Peugeot nedávno modernizoval model 308 a nezapomněl ani na ostrou verzi GTi. Technicky se nezměnila, a jak jsme zjistili ve Španělsku, ani to nebylo potřeba.
"Boleslavskému hnoju" to bude srdečne jedno, pretože liftback so 169 kW vôbec nemieri na ostré hotheče s 200 kW. Ale pochopiť jej zameranie je zjavne nad tvoje sily.
Ty ve skutečnosti škodovku k životu nutně potřebuješ. Když ji nemáš, ze zoufalství si ji najdeš i tam kde není. Jsi nejubožejší ze všech ubožáků, nula.
len zrovna tu podivnu dvojfarebnu kombinaciu ( aj to ako je prevedena ) by som nepreferoval... pride mi tento "farebny tuning" kusok pod uroven tohto inak urcite skveleho auta .... takze za mna radsej nech je GTi-cko cele sytomodre ;-)
Mne to tak príde, ako keby majiteľ auta musel vymeniť havarovanú zadnú časť. Dal také farebné diely, aké našiel na vrakovisku, a nezostali mu už peniaze na nalakovanie. Tiež sa mi nepáči táto dvojfarebnosť, a myslím, že nie som sám.
Souhlasím. Autorův styl se mi líbí. Nepíše romány o technice (která půlku lidí nezajímá a druhá půlka ji zná), ale svůj pohled na věc, což je přesně to co mě zajímá a co si vždycky rád přečtu. Navíc píše hezky čtivě. Škoda že takových není víc...
pažouta Mi 16, spolehlivost nic extra, ale zábava lepší než u kdejaké 300 k "sportovní" audiny.Staré a nesmírně pravdivé heslo "výkon není všechno" francouzské ostré verze běžných aut dokonale potvrzují.
...a aj potrápiť konkurenciu. Od toho Peugeota som veľa nečakal, no mnoho zahraničných serverov ho chváli za jeho jazdné vlastnosti, kde dokáže potrápiť aj legendy ako Hondu Type R alebo Golf GTI. Napríklad v testoch Rasťa Chválu na jeho malom okruhu je Peugeot 308 GTi stále neporazený. (samozrejme chýba tam tá ešte tvrdšia konkurencia) Len pre info dávam rozdiel časov:
1. Peugeot 308 GTi 1:01,9
2. Renault Megane R.S. 275 1:02,7
3. Subaru WRX STi 1:03,6
3. Seat Leon Cupra 280 1:03,6
4. BMW M6 GC 1:03,7
5. VW Golf GTD 1:04,8