Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab 9-3: nový vzhled, nový motor twin-turbo 1,9 TTiD a pohon všech kol XWD

Devět-trojka se letos dočkala zásadního faceliftu, který změnil 70 % všech povrchových dílů karoserie, přivedl pod kapotu nové nebo inovované motory a do výrobního programu zařadil první evropské modely s pohonem všech kol.
Zpět na článek
12. 6. 2007 12:56
12. 6. 2007 13:43
neregistrovaný "kkk"
12. 6. 2007 17:02
neregistrovaný "Milý stydlín"
13. 6. 2007 14:57
neregistrovaný "petrt"
13. 6. 2007 15:49
neregistrovaný "Milý stydlín"
12. 6. 2007 13:51
12. 6. 2007 14:57
neregistrovaný "Bart"
12. 6. 2007 15:14
12. 6. 2007 20:51
neregistrovaný "tmz"
12. 6. 2007 14:05
12. 6. 2007 14:43
neregistrovaný "VolvoS40"
12. 6. 2007 14:49
anonym
13. 6. 2007 06:26
13. 6. 2007 19:02
anonym
13. 6. 2007 19:05
anonym
14. 6. 2007 06:09
12. 6. 2007 14:54
anonym
13. 6. 2007 19:03
anonym
14. 6. 2007 19:34
anonym
12. 6. 2007 14:56
anonym
12. 6. 2007 15:37
neregistrovaný "ugit"
13. 6. 2007 17:46
12. 6. 2007 15:57
neregistrovaný "MeSiL"
13. 6. 2007 17:47
12. 6. 2007 16:20
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 17:49
13. 6. 2007 20:49
neregistrovaný "papluh"
12. 6. 2007 16:07
neregistrovaný "misoo"
12. 6. 2007 16:46
12. 6. 2007 17:11
neregistrovaný "asd"
12. 6. 2007 17:46
neregistrovaný "papluh"
12. 6. 2007 18:30
neregistrovaný "asd"
12. 6. 2007 16:59
anonym
12. 6. 2007 17:04
neregistrovaný "One"
12. 6. 2007 17:22
anonym
13. 6. 2007 01:45
neregistrovaný "papluh"
14. 6. 2007 11:22
neregistrovaný "Dan"
14. 6. 2007 16:06
neregistrovaný "papluh"
12. 6. 2007 17:30
neregistrovaný "papluh"
12. 6. 2007 19:09
neregistrovaný "rozej"
12. 6. 2007 22:09
anonym
12. 6. 2007 22:41
anonym
13. 6. 2007 00:54
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 00:00
13. 6. 2007 01:05
neregistrovaný "novy clovek"
13. 6. 2007 02:04
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 07:16
neregistrovaný "Pucmeloud"
13. 6. 2007 12:04
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 07:19
neregistrovaný "Pucmeloud"
13. 6. 2007 11:51
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 09:09
neregistrovaný "saab"
13. 6. 2007 09:38
neregistrovaný "lomo"
13. 6. 2007 13:15
neregistrovaný "lomo"
13. 6. 2007 13:37
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 23:22
neregistrovaný "S3bo"
13. 6. 2007 10:20
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 10:22
neregistrovaný "avantime"
13. 6. 2007 14:23
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 23:19
neregistrovaný "S3bo"
14. 6. 2007 09:10
neregistrovaný "exxon valdez"
20. 6. 2007 14:50
neregistrovaný "SchYZo"
11. 3. 2008 12:57
neregistrovaný "cash advance now"
12. 6. 2007 12:56
SAABEM DO SRDCE
Tak se nám Saab nějak vepředu zaš***těl... ale má to svůj styl. Musíme si jen zvyknout. Budeme si zvykat určitě rádi, protože zejména sedan... to je kompaktnost k pohledání. V té stříbrné opravdu jak vyřezenej z ledovce. Motor TT je tedy dokonalá TTrefa. P.S. Dávám osm z deseti možných :yes: BRAVO SAAB :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "kkk"
12. 6. 2007 13:43
Re: SAABEM DO SRDCE
ano, je krasny :yes:
12. 6. 2007 13:57
Re: SAABEM DO SRDCE
Saab dělal opravdu krásná auta. Bohužel, minulý čas je namístě..... :-(
neregistrovaný "Milý stydlín"
12. 6. 2007 17:02
Re: SAABEM DO SRDCE
A co říkáš na to, že je ten motor Fiat? ;-)
neregistrovaný "petrt"
13. 6. 2007 14:57
Re: SAABEM DO SRDCE
No přece že má fiat skvělé diesly >:-[]
neregistrovaný "Milý stydlín"
13. 6. 2007 15:49
Re: SAABEM DO SRDCE
>:D :yes:
Avatar - freeman
12. 6. 2007 13:51
Odvaha
Vždy som mal slabosť pre SABB. Ale nikdy som nenašiel odvahu na kúpu auta od tejto značky. Čím to je ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Bart"
12. 6. 2007 14:57
Re: Odvaha
Ja to zkusim odhadnout - protoze existuje BMW >:D ;-) :-!
