Značka Saab mi pripadala dosť konzervatívna no s tou 9-3 sa môj pohľad zmenil, to auto sa mi neskutočne páči , pripomína mi BMW 3. Škoda že sa nerobia štvorkolky, s tým dieslom by to bola dobrá kombinácia...
Jasně, že je to JTDéčko. Myslím, že to redakce auto.cz přehání s přebíráním kompletních reklamních článků od výrobců ("i s chlupama"). Když pak člověk čte věty jako "typický výkon přeplňovaných motorů SAAB", tak je mu do breku resp. do smíchu. Vždyť Saab se očividně chlubí cizím peřím. Jak se pod takový "krmelec" p. Láník může (při)podepsat, to je mi záhadou (určitě mu bylo jasné, že ten motor Saab nevyvíjel). Možná tak horní izolační kryt motoru :o)))
V článku je trochu zmatek v rozsazích otáček, při kterých je k dispozici plný kroutící moment(1750-3250 vs tabulka 2000 - 2750). V současné době mám cca týden novou Vectru s 1.9 CDTi a můžu potvrdit, že k masívnímu nárůstu momentu dojde právě při překročení 2.000 otáček. Turboefekt je velmi zřetelný! Samozřejmě to může být zčásti způsobeno nezajetým vozem, ale o postupném a plynulém nárůstu momentu nemůže být ani řeč....
citaj pozorne!
v clanku stoji: "90% maximální hodnoty točivého momentu - úctyhodných 315 Nm (verze 110 kW), resp. 280 Nm (verze 88 kW) je generováno v pásmu 1750 – 3250 ot/min."
a v tabulke je maximum krutiaceho momentu, z toho ten rozdiel
Sabb byl vzdy mím oblýbeným autem, design je super ale podívejte se na statistiky ADAC v poruchovosti - SAAB je bezkonkurenčně na posledních místech (od té doby co je koupilo GM to jsou pěkný šunky)
Saam mam Saab 93 vyrobeny v roce 2000. Je to nejlepsi auto, ktere jsem ridil. Bez poruch, dobry design, kvalitni prace. JTD neboli Tid vyrabi Fiat a pravdou je, jestli ma Fiat neco dobreho, tak to jsou zrovna motory. Kdybych potreboval nove auto pak bych volil znovy Saab.