co na tom že je to pořád dokola a o ničem.
Avatar - PTS
25. 12. 2013 14:52
Re: Tohle mě nikdy nezaujalo
Přesně tak. Je to k pláči. První a druhý díl série ještě své kouzlo měl - bylo to něco nového a milovníky tuningu výtaného. Jak to šlo s postupem času už všichni víme... ;-\
25. 12. 2013 15:26
Re: Tohle mě nikdy nezaujalo
Nedavno dostali perfektnu reklamu v mediach, takze ich to potiahne v navstevnosti.
Avatar - Warrual
25. 12. 2013 15:31
Re: Tohle mě nikdy nezaujalo
Oni by to natáčeli i se všemi jinými herci, co na tom že musí jednoho vyměnit. Šak lidi na to pujdou ;-\
25. 12. 2013 15:38
Re: Tohle mě nikdy nezaujalo
jestli ta bouracka nebyla nahodou jenom reklamni tah.
Avatar - Alpinis182
26. 12. 2013 21:54
Re: Tohle mě nikdy nezaujalo
... viď ? A Hitler, Presley a Jackson jsou stále naživu >:-[]
27. 12. 2013 13:28
Re: Tohle mě nikdy nezaujalo
Hitler umrel pred asi 50 lety, ti dalsi nevim >:D
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 16:34
Re: Tohle mě nikdy nezaujalo
prosímtě co mohlo zaujmout milovníky tuningu? Modrý neony jsou na autě k čemu?
Po aplikaci NOS tak maximálně půlce aut vylítá ojnice bokem >:D
Vzpomínám si jak se u nás pouštělo FaF v letním kině...skončil film a votuneři naskákali do svejch škopků (Kadet ftuningu,starý céra a mraky felicií) a se zapnutou tucbednou s kvílením gum FWD driftem mizeli v prachu >:-[] >:-[] >:-[]
25. 12. 2013 15:51
RESPEKT
Videl jsem je vsechny... Pobavil jsem se u všech.. . Nehledam v nich zadny hluboky vzkaz spolecnosti... Pouze zabavu, a te se mi pri sledování F&F vzdy dostalo.
Jestli si nekdo o sobe mysli, ze je petrolhead a zaroven se jakkoli proti serii F&F vymezuje tak si jednoduse lze do kapsy. Uz z respektu k jinemu petrolheadovi, jakym Paul Walker byl, by kritici meli mlcet.
Proc? Protoze to nejhorsi, co se petrolheadovi muze stat, je umrit na miste spolujezdce.
RESPECT Fast & Furious, respect PAUL WALKER.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 16:30
Re: RESPEKT
nejsem petrolhead,ale mám rád auta a měl jsem rád tuning,než se z toho stal průjem pro masy (právě díky FaF).
Viděl jsem první díl asi do půlky a musel jsem to vypnout...zhmotnění těch největších zhovadilostí na autech....všude neony jak ve vykřičeným domě :-)
Stalo se co se stalo,tragicky zemřel jeden béčkovej herec....ale co se začalo dít potom? Něco neskutečnýho,každej kdo měl díru do ***ele a na autě aspoň modrý parkovačky a mračítka začal plánovat spanilou jízdu...

Asi nejvíc mně dostal něčí komentář,že se těší až zemře Anthony Hopkins a Prahou pojede spanilá jízda sadistickejch kanibalů a nebo toto [odkaz]
25. 12. 2013 16:59
Re: RESPEKT
Ja tuning treba nikdy rad nemel. Auto by, dle meho, melo zustat v originalnim stavu. Respektuji vsak vsechny, kteri se o automobily zajimaji, kteri automobily ziji. Petrolheadi se respektuji navzajem. Je mi jedno, ze nekdo vyznava znacku pro me nezajimavou. U Walkera je jasne, ze to, co delal, delal srdcem a uz za to si respekt zaslouzi.
Nejake vykriky o smrti beckoveho herce jsou pouze zvratky kriklounu, neznajicich respektu, neznajicich lidskosti.
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 17:08
Re: RESPEKT
Já měl rád tuning v době,kdy se mu věnovalo pár lidí,většinou lidi od řemesla,závodníci apod.Tuning který spočíval ve zlepšení jízdních vlastností auta,podvozku,brzd a v neposlední řadě s navýšením výkonu.
Potom se objevilo FaF a z tuningu se stala masová záležitost s modrejma neonama,nálepkama a ostatníma blbostma.