12. 6. 2007 15:14
Re: Odvaha
není to tím, že se lidi "bojí" neznámého? O Saabu chybí informace, není v povědomí dobře zapsaný, příjde mi, už sem slyšel názor, že je to "drahý nesmysl" přitom když se s těmahle autama člověk pořádně seznámí, tak zjistí, že nemají moc negativ
neregistrovaný "tmz"
12. 6. 2007 20:51
Re: Odvaha
Protoze soused ma passata a ten pres jedno ma oktavku. Podvedomi funguje. A snad nebude nikdo tvrdit ze nakup auta je racionalni vec.
12. 6. 2007 14:05
zadní lampy
Na stříbrném autě vypadají ty lampy dobře, ale k černé se, podle mně, absolutně nehodí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VolvoS40"
12. 6. 2007 14:43
BRAVO SAAB
Jen tak dal drzim pesti :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 6. 2007 14:49
SAAB
Verím, že pred faceliftom bol SAAB 9-3 dravejší! ;-)

preboha preboha preboha preboha, preboha preboha preboha preboha preboha, preboha preboha preboha preboha, preboha preboha....Čo majú znamenať tie zadné kryty svetiel sedanu a cabrio??????????????????????????????????… :-| ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
4
13. 6. 2007 06:26
Re: SAAB
Nestrapnuj sa, DanielDesign...
anonym
13. 6. 2007 19:05
Re: SAAB
TUPEC!!!Mohol si vidieť, že aj iný o tom hovoria!!!Múdry jak. p*..@
14. 6. 2007 06:09
Re: SAAB
Pozor aby ta nekleplo... :-!
anonym
12. 6. 2007 14:54
PREBOHA, PREBOHA!!!
Motory s dvomi ventilmy pre jeden valec?!!!
A načo 2x-šesťvalec? :-|
Rozbalit vlákno
4
13. 6. 2007 06:26
Re: PREBOHA, PREBOHA!!!
Nestrapnuj sa, DanielDesign...
anonym
13. 6. 2007 19:03
Re: PREBOHA, PREBOHA!!!
Nemáš čo iné povedať?!!TI SI TRAPNý!!!Čo je na tom trapné.
14. 6. 2007 06:08
Re: PREBOHA, PREBOHA!!!
Ze sa pytas na taku blbinu. Ako keby si sa spytal naco sirsie gumy alebo biekle smerovky... :no:
anonym
14. 6. 2007 19:34
Re: PREBOHA, PREBOHA!!!
To je blbina? Tak si taký hlúpi názor nechaj. A vraj konštruktér...
Preste múdry jak...
anonym
12. 6. 2007 14:56
Bart
Hm, tak novy styl Saabu nastoupeny faceliftem 9-5 se mi tedy dosti nezamlouva ;-\ A jeste maly popichnuti - 132 kW pri dvojitym preplnovani je nejak malo. To maj u BMW ze dvoulitru pri jednoduchym foukani. Jak u BMW, tak treba u Renaultu nebo Oplu ma dvojite preplnovanej dvoulitr okolo 170 kW...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ugit"
12. 6. 2007 15:37
Re: Bart
Pokud mě pamět neklame tak BMW ma u 520d 120 kW a u 525d 145 kW, ale to je 6-ti válec. SAAB a jeho 132 kW mi přijde dobrý.
