Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab 9-3 model 2007: bohatá výbava, ceny od 649.000,-Kč

Nejmenší evropský model Saabu se v modelovém roce 2007 dočkal přepracované přístrojové desky, vylepšené ergonomie, integrovaného Bluetooth pro snazší komunikaci, šestistupňových manuálních převodovek a standardní dvouzónové automatické klimatizace...
Zpět na článek
19. 7. 2006 10:43
neregistrovaný "cri"
19. 7. 2006 10:43
neregistrovaný "cri"
19. 7. 2006 11:12
neregistrovaný "masO"
19. 7. 2006 10:46
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 10:58
neregistrovaný "ciello"
19. 7. 2006 10:59
neregistrovaný "ciello"
19. 7. 2006 11:48
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 11:28
neregistrovaný "SKAJA"
19. 7. 2006 12:09
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 12:35
neregistrovaný "ciello"
19. 7. 2006 13:13
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 13:29
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 23:02
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2006 14:44
neregistrovaný "MN"
20. 7. 2006 09:57
neregistrovaný "pedro"
neregistrovaný "cri"
19. 7. 2006 10:43
bez titulku
jo krasa. jen ti tri kulate volice klimatizace a ... se mi vubec nelibi, tak trochu mi pripominaji sporak.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cri"
19. 7. 2006 10:43
bez titulku
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "masO"
19. 7. 2006 11:12
Re: s temahle odkazama bez do *
:no: :no:
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 10:46
A co takto test ?
Neni to tak trocha hanba, ze po 4 rokoch od uvedenia 9-3 sportsedan (a trocha menej pre cabrio a combi) este stale tu nieje jedina recenzia. Podla poctu reklam sa Srba snazi dostat Saab do povedomia, takze by snad nemal byt velky problem zohnat par kuskov na testovanie. Alebo zeby sa bal o svoje turba ;-) ci germanofilstva sirokej populacie nasich krajin ( nehovorim o auto.cz! ) A nedavna akcia 'tyden s kabriolety' o saabe ani zmienka, pritom by si to zasluzil aj keby uz len preto ze ma 20. vyrocie (vyrocny model bol svojho casu aj v cechach). Inymi slovami chce to poriadny test Saabu kym este je...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ciello"
19. 7. 2006 10:58
Re: A co takto test ?
problém je, že k němu nemůžou najít adekvátní konkurenty.. >:D >:D a jak chceš popsat fantastickou práci turba a jeho životnost po 1000km..?? obecně kvalitu jejich motorů tím pádem benzíňák.. nebo ty sedadla a komfort posádky aniž by to snižovalo kvalitu jizdních vlastností.. A jak chceš vysvětlit celkově v jednom článku pojem Aero nebo Viggen..? >:-[] ;-\ jo a vlastně ještě popsat jedinečnej přístup k bezpečnosti, kterej je ojedinělev v podání "real life safety"..?!? :yes:
neregistrovaný "ciello"
19. 7. 2006 10:59
Re: A co takto test ?
myslel jsem po 1000km testů.. :yes: ;-)
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 11:48
Re: A co takto test ?
No s Aerom je to u 9-3 jednoduche, najma odkedy tam dali tie 2.8 V6ky. Najprv sa mi to nepacilo, ale ted to vidim ako plus, je to vykonna ale stale civilna verzia modelu. A tam sa ta v6 hodi viac ako vytoceny 2.0. A Viggen ... ten nema teraz nahradu (aspon maju vyssiu cenu tie stare >:-[] ) to je maly blesk na kolesach, po blesku ostane ocmudene miesto po viggenovi parmetrove stopy pneumatik (pri tazkej nohe). Jeto jeden z kralov torque steeru :-) ziadne take moderne dupnut na plyn a jednou rukou sa sparat v zadku, pekne obe ruky pevne na volant .. aj na rovinke >:-[] Take specificke Hot (Hatch) Coupe ;-) MY00 potiahnuty na vykon B235R z 9-5ky ... 250bhp, 380NM, ale dostanes len ABS+EBD, to ked chces zabrzdit, ale nic viac .. rozbiehat sa nauc sam :-) Ah, zas som sa nechal uniest :*) (BTW pokial turbu nechas cas ohriat sa a ochladnut tak vydrzi, lenze ked som videl ako jazdili recenzenti pre nemenovany SK casopis, ktovie aku zivotnost maju predvadzacie vozy)
neregistrovaný "SKAJA"
19. 7. 2006 11:28
Ta podoba
Teda řeknu vám, ta lišta v bočních dveřích a spodní část středovýho panelu ...... celá Octavka. >:D ;-) >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 12:09
Re: Ta podoba
S listami tam podobnost je lenze ... 2genracia 9-3 je z roku 2002, kde bola vtedy nova oktavka .. takze tak ;-)
A tie tociace gombiky su opruz, tu nechapem preco to tam je, museli ist s mainstreamom. Bohuzial tu asi zauradoval GM/opel a odkial to oni zobrali (1 verzia tych gombikov v poslednej astre) sa da tazko povedat.
neregistrovaný "ciello"
19. 7. 2006 12:35
Re: Ta podoba
hodně názorů a výtek padalo právě na tlačítkové ovládání klimatizace, pry je to velice složité.. tak proto se to nahradilo "jednodušší" variantou tech otočných..
neregistrovaný "papluh"
19. 7. 2006 13:13
Re: Ta podoba
Ked sa nad tym zamyslim je to pravda. Zatial co mne nerobilo problemy si na tie gombiky zvyknut, inemu cloveku (starsiemu, roztrzitejsiemu alebo casto striedajucemu auta) to moze robit problemy ovladat po pamati. Tym padom vznika 1-2 se***va nesustredenost.
neregistrovaný "ZZ"
19. 7. 2006 13:29
Interiér ala SAAB
Já chci SAABa pro jeho SAABovský interiér, který má jasný odkaz na letectví. Nechci žádný zjednodušování do otočných hovadin. Miluju SAABovské interiéry právě z toho důvodu. Tohle pro mě není typický SAAB ;-\ :-( Jinak cena za SAAB :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
19. 7. 2006 23:02
Re: Interiér ala SAAB
povím ti, že SAAB 9-3 Aero u mě vyhrál cenu "nejlepší auto na autosalónu hned po Subaru" >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "MN"
19. 7. 2006 14:44
bez titulku
No, jestli mi nejaky saabovsky fanatik jednou ukradne viggena, tak si asi novou 9-3 koupim. Jak se mi ze zacatku vubec nelibil, tak ted musim uznat, ze ma lepsi podvozek, kvalitnejsi interier a s trochou citliveho tuningu se z nej da udelat docela pekne auto. Exterier bude porad hodne za viggenem, ale uvnitr je lepsi a kdyz by se docipoval motor, tak s tim autem clovek urcite neudela zadnou ostudu.........
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pedro"
20. 7. 2006 09:57
pekné auto
Saab bude vždy len saab...tak celkovo sa mi ten severský dizajn páči...samozrejmosťou je vynikajúca bezpečnosť a kvalita spracovania a plus je aj výskyt na cestách nakolko moc ich nejazdí takže nebudedete sa musieť báť,že by mal sused tiež 9-3ku
Rozbalit vlákno
0