Chceš snad říct,že FaF je vrchol kinematografie a herectví Paula Walkera bylo zralé na Oskara? Stejně tak se o Lewisovi Collinsovi psalo jako o béčkovém herci a u nás se zaryl pod kůži mnohem více lidem než Walker.Kdo z "normálních" lidí tuhle sérii nebo tohoto herce znal? A to co se stalo po jeho smrti? To je spíš na zamyšlení psychologa....
25. 12. 2013 17:27
Re: RESPEKT
Tyhle filmy nejsou delane aby aspirovaly na Oscara. Zde jsou kvality jine. Zapomenes mozek doma, koupis si popcorn a po 2 hodinach jdes domu uvolnen a pobaven. Pokud neco takoveho nezvladnes, potom neni duvod do kina na takovou vec ani chodit. Jako petrolhead, nebo spis po americky gearhead tam pujdu uz z respektu k dalsimu gearheadovi a zaroven kvuli vyjadreni smutku.
Zadny petrolhead/gearhead by tento svet nemel opustit tak jako Paul Walker.
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 17:33
Re: RESPEKT
tak proč se tak zlobíš když jej nazvu béčkovým hercem ?
25. 12. 2013 17:45
Re: RESPEKT
Stala se katastrofa. Pri ni umrel clovek. Hned nato spoza sutru vylezou nymandi, vymezujici se proti vsemu, co dana oběť katastrofy znamenala.
Nezlobim se za nazor. Vadi mi absence jakehokoli respektu a hlavne lidskosti.
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 17:55
Re: RESPEKT
já respekt mám...jen konstatuju,že to nebyl PAN herec a zaráží mně co se potom spustilo za nechutnou lavinu rádoby piety
25. 12. 2013 18:46
Re: RESPEKT
Jestli pro tebe nebyl PAN herec, to neznamena, ze nebyl PAN herec pro jine. Profesionaly jsme zde hltali vsichni. Lewis Collins umrel, coz je velice smutne. Bodie byl vzdy mym oblibencem. Jeho hvezda byla vsak zarivejsi v komunistickem Ceskoslovensku nez v domaci Britanii. Paul Walker zahynul tragicky, nikoli kvuli dlouhe nemoci. Byl celosvetovou hvezdou s obrovskym komercnim uspechem.
Pieta, obvzlast, ze strany gearheadu, ale i z obrovske rodiny fandu, je samozrejme na miste. Neco nechutneho na tomto faktu vidi jen uz zmineny nelidsky nymand bez znaku respektu.
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 18:52
Re: RESPEKT
odděl si lidskou tragédii a pohled na to rádobyumění...
Je lidská tragédie když zemře tragicky relativně mladý člověk..
To že mám jiný názor na filmy typu FaF neznamená,že nemám úctu k lidskému neštěstí.
25. 12. 2013 19:05
Re: RESPEKT
Mne nezajima, co beres za umeni a co ne. Na nazor ma pravo kazdy. At uz tvuj nazor je jaky chce. Chybi ti ale respekt a pochopeni k lidske tragedii , truchleni fandu nazyvas nechutnym...jednoho z nejuspesnejsich hercu soucastnosti nazyvas beckovym...
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 20:20
Re: RESPEKT
vyjmenuj mi jeho další filmy bez použití Googlu a ČSFD :yes:
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 17:56
Re: RESPEKT
Lewis Collins alias Bodie byl můj dětskej vzor,když jsem hltal každej novej díl Profesionálů a myslíš,že mně nějak vykolejilo,když o něm oficiální média psala jako o béčkovém herci?
25. 12. 2013 18:50
Re: RESPEKT
Media dokaze byt kruta. Zvlaste pokud ctes mistni neschopna media. Lewis Collins byl vytecnym hercem. Role Bodieho byla pro nej usita jako na miru.
27. 12. 2013 13:20
Re: RESPEKT
ktera seriozni media o nem psala jako o beckovem herci?
Avatar - Ji/Ri
26. 12. 2013 22:47
Re: RESPEKT
....zeptám se.... co jsi v porovnání s tímhle "b" hercem ty? Jen pro porovnání.... na jednu půlku papíru si napiš, co jsi udělal pro ostatní a pro společnost ty a na druhou co PW. myslím, že ve tvém případě bude písmenko Z jen první čtvrtina tvých možností....
Avatar - Ronault.
26. 12. 2013 23:07
Re: RESPEKT
Hele, draku, třeba je to Áčkový popelář, čili eso ve svém oboru.

Viděl jsem asi jen první díl FaF a stačilo mi to, nic áčkového jsem tam neviděl a to Áčkové věci většinou najdeš v TOP200 na ČSFD. Když si vzpomenu na jeden z nejlepších hereckých výkonů z filmů, co jsem viděl za poslední dva měsíce, tak nečekaně Nikita Michalkov v ruském filmu Unaveni sluncem... přiznám se, že tenhle film vě mě nechal stopu na dlouhou dobu... pak si budeme povídat o áčkových hercích a áčkových filmech ve spojení s FaF ;-)

Jo a abych nebyl nařčen, že píšu moc jednoduše o intelktuálním filmu, tak jsem opět skoukl po dlouhé době Mlčení jehňátek a to co tam předváděl Anthony Hopkins... škoda slov ;-)
Avatar - white label
27. 12. 2013 00:51
Re: RESPEKT
Určitě nebudeš tvrdit, že filmy typu FaF stojí/padají právě na zcela mimořádných hereckých výkonech (např. PW, nebo WD, nemyslím WD40), které jsou alfou (nikoli AR)/omegou těchto filmů. A např. to, jak velkou část svého platu/majetku dá kdo na charitu je o kvalitě člověka (jeho charakteru a schopnosti empatie) jako takového, nikoli přímo o jeho profesních kvalitách.
Avatar - flyboyeda
25. 12. 2013 17:08
Rychle a zběsile je filmový kýč a naprostá ubohost
Filmový brak, paskvil a další podobná synonyma

nechápu že se to někomu může líbit, nebo že kvůli tomu navštíví kino

to mi hlava nebere
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Warrual
25. 12. 2013 17:11
Re: Rychle a zběsile je filmový kýč a naprostá ubohost
Palec! :yes:
Avatar - Glaukos
25. 12. 2013 17:36
Re: Rychle a zběsile je filmový kýč a naprostá ubohost
:no:
[odkaz]

najdi si nejúspěšnější herce a uvidíš
Avatar - flyboyeda
25. 12. 2013 17:40
Re: Rychle a zběsile je filmový kýč a naprostá ubohost
najdi si slovo idiot a uvidíš, nebo nemusíš nic hledat a podívej se do zrcadla ;-)
Avatar - flyboyeda
25. 12. 2013 17:42
Re: Rychle a zběsile je filmový kýč a naprostá ubohost
Já myslel že ti je 15, ale tobě už je 26 koukám ,tak to už není sranda, to je vážné >:D
Avatar - Glaukos
25. 12. 2013 18:06
Re: Rychle a zběsile je filmový kýč a naprostá ubohost
:yes: já se za sebe nestydím, ale ty bys měl
Avatar - Glaukos
25. 12. 2013 18:13
Re: Rychle a zběsile je filmový kýč a naprostá ubohost
Já se opravdu nebojím přiznat, že jsem byl na posledních dvou dílech v kině (mimochodem bylo plno), u toho prostě vypněš mozek a bavíš se, jako blockbuster to nemá chybu, navíc nemlžeš popřít, že Gal Gadot je kočka
Avatar - euro89
25. 12. 2013 18:24
Kýč?!
Pane redaktore, až bude mít váš server aspoň polovinu fanoušků, co série Rychle a zběsile, tak si tu můžete psát cosi o kýči. Do té doby by jste měl držet hubu, šoupat nohama a přemýšlet, jak v příštím roce dělat svoji práci lépe. :-! Nehledě na to, že tento film všem ukázal, jak by měl vypadat skutečný tuning a né jako u nás, kde jsou lidi schopný utratit statisíce za několikavrstvé laky, bílou kůži nebo zlacený šroubky u kol, ale motoru se ani nedotknou. A smrt Paula Walkera mě zasáhla asi nejvíc ze všech úmrtí veřejně známých osobností, které zemřeli za mého života. :-(
Rozbalit vlákno
14
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 18:35
Re: Kýč?!
ano >:D skutečný tuning jsou modrý neony :no:
Avatar - Glaukos
25. 12. 2013 19:12
Re: Kýč?!
skutečný tuning není matná škodovka s 1,2 HTP nebo 1,9 TDI
Avatar - xjara
26. 12. 2013 19:39
Re: Kýč?!
A co je podle tebe tuning? Hadal bych, ze auto (nejlepe nemecke) ktere bude mit kola do A, nalesteny poklop od kanalu misto kol a bude lezet nesmyslne nizko coz z nej udela naprosto nepouzitelne auto. Nebo snad auto cele potazene kuzi? Nedej boze snad orezly golf se zahradkou co ma zluta svetla a slama mu kouka vsude kde je to jen mozne?
Avatar - KubikCv
29. 12. 2013 14:47
Re: Kýč?!
tuning? Pro mně jsou top Sleepery,pokud ti to něco říká.
Jakékoliv auto (nemusí být nutně německé,nebo východoněmecké) kdy technika (podvozek,brzdy,kola) má přednost před exteriérem.Prostě našlapaný a perfektně fungující auto s hodně nenápadným až tuctovým zevnějškem.Pro mně je tuning o motoru a jízdních vlastnostech.I když moje sváteční auto je jiný,ale taky jsem to nikdy nenazýval tuningem,ale zušlechtěním.Zachovalej youngtimer,s dobovýma doplňkama,jen s trochu jinejma kolama a původním interiérem jen potaženým pravou kůží
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 18:39
Re: Kýč?!
[odkaz]

takže tuning jsou skořepiny sparco,noname racingový pedály, MHC křídlo úplně na všem, 3D samolepky na boku...snížení auta prodloužením nárazníků a prahů...a crystal zadní lampy
Tohle není kýč?
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 20:44
Re: Kýč?!
tak si tedy ujasni rozdíl mezi slovem tuning a tuzing...jelikož tuning v ČR je opravdu jen a jen tuzing lidí kteří nemají buď vkus nebo soudnost
26. 12. 2013 09:55
Re: Kýč?!
Je úsměvný číst o kýči a tuzingu od člověka, který dokáže dát přední ledky i na warťase...
Avatar - KubikCv
29. 12. 2013 14:35
Re: Kýč?!
hááá >:D >:D >:D denní svícení je tuzing? Narozdíl od modrýho neonu v prazích je to funkční věc a je to vidět líp než DLR světla s klasickou žárovkou.
Ale fakt jsi mně rozesmál >:D Tvarově odpovídaj ostatnímu osvětlení auta a jsou nenápadně hozený pod mlhovky.Ale dost s tím,nemám potřebu se ospravedlňovat,protože tohle tuzing rozhodně není.....mám snad na autě modrý parkovačky? Žárovky s xenonovým efektem neschválený pro provoz?Barevný diody v masce nebo neony v prazích?
25. 12. 2013 19:33
Re: Kýč?!
Sklidni hormon, je to kýč jak blázen a pouze show. Kdo v tom hledá něco jinýho není normální.

Btw. co je za "skutečný tuning" naházet na auto tunu plastu? :-!
Avatar - Ronault.
25. 12. 2013 22:55
Re: Kýč?!
TTo, že má něco mnoho fanoušků neznamená, že to není kýč. Právě naopak! Porcelánového jelena měl taky každý doma a Babobřesky jsou taky hojně navštvovaný film všemožnou inteligenční lůzou.
26. 12. 2013 19:18
Re: Kýč?!
A co teprve az prijde do kin Dedictvi 2 >:-[]
Jinak Babovresky jsem videl v kine a bylo to docela utrpeni :-)
Avatar - Ronault.
26. 12. 2013 23:09
Re: Kýč?!
Nejhorší film na kterém jsem kdy byl v kině byl "Líbáš jako Bůh". Nechal jsem se ukecat dvěmi kamarádkami, že je to výborný fim a že mám s přítelkyní určitě jít. Za celou dobu jsme se zasmáli 1x a to u věty "Na to ti sere Bílej Tesák" a po zbytek filmu jsme oukali kolem sebe čemu se to ti ostatní smějí... 8-s
Fakt mi je tě líto, Babovřesky bych asi nedal 8-s >:D
Avatar - KubikCv
29. 12. 2013 14:38
Re: Kýč?!
když si u Babovřesk odmyslím reklamu na Impuls,Medovník,Citröeny a pneuobchod,tak to oproti Troškovým ostatním porevolučním filmům není až taková sr...průjem :-) Ale už nikdy nepřekročí Slunce seno,leda by dostal peníze jen tak..ne jako keš za productplacement
Avatar - 3_diamanty
25. 12. 2013 19:25
ja neviem, mozno som divny
ale aj napriek mojmu relativne mlademu veku ma fast and furious nikdy nezaujalo, je to az prilis komercne a vycencane a gycove, chybaju tam snad uz len nejake poriadne silikonove barbieny aby tieto filmy boli uplnym totalnym gycom americkej kinematografie, ale aj bez barbien a napriek milionov fanusikom som toho nazoru ze tieto filmy (ff 1-6 ) su na mile vzdialene nielen realite prevedenia ale aj skutocnej kvalite ci uz hereckej alebo reziserskej, ok fajn ako lahky zaner na vecer ok, clovek sa zasmeje na tych nezmysoch ale ku kvalite to ma daleko, uz aj seria policajna akademia je daleko lepsia vtipnejsia a hodnotnejsia a to su 20 rokov starsie filmy ako FandF.
Rozbalit vlákno
0
25. 12. 2013 20:12
Zbytočný humbug...
...tu sa ukazuje, akú silu má a ako ľudia žerú bulvár. Mňa osobne necháva smrť, ktorú si spôsobia ľudia sami vlastnou tuposťou chladným. Keby auto tých dvoch pánov jazdilo ako sa jazdiť smie, boli by stále medzi nami.
Rozbalit vlákno
1
25. 12. 2013 22:55
Re: Zbytočný humbug...
Myslis, ze si Paul Walker za svou tragickou smrt, tím, ze sedel na miste spolujezdce, muze sam?
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 20:43
FaF - filmařský a tuningový průjem
Nejsme sice na ČSFD,ale série FaF je prostě odpad už od první série,je to fabrika na peníze která se veze na popularitě tuzingu....

Francouzská spojka (honička je autentická v reálném provozu) [odkaz]

Bullitův případ - [odkaz]

Klidně sem sypejte palce dolů....30kvaltů v jedný honičce uměl opravdu řadit jen Paul Walker.
Asi nejsem běžnej konzument filmů,který jde do kina jen proto aby vypnul...
Dokážu si představit lepší odpočinkovej film o autech než je FaF .....třeba únos aut - [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
25. 12. 2013 21:33
Re: FaF - filmařský a tuningový průjem
Nuz casy, ked sa filmy (najma velkorozpoctove) tocily preto, ze reziser/scenarista chcel vyslovit daky vysoko humanny odkaz ludstvu a spolocnosti ktory ma pretrvat generacie, su uz davno prec...

Dnes je filmarsky priemysel podnikanie, ako kazde ine. Toci sa pre zisk, nie pre pozitivne recenzie filmovych kritikov. No a ked sa pozries na to, ze F&F6 ma (momentalne) trzby 800 melonov (a to este len zo vstupeniek do kina, bez dvd/br) pri nakladoch 160, tak je to velmi vynosny film, a velmi dobry biznis pre filmove studio. Niet divu ze by s takym "podnikanim" radi pokracovali a natocili aj dalsich 35 dielov...
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 21:42
Re: FaF - filmařský a tuningový průjem
proto jsem byl naposledy v kině na filmu o Doors...kino před zrušením...pár lidí a super atmosféra :-) Bohužel dobrej film si musí člověk najít sám a pustit doma a nebo ve filmovým klubu ČT
Avatar - Ronault.
25. 12. 2013 23:00
Re: FaF - filmařský a tuningový průjem
Nemyslím si, že tomu tak je. Pořád se točí obrovská spousta filmů, kteří chtějí na něco poukázat a nepožadují po posluchači IQ alespoň 10, jako FaF.

A mohou být i komerčně úspěšné, např. Nedotknutelní je výborný film posledních několika let a druhý nejvýdělečnější fr. kinematografie.

A nebo Rivalové, když jsme u automobilových témat.
26. 12. 2013 09:31
Re: FaF - filmařský a tuningový průjem
Naklady na vyrobu 10 alebo 30 melonov, to su dnes (bez urazky) skor nizkorozpoctove filmy. To moze vacsie studio este zariskovat.

Ale u top-filmov s rozpoctom nad 100 milionov sa uz ide na istotu. Take filmy sa nerobia pre mensinove publikum fajnsmekrov a odbornikov, ale pre "plebs". Pre davy priemernych beznych konzumentov bez vyssich narokov. U takeho filmu si nedovoli riskovat ani velke studio, pretoze pripadny neuspech by ho mohol polozit...
Avatar - flyboyeda
25. 12. 2013 21:45
Re: FaF - filmařský a tuningový průjem
Souhlasím :yes:
Avatar - Ronault.
25. 12. 2013 23:02
Re: FaF - filmařský a tuningový průjem
Ještgě bych dopsal Rivalové, ten se taky povedl :yes:
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 23:16
Re: FaF - filmařský a tuningový průjem
jo jeden z mála blockbusterů na kterej se dá dívat
25. 12. 2013 21:23
zaujimave...
zda sa mi trochu cudne kolko ludi tu pise, ze seria FnF je taka otrasna. ved vas nikto nenuti to pozerat a kritizovat tu. tie filmy su gycovite a nehorazne prehnane, ale to je ako kritizovat kreslene rozpravky, ze nemaju realisticky dej, vsetko vzdy dobre dopadne a blabla... takisto tuning v tychto filmoch nie je len o neonoch, samolepkach a kope sklolaminatu ako tu niektori pisu. ak to nevidite, tak to uz nepozerajte. zas tak dekadentne to nie je, aby bolo treba o tom moralizovat...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 21:30
Re: zaujimave...
a hraje si někdo v reálu na veverku z doby ledový? Ne...
Ale moc dobře si pamatuju jak vypadaly auta po premiéře FaF >:-[] >:-[] >:-[]
25. 12. 2013 21:45
Re: zaujimave...
no tak sa ludia bez vkusu realizovali a predstavovali si, ze maju supru ako z fast and furious... no a ? to kvoli tomu kritizujes film ? to je skor o absencii estetickeho citenia niektorych ludi. a aj tak si nemyslim, ze uplne vsetci, ktori si chcu trochu vytunovat auto za relativne malo penazi ho automaticky musia zhovadit. za to ten film nemoze
Avatar - KubikCv
25. 12. 2013 21:46
Re: zaujimave...
ale rozjel tu vlnu masovýho rozšíření rádoby tuningu
25. 12. 2013 22:26
Re: zaujimave...
tak to ano, ale to asi nebolo ucelom toho filmu. a nenatacat nieco, len preto, aby to nahodou nemalo zly vplyv (tu zas neberiem do uvahy extremy...) by bola skoda...
25. 12. 2013 22:48
Re: zaujimave...
Mna hlavne stve ze tym "nakazili" hernu seriu Need For Speed.
25. 12. 2013 23:43
Re: zaujimave...
no skor sa mi zda, ze minimalne underground 1 vytrhol seriu need for speed zo stagnacie, do ktorej uz vtedy zacinala pomaly upadat siestym dielom hot pursuit 2, ktory bol prakticky kopiou 3-ky a 4-ky len s lepsou grafikou. vacsine ludom sa underground pacil a nedaju nanho dopustit. ak sa tebe tento diel nepozdaval, tak ok, ale v tomto si vo vyraznej mensine a vplyv na need for speed a hry celkovo urcite nie je negativom serie fnf. neviem o ziadnej zavodnej hre, v ktorej by dovtedy bola taka volnost v uprave vzhladu a ostatnych vlastnosti aut a to vsetko navyse s oficialnymi znackami vyrobcov automobilovych dielov. underground bol jednym z tych dobrych dielov nfs. praveze tie posledne diely, kde sa seria akoze vracia ku korenom, su na jedno kopyto. pekna grafika a tym to hasne. inak len monotonne totalne arkadove jazdenie (a to aj v porovnani s nfs underground a underground 2) a ziadna pridana hodnota, ziadna motivacia, opakovatelna hratelnost nulova...
25. 12. 2013 22:42
Re: zaujimave...
Tu ide prave o to ze ta seria zacala celkom prijatelne, imho tak do tretieho dielu (Tokyo Drift) sa to este dalo pozerat, ale postupne mam pocit ako keby sa producent zacal snazit zarobit stale viac penazi za stale menej prace a navyse sa to pokusili nahradit tym, ze to spravili akcnejsie ale menej realisticke.
Vysledok bol ten ze zo zaveru piateho dielu (tahanie toho bankoveho trezoru, neuveritelne pre kohokolvek kto absolvoval fyziku zakladnej skoly) som bol tak znechuteny ze siesty som ani len nestiahol z torrentu.
Avatar - flyboyeda
25. 12. 2013 22:46
Re: zaujimave...
tokyo Drift se ještě dalo a pak to šlo do kytek
25. 12. 2013 23:30
Re: zaujimave...
no ano, to vytrhnutie trezora za pritomnosti sialeneho burnoutu (pri ktorom by normalne to auto stalo aj keby nebolo zahaknute o zamurovany trezor...) mam doteraz v pamati >:D bolo to az nechutne ignorantsky natocene, ale malo to grady no >:D mne to tiez vadi, ak je to uz prilis prehnane, ale beriem to skor ako sfilmovany komiks. kazdy velkorozpoctovy americky akcny film je dnes nerealny. je to sucasny styl filmov. fast and furious je len jednym z nich a mne osobne sa pacili vsetky diely (tokyo drift najmenej) a co sa aut tyka, nestratil som vkus, nejazdim ako hovado a uvedomujem si, co je realne a co nie... takze aj ked seria fnf nie je zrovna kinematografickym skvostom, urcite netreba na nu kydat ako na nieco, co narusilo esteticke vnimanie ludi, sposobilo kopu havarii a sposobilo, ze mame na cestach fabie 1,2 s obrovskymi kridlami. to je jednoducho o ludoch. mne sa napr. nepaci vacsina krvavych hororov, ale nepisal by som, ze su to totalne samoucelne kraviny a ze potom z nich ludom len sibe.
Avatar - RWD
26. 12. 2013 12:13
kýč???
Věta: "Tak jako tak, sedmé pokračování série balancující postupem času na hraně kýče má o (nechtěnou) publicitu postaráno." Celou novinku zabila subjektivním názorem, který nikoho nezajímá.

Pátý i šestý díl byl bomba a v kategorii akčních filmů je na vrcholu posledních let hned za expendables. Každý má žebříček někde jinde a také žánr. Poslední díly ale rozhodně nenabírají na kýčovistosti co je to za nesmysl??? Nové díly přinášení přesně to, co diváci vidět chtějí a v kině se jim toho také v těchto FaF dostává dosytosti. Walker byl sympaťák a dobrý herec, když se někomu nelíbí, tak by měl alespoň ze slušnosti mlčet!
Rozbalit vlákno
0
26. 12. 2013 16:16
SLUNCE, SENO A... ZBĚSILE
Myslím, že kvalitu předmětných filmů tu dnes dokonale vyjádřil kapitán diskusního automobilového průmyslu, cituji: "Videl jsem je vsechny... Pobavil jsem se u všech.. ." 8-s 8-s >:D >:-[]

Kluci klid, to, že vás filmaři načapali před garáží se spuštěnejma kalhotama ještě neznamená, že byste měli kvůli sedmému dílu komplet přetapetovat pokojíček i s balkónem.

Ozvěte se, až budete mít alespoň dojem, že vás přitahují filmy, jako je Francouzská spojka, Bullitt či Ronin, do té doby je vlastně jedno, jestli slintáte u šmoulů ve třidé, nebo se pokoušíte si třít rychle a zběsile sedmou... kšandu.

BRAVO BULLITT :yes: :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
26. 12. 2013 16:36
Re: SLUNCE, SENO A... ZBĚSILE
Já teda ještě musím skouknout francouzskou spojku, ale za mne na první místo pro petrolheady Rivalové, pak Ronin, pak Bullit, kde je automobilová hlavně ta honička, hlavně v kontextu té doby.... Ale jinak souhlas :yes:
26. 12. 2013 16:55
Re: SLUNCE, SENO A... ZBĚSILE
:yes: Ještě - Le Mans (1971) a Grand Prix (1966)
26. 12. 2013 18:32
Re: SLUNCE, SENO A... ZBĚSILE
zrovna ty ides nieco rozpravat o kapitanovi diskusneho automobiloveho priemyslu ??? >:D >:D >:D na ostatne veci, ktore si pisal ani reagovat velmi nebudem, lebo na detinske osocovanie vacsinou nereagujem. ale zaujimalo by ma, ci sa ti pacil aj nejaky film zamerany aspon trochu na auta a zaroven menej ako 15 rocny. ja som videl vsetky, ktore si menoval a su to dobre filmy, ale ani jeden nie je zrovna nejako extra zamerany na auta... to az tie posledne dva v prispevku nizsie, ale aj to su uz riadne stare filmy. filmy ako gone in sixty seconds, transporter, death race (2008) a taxi, sa ti tiez zdaju dekadentne ako fast and furious ? >:D mimochodom aj v mnohych akcnych filmoch z 21. storocia je kopa automobilovych nahanaciek, ktore sa vyrovnaju a predcia tie stariny, ktore tak ospevujes. ale tie by som sem ani netahal, pretoze to nie su filmy zamerane na auta. fast and furious je zamerany vyrazne na auta a porovnavat to s nejakou francuzskou spojkou je ako porovnavat snehulienku s ninja korytnackami...
26. 12. 2013 21:52
Re: SLUNCE, SENO A... ZBĚSILE
hele já Ti nechci sahat do filmotéky, ale filmy, které zmiňuješ jsou proti těm, zmíněným výše, v jiném levelu. Tedy v tom nižším. Neber to špatně - jsou také dobré - a neboj - viděl jsem je všechny(dokonce i Babičku jsem četl), ale koukat bys na ně se mnou nechtěl ;-) . Jak jsem kritickej u válečnejch filmů na zpracování, tak Tebou zmiňované beru pouze jako oddychovku(i když umně střižené), u kterých nemusíš myslet nad technickými detaily, či nedej Bože, nad nějakou hlubší úvahou - tedy když se nekoukáš do rádoby epického psího obličeje Nikči Klecanových. Je to jako srovnávat první The Dirty Dozen s jeho xtým pokračováním - nebe a dudy...
Ode mne to ber jako od staromilce, který spíš ocení starou automobilovou honičku, kterou digitálně neprostřihávají dva měsíce ve střižně a domontovávájí do toho různé uskakující, poskakující, přeskakující etc. fíčury. Navíc Taxi se ti tam dostalo asi jako ukázka sci-fi ne? Něco alá Transformers?
26. 12. 2013 22:07
Re: SLUNCE, SENO A... ZBĚSILE
takze moderne dobre filmy o autach uz neexistuju ? myslim, ze keby v minulosti mali filmari k dispozicii sucasne efekty a metody, tak by filmy vyzerali inak aj vtedy. v akcnych filmoch je naozajstny realizmus skor na skodu.
26. 12. 2013 22:23
Re: SLUNCE, SENO A... ZBĚSILE
neber to zle - ale já jsem prostě staromilec - tzn. časem - přes všechny ty akční filmy, áčka, béčka, céčka, péčka ;-) , se mi prostě - a to je jen můj osobní názor a preference, kterou nikomu nehustím, líbí ty "starší" filmy, kde prostě nejsou kvanta hovadin, které tam jsou, aby "mládež" vydržela slintat o chvilku dýl(a pak to nedej Bože zkoušela při jízdě z kina domů...) Jasně, že by to filmaři použili. Předpokládám, že jsi viděl remasterované Star Wars...Tam je to k užitku a ku prospěchu. To, co píšeš na konci - že skutečný realismus je spíše na škodu - to je prostě hřebíček na hlavičku. A já zkrátka patřím k těm, kteří spíš ocení ten realismus. Raději se kouknu na starý černobílý či archaický film(dnes například na dvojce Poločas štěstí - žádný akční, ale lidsky milý film). Jistě si někdy odpočinu u béčkových akčních filmů, ale musím vypnout hlavu a vím, že když člověka trefíš .45 tak už ti nepronese nic duchaplného, nebo že neverending ammo belt árnyho v komandu je renaultovina... Třeba mám rád film Heat, kde je dlouhá přestřelka a poměrně realistická, ale to je jedna z vyjímek.... Tak tedy dávám Ti za pravdu, že moderní filmy o autech existují, ale pro mne jsou příliš "přitažené za vlasy" v mnoha ohledech ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 12. 2013 23:01
Re: SLUNCE, SENO A... ZBĚSILE
...gatě na půl žerdi >:D :yes: ... takový Once upon a time in the West.... C'era una volta il West...to je výživa....

Nicméně.....

Ať se nám líbí barevné, čb, americké nebo kvalitní rumunské filmy, na které chodí i Otík Rákosník, si myslím, že by se nikdo neměl otírat jakýmkoliv způsobem o kluka, který, opomenu-li jeho herectví, v tom se nevyznám, se nestaral jen o svou zádel, ale věnoval se charitě, ...... a zemřel mladý.

Už jen kvůli úctě k němu jako člověku, by si měli někteří naši "kolegové v diskuzi" ušetřit svá moudra.... Tohle není na Tebe, GTI, jen ty galaty u kolen mě sekli a já se pak rozepsal....
Avatar - Ronault.
26. 12. 2013 23:13
Re: SLUNCE, SENO A... ZBĚSILE
Však to není úrážka, když o někom někdo napíše, že je béčkový herec... třeba byl áčkový v té charitě.
Ty jsi taky béčková diskutér a jak jsem viděl, tak i balič >:-[] , ale Áčkovej Pony rider >:-[] >:D
27. 12. 2013 13:29
kdysi
kdosi kdysi napsal, ze kritikem je ten...kdo nikdy nic nedokazal a musi tak ze sebe dostat tu zast alespon kritikou :-)
Rozbalit vlákno
3
27. 12. 2013 13:36
Re: kdysi
naše profesorka na estetiku nám, krom jiného, říkala, že máme-li poznat to, co je hezké, musíme poznat i to, co hezké není, neboť bychom nebyli schopni rozlišit. A každý má ty hranice trošku jinak. Existuje sice cosi, jako "obecný vkus", ale ten je lehko manipulovatelný, že?
O těch kriticích - sice ano, ale zase bez nich(tedy těch erudovaných) by byl i ten největší škvár oslavován jako světové dílo.
A ad diskuze tady - ne, že bych kvůli tomu páchal seppuku, ale dost lidí tady směšuje dvě věci a je ochotno se kvůli tomu diskuzně řezat do inkoustu - a totiž kvalitu filmografie a kvalitu člověka. A zpravidla platí, že kdo nemá argument nejvíce řve. Přece to, že se mi jeho poslední filmy nelíbily - což mi snad osobně někdo dovolí - neznamená, že byl špatný člověk? Tahle neschopnost lidí uvažovat odděleně - to je zárodek průšvihu - a mnohdy nejen diskuzního.....
Avatar - KubikCv
29. 12. 2013 14:42
Re: kdysi
proti Walkerovi jako člověku nic nemám..hrát v tom byla jeho práce...ale jak článek tak i duskuse mi přijde víc zaměřená na film než na něj.Hlavně mně vykolejila ta všeobecná pieta...nevím co se to s lidma děje....začalo to už tragédií v Jaroslavli a teď to na sociálních sítích i mezi lidma pokračuje Walkerem.
Avatar - white label
27. 12. 2013 14:10
Re: kdysi
Vše je relativní..., "kdosi kdysi napsal" velmi různé věci, které si (mimochodem) mohou protiřečit. Co když to napsal někdo, kdo chtěl být uznávaným kritikem, a jelikož se mu to nepovedlo, tak alespoň kritizoval ty, kteří to dokázali..., jinými slovy, to co píšeš, se může stejně tak vztahovat i na samotné kritiky kritiků... ;-)