13. 6. 2007 17:46
Re: Bart
Poslední obnova motorů u BMW posílila dvoulitr na 130 kW a přidala verzi s dvojitým foukáním, která má něco okolo 170 kW...
neregistrovaný "MeSiL"
12. 6. 2007 15:57
Re: Bart
To je nafta, ne benzin. Takze si myslim, ze je to vice nez DOST! :yes:
13. 6. 2007 17:47
Re: Bart
No dyť ten 1.9 TTiD je taky nafta, stejně jako zmiňovaný baworácký dvoulitr...
neregistrovaný "papluh"
12. 6. 2007 16:20
Re: Bart
Prva vec, ak vies ako funguje twin turbo tak to moc s maximalnymi konmi nema moc spolocneho. V tej oblasti otacok kde su dosahovane je mensie turbo uz bez velkeho ucinku. To spoznas skor na nastupe tociveho momentu a ten bude skoro porovnatelny stym 2.5 v6 od bmw.
Dalsou zaujimavou vecou je splnanie normy Euro.5, vdaka cim dalej vacsim obmedzeniam bude mozno porovnavat motory s rovnakym hodnotenim.

Mimochodom sa jedna o ten isty motor co pouziva opel vid GM a pravdepodobne naviazany na ten od fiatu
13. 6. 2007 17:49
Re: Bart
Tak funkci dvojitýho přeplňování znám, takže vím, že jde i o výkon. Prostě si můžu dovolit dát větší hlavní turbo, protože mě pak netrápí jeho (ne)pohyblivost v nízkých otáčkách.
Tu větu o Euro 5 jsem moc nepochopil. Jak jsi to myslel "porovnávat motory se stejným hodnocením"??
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 20:49
Re: Bart
Hej vacsie turbo da viac vzduchu, otazkou zostava ci ma vyznam sa niekam hnat. Diesel uz z pricipu je efektivnejsi, ale viac obmedzeny pri hnani sa za vykonom. Sucasne maximum je niekde u 150k na liter (le mans, jcb diesel max) a dalej to moc nejde kvoli tlaku ci otackam. Jednoducho ak nespotrebuje viac paliva netreba ani viac vzduchu teda ani vacsie turbo. Aj tak je to zaujimave ako blizko su vykonnostou diesle v beznych autach k tym zavodnym (100k/l ku 120-150k/l, na porovnanie benzin produkcny turbo v4 100-120k/l oproti 350-400k /l u zavodnych).
Co sa tyka uvedenia twin turba skor pomoze to, ze miesto jedneho zlozitejsieho univerzalneho turba sa daju dve jednoduchsie s uzsim pasmom ucinku. Toto pomoze nielen dynamike turba ale aj udrzbe.

A trocha som sa pohrabal a nasiel release toho fiatackeho diesla [odkaz] zaujimave je ze sa dodava (nejak obmedzene) aj vo verzii 190koni ktora je vlastne vykonovo zhodna s tym BMW...

To Euro 5 smerovalo k tomu porovnaniu ze BMWacky single turbo dava rovnako. Lenze ten je Euro 4, u novej normy pritvrdili na diesle najma u ostatnych veci ako CO2. Tym padom nove motory maju vacsie restrikcie. Kto siel za nacipovanou oktavkou vie, ze diesel sa da vyzmykat o par koni, otazka je za aku cenu.
neregistrovaný "misoo"
12. 6. 2007 16:07
saab
to je nadhera, ten interier, mam chut vliezt do monitora aj ked je hruby sotva par cm... :yes:
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2007 16:20
Awd diesel....
Kombinace sportcombi s 132kw dieselem s sestikvaltem a pohonem vsech kol.. ve stribrny nebo cerny barve... to musi byt pecka...
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2007 16:46
SAAB TURBO
SAAB vzdycky umel. Jeho motory byly vzdy svetove nejlepsimi 4 velce turbo. Dnes uz je to jinak, V6 je Holden, diesel je Fiat. Nastesti FIAT motory umi. TTid vypada jako moc povedeny s vykonem presne tam, kde ma byt. Designove, je 9-3 naprosto bez chyby. Krasne prolisy, chrom, tvary krasneho vozu. I kdyz nemam v lasce vozy combi, 9-3 udelal sve vyborne. Spolecne s V70 jsou jasni kralove vozu combi. Jsem rad, ze se SAAB moc nezmenil v interieru. Palubni deska je SAABova nejsilnejsi stranka. Je ergonomicky nejlepsi pristrojovou deskou na trhu. BRAVO SAAB k dalsimu bezchybnemu autu.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "asd"
12. 6. 2007 17:11
Re: SAAB TURBO
no nevim, bezchybnym autem bych to moc nenazyval. sice se mi libi vic nez pred faceliftem, ale furt to neni pravy saab. Posledni "bezchybny" saab byla tak 900 aero prvni generace. Co prislo Gm uz to jde se saabem z kopce, koncernove dily, uspory na materialech, uprednostneni cadillacu na ukor saabu, atd. Saab by se mel lisit celkove (ne jenom cumakem, k saabu patri liftback 3d a 5d)a byt na spici jak v bezpecnosti, tak v turbo motorech a kvalite. Ale to bohuzel pod vedenim GM nejak nefunguje. Dobra volba je pohon všech kol, bohužel loni podepsali smlouvu s haldexem a tak ho tu mame. Radsi tam meli dat nejaky permanenti 4x4 a la Subaru (zvlast kdyz to patri z 20% pod GM) nebo radeji neco jako xDrive. Takze podtrzeno secteno Saabu zustali akorat pekne pristrojove desky a pohon 4x4 s Haldexem je mnohem mensi prinos nez by mohl byt s necim permanentnim.
neregistrovaný "papluh"
12. 6. 2007 17:46
Re: SAAB TURBO
Bohuzial podiel V subaru bol predany uz tusim minuly rok ak nie skor. Vtedy sa hovorilo aj o predaji Saabu ale pre GM je jeho vyvojovy team dost podstatny aj ked to na modeloch nieje vidiet.
Saab je GM jednickou co sa tyka bezpecnosti (napr nedavny test bezpecnosti cabrii 4 roky stary 9-3 je top zatial co platformovo rovnaky pontiac g6 po facelifte posledny)
Saab je leadrom v ekologickej snahe GM. Ethanolove motory BioPower ci uz produkcne e85 alebo konceptove e100, elektro-ethanolovo-benzinovy koncept 9-3 cabrio atd.
Skusenosti Saabu s turbomotormi sa preniesli do celeho GM rada Ecotec co je napr. v Astre OPC atd. Aj ten Holdenovsky V6 ma upravy kvoli turbu riadene Saabackymi skusenostami..

Samozrejme uspory a riadenie z GM je tam viditelne, ono kazda divizia ma nejaku poziciu a veci ktore sa deju u Saabu by sama automobilka asi nedokazala utiahnut. Tym padom si nemoze diktovat vsetko co chcu dat do kazdeho modelu.
neregistrovaný "asd"
12. 6. 2007 18:30
Re: SAAB TURBO
Tak to s tim prodejem podilu v subaru mi bohuzel nejak uteklo a je to skoda, po Saabaru 9-2x mohli prijit opravdove Saaby se slusnym 4x4.
Saab je v mnoha vecech jednickou v ramci koncernu, ale to bohuzel neznamena, ze je zaroven i jednickou v ramci celeho automobiloveho prumyslu.
A pozice saabu je v ramci GM dost snizovana, napriklad cadillac BLS alias saab 9-3. A kvalita rozhodne neni co byvala, treba ta afera s motory B205 a 235 u prvnich saabu 9-5. A to byl jen dusledek setreni.
Chapu, ze Saab by bez strategickeho partnera neprezil, ale to koncernovani saabu je az zbytecne velke a trocha jedinecnosti by Saabu jen prospela (trochu mi to pripomina jaguara s fordem - byt to je trosku jiny pripad). Treba navrat k tem 3d a 5d liftbackum + sedan by byl urcite na miste (luxusni sedany a kombi dela v tride 9-3 a 9-5 leckdo).
anonym
12. 6. 2007 16:59
No teda
Vím, že je to otázka vkusu, ale tohle je opravdu síla :no: . Nemůžu si pomoct, ale na desáté fotce to auto vypadá jako natrhlá bota.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "One"
12. 6. 2007 17:04
zašlá sláva Saab-u
Kde jsou ty časy kdy inženíři od Saabu dopravdy dělali auta,
dyť toto je slátania několika modelů (kdo sleduje vývoj posledných dvou saabu u GM ví o čem je řeč),
a tak je zachrańuje jenom ten dravej vzhled... a to jsem je měl rád :-| alespon mi zbylo to Volvo :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 6. 2007 17:22
Dan
Tak to je bomba. 20 stary auto a zkousej to prodat face liftem. Vectra na ktere 9-3 stoji byla hrozna uz v te dobe. Kdy uz u Saabu konecne hodi flintu do zita???
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 01:45
Re: Dan
Za prve si vyjasni co je to platformova kompatibilita. Pri tvojej logike potom Audi TT stoji na VW Touran. A ze nie ? No oboje totiz spada pod jednu generaciu VAG platformy pre kompaktne auta...

9-3 Sports ako modelova rada ma najstarsieho clena sedan ktory tento rok ma 4 roky a dostava facelift. Nastupca je odhadovany o 2 roky. Rovnako stara je A3ka a nezda sa mi, ze by tu niekto prskal o 20r starom aute. Skus napisat co po facelifte 9-3ke chyba z bezne pouzivanych funkci...

To prave 9-5ka by sa mala povazovat za starsie auto ktore zaspalo europske nafukovanie velkosti. Tym padom je nezaraditelne do nejakej triedy, a cenovo je od 9-3 vzdialene asi o tolko o kolko je vacsie :)
neregistrovaný "Dan"
14. 6. 2007 11:22
Re: Dan
Sdileni neni problem. Problem je ten ze konstrucne je tohle auto skutecne hrozne zastarale a uz ve sve dobe na tom nebylo dobre protoze tehdejsi Vectra ze ktere pochazi velka cast klicovych komponent byla co se jizdnich vlastnosti tyka podprumerna. To ze 9-5 je na tom jeste hur situaci nijak nepomaha.
neregistrovaný "papluh"
14. 6. 2007 16:06
Re: Dan
No neviem co je hrozne zastarale, skus povedat nieco konretne. Sedan prisiel v 2003, platforma Epsilon prisla v 2002 s Vectrou. Mimochodom to stym 20 rocnym neplati ani na predoslu generaciu 9-3 (98-02), ktora bola upravenou NG900 (92-98) a ta bola komplet nova. To iste plati o 9-3 Sports modeloch, tie nemaju s tou predoslou 9-3 nic spolocneho.
A teraz prejdeme na Vectru, praveze na tej podstatnej casti - tj podvozk sa udiali zmeny. Okrem toho ze predna naprava je inak nastavena tak hlavny rozdiel je v zadnej.
Saab pouziva ReAxs, pasivne natacanie zadnych kolies do zatacky ktore je dane konstrukciou. Nachadza sa u vsetkych modeloch.
Opel pouziva u tych silnejsich IDS+ s CDC, zadna naprava je tiez multilink ale adaptuje sa mocou riadeneho odpruzenia (CDC), ktore je kontrolovane sportovym rezimom (ISP+). Ten ziskava informacie z inych senzorov a systemov (ESP, ABS, ...)
IDS+ bude pravdepodobne ucinnejsi (nemal som cest), ale jeho ucinok je kontrolovany elektronikou. ReAxs je plynulejsi a predvidatelnejsi (mal som tu cest) ale moze mat mensi rozsah.
Zaujimave by bolo dat Saab Performance teamu (orcite si videl nejake tie videa s cervenymi 9-3kami) Vectry a zistit ci by dokazali to iste . Pretoze to co predvadzaju so seriovymi 9-3kami urcite prekracuje to co sa nepodarilo spravit v Top Geare s Vectrou (prave ten diel dost ovplyvnuje povedomie oVectre u ludi).
neregistrovaný "papluh"
12. 6. 2007 17:30
HAPPY BIRTHDAY SAAB !!!
10 juna 1947 - Linkoping - oficialne predstavenie prveho automobilu SAAB, zatial preprodukcneho kusu 92.002 este v areali leteckej fabriky. Uz je upraveny o poznatky z niekolko tisic tajnych kilometrov najazdenych len jedinym prototypom 92.001 prezyvanym aj Ursaab (volne prelozene Pra-Saab).
...
10 juna 2007 - Trollhattan historicka priemyselna stvrt - v okoli sa prezentuje niekolko stoviek roznych Saabov medzi nimi mnozstvo fanusikov znacky. Spoza Saab muzea sa za nezamenitelneho ostreho zvuku dvojtaktu vynori povodny Ursaab nasledovany dalsimi exponatmi z historie. Ani mena posadok predvadzajucich cestne kolecko niesu nezname Erik Carlsson,Stig Blomqvist,... O necele dve hodiny sa kona po 60 rokoch dalsia prezentacia, Jan Ake Jonsson riaditel divizie SAAB dava pokyn na odkrytie faceliftovanych modelov. Prvym oficialnym publikom niesu novinari, ale plne parkovisko ludi co prisli z celeho sveta oslavit vyrocie Saabu. Koniec koncov tento darcek je prave pre nich...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rozej"
12. 6. 2007 19:09
KRASA
Saab zase ukazal ze umi udelat nadcasovy design, verim, ze i za 6 let bude na tomhle aute mozny objevovat novou krasu... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 6. 2007 22:09
není nad devěttrojku
Jsem majitelem 9-3sportcombiTid s aut.převodovkou.Už ho mám 3měsíce a pořád zažívám něco co jsem zatím u jiného auta nezažil.Jednak to auto krásně voní na rozdíl od jiných kde se line zápach po všech možných lepidlech a z plastů.A další věc je že to auto během řízení ve vás vyvolává pocit klidu a uvolnění.
Spotřeba se po 8000km zastavila na 5,8l/100km.Krásně kopíruje nerovnosti terénu a stabilita v zatáčkách je taky dobrá.před koupí jsem kladl velký důraz na hlučnost v inerieru.Než jsem toto auto koupil,sjel jsem si se všemi auty střední třídy v dieslu a před.náhonem a musím říci ,že Saab vyšel jako jednoznačný vítěz.
Rozbalit vlákno
4
anonym
12. 6. 2007 22:41
Re: není nad devěttrojku
Je to super krásné auto,super motory z Fiatu...
12. 6. 2007 23:46
Re: není nad devěttrojku
:yes: Naprosty souhlas, gratuluji ke krasnemu vozu. I pres macessky pristup GM se SAABu povedlo vytvorit vyborny vuz.
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 00:54
Re: není nad devěttrojku
seria 9-3 sports je viac uhladenejsia oproti predoslej generacii 9-3. Uz len napriklad na porovnani Aero modelov to je citit, ten v6 dava vediet ze ma rezervy, ale povodny v4 si priam pyta dupnut na to. Asi to bude aj tym skokovym pridelom vykonu u starej v4 aero. Podobne je to aj u inych verzii ...

Podla mna tato reklama na to sedi uplne dokonale [odkaz]
13. 6. 2007 17:56
Re: není nad devěttrojku
:yes: Dobrý výběr
13. 6. 2007 00:00
úžas
nááááádhera :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "novy clovek"
13. 6. 2007 01:05
ludia spametajte sa
saab jako vyrobca aut je v p*** vsetci tu mudrujete jake su to skvele auta s jakou historiou atd... ale ked si budete kupovat nove auto nikto, takmer nikto z vas si na saab ani len nespomenie
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 02:04
Re: ludia spametajte sa
1. Ten jeden slovensky a par ceskych dealerov zatial vela vody nenamutili. Staci si vsimnut, ze len na auto.cz nieje jedina recenzia 9-3 sport. Ak neratam zopar reklam na zlavy ku 60.vyrociu na stary dizajn tak reklama vlastne ziadna

2. Z ludi co tu diskutuju si len mizive percento kupi auto v cene 9-3 ako nove. A ti co na to maju prave casto siahnu po znacke co okolo stojacim chudobnejsim spoluobcanom hovori, ze nato maju...

Tieto dve veci ale niesu chybou auta, ale niecoho ineho. Saab ludia vacsinou do vyberu zahrnu nahodou, na odporucanie znameho a po prevezeni sa v udrzovanom Saabe. Sanca, ze nakoniec kupia Saaba s kazdou z tychto moznosti stupa. To nie preto, zeby saaby boli nad-auta, ale postupne opadaju nejake predsudky ktore sa tu vypestovali podla povodu znaciek.
14. 6. 2007 06:16
Re: ludia spametajte sa
Saab rozhodne nie je auto, ktore oplyva krasou. Treba ho brat aj srdcom. Osobne by som ho postavil do jedneho radu s Volvom, Audi, BMW, tam si myslim, ze patri. Precizne a kvalitne auto, ktore sa nehra na to, co nie je. Pre nasinca, klasickeho obcana s prievanom v penazenke prilis vysoka meta. Ti lepsie situovani casto nepoznaju jeho hodnoty a prevlada nazor, ze v tejto triede nemecke auta su vzdy lepsie. Ale ako manazer alebo obchodnik (ani jedna z tchto pozicii mi nevonia) by som Saaba bral asi radsej ako nieco ine. Sportova charizma, silne motory, iste podvozky, primerany luxus, bezpecnost, aj ista davka konzervatizmu. To vsetko robi Saab Saabom. :yes:
neregistrovaný "Pucmeloud"
13. 6. 2007 07:16
S tim etanolem je to malinko zavadejici
nebot kdyz se frci na etanol, tak je spotreba asi o 20 - 30% vetsi nez kdyz se frci na benzin. Tak jeste aby to kurna nejelo lepe.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 12:04
Re: S tim etanolem je to malinko zavadejici
Bioethanol nikdy nebol konecne riesenie zmeny pohonnych hmot. Ale mohol by byt ucinnnym prostriedkom na znizeni zavislosti od ropy a pohlteni casti emisii. A v mojej idealnej predstave by mohol byt kladivom na dotacii polnohospodarov, naco minat dane niekomu co pestuje nadbytky ci nepestuje vobec - peniaze by sa mali davat podla pestovania plodin na bioethanol. Spalit sa da vsetko a usetrene prachy by sli na pokrytie vytaznosti. Samozrejme to rata so znizenou danou. Len to treba spravit rozumne, nie ako v mexiku kde je to na ukor urody na potraviny.
neregistrovaný "Pucmeloud"
13. 6. 2007 07:19
Chybejici motorizace
mozna vam to vypadlo omylem, ci z jineho duvodu, ale pro 93 SAAB pripravuje jeste motorizaci v modelu "Black Turbo" s vykonem okolo 280 - 300 koni a bude ke koupi pouze v kombinaci s XWD.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 11:51
Re: Chybejici motorizace
No oficialne a ani neoficialne black turbo nebolo potvrdene. Teda v zmysle, ze sa jedna o nieco silnejsie ako 280hp, nieco specialne.
2.8T v Aero sa bude dodavat v dvoch verziach 255hp a 280hp podla toho ci bude pritomne XWD alebo nie.
neregistrovaný "saab"
13. 6. 2007 09:09
9 3
Jak to tady tak čtu tak mě napadá jestli někdo z vás má doma Saaba a nebo se v něm aspon svezl, protože některé názory jsou tak nějak z cesty. Ano Saab používá koncernové díly ale to by nebyl Saab kdyby každý díl z koncernu nepředělali a to včetně motorů. Nová 9 3 je nádherné auto a je Saaben se vším co k Saabu patří, vypadá jako socha vytesaná z jednoho kusu už se těším na první svezení.
Já mám doma 2 Saaby a jinou značku ani nechci, nejsem zaujatý ale zatím mi jiné auto nenabídlo tolik co právě Saab.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lomo"
13. 6. 2007 09:38
co je na tom interieri pekneho ?
Pozrite sa na ten interier poriadne, hlavne na tu pristrojovku, ved keby som v tom mal denne jazdit tak sa po tyzdni povraciam. Pripomina mi to nejaky nakladak z osemdesiatych rokov (najma tie ofukovace).

Videl som v showroome (asi) predchadzajuci model co mal pristrojovku takmer uplne rovnaku akurat bola este na nej imitacia dreva. tlacitka na pristrojovke mi tam silne pripominali tie co su na starych karosach.

zvonka to auto inak celkom ujde, ale vnutro je otrasne, ak sa to niekomu paci, tak ho lutujem.
Rozbalit vlákno
4
anonym
13. 6. 2007 13:08
Re: co je na tom interieri pekneho ?
další odborník na design :-)))
neregistrovaný "lomo"
13. 6. 2007 13:15
Re: co je na tom interieri pekneho ?
no zatial som nepoznal niekoho koho by ten interier uchvatil, ale ked sa ti pacia ofukovace ako na nakladaku, tak proti gustu ziadny disputat.
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 13:37
Re: co je na tom interieri pekneho ?
Tie ofukovace mozno na fotke vyzeraju zvlastne, ale kto ich mal cest ovladat pochopi preco. Oni su dizajnovo dost stare, este z cias ked GM neosekavalo Saab pristup "funkcia pred formou".
Funguju tak, ze za prednou mriezkou je niekolko vrstiev pohyblivych s rovnakymi otvormi. Packa je vlastne oska s klbom v prednej stene ktora prechadza stredom skrytych pohyblivych mriezok, ktorymi hybe. Tym padom jej smer urcuje aj tunel robeny dierkami v mriezka a tadeprudi vzduch.
Velmi jednoduche a genialne riesenie pri ktorom niesu v prednej stene ziadne pohyblive casti. Nevyhoda je, ze klb treba obcas namazat lebo potom sa tazsie hybe.
Neviem ako to funguje na nakladaku, je dost mozne ze ten napad zobrali v tom case od spolufirmy Scania.
neregistrovaný "S3bo"
13. 6. 2007 23:22
Re: co je na tom interieri pekneho ?
mna teda interiery od Saabu uchvacuju uz celkom dlho
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 10:20
prve video z XWD 9-3
Objavilo sa prve video z novinarskej prezentacie novej 9-3 kde je pritomny aj testovaci kus so systemom XWD.
Subaru to sice neni ;) ale vyzera to byt celkom slusne. Aj ked ktovie kolko ma nasvedomi system a kolko jazdec z Saab Performance Teamu
[odkaz]
Pre tych co nevedia co robi SPT [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "avantime"
13. 6. 2007 10:22
combi je kopie méganu grandtour
Nechápu,jak to mohlo saabu projít,taková kopie.Dokonce i ve
Švédsku ví,že Renault by se svým vynikajícím designem mohl
být vzorem.A Corsa to samé
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "papluh"
13. 6. 2007 14:23
Re: combi je kopie méganu grandtour
jeden [odkaz]
vs.
druhy [odkaz]
a mimochodom megan grand tourer predstaveny na jesen 2003, 9-3 concept kombi predstavene 2003 ...
14. 6. 2007 06:23
Re: combi je kopie méganu grandtour
Ja tam kopiu nevidim. Mozno sa podobaju v bocnom pohlade. Ale pozri proporcie a profily a prides na to, ze podobny styl nerovna sa kopia. Nehladiac na to, ze ten Saab je auto o triedu vyssie. ;-)
13. 6. 2007 14:15
športová elegancia po švédsky? no predsa SAAB
Ak si postavime vedla seba modeli Volvo a Saab môžeme jednoznačne povedažť,že tieto vozidla maju čosi spoločné,niečo doseba a niečo čo sa ani neda vysvetliť...Sú iné ako ich europska či ázijská konkurencia,lebo pochádzajú z škandinávie kde sa zima s nikým nehrá. Saab svojim originalnym športovo elegantným kabátom dokázal,že aj 9-3 je zaujímavý model pre svet aj dizajnovo,ale aj technikou...a čo na tom,že ich neni moc? o to budete viac in však kolega určite nema Saab a ak ano bude vedieť,že máte vkus...Saab len tak dalej 9-3 je super :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "S3bo"
13. 6. 2007 23:19
kombi
sice sa mi verzia pred faceliftom pacila trochu viac, stale vsak kombi 9-3 + posledna honda civic aerodeck premna yostavaju najkrajsie kombiky ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "exxon valdez"
14. 6. 2007 09:10
první liga
pochybuju, že většina těch, co tak odborně a negativně hodnotí Saab a zvláště 9-3, tak vůbec vědí o čem mluví. :no: Za monitorem je odborník každej, ale mít to auto pod zadkem je věc úplně jiná. A nejde o to, zda je BMW lepší nebo ne. Saab 9-3 je prvotřídní auto s bezpečností, o které se nezdá ani premiovým výrobcům. Jízdní vlastnosti jsou příkladné a ergonomie stejně tak. Jo a funkčnost detailů je na prvním místě. Auto pro řidiče a né auto pro obdiv.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SchYZo"
20. 6. 2007 14:50
:(
mne sa pred faceliftom pacil ovela viac :-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cash advance now"
11. 3. 2008 12:57
no faxing required cash advance advance cash faxing no 1000
There advance cash check credit no table drop semi rolling toke cancellation il gioco della roulette parlay sharp down no belly odds advance cash on line low four kicker rank rag.
Rozbalit vlákno
0