Tiež ma zaujala veta "Produkce beztak nesmí přesáhnout 1.000 kusů ročně od každého karosářského provedení, protože jinak by 9-3 musela znovu absolvovat testy Euro NCAP. A těmi určitě neprojde." Čo si pamätám Saab bol v bezpečnosti vždy TOP.
Take nevim proc by nemel projit, ale nevim ani pravidla pro projiti. Kazdopadne SAAB mel skvelou pasivni bezpecnost (svedska ocel udelala svoje). Ale aktivni uz takova nebyla. Takze zrejme kvuli chybejicim asistentum, ochrane chodcu atd.
Odhaduju, že proto, že 9-3ka prošla, když byla nová. Jenže se to postupem času pořád zpřísňuje do nesmyslu, takže jak píše xjara, bude to kvůli nějaké moderní malichernosti,...
Prostě to co bylo bezpečné před, dejme tomu pěti lety, už zjevně dnes dost bezpečné není,... :-O
Ale stejně bych ho chtěl. :-!
Ovsem 9-3 na videu je trochu jiny model, nez ten o kterem se clanek zminuje. Jedna se totiz o predchozi model vyrabeny v letech 98-02. Nasledne prisla druha generace, ktera se po nekolika faceliftech "vyrabi" do dnes.
Bohuzel NEVS nema na vyrobu 9-5 prava. Vlastni je GM. Proto jestli se nekdy dockame 9-5, bude to nove vyvinuty model. A pojem veteran bych si u stavajici 9-3 odpustil. Sice je to vyvojove zastarale auto avsak porad na urovni.
Ano, jel - bohužel ne v TurboX, jen v 1.9 TTiD.
Je to krásný auto, dneska už ale bohužel těžce za zenitem (z pohledu zájemce o nové auto, jako ojetina to může být skvělá volba). Vždyť je mu 12 let, je to současník třeba druhé Laguny, B5.5 Passata nebo té příšerné Vectry.
Veterán byl samozřejmě v nadsázce, já teď jezdím autem, které má technický základ ještě pomalu o 10 let starší.
O 9-5 výhledově ve slabých chvílích dost vážně přemýšlím - hledám 2.0t, AWD a manuál, bohužel takových je i ve Švédsku málo - ale ceny letí dolů hrozně rychle. Je mi jasný, že můžu mít Insignii, která nabídne to samý, ale zase tam chybí ten vzhled a já tolik nenajezdím, abych musel řešit servisní síť. Stejně se ale nerozhoupu, renomovaný modely typu 5er se dají točit po půl roce, protože hodnotu neztratí, ale 9-5 už člověk nikdy neprodá...a mít půl milionu v neprodejnym autě a k tomu nesplacenou hypotéku, takovej srdcař zase nejsem. Možná, jednou, až tomu bude 15 let.
Naozaj sa tych 27 kombikov aj normalne predalo? Pretoze som myslel ze vsetky kombiky ktore boli vyrobene boli len na testovanie. Aj ked, minuly rok som v cechach videl prave posledny 9-5 v kombiku, myslim ze v cervenej farbe. Neveril som vlastnym ociam. Takze mohol to byt naozaj predany kus, alebo to len dakto kupil tu vyradenu testovaciu verziu?
Inak 9-5ky je velka skoda, pre mna jedno z najkrajsich aut vyssej strednej triedy posledneho desatrocia, dufal som ze si ho raz budem moct kupit, ale takto by bolo asi nemozne zhanat nahradne diely. :-(
No, pokavad vim, tak pan Suchomel s nim nejezdi. Duvodem je chybejici homologace.
V Nemecku jich nekolik jezdi, protoze si majitele dodatecnou homologaci zaplatili.
Jinak se jedna o plnohodnotna auta.