Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab 9-3 Sport Sedan 2005: nové diesely 1.9 TiD

Nejmenší v Evropě nabízený Saab má od modelového roku 2005 v nabídce dva vznětové motory ze stáje GM-Fiat a vyspělé hlasové ovládání funkcí vozu.
Zpět na článek
23. 8. 2004 11:22
neregistrovaný "Duke"
23. 8. 2004 11:24
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 8. 2004 11:45
neregistrovaný "roman"
23. 8. 2004 12:02
neregistrovaný "Pavel_KR5"
23. 8. 2004 12:20
neregistrovaný "moem"
23. 8. 2004 17:00
neregistrovaný "HUFUH"
23. 8. 2004 17:01
neregistrovaný "dmx"
23. 8. 2004 21:26
neregistrovaný "moem"
23. 8. 2004 15:56
neregistrovaný "batt"
23. 8. 2004 15:58
neregistrovaný "batt"
23. 8. 2004 16:49
neregistrovaný "marihuan"
neregistrovaný "Duke"
23. 8. 2004 11:22
Saab
Značka Saab mi pripadala dosť konzervatívna no s tou 9-3 sa môj pohľad zmenil, to auto sa mi neskutočne páči , pripomína mi BMW 3. Škoda že sa nerobia štvorkolky, s tým dieslom by to bola dobrá kombinácia...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lonestarstate"
23. 8. 2004 11:24
Re: Saab
s dieselem neni nic dobra kombinace
neregistrovaný "roman"
23. 8. 2004 11:45
nie su to motory JTD ?
Parametre a technicky popis tychto motorov sa napadne zhoduju s motormi JTD a Multijet od Fiatu, ktore odobera ja OPEL a SUZUKI. Patri aj Saab do GM ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pavel_KR5"
23. 8. 2004 12:02
Re: nie su to motory JTD ?
Jasně, že je to JTDéčko. Myslím, že to redakce auto.cz přehání s přebíráním kompletních reklamních článků od výrobců ("i s chlupama"). Když pak člověk čte věty jako "typický výkon přeplňovaných motorů SAAB", tak je mu do breku resp. do smíchu. Vždyť Saab se očividně chlubí cizím peřím. Jak se pod takový "krmelec" p. Láník může (při)podepsat, to je mi záhadou (určitě mu bylo jasné, že ten motor Saab nevyvíjel). Možná tak horní izolační kryt motoru :o)))
neregistrovaný "moem"
23. 8. 2004 12:20
JTD
V článku je trochu zmatek v rozsazích otáček, při kterých je k dispozici plný kroutící moment(1750-3250 vs tabulka 2000 - 2750). V současné době mám cca týden novou Vectru s 1.9 CDTi a můžu potvrdit, že k masívnímu nárůstu momentu dojde právě při překročení 2.000 otáček. Turboefekt je velmi zřetelný! Samozřejmě to může být zčásti způsobeno nezajetým vozem, ale o postupném a plynulém nárůstu momentu nemůže být ani řeč....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "HUFUH"
23. 8. 2004 17:00
Re: JTD
v článku se v uvedeném rozsahu píšo devadesáti procentech (90%)
neregistrovaný "dmx"
23. 8. 2004 17:01
Re: JTD
citaj pozorne!
v clanku stoji: "90% maximální hodnoty točivého momentu - úctyhodných 315 Nm (verze 110 kW), resp. 280 Nm (verze 88 kW) je generováno v pásmu 1750 – 3250 ot/min."
a v tabulke je maximum krutiaceho momentu, z toho ten rozdiel
neregistrovaný "moem"
23. 8. 2004 21:26
Re: JTD
Díky za upozornění a omlouvám se i redakci!
Těch 90% jsem si opravdu nevšiml. Mea culpa, mea maxima culpa...
neregistrovaný "batt"
23. 8. 2004 15:56
bez titulku
Saab b
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "batt"
23. 8. 2004 15:58
bez titulku
Sabb byl vzdy mím oblýbeným autem, design je super ale podívejte se na statistiky ADAC v poruchovosti - SAAB je bezkonkurenčně na posledních místech (od té doby co je koupilo GM to jsou pěkný šunky)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marihuan"
23. 8. 2004 16:49
saab
Saam mam Saab 93 vyrobeny v roce 2000. Je to nejlepsi auto, ktere jsem ridil. Bez poruch, dobry design, kvalitni prace. JTD neboli Tid vyrabi Fiat a pravdou je, jestli ma Fiat neco dobreho, tak to jsou zrovna motory. Kdybych potreboval nove auto pak bych volil znovy Saab.
Rozbalit vlákno
0