Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab 9-4X Biopower Concept: první fotografie a informace před premiérou (nové fotografie)

Nový Saab 9-4X se na trh dostane nejdříve v roce 2009, ale už v Detroitu nechá Saab automobilové publikum nahlédnout pod pokličku.
Zpět na článek
8. 1. 2008 12:24
neregistrovaný "BeranK"
8. 1. 2008 15:29
anonym
8. 1. 2008 13:44
neregistrovaný "Beaumont.."
8. 1. 2008 14:55
neregistrovaný "yeretnom"
8. 1. 2008 15:32
anonym
8. 1. 2008 22:21
neregistrovaný "yeretnom"
9. 1. 2008 08:49
neregistrovaný "yeretnom"
9. 1. 2008 07:37
neregistrovaný "Beaumont.."
8. 1. 2008 15:30
anonym
8. 1. 2008 15:19
8. 1. 2008 15:24
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 15:58
neregistrovaný "exxon"
8. 1. 2008 16:14
anonym
8. 1. 2008 16:31
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 16:44
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 16:56
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 17:15
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 17:20
neregistrovaný "XF"
9. 1. 2008 11:32
neregistrovaný "exