Diskuse

S Alfou Romeo Giulia QV na okruhu v Mostě: Mička vs. Vršecký! (+video)

9.8.2016

V rámci testování Alfy Romeo Giulia QV jsme změřili síly s Davidem Vršeckým, dvojnásobným mistrem Evropy v závodech tahačů. Jak to dopadlo?

 

  • 41 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 09.08.2016  20:29

    a hlavne neurobit chybu:

    Put the pedal to the metal :-!
  • 12 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 09.08.2016  20:33

    Proč???

    Proč jste nedali kameru "dopředu" takhle je z toho jen nezáživné video, který neřekne o vlastnostech auta vůbec nic... navíc by se z toho dalo vyčíst spousta infa, kde je to chyba řidiče nebo kde naopak auta..... jinak za mě, kterej zde jel poprvé v životě před 6 lety v BMW120D ( dobře byl tam bilstein podvozek a zvedlý výkon na 200hp ) 2.12 je to s 500 koňovým autem teda slabota.... Jezdím zde na moto 1.43... viz: [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 09.08.2016  20:41

      « Re: Proč???

      Tak to klobúk dolu.
      Minuly rok som tam jazdil tiež prvý krát a na P 911 (r2012 ,400PS) v režime všetko zapnuté a mal som najlepsi čas 2.12
      • 10 Reagovat !

        foto MarTin1

        MarTin1 09.08.2016  20:53

        « Re: Re: Proč???

        V Mostě ani tak moc nezáleží na výkonu auta (nebo i u motorek.. litr vs 600ccm) , jako na správné stopě.... samozřejmě ty 2 dlouhé rovinky dokážou dost slušně nahnat čas pokud má člověk výkon...
        Jo a buď v klidu můj kamarád co tam jezdí pravidelně se sériovým Nissanem 350Z tam má 1.59 :D :D takže asi tak

        Jinak koukám že ten odkaz nějak nefunguje tak to zkouším znovu:
        https://youtu.be/tgg0ylkLM90

        Pokud by ani to nešlo tak dejte na Youtube do vyhledávače: "Panigale Most, video má cca 2minuty
      • 20 Reagovat !

        foto Sup

        Sup 10.08.2016  08:15

        « Re: Re: Proč???

        Nop známý co jezdí slalomy a několik českých okruhů s trochu upravenou Fiestou ST 150, stále ji má na značkách atd, má v Mostě rekord 2:08, další z Ford clubu Focus RS500 mk2 1:59 a 2x Focus RS mk1 2:01 a 2:04
        • 06 Reagovat !

          foto Ted

          Ted 10.08.2016  08:54

          « Re: Re: Re: Proč???

          ale to jsou casy s letmym startem, ze? priste bych se primlouval za letmy cas, ale mozna b y me to pri testovani napoprve taky nenapadlo...
        • 60 Reagovat !

          foto Ondrej-Chamilla

          Ondřej Chamilla 10.08.2016  10:31

          « Re: Re: Re: Proč???

          Jenže pevný a letmý start je zásadní rozdíl, který v Mostě udělá několik vteřin :-)
          • 03 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 10.08.2016  10:31

            « Re: Re: Re: Re: Proč???

            Včera tu padlo že max 5-6 s :-!
            • 13 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 10.08.2016  10:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Proč???

              Však. O.Ch. nám chtěl zřejmě říct, že rozdíl 5-6 vteřin je zásadní. A rozdíl mezi časem Mičky a Vršeckého je víc než zásadní >:-[] ;-)
              • 31 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 10.08.2016  10:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč???

                Připadá ti Honza jako profi závodník? Jste trapní hoši... ;-\
                • 02 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.08.2016  11:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč???

                  Sorry ale trapný a už megatrapný si ty = tohle je tvá meta? Takovýhle sou tvý nároky? Nic víc?

                  Fakt to přeháníš = nebuď baba a odpověz aspoň na něco z těch otázek 9:01
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 13.08.2016  12:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč???

                  Ultratrapný = a to fakt hodně :no: :-!

                  Viděl někdy horší video tohohle typu? Český neměcký anglický? Taky ne žejo? = tak neblábol
                  ;-)
            • 30 Reagovat !

              foto Ondrej-Chamilla

              Ondřej Chamilla 10.08.2016  10:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Proč???

              To by tak sedělo :-)
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.08.2016  08:38

      « Re: Proč???

      Tak video nefunguje ;-\

      P.S.: Už jsem si ho našel a klobouk dolů! :yes: ;-)
  • 31 Reagovat !

    foto RS

    RS 09.08.2016  20:42

    Časy

    No teda pánové ... S takovou bestií je 2:06 docela bída a 2:15 přímo tragédie >:-[] 2:15 zajíždím s rodinným naftovým kombikem v rámci dne otevřených dveří ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto MarTin1

      MarTin1 09.08.2016  20:58

      « Re: Časy

      Asi tak no :-) jako nechci tu rozjíždět flame žejo, nebo jakkoliv dehonestovat práci zdejších novinářů.....ale přecejenom 500 koňové auto, okruh.... neměl by to testovat někdo, kdo za tím volantem...... protože s jakým dojmem mám pak číst ten test v písemné podobě...
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 09.08.2016  20:59

        « Re: Re: Časy

        Jo asi tak = viz já 20:53 ;-)
        • 21 Reagovat !

          foto milic

          milic 09.08.2016  21:01

          « Re: Re: Re: Časy

          20:53 ? To jsi se tedy moc nepředved, když to pan redaktor dal za 2:15 >:-[]
          • 06 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 09.08.2016  21:31

            « Re: Re: Re: Re: Časy

            To sem se sakra předved [odkaz] >:D
            • 03 Reagovat !

              foto milic

              milic 09.08.2016  21:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Časy

              :yes: >:D
            • 62 Reagovat !

              foto AUDIRS6

              AUDIRS6 09.08.2016  21:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Časy

              a si 103, alebo 104, alebo 110-ina...? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ( prva foto )
              • 05 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 09.08.2016  22:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Časy

                S časem 20:53 sem první ty pako >:D
                • 52 Reagovat !

                  foto AUDIRS6

                  AUDIRS6 09.08.2016  22:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Časy

                  a ja som si myslel, ze sa nam ides pochvalit tou fotkou, ze si konecne robil(a) aj nieco Bohumile - teda ze si sportoval(a). Preto som sa pytal na tvoje startove cislo. >:D
                  A teda neviem, aky zavod si bezal(a) ty, ale 8 km zvladali najlepsi muzi za cca 28min. a zeny nad 37min. Polovicny okruh casy uvedene niesu. Ak si to dal ale za 20:53 tie 4 km, tak aj na babujagu vcelku gut... :-! :yes: >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
                  • 06 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 09.08.2016  22:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Časy

                    A tobě začalo definitivně hrabat >:D

                    Dík za oznámení >:-[]
      • 20 Reagovat !

        foto RS

        RS 09.08.2016  21:04

        « Re: Re: Časy

        Teď koukám na video, že to je ČAS S PEVNÝM STARTEM, což leccos vysvětluje, nicméně ukazovat na okruhu časy s pevným startem je opravdu "užitečná" hodnota 8-s
        • 10 Reagovat !

          foto MarTin1

          MarTin1 09.08.2016  21:12

          « Re: Re: Re: Časy

          Ta rovinka je dostatečně dlouhá od startovní čáry, tzn laickým odhadem připočti cirka 5-6 vteřin protože výjezd z poslední zatáčky do kopce bude v cirka 100kmh na cílové čáře můžou mít tak 140kmh. Prostě letmým odhad 2:10 a David Vršecký kolem 2 resp lehce pod 2.
        • 24 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 09.08.2016  23:06

          « Re: Re: Re: Časy

          je to asi stejně užitečné, jako měřit čas se smartfounem v medvědích tlapách na dvě desetiny vteřiny >:-[] >:-[]
    • 13 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 09.08.2016  22:49

      « Re: Časy

      OPRAVDU S PEVNÝM STARTEM???
    • 10 Reagovat !

      foto Ondrej-Chamilla

      Ondřej Chamilla 10.08.2016  10:32

      « Re: Časy

      S pevným startem ale asi ne, to není ani v rámci dne otevřených dveří možné :))
  • 28 Reagovat !

    foto topten

    topten 09.08.2016  20:43

    tak nevim jestli pro alficku je pocta to,

    ze i nakladak je rychlejsi
    • 27 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 09.08.2016  20:53

      « Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,

      Podprůměrnej řidič. Bez urážky = jen konstatování :-!
      • 32 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 09.08.2016  22:43

        « Re: Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,

        David Vrsecky je podle tebe podprumerny ridic..?
        Teda driv jsem myslel, ze jedes na drogach, ale ted uz to bude spis diagnoza... 8-s
        • 06 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.08.2016  22:45

          « Re: Re: Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,

          Tak na videu ten mrzký čas jede Vršecký? >:-[]

          Platí to co sem v 20:53 napsal = jestli to zpracuješ, jestli si k pochopení potřebuješ pomoct drogama je tvuj problém = tak to prostě je :-!

          Jestli si nepoznal že tohle je špatnej řidič ve zřejmě velmi dobrym autě = fakt seš asi na drogách a drogy sou svinstvo = zkus nějakou poradnu ;-)
          • 12 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 10.08.2016  08:52

            « Re: Re: Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,

            Pravda je že pan redaktor s tím jede jak na houby. On už jen fakt, že si nechá zapnutou stabilizaci a "pomocníky" mě dost zarazil. Celá jeho krizová situace o který tam mluví pramení z toho, že se snaží rovnat auto on i stabilizace a vzájemně si do toho zasahují. Dobře vím jak zapnutý ESP dokáže úspěšně hatit snahy o narovnání auta. Zvenčí to vypadá jak když auto v tu chvíli řídí dva a tahají se o volant. >:D >:D
          • 13 Reagovat !

            foto topten

            topten 10.08.2016  10:28

            « Re: Re: Re: Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,

            mozna jsi dost pozorne necet clanek, ale ani vrsickej nebyl s alfickou rychlejsi nez s nakladakem.
            5 sekund, to je nejakych 250-300 metru na kole
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.08.2016  10:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,

              Já taky od začátku do teď nemluvim o Vršeckym ale Mičkovi = a souhlasim s tim jak to shrnul rohYpnol dnes v 10:41
  • 35 Reagovat !

    foto vratidlo007

    vratidlo007 09.08.2016  21:55

    Chlapi, vyborny! :-)

    Skvely video! Vubec nebudu hodnotit casy, protoze omezujici podminky byly jasne receny. Postavit se Davidu Vrseckemu to chce kuraz. Honzo, klobouk dolu. David byl vyborny. Paradni napad, moc povedena realizace. Za me 1*
    • 28 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 09.08.2016  21:59

      « Re: Chlapi, vyborny! :-)

      Jestli to je ironie tak :yes: :yes: >:D
      • 10 Reagovat !

        foto vratidlo007

        vratidlo007 10.08.2016  09:04

        « Re: Re: Chlapi, vyborny! :-)

        Hele ironie to nebyla. Opravdu si myslim, ze se to povedlo. Asi nebylo ambici tohohle videa testovat oba sofery pred Le Mans. Mne se to jevi jako pekne, oddechove video. Nepredpokladam, ze by se kolem toho tocil stab o 10 lidech, ale spise jedne manik s kamerou, pak nalepenymi kamarami na aute, no a zbytek byla prace ve studiu. Hodne se sazelo na protagonisty. Pekne natocene i sestrihane. Protagoniste na 1. Co nejvice ocenuji, tak je trend, kterym se auto.cz vydalo, ze vubec takovahle videa toci. A spoluprace s Buggyrou se mi take libi :-)
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.08.2016  09:07

          « Re: Re: Re: Chlapi, vyborny! :-)

          Hmm, pokud to budem brát jako pěkné oddechové video = proč ne ;-)

          Trend kterým se ACZ vydalo = doporučuju srovnat se staršími články = jméno Ondřej Chamilla tu už padlo :-!
    • 25 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 09.08.2016  23:09

      « Re: Chlapi, vyborny! :-)

      kdyby tam posadili Míšu, tak mají 10x takovou čtenost a sledovanost a v diskusi je touhle dobou 300 příspěvků >:D
      • 15 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 09.08.2016  23:11

        « Re: Re: Chlapi, vyborny! :-)

        :yes: :yes: >:D

        A možná skoro stejnej čas :-)
        • 14 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 09.08.2016  23:15

          « Re: Re: Re: Chlapi, vyborny! :-)

          jen Vršecký by asi neměl takový čas :*)
  • 35 Reagovat !

    foto Gvick2

    Gvick2 09.08.2016  22:04

    Jetsli

    jsou to časy při couvání na jedno kolo v Mostě tak jsou dobré, jinak bída, Petr Fulín v kombajnu s polovičním výkonem 1:57.
    • 22 Reagovat !

      foto mustafa

      mustafa 09.08.2016  22:27

      « Jetsli

      Octávka s nezkušeným řidičem oproti fulínovy 1:55 viz video:
      [odkaz]
      • 12 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 09.08.2016  22:45

        « Re: Jetsli

        Nezkuseny ridic v zavodnich rukavicich s autem, ktere ma o 70 koni vic, nez Fulinuv Seat... A btw - Alfa to mela s pevnym startem.
        • 06 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 09.08.2016  22:51

          « Re: Re: Jetsli

          Ten pevný start je tu už rozebranej = furt vychází že Mička je řidič jakej je = a máme na to videodůkaz :-)
          • 15 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 09.08.2016  23:04

            « Re: Re: Re: Jetsli

            tak ono úplně stačí to, že z jeho úst vypadlo slovo STRACH 8-s 8-s Jestliže někdo jede tak, že má sám strach, tak je něco opravdu špatně a měl by se sám zamyslet, než bude zle. Vždy je třeba mít respekt, ale se strachem se prostě okruh nejezdí :-!
            • 05 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 09.08.2016  23:09

              « Re: Re: Re: Re: Jetsli

              Když Mička neřídí [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
              • 14 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 09.08.2016  23:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jetsli

                Já myslím, že Vršeský to shrnul nejvýstižněji jak mohl - gumy nepískají ;-) ;-)
              • 52 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 10.08.2016  07:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Jetsli

                Srovnávat testovacího pilota značky s najetým Ringem oproti Honzovi, který nemá Most najetý? Sorry pánové, ale připadáte mi, jako byste volant ještě neměli v ruce nebo za vrchol řízení brali to, když vám proklouznou kola při zrychlení. Jet novou trať znamená soustředit se hlavně na okruh jako takový. Hledání ideální stopy a brzdných bodů není pro většinu lidí otázka dvou nebo tří okruhů.
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.08.2016  08:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jetsli

                  To cos napsal je pravda = to co my ale taky :-)
                • 15 Reagovat !

                  foto Ted

                  Ted 10.08.2016  08:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jetsli

                  presne tak, kazdy si to ostatne muze vyzkouset treba na motokarach, jak bude vypadat jeho prvni okruh...

                  • 11 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 10.08.2016  08:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jetsli

                    Tak mě napadá, že je čas!
                • 01 Reagovat !

                  foto vratidlo007

                  vratidlo007 10.08.2016  08:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jetsli

                  No o tom jsem psal vyse, ze omezujici podminky byly dopredu vyrknute:
                  1) David Vrsecky = spickovy pilot, co zna okruh a je v zavodnim tempu mozna 30% sveho casu v aute. Toto auto drzel poprve v ruce.
                  2) Honza je clovek, co primarne dela novinarinu a na tomto konkretnim okruhu byl poprve.
            • 10 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 10.08.2016  08:57

              « Re: Re: Re: Re: Jetsli

              Souhlas. V autě jsem se bál vždycky jen když mě někdo vezl. Respekt je za volantem životně důležitej, ale strach tam nepatří. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 12.08.2016  20:30

        « Re: Jetsli

        Ale ta oktavka ma seriovou leda karoserii :)) a je na ni vymeneny fakt vsechno. Tuna uprav na motoru, vyfuku, podvozku...

        Ta nedotacivost v posledni zatacce je brrrrrr :*)
  • 38 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 09.08.2016  23:00

    VIDEO UKÁZALO OPRAVDU HODNĚ...

    ... ale ne o Julii, nýbrž o něčem úplně jiném ;-)

    1) Kdo umí, umí... Jízda Vršeckého byla úplně jinde. Koneckonců na okruhu, kde 1s znamená celou věčnost, je 9s rozdíl opravdu drastický.

    2) Už víme, proč měřené hodnoty v testech nedosahují parametrů deklarovaných výrobcem >:-[] Takhle vlažný rozjezd? No, není divu, že jste v testu Tipa dali tak mizerný čas :*)

    V tomto kontextu se musím přinejmenším za sebe ptát, kde bere autor testu (a nalejme si čistého vína, celá redakce) tu odvahu testovat vozy jako je právě tohle, a ještě mít tu drzost hodnotit jejich jízdní vlastnosti... 8-s 8-s ? Na rovinu, testy takovýchto vozů by měli dělat jezdci, kteří mají něco odježděno, ovšem se startovním číslem :-!

    Nicméně za odvahu jít s kůží na trh :yes: :yes: :yes: Při takovém debaklu nebylo nic jednoduššího než video neposlat do světa, a raději se s Vršeckým domluvit na jiném scénáři.

    Takže i když by video mohlo vést k zamyšlení v redakci, tak i přesto :yes:
    • 21 Reagovat !

      foto MariAchi

      MariAchi 10.08.2016  10:16

      « Re: VIDEO UKÁZALO OPRAVDU HODNĚ...

      Krec jako vzdy.
      Proc by jako meli CIVILNI auta testovat zavodnici?
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.08.2016  10:23

        « Re: Re: VIDEO UKÁZALO OPRAVDU HODNĚ...

        Auto s víc jak 500 koníkama, na okruhu = by neměl testovat amatér = což sorry, Mička tak působí :-!

        Jen ve svym okolí bych našel pár fandů pro který to neni profese ale zábava a říděj líp = nemusí to bejt nutně závodník ale řídit by měl někdo takovej. Pak to má vypovídající hodnotu

        Je to stejný jako když ty budeš testovat hifi = nemusí to bejt nutně tragedie což neni ani jízda Mičky, ale lepší když řídí někdo lepší :-)
      • 31 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 10.08.2016  11:00

        « Re: Re: VIDEO UKÁZALO OPRAVDU HODNĚ...

        Nezkoušej to... Tohle je marný, teoretici se spojili ;-)
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.08.2016  11:02

          « Re: Re: Re: VIDEO UKÁZALO OPRAVDU HODNĚ...

          Hele tohle už musíš odpovědět: Jak hodnotíš Mičkovu jízdu?

          Praktiku = podle sebe? To by mnohé vysvětlovalo >:-[]

          Sorry za ten smajlík = myslel sem to bez ironie a vážně
  • 612 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 09.08.2016  23:08

    muj test stejneho exemplare

    Vcera jsem konecne projel giulii qv, tak posilam par postrehu.
    Auto krasny, interier celkem fajn, odpustil bych mu hodne :-)
    Skorepiny dobry na sezeni, krasny zezadu ale chatrny a ridicova uz vrzala (4870km)... Volant mohl mit tlustsi venec (zvyk z M), packy blinkru jsou utopene, coz bude problem s automatem a jeho padly.
    Motor ma cca od 4000 krasnej zvuk. Je znat snaha, aby auto pusobilo drsneji - razeni, spojka... Manualni prevodovka je dobra na ovladani, rychlosti tam hezky zapadnou, ale zprevodovovani je delsi a motoru pomalu padaji otacky, takze prerazeni z 1 na 2 doprovazi podstatne kopnuti i pri pouze sviznejsi jizde. Hlavne z techto duvodu bych volil automat.
    Rizeni je hodne lehke i kdyz s citem, ktereho BMW posledni dobou dosahuje tezko. Lehky chod ma i brzdovy pedal, brzdy jsou ale dobre davkovatelne (kotouce uz byly znicene novinari), celkove nedavaly moc velky pocit jistoty (porad clovek zkousi jestli to brzdi i vic), ale clovek si asi zvykne...
    Odpruzeni prekvapilo svou relativni komfortnosti, predek je vybornej, rizeni prime, auto reaguje okamzite, zadek je pro me trochu zklamani, dost se houpe/poskakuje. Zadek celkove pusobi, jako by tam byla listova pera.(snazim se popsat pocit, vim, ze technicky na zadku neni na co nadavat)
    Nejvetsi problem auta je precitlivela kontrola trakce, ktera se neda vypnout !! a nijak na svou cinnost neupozornuje (pokud jsem neprehledl), ale pri sebemensim prokluzu katne vykon. Na jednicku, pokud nejdes pres spojku si auto ani nehrabne. To vyusti v pocit, ze auto tzv. nejede. Podle me se to projevuje i na dalnici, kdyz pod plynem zadek poskoci na spare, okamzite auto polevi a citis se, jako by te nekdo zezadu zatahl za triko. Na ostrejsich brzdach auto trochu plave mozna diky agresivnejsi geometrii predku nebo diky tomu, co ma auto za sebou (jezdil jsem stejnym jako je tu nafocen). Strasne otravne je to spousteni vystraznych svetel pri jakemkoli normalnim brzdeni - pry se da nastavit citlivost, ale uprimne pochybuju, spis je to slib, ktery se po koupi rozplyne. blika to porad a nahlas cvaka, aniz by se clovek priblizil k cinnosti ABS.
    Giulia QV je pouzitelna kazdy den uplne v pohode, ani moc nezere. Je hodna, treba proti c amg to auto proste neni chuligan. A prave to je ale u tohoto auta spatne.

    Infotainment stoji za prd, je nedotazenej a otocne ovladace jsou tragicky. display mezi budiky oslepne na primem slunci, navigace mala, (umi pouze anglicky) a zpetna kamera komicky malinka.
    Ale to neni u QV dulezite (u standardnich verzi je to ale megadulezite).
    Hruza je, ze cervena metla competizione je pro giulii vinovo hneda...

    celkovy dojem - rozpaky, nedotazene auto
    proc bych chtel mit auto, ktere mi nedovoli pouzit vykon?
    vysledkem trakcniho diktatu je, ze nikdy nevite, co se stane, kdyz slapnete na plyn. jednou jednicka zabere, podruhe se to rozjizdi jen jak 330i protoze trakce asi zaznamenala miroprokluz.
    ten vykon tam asi je, ale to auto proste zije svym zivotem a to je presne to, co nechces...

    ke standardni Giulii jen tolik, ze konkurence pro 3er to neni ani nahodou.rozhodne ne za stejne penize... je mi to lito, protoze smer, kterym se ubira BMW se mi nelibi a vsichni vime co pripadny neuspech giulie bude znamenat pro Alfu...
    • 39 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 09.08.2016  23:13

      « Re: muj test stejneho exemplare

      tak teď jsme se dozvěděli víc než z budoucího testu na ACZ ... 8-s ;-)
      • 211 Reagovat !

        foto Ted

        Ted 09.08.2016  23:42

        « Re: Re: muj test stejneho exemplare

        Tak aspon vim, za co mam ty palce dolu...
        Pokusil jsem se jen shrnout poznatky ktere jsem ziskal behem 30 minut v ucpane Praze, vic neslo. A to ze se protiprokluz vypne v rezimu race dle me zkusenosti neni pravda. Protoze s timto vykonem to auto musi hrabat i na dvojku a nehrabalo ani na jednicku, leda s vyuzitim spojky....
        A jsem zvedav, jestli nekdo zmini ty podelany vrzajici sedacky za 100000...
        • 103 Reagovat !

          foto Honza-Micka

          Honza Mička 10.08.2016  00:00

          « Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

          Dobrý večer, no tak pokud vám auto hrabalo jenom přes spojku, tak chudák spojka. V režimu race na přístrojích svítí esc off a s autem se na mokru skutečně nedá dost dobře rozjet. Race naplno předvádí ve videu David a po takovém rozjezdu přes spojku už bychom z okruhu neodjeli. Nedivil bych se, kdyby prodejce zakázal race při jízdě po Praze používat, třeba při prezentaci na Slovakiaringu jej kolegové zkoušet nemohli. Dost možná protože vypne stabilizace.

          K vrzání sedačky - v nejspodnějši poloze vrzalo čalounění bočnic o spodní karbonový kryt, stačilo si ji šoupnout tak o 5 mm výš a bylo po problému.
          • 210 Reagovat !

            foto Ted

            Ted 10.08.2016  00:11

            « Re: Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

            Rozjezdem pres spojku myslim prave to co predvedl David vetsi vytoceni motoru a pusteni spojky a ano, chudak spojka. Ja s pujcenymi auty takhle nezachazim, protoze mi to o aute ani nic nerekne. Jenze dat v petisetkonovem aute za jedna, rozjet se krokem a dat plnej a auto si ani nehrabne? A to ani v rezimu race... Prodejce mi rikal, ze se stabilizace ani protiprokluz uplne vypnout neda, nemam duvod mu neverit, osobni zkusenost vypovidala o tomtez. Problem sedacek je k pousmani... Ale jestli je to pro vas u noveho auta za 2,3 mega akceptovatelne, tak asi proto, ze ty penize nemusite vytahnout z kapsy. vystrazna svetla jdou pri normalnich brzdach a je to megaotravne.
            • 82 Reagovat !

              foto Honza-Micka

              Honza Mička 10.08.2016  00:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

              Tak že jde protiprokluz úplně vypnout, vidíte ve videu ;-) . V režimu race výstražná světla při plných brzdách neblikají, ve všech ostatních ano. Vrzání sedaček hanit nebudu, když jde jednoduchým krokem vyřešit. Je to stejné jako například u BMW Z4, kde v nejzadnější poloze vrže opěradlo o zadní stěnu.
              • 111 Reagovat !

                foto Ted

                Ted 10.08.2016  00:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

                Je to porad dokola. To auto je extremne opatrne a vypnuti esp ktere vam dovoli pouze urcite drifty neni vypnute esp. Ale jak jsem napsal, casu bylo malo a provoz desnej. Race jsem parkrat vyzkousel a pak prepnul do dynamicu, ale popsanym systemem rozjezdu na jednicku giulia nehrabla... A to je se vsim dle vas vypnutym proste nesmysl...
                • 102 Reagovat !

                  foto Honza-Micka

                  Honza Mička 10.08.2016  00:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

                  S autem se dá relativně v klidu na race otočit téměř na fleku, elektronika do toho nijak nezasahuje. Tohle jste během 30 minut v ucpané Praze asi ani vyzkoušet nemohl. Proto s tak rychlými auty jezdíme na okruh, kde se o nich dá během pár kol zjistit tolik, co nezjistíte za celý den na okreskách. Ale platí to i naopak - na okruhu s rovným povrchem nezjistíte to, co na zvlněné okresce.
                  • 25 Reagovat !

                    foto Ted

                    Ted 10.08.2016  06:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

                    To jsem opravdu nezkusil. Casu bylo malo protoze auto si meli druhy den vzit dalsi novinari a auto slo z ruky do ruky. Takze jsem vychazel z toho co mi rekl prodejce. Podle me se ale projevuje 500 koni jinak a i vas kolega napsal ( a kritizoval jsem ho za to i ja, za coz se omlouvam), ze to auto pocitove nejede jak by melo. Budu muset vyzkouset znovu v bezpeci letiste jak se chova v extremu, nez vyrazim na oblibenou okresku.... Pockam na test :-)
            • 50 Reagovat !

              foto Ondrej-Chamilla

              Ondřej Chamilla 10.08.2016  10:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

              Prodejci jsou bohužel prodejci, občas tvrdí hrozné věci. Pokud má Alfa Giulia režim race, což má pokud vím alespoň prozatím jen QV, tak se dá vše vypnout. U běžných variant si člověk bohužel nevypne ani protiprokluz :-)
    • 19 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 10.08.2016  00:05

      « Re: muj test stejneho exemplare

      Dej do záhlaví svého textu slůvko test a já to s klidem podepíšu. Z tvého úryvku jsem se dozvěděl všechno podstatné o autě, zítřejší rádoby "test" Auto.cz tím pádem už nepotřebuji - leda k pobavení a obveselení kolegů v práci. >:-[] >:-[] >:-[]
      • 31 Reagovat !

        foto GeekStar

        GeekStar 10.08.2016  08:23

        « Re: Re: muj test stejneho exemplare

        Opatrně s úsudkem, výše pan Mička uvádí některé postřehy (nevypnutelné ESP) na pravou míru.
    • 07 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 10.08.2016  06:52

      « Re: muj test stejneho exemplare

      Nádherný popis, ti co to palcujou dolů jsou dobří chudáci.
      • 30 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 10.08.2016  08:45

        « Re: Re: muj test stejneho exemplare

        niesom za palečky všeobecne, ale myslíš že 30 minútové poskakovanie po upchatej Prahe ti o jazdných vlastnostiach povie viac ako jazdenie nielen na okruhu v Moste?
        • 14 Reagovat !

          foto Ted

          Ted 10.08.2016  09:17

          « Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

          a tvrdim to? popsal jsem dosazitelne zkusenosti.dojel jsem i na dalnici a okolo cestlic vyzkousel jizdni vlastnosti. Ale jak napsal p. Micka, to auto se osahava trochu tezko a mas respekt. Muj pocit je, ze se auto nechova stale stejne, ale ze elektronika neustale meni jeho charakter. proto je v momente, kdy kolem sebe nemas mista jako na okruhu, tezke poslat ho na limit behem par minut v provozu.
          samozrejme ty bys asi sel rovnou na race a dal bys mu kour na ctyrproudovce...
          nicmene o jizdnich vlastnostech a aute jsem napsal asi vic nez jsem nasel v celem clanku. (chapu, bude nasledovat test) pokud se ti me zkusenosti nelibi, mozna napis konkretne co, nebo jaka je ta tva ;-)
          • 02 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 10.08.2016  14:19

            « Re: Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

            Keby som mal niečo proti tvojim jazdným dojmom, tak reagujem rovno na teba nie? >:D
            Ja beriem vyjadrenia jak jednej tak druhej strany a v dobrom tíško závidím možnosť zviezť sa v takomto úžasnom aute. :yes:
        • 02 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.2016  09:37

          « Re: Re: Re: muj test stejneho exemplare

          Málokdo používá auto jen na okruzích ne?
    • 32 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 10.08.2016  07:34

      « Re: muj test stejneho exemplare

      Hm, zajímavé, jakkoliv mně popravdě verze QV moc nezajímá, ty poznámky o nedotaženostech v ergonomii (páčky blinkrů daleko), infotainmentu a další zmíněné věci mě trochu děsí, protože se budou týkat i běžných verzí. Pořád na svezení s julčou čekám a těším se, ale to, co popisuješ, nezní úplně optimisticky.
  • 26 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 09.08.2016  23:16

    Pro příště navrhuji

    na okruh Mička + Tesla vs. Autopilot + Tesla ;-)
  • 15 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 09.08.2016  23:20

    Jak se hodnotí takovéto vozy

    [odkaz]

    Christian Menzel, totálně jiná liga :yes: :yes: :yes: :-!
    • 21 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.08.2016  04:44

      « Re: Jak se hodnotí takovéto vozy

      Ty to máš v palici hodně rozbitý :-! Ty ligo, znovu si přečti kolikrát jel Honza okruh a zapoj občas mozek.
      • 13 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 10.08.2016  10:41

        « Re: Re: Jak se hodnotí takovéto vozy

        A co má jako být? To má být omluva že okruh nejel? Takovýto koncept videa si vymyslel sám, ty rozbitá hlavo 8-s 8-s

        Tedy jinak řečeno - co nám vlastně to video řeklo?? O Jůlii vůbec nic. Jediné, co z videa vypynulo, je viz 09.08. 23:00 :-!
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.2016  11:01

          « Re: Re: Re: Jak se hodnotí takovéto vozy

          Co vyplynulo? Rozdíl mezi profesionálním a úspěšným závodníkem a novinářem. Ovšem pindalové si své najdou ;-)
  • 19 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 10.08.2016  00:02

    Proč ne Fokt?

    Vážená redakce, proč jste proboha do Mostu neposlali Michala Fokta??? On a Ondra Chamilla (škoda ho) by to zvládli mnohem, mnohem lépe.
  • 41 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 10.08.2016  04:42

    Mistři volantu v akci

    V alejích není tak nablito jako v této diskuzi. Ted si auto vyzkoušel, ostatní dokážou jen občůrávat sousedovi zahrádku, když se nikdo nekouká.
    Vliv startu už tady někdo zmínil a nejde o zanedbatelnou položku, vliv neznámé tratě nemá smysl ani zmiňovat.
    Jsem zvědav na zítřejší test ;-)
    • 32 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 10.08.2016  07:37

      « Re: Mistři volantu v akci

      Sranda je, když tu jízdu na okruhu "odborně" hodnotí řidičské děti typu rohypnola a hammunasakry. >:D
      • 31 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 10.08.2016  07:41

        « Re: Re: Mistři volantu v akci

        Zkušenosti Teda jsou díky nezávislému pohledu mnohem cennější. Zítra budu mít v Prg víc volna, zkusím se tam zastavit. Manuál a 510HP zní lákavě!

        Zajímá mě, jestli fun factor fungus jen v případě "all off". Pak by chyběl mezistupeň "bezpečně" dostupné zábavy.
        • 02 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.08.2016  12:11

          « Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

          Kdybys měl takový zkušenosti jak se snažíš naznačovat = věděl bys že 510 koní a manuál nezní lákavě ale pro většinu lidí je to problém. A velkej :-!

          Což je vidět i na autorovi a jízdě na okruhu = to neni urážka jen konstatování :-|
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.08.2016  08:33

        « Re: Re: Mistři volantu v akci

        Tady musim uznat = na popisy jízdy páji s A8 prostě nemám >:D >:D
        • 31 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.2016  08:35

          « Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

          nevím proč sem cpeš pod Giulii A8, ale budiž...nemáš, protože jsi ji nejel ;-)
          • 04 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 10.08.2016  08:36

            « Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

            Fakt nevíš? ;-)

            Tak to je eště horší než sem myslel :-)

            No nic, měl bych mít respekt [odkaz] >:-[]
            • 31 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.08.2016  08:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

              AR jsi nejel, Most podle všeho taky ne, s Honzou jsi se evidentně porovnal jen po svém...tedy teoreticky. Šmarjápano, to jsou ale editoři. >:-[]
              • 04 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.08.2016  08:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                Jj to sou = porovnávat a hodnotit je jejich profesí a to dovedou ;-)

                Ty si křičel: Ne ne ne už v diskuzi o A8 a děláš to znovu = Ne ne ne, neměls pravdu tehdy a nemáš jí ani teď :-)

                O Mičkovi platí to co sem napsal včera v 20:53 = a jestli si objel tisíci autama sto dealerství = na to má nula vliv ;-)

                Jestli chceš tvrdit že v diskuzi o A8, C4 vs FoFo nebo dneska máš pravdu ty a jen ty = prosím.. :-)
                • 21 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 10.08.2016  08:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                  Možná by ses uplatnil jako uplácaný regionální politik, ale tady tvé vyčtené "zkušenosti" zajímají málokoho.
                  Žvatlej o čem něco víš, ale tady jsi zatím mimo. Most, Giulia i Honza jsou ti neznámá teritoria. ;-)

                  Rád si přečtu tvé osobní dojmy na Giulii! :yes:
                  • 04 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.08.2016  09:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                    A já tvý ne = to je co? :-)

                    Plkání o politice mě nebaví = něco k tomu co sem napsal nemáš? :-!

                    Nelži = Honza Mička je mi velmi známý teritorium = jedno jestli v bodech hodnotí výrazně větší auto jako menší nebo řídí = obojí nic moc ;-)

                    Zlomová otázka je: Proč?
                    Proč tak zuřivě bráníš prokazatelně nevýjímečný řízení. Sám jezdíš takhle? Nebo ještě hůř?
                    Nebo fakt nepoznáš že tohle nebylo nic moc? :-)
                    • 13 Reagovat !

                      foto Joab

                      Joab 10.08.2016  09:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                      Hele, Grygar to prej zajel s Maluchem za 1:20, navigoval mu Sedláček.
                      • 21 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 10.08.2016  09:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                        ;-)
                      • 04 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 10.08.2016  09:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                        Máš tam zase blbost = za 2:20 = ale on na to má nárok je mu 80 ;-)

                        Něco jako kdybys ty jel [odkaz]
                • 31 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 10.08.2016  09:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                  Za monitory sedí kvanta závodníků, někteří z nich i virtuálně drtí evropské okruhy, jejich konfrontace s analogem, pokud na ni vůbec dojde, ale nedopadá dobře, resp. zjistí, že řídit auto na okruhu je něco zcela jiného než točit plastovým volantem play stationu.

                  Pokud na to máš, tak nějakého závodníka vyzvi, myslím, že bude stačit i nějaký amatér, nemusí to být zrovna Vršecký. Myslím, že výsledek celkem lehce předpovím, ale aspoň bys ukázal, že máš koule, takto si tu jen dětinsky cintáš pentli. ;-)
                  • 41 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 10.08.2016  09:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                    Neblbni! Na co osobní zkušenost, ta se dnes nenosí. Žijeme ve virtuálním světě plném virtuálních virtuozů ;-)
                    • 31 Reagovat !

                      foto Sky-for-everybody

                      Sky for everybody 10.08.2016  09:55

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                      Mimo vaši diskusi pánové...
                      "Žijeme ve virtuálním světě plném virtuálních virtuozů"...
                      krutopravda... geniální... >:D
                      • 31 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 10.08.2016  10:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                        ;-) >:-[]
                    • 02 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 10.08.2016  12:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                      Já vim = třeba ty tvrdíš že jezdíš líp a auta posuzuješ líp než nějakej Vaculík ;-)
            • 11 Reagovat !

              foto MariAchi

              MariAchi 10.08.2016  10:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

              Ty mas respekt uz jen za to tve neustae snazeni vydavat vlastni podprumernou hloupost za nenapodobitelnou genialitu.
              • 03 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.08.2016  10:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                Dík tu neznám [odkaz] >:D
              • 21 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 10.08.2016  11:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                Určitě bych nenapsal podprůměrnou, spíše nadprůměrnou ;-)
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.08.2016  11:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistři volantu v akci

                  Nežvaň blbosti který nemůžeš posuzovat ;-)

                  A nebuď baba a zdůvodni proč se Mičky tak zastáváš :-!

                  A až budeš hotovej napiš proč si lhal o Fiatu Tipo vs Škoda Rapid = tý diskuze ses zúčastnil a překvapení: Zastával ses Mičky :yes: :yes: >:D >:D >:D
  • 30 Reagovat !

    foto sargis

    sargis 10.08.2016  07:22

    wow

    co citatel auto.cz, to super pretekar....vsetci mate lepsie casy, parada...a dokonca na to existuje aj odborny termin - premature ejaculation :-!
    PS - asi pojdem na hate list:))
    • 21 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.08.2016  07:30

      « Re: wow

      JJ, je tu spousta závodníků ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 10.08.2016  07:49

        « Re: Re: wow

        mna by zaujimalo ako by to dopadlo keby urobili pokus a posadili tam nejakeho nahodneho stastlivca z ulice ako by on taketo nieco zajazdil na prvykrat ... proste urobit nejake to porovnanie skusenejsi vs nahodny "bezny sofer" ( teda ziaden tester ziaden sucasny alebo byvaly pretekar a podobne )... mozno do buducna nieco taketo by nemuselo byt od veci vyskusat ;-) ...
        • 01 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.2016  08:13

          « Re: Re: Re: wow

          Dost dobrovolníků se tu přihlásilo...dokázal bych je velmi dobře vytipovat >:-[]
          • 10 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 10.08.2016  08:21

            « Re: Re: Re: Re: wow

            tak toto si ja zase uz moc nevsimam kto je tu aky pretekar ;-) .... skor ma zaujima clanok pripadne video samozrejme .... podla mna dobry napad... nabuduce by ale mohlo to byt Honza vs "bezny sofer z ulice" ( nejaky nahodny figurant .. otecko fabie :-) ) .... zaujimalo by ma fakt aky by tu bol tentokrat rozdiel ....
  • 10 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 10.08.2016  07:43

    zaujimavy suboj

    v ktorom slo zaroven aj o spoznavanie auta zo strany jedneho a trate zo strany druheho... uz otazne je ake casy by chlapci hadzali po 3-4 odjazdenych okruhoch.... ale istotne by sa zlepsopvali kazdym odjazdenym kolom ... takze z jedneho ostreho kola tazko vyvodzovat nejake unahlene zavery .... skor tu myslim slo o zabavu ... inde toto ozaj bezne nenajdeme.... v tomto pochvala pre acz

    inak skvela jazda Honzo .... na prvykrat ozaj parada .. ja by som zrejme zaostal za tebou este o dalsiu polovicu kola... podla mna u takychto vykonnych aut je najvacsim problemom odhadnut limity auta... lebo tu sa da vela ziskat ale aj stratit... taketo auto ozaj musi mat clovek poriadne v rukach a poznat aj trat ak chce s nim zajazdit na hranici fyzikalnych moznosti ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.08.2016  07:46

      « Re: zaujimavy suboj

      Tady nejde ani tak o limity auta jako o neznalost tratě.
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 10.08.2016  07:57

        « Re: Re: zaujimavy suboj

        tak urcite ... trat musis poznat .... mozem si v tomto ako nazorny priklad pomoct kludne aj horskym bikom ..... sam to viem ked napriklad jazdim bikom lesnymi rychlymi cestickami a zjazdami kde uz dopredu viem co ma caka tak viem ze tam mozem ist aj 30-40 kedze viem kde je aka prekazka pripadne ako je stavana zakruta... ... pritom zbytok neznalych rekrantov tam pojde maximalne mozno 20tkou .. je to urcite aj o tom dobre poznat vytycenu trat ktoru jazdis... ci uz bikom... lyzami... autom... a ponorkou... s kolobezkou alebo kamionom to je jedno.. presne tak :yes:
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.2016  07:59

          « Re: Re: Re: zaujimavy suboj

          Možná si kluci mohli dát každý 5kol na poznání tratě, jejího aktuálního stavu a chování auta. Pak dát ostré kolo... ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 10.08.2016  08:00

            « Re: Re: Re: Re: zaujimavy suboj

            ved to ma hned napadlo... urobit aspon 3-4 zavadzacie skusobne kola... takto je tazko nieco vyvodzovat... Honza mal urcite este velke rezervy....
      • 02 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.08.2016  12:14

        « Re: Re: zaujimavy suboj

        Jde o limity řidiče = opět ne urážka ale konstatování :-!

        Který jako obvykle když jde o Mičku odmítáš přijmout :-)
  • 70 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.08.2016  08:24

    Musím se zastat

    Honzi Mičky.

    Je to asi poprvé, co to udělám, ale to jeho hanění není fér.

    - to auto má jen půjčené, je to poměrně drahé auto, nikdo z Vás by ho nabořit nechtěl, už jenom z principu, jet tedy nadoraz první kolo na okruhu, které neznám s autem, které taky úplně neznám by bylo nerozumné

    - On asi Honza Mička nikdy a nikde netvrdil, že je závodní jezdec
    - Ono je i na uvolněném jízdním stylu Vršeckého vidět, že zdaleka nejede na pilu...

    V tomto případě chválím odvahu, věřím, že si to oba kluci užili a doufám jen, že v "testu" nebudou napsané zase samé s...y, tak jako se obvykle stává, nejedná-li se o škodovku.

    BTW... Ten co tady napsal test po 30 min. průjezdu páteční Prahou, by si měl dát mokrej hadr na čelo... Ono úpřímně... asi bych byl možná z takového testování podobně koncipovaného auta ještě zpruzenější, ale uměl bych si aspoň přiznat okolnosti, proč tomu tak je.
    • 11 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 10.08.2016  08:30

      « Re: Musím se zastat

      Nemusíš se ho zastávat. Jen opravdoví půlmozci můžou napsat o člověku, který zajede o deset sekund horší čas, než automobilový závodník, že je "podprůměrný řidič".
      Pro mně v téhle diskusi nejvíc Martinův čas na Panigale. Myslel jsem, že motorka je z principu pomalejší než auto, ale koukám, že to někteří dokážou položit tak, jak se to vidí jenom v televizi:)
      • 30 Reagovat !

        foto MarTin1

        MarTin1 10.08.2016  10:04

        « Re: Re: Musím se zastat

        Hele v Mostě máš 3 dlouhé "rovinky" kde ten čas prostě na motorce strašně moc naženeš.... jak vidíš na videu... na těhlech úsecích se jede za retardérem 230. Pod boxy (za matadorem) skoro 250 a cílovka je 275.. takže už jenom z principu se na to auto nemá šanci dostat žejo. Další věc je ta, že ta moje Panigale má výkonovou hmotnost přes 1... cirka 179kg natankovaná (je na laminátech, li-ion baterka, nejsou tam světla, držáky SPZ, zrcátka..) a má na zadním kole 184 koní tzn na motoru 202hp. To prostě s autem nemůžeš srovnávat... Jinak jsem hobbík... 1.43 je čas tak možná na bednu u agenturního ježdění...ale když se podíváš na Alpe Adrii (neoficiální mistrovství Evropy) tak ti kluci tam ve třídě SBK jezdí časy kolem 1.37-1.39..dokonce 600ccm jezdí i pod 40. Motorka je pomalejší z principu v zatáčkách (pokud se nebavíme o těch malejch MOTO3, který musí mít co nejrychlejší rychlost v zatáčkách a váží já nevím 80kg) ale ta akcelerace to prostě ihned dožene

        PS: Ano položit jako v televizi se to skutečně dá >:D teď v pondělí jsem to položil doslova v Brně při čase 2:14..první pád v životě.

        Jinak teď zpět k tématu.... mě prostě nejde do hlavy jedna věc.... PROČ proboha když evidentně jste měli okruh "pro sebe" se pan redaktor neprojel vedle s Davidem a nebo nedal pár kol za tím autem co vás natáčelo jako "lead and follow" aby získal nějaký feedback a pak jste to nejeli?? Já když jezdil na AMG driving academy, tak to bylo přesně takhle, pár kol za vodičem aby to člověk nerozbil a pak se jezdilo...stačí 2-3 kola aby měl člověk základní povědomí a udělal si brzdný body apod.....

        A poslední věc... ta krizovka.... při nájezdu na Matador (to pod tím obloukem) je odkloněnej asfalt a navíc se to tam láme z kopce dolů (ona vůbec ta sekce od ďolíku je zajímavá... nejdřív člověk letí dolů a přímo v apexu se to zvedá opět nahoru a právě před nájezdem sem na Matador se to ihned láme zase dolů, tzn. auta mají tendenci jít nedotáčivě ven, proto se tam musí dobře trefit bod zatočení a být lehce na brzdě aby byla váha vepředu a zatočilo to.....jinak buďte v klidu je to jedna z 2 sekcí, kde to co se týče motorek zahodil snad každej "závodník" >:D >:D

        • 20 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 10.08.2016  10:59

          « Re: Re: Re: Musím se zastat

          Seš brutální pilot :-) :yes:

          Jinak aboslutní souhlas s druhou částí - taky tomu moc nerozumím, jestli to opravdu bylo úplně první kolo. Daleko rozumnější by bylo odjet 3 kola, seznámit se s tratí a pak na to vletět.
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.2016  11:04

          « Re: Re: Re: Musím se zastat

          Skvěle ;-) :yes:
          • 03 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 10.08.2016  11:06

            « Re: Re: Re: Re: Musím se zastat

            Docela jo = jen nechápu proč to chválíš ty kterej Mičku bráníš :-)
            • 01 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.08.2016  11:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Musím se zastat

              "Docela"...ty jsi prosťáček ;-)
              • 02 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.08.2016  11:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Musím se zastat

                Nezabývej se pí.ovinama a marš do reálu = proč tak bráníš Mičku?

                Proč si lhal o srovnání Rapid vs Tipo = kde si bránil Mičku?

    • 22 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.08.2016  08:37

      « Re: Musím se zastat

      O Honzovi ani píp, od Teda jsou první dojmy velmi cenné. jestli autu v běžném režimu schází náboj (což není sám, na koho tak auto působí) a ještě vypadá trochu nedotaženě...je to problém. Giulia a Stelvio jsou poslední šancí AR.
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.08.2016  08:39

        « Re: Re: Musím se zastat

        O Honzovi je to probrané uzavřené a hlavně jasné = viz já včera 20:53 :-!
        • 40 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.2016  08:45

          « Re: Re: Re: Musím se zastat

          Ty máš uzavřeno odjakživa, Honza udělal jednu velkou chybu. Most si měl trochu najet.

          Od vás teoretiků by mě zajímalo, kolik z nich (vás) si zkusilo auto s +500HP na okruhu a kolikrát :-!
          • 05 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 10.08.2016  08:57

            « Re: Re: Re: Re: Musím se zastat

            Tady se nepřu a taky se mu nevysmívám atd. = jen píšu že tohle je podprůměr

            Pro normální denní ježdění naprosto v pohodě ale na okruhu s fakt silnym autem..

            Nejde snad o nás = od tebe se taky nechce abys byl v hifi lepší než Březina a astrofyzice než Grygar

            Když ale napíšou blbost = máš právo je kritizovat, nebo ne? ;-)
            • 31 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.08.2016  08:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Musím se zastat

              Ty Březino...jakou napsal Honza blbost?
              • 13 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.08.2016  09:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Musím se zastat

                No třeba že Rapid je větší než Tipo >:-[]
                • 31 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 10.08.2016  09:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Musím se zastat

                  To jsem nezaznamenal a nevím, jelikož jsem Tipo nezkoušel a bok po boku neporovnával. Jaká je linka s QV?
                  • 04 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.08.2016  09:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Musím se zastat

                    Linka je Mička ;-)

                    Nezaznamenal? Škoda = byla to možná největší diskuze v dějinách ACZ = 1080 příspěvků

                    To neni nutný bok po boku = to stačí porovnat naměřený hodnoty: Ve všem větší v něčem i velmi výrazně skoro o třídu = a dát míň bodů, jako Mička :-)
    • 16 Reagovat !

      foto Ted

      Ted 10.08.2016  09:08

      « Re: Musím se zastat

      na co mokrej hadr? to ze v blizkem okoli kavcih hor nejde jaksi naplno testovat moznosti takoveho auta je bohuzel dano prostredim. to, ze z auta i tak citis, jak se chova.... ale co bych ti vysvetloval.... napsal jsem svuj pohled a kdyz to auto projedes, udelas si svuj. kamarad tam byl s 911 turbo, coz je vykonove srovnatelne auto (samozrejme za uplne jine penize a ve ctyrkolce) i NS maji zhruba stejne, ale v primem srovnani byla dynamika 911 uplne jinde. Ten motor proste neco drzi zpatky a pod plnym plynem to proste prestava chvilema tahnout jen proto, ze se trosku odlehci zadni kola. Race jsem z pochopitelnych duvodu zkousel jen pri rozjezdech a ty probehly tak, jak jsem popsal - pokud neuradovala spojka, tak bez hrabnuti...
      Zpruzenej jsem nebyl, naopak... tesil jsem se, protoze o ni vazne uvazuju po prvnim nastartovani bych si ji hned koupil :-)
      ale pak si zacnes vsimat veci, ktere ti vadi. Standardni modely musi byt srovnavany proti A4 a 3er a technologie na palube proste neodpovidaji jejich urovni minimalne o tridu. a to je velky preslap s podobnou cenovkou. :-(
      • 15 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 10.08.2016  09:15

        « Re: Re: Musím se zastat

        Pochop, že z obrázků a popisů jiných poznáš auto líp než když ho sám vyzkoušíš. Takových expertů je tu víc >:-[] :-!
      • 24 Reagovat !

        foto deolator

        deolator 10.08.2016  09:30

        « Re: Re: Musím se zastat

        Buď v klidu, já Tvůj minitest oceňuju dost kladně a díky za něj ;-)
      • 22 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 10.08.2016  09:59

        « Re: Re: Musím se zastat

        No a nebyl ten pocit neodpovídajícího výkonu dán tím "dvoustupňovým plynem", jak tady na Auto.cz bylo nedávno zmíněno v prvních jízdních dojmech?
        • 15 Reagovat !

          foto Ted

          Ted 10.08.2016  10:12

          « Re: Re: Re: Musím se zastat

          zadnej dvoustupnovej plyn v tom prsty nema. kdyz maz plyn na podlaze, je na podlaze...
  • 10 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 10.08.2016  08:25

    Palec

    Díky za upřímnost a odvahu jít s kůží na trh. Kritizuje se snadno, ale málokdo by to zvládl lépe a výsledkem je skvělé video pro nás čtenáře. :yes:
    • 40 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 10.08.2016  08:31

      « Re: Palec

      Nic nebrání dotyčnému transsexuálovi sednout do C5 a zajet to o pět sekund líp >:-[]
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.08.2016  08:38

        « Re: Re: Palec

        Slušná demence :yes: :yes: >:D

        10 let stará C5 240 PS vs Giulia QV 510 PS = to by nepomohlo ani kdyby řídil Mička >:-[]
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.2016  08:47

          « Re: Re: Re: Palec

          Ano, je tu možnost, že by si Honza vzal C5 a vydrtil tu pár teoracerů s QV. Ale do podobných tezí nemá smysl zabředávat ;-)
          • 04 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 10.08.2016  08:54

            « Re: Re: Re: Re: Palec

            Ale má = když už plácneš kravinu tak jí dotáhni :-)

            Mička je takovej řidič jak sem napsal už včera = a pokud nejsi tydýd a 100%ní neznalec = tak mi dáš za pravdu

            Já bych proti němu postavil holku = a samozřejmě oba stejný auto ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.08.2016  08:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Palec

              Na základě čeho soudíš ridičské schopnosti Honzy? Teoretickému broušení hran zdar! >:-[]
              • 04 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.08.2016  09:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                Soubor znalostí a zkušeností = zkráceně mozek = taky ho někdy použij = doporučuju :-)
                • 21 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 10.08.2016  09:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                  Znalosti a zkušenosti...ty budeš zřejmě Honzův učitel >:-[] Se umíš odkopat! :yes:
                  • 03 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.08.2016  09:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                    Zase bláboly?

                    Jinak viz já 9:01 poslední odstavec = to je ta otázka :-)
                    • 21 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 10.08.2016  09:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                      Viz ty? Bez času...stačí "viz ty". Otázky mě nezajímají...k AR, Mostu a Honzovi reálně nemáš nic, vyjma tradičních plků. ;-)
                      • 03 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 10.08.2016  09:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                        Nezajímají nebude to správný = nevíš jak odpovědět žejo >:-[]

                        Všechny sou o Mičkovi = tak se pochlap a řekni pravdu = zkus to :-)
                        • 31 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 10.08.2016  09:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                          Tvoje otázky jsou dětinsky teoretické, víc jim není potřeba přikládat ;-)
                          • 03 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 10.08.2016  09:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                            Tak teď vážně: Otázky jsou zásadní! :-!

                            O tom to celý je. Proč se chováš jak se chováš? Že to je nic moc jízda pozná každej = i ty. Otázka je proč ho tak bráníš = no a to jsme u těch otázek ;-)
                            • 31 Reagovat !

                              foto Ondris

                              Ondris 10.08.2016  10:09

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                              Zásadní otázka je, jestli náhodou nemáš vybraná z palice úplně všechna kolečka.
                              Myslel jsem, že bláboly od Kajlí už nic nepřekoná, ale tohle je opravdu nářez.
                              • 04 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 10.08.2016  10:19

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                To víš střet s realitou bejvá tvrdej = to je známá věc. I když nevim jestli tobě ;-)

                                Ať nejsou pochybnosti: Myslíš že Mička na videu jede :yes: :yes: tak nějak průměrně nebo :no: ? Jednoduchej dotaz = to dáš :-)
                                • 50 Reagovat !

                                  foto Ondris

                                  Ondris 10.08.2016  10:29

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                  Honza Mička na videu jede tak, jak se dá čekat od člověka, kterej Most nemá najetej a rovnou ho má dát v něčem, co má 500+ koní.
                                  Jestli ti to tak nepřijde, zajeď si do Počernic, nalep si na helmu kameru a pak nám sem dej záběry z tvý první jízdy společně s omluvou. Na auto evidentně nemáš kapacitu, tak to zkusme s motokárou.
                                  • 02 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 10.08.2016  10:54

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                    To je ale slušná křeč >:D

                                    Viz rohYpnol 10:41 :-!

                                    A zkus odpovědět na poslední odstavec dnes já 9:01 ;-)
                                  • 11 Reagovat !

                                    foto webpaja

                                    webpaja 10.08.2016  11:05

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                    Mají tam i dětský? Třeba nás "Vizja" překvapí >:-[]
                                    • 03 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 10.08.2016  11:12

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                      No dětsky tu blábolíš furt dokola = u testu C4/FoFo, u A8 i teď

                                      Nemoh by si napsat konečně něco k věci = třeba proč se v každý diskuzi Mičky tak zběsile neobjektivně atd. zastáváš?

                                      A proč si trapně lhal o Tipu vs Rapid = kde si jeho těžkej úlet v desítce centimentrů hodnotil stejně jako tuhle jízdu = skvěle? :-)
                                      • 11 Reagovat !

                                        foto webpaja

                                        webpaja 10.08.2016  11:18

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                        Hele Vizja...Nemoh by si napsat konečně něco k věci = třeba proč se v každý diskuzi do Mičky tak zběsile neobjektivně atd. navážíš? ;-)

                                        Trapně lhal? Vizjo, mekotej si smyšlenky u vás v kanclu, tady jsi pod úrovní flajboje ;-)
                                        • 02 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 10.08.2016  11:40

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                          Fakt nevíš proč? >:D

                                          To si nepamatuješ proč ho tak bráníš? Jednou cm = prostě lhal, s vysokou prvděpodobností úmyslně. Jednou dynamika = to samý + to potvrzuje v diskuzi. No a teď se nenavážim do něj ale do tebe. Já o jeho jízdě řek fakta. Že to je pravda snad víš i ty = otázka je proč ty ho tak zběsile bráníš = ať de o centimentry nebo řidičský schopnosti = odpovíš na ní už? :-)

                                          Nebo seš prostě tak nenáročnej = že je ti to fuk a takhle to chceš? ;-)
                                    • 20 Reagovat !

                                      foto Ondris

                                      Ondris 10.08.2016  11:18

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                      Jasněže mají, tříkoňový >:-[] To bude pro začátek stačit.
                                      • 21 Reagovat !

                                        foto webpaja

                                        webpaja 10.08.2016  11:24

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                        Tři koně na jednoho vola...to by mohlo >:-[]
                                        • 02 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 10.08.2016  11:32

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                          Keců nespočet = konkrétnost nula = ty se těch odpovědí bojíš jak čert kříže >:D

                                          Neumíš bejt aspoň baba = a odpovědět na tu pitomou lež co praskla? Myslim Rapid vs Tipo = a tvou tamní obranu právem kritizovanýho Mičky? :-)
                                          • 21 Reagovat !

                                            foto webpaja

                                            webpaja 10.08.2016  11:36

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                            Co máš přesně na mysli? Jestli se tak rád hrabeš v diskuzích, dej sem přesnou citaci s odkazem a já ti to až budu mít chuť na nízkoúrovňovou diskuzi vysvětlím ;-)
                                            • 01 Reagovat !

                                              foto Hammunasakra

                                              Hammunasakra 10.08.2016  11:42

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                              Nízký úrovně se dožaduješ ty = v hodnocení a nově i v řízení auta ;-)

                                              Proč = to je ta otázka. Na kterou odmítáš odpovídat ;-)

                                              Fajn že ses přiznal že v diskuzi Tipo vs Rapid si byl a Mičky ses zastával :-)
                                              • 11 Reagovat !

                                                foto webpaja

                                                webpaja 10.08.2016  12:16

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                                Nevím, že bych se někoho zastával Vizja. Nízkou úroveň má jedině...diskuze s teoretiky...třeba jako Vizja ;-)
                                                • 02 Reagovat !

                                                  foto Hammunasakra

                                                  Hammunasakra 10.08.2016  12:22

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                                                  Nevíš? Vždy a znovu a znovu Mičky >:D >:-[]

                                                  Odpovíš už konečně proč? ;-)
            • 41 Reagovat !

              foto Ikarlos

              Ikarlos 10.08.2016  09:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Palec

              Bože, co je tohle za kkta?
              • 06 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.08.2016  09:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                Tvuj komentář je stejně důležitý jako tvoje předchozí. Než příště něco vypustíš radši se přesvěč že na to máš = aneb další chytrák co si myslí že Mička je superřidič >:D >:D >:-[]
                • 51 Reagovat !

                  foto Ikarlos

                  Ikarlos 10.08.2016  09:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                  Hodnotíš tady něco, o čem víš naprosté h.ovno, navážíš se do redaktora a pilota, ale sám jsi neukázal vůbec nic. Tipuju tě na šaška, který ještě žije u rodičů a má komplex z toho, že si ještě neza.íchal. Hodnocení od stolu je super, ne? Vzpamatuje se...

                  Nikdo tady neřekl, že ji Mička superřidič, dokonce ani on, tak si laskavě vytáhni hlavu z p.dele a neplevel tady diskusi.
                  • 05 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.08.2016  09:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                    Ty mi někoho připomínáš.. :yes: :yes: >:D >:D >:D

                    Nelíbilo se ti jak sem opsal tvůj příspěvek? Chápu >:-[]

                    Mička je přesně takovej řidič jak sem napsal včera v 20:53 = kecy to nezměněj

                    Maximálně můžeš odpovědět na muj poslední odstavec dnes v 9:01 = to by bylo zajímavý :-)
                    • 24 Reagovat !

                      foto Ted

                      Ted 10.08.2016  09:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                      nechces se na to vykaslat?
                      • 05 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 10.08.2016  09:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                        Jo = připadám si jak Don Quijote, mám úspěšnost jako Don Quijote = Havel kecal: Pravda a láska dostávaj na pr.el = poslední dobou snad eště víc než dřív >:D
                        • 51 Reagovat !

                          foto Dinar

                          Dinar 10.08.2016  10:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                          Ty nejsi žádný don Quijote, ty jsi jen nedospělý chytrolín, co nedostatek vlastních znalostí a zkušeností maskuje papouškováním velkých jmen. V této diskusi ti ani Grygar ani Vaculík nepomůžou, hodnotils´, a to tak že ostře a jednoznačně, jezdecké schopnosti redaktora v disciplíně, se kterou nemáš žádnou osobní zkušenost. To, že je to poznat, a že z tebe mají ostatní proto legraci, to se můžeš těžko divit. Trochu pokory, to by ti nejspíš doporučil i sám Havel. ;-)
                          • 06 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 10.08.2016  10:08

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                            Woow = tak jo: Redaktor jede tak jak sem napsal už včera. Tvoje ani pájovy kecy to nezměněj = uvědomuješ si to? ;-)
                            • 51 Reagovat !

                              foto Dinar

                              Dinar 10.08.2016  10:30

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                              Které kecy, ty o Don Quijotovi, nebo o pravdě a lásce? >:D Kluku, ty máš v té hlavě ale krutě vymeteno...
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 10.08.2016  09:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                Virtuoz ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 10.08.2016  09:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Palec

              Tak ale zase třeba umí používat blinkr v křižovatce, ne?
              • 04 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.08.2016  09:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                Jj tuhle diskuzi si pamatuju = všem odebrat řidičák >:D
                • 04 Reagovat !

                  foto Joab

                  Joab 10.08.2016  09:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                  Já taky, to byla pr.del, jak se ukázalo, že netušíš, že když se jede doprava, bliká se doprava a že když doleva, biká se doleva, hehe. A Mička neumí řidit.
                  • 03 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.08.2016  09:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                    Hehe = ono to bylo o tom když jedeš rovně = paměť ti taky moc neslouží >:D

                    Jo moc neumí = konečně shoda ;-)
                    • 04 Reagovat !

                      foto Joab

                      Joab 10.08.2016  09:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                      Ajo vlastně, sorry, když se jede rovně, bliká se doleva.
                      • 03 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 10.08.2016  09:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Palec

                        To záleží = někdy i doprava >:-[]
  • 41 Reagovat !

    foto MariAchi

    MariAchi 10.08.2016  10:14

    Libi se mi...


    ...kolik je tady tuplovanejch odborniku na jezdeni petisetkonovym autem na okruhu :yes:
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.08.2016  10:26

      « Re: Libi se mi...

      Třeba ty žejo :-)

      Dal bych ti otázky co pájovi = viz já 9:01 poslední odstavec ;-)
      • 31 Reagovat !

        foto MariAchi

        MariAchi 10.08.2016  10:56

        « Re: Libi se mi...

        Diskutovat s tebou je jako prohlizet si pouzity toaletni papir. Nemam zajem.
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.08.2016  10:58

          « Re: Re: Libi se mi...

          Dík o popis tvejch zkušeností z WC nemám zájem :-!

          Zajímavý jak se vám nechce odpovědět na tak jednoduchou a současně základní věc = no vlastně ani ne :-)
    • 21 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.08.2016  11:07

      « Re: Libi se mi...

      Vypadá to, že vylezla nějaká nová hra na PS konzoli ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.08.2016  11:14

        « Re: Re: Libi se mi...

        Vypadá to že se ti nechce odpovědět na jedinou konkrétnost ;-)

        Tak proč tak hájíš Mičku?

        Už si vymyslel proč sis vymyslel že diskuze Rapid vs Tipu ses nezúčastnil? :-)
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.2016  11:24

          « Re: Re: Re: Libi se mi...

          Nauč se číst Vizja. Na tvou stupidní připomínku o velikosti Tipa nebo Rapidu jsem napsal:

          To jsem nezaznamenal a nevím, jelikož jsem Tipo nezkoušel a bok po boku neporovnával. Jaká je linka s QV? Kde vidíš, že jsem tvrdím jak jsem se neúčastnil diskuze?

          Nebo-li: Nezaznamenal jsem rozdíl ve velikosti Tipa nebo Rapidu, jelikož... Na to, že se údajně živíš skládáním cizího žvanění neumíš moc číst ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 10.08.2016  11:33

            « Re: Re: Re: Re: Libi se mi...

            Jj tuhle metodu si použil už v diskuzi pod A8 = :yes: :yes: >:D >:D >:D

            • 11 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 10.08.2016  11:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Libi se mi...

              Myslím, že píšu poměrně jasně, ale ne pro všechny. Ty by jsi to potřeboval holt s obrázky :-!
          • 03 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 10.08.2016  12:21

            « Re: Re: Re: Re: Libi se mi...

            Tak sem se mrk na ten článek a diskuzi = no jestli si nezaznamenal totální blbost v článku a hlavně nesčíslněkrát opakovaný a právem kritizovaný přesně opačný bodový hodnocení = moc číst neumíš ;-)

            Tahle prasárnička přispěla k tomu že šlo o asi nejdelší diskuzi = ty jako vždy jednoznačně na straně Mičky :-)

            Ono máme nejspíš stejnej názor na to jak jezdí po okruhu = jen to jeden z nás okecává a druhej mírně kritizuje >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Antické Řecko čeká na dobytí: Recenze Assassin’s Creed Odyssey

Antické Řecko čeká na dobytí: Recenze Assassin’s…

Vůbec ne dávno, alebrž teprve před 11 lety vznikla série Assassin’s Creed pojednávající o asasínech a…

Po Valince (6) pátrá oddělení vražd: Měla natržený ret, monokl a páchla močí, vypověděla zdrcená babička

Po Valince (6) pátrá oddělení vražd: Měla natržený…

Šestiletou Valerii policie hledá už dva měsíce, nezvěstná je ovšem mnohem déle. Co se s holčičkou, o kterou se…

 

iSport.cz

Kreuziger v novém týmu: Rozhodla i charita! A vrátím se na Tour

Kreuziger v novém týmu: Rozhodla i charita! A vrátím…

Cyklista Roman Kreuziger počítá s tím, že se v novém působišti ve stáji Dimension Data vrátí na nejslavnější…

ZNÁMKOVÁNÍ Česka: Čelůstka si řekl o místo, Barákova zbytečná ztráta

ZNÁMKOVÁNÍ Česka: Čelůstka si řekl o místo, Barákova…

Nadějím na první místo ve skupině Ligy národů vystrojila Ukrajina smuteční hostinu. Český národní tým prohrál…

 

Reflex.cz

Hovory s TGM jsou evangeliem první republiky, říká o svém novém filmu režisér Jakub Červenka

Hovory s TGM jsou evangeliem první republiky, říká o…

Producent a režisér Jakub Červenka (35) o vzniku svého hraného debutu Hovory s TGM, který jde v Česku do kin ve…

Kalendář letního času do roku 2022: Kdy začíná a končí, jaká je jeho historie a proč ho ještě nezrušili

Kalendář letního času do roku 2022: Kdy začíná a…

Letní čas někdo občas nazývá „turecko-ukrajinským časem v ČR“. Změna času v nás vyvolává různé pocity. Záleží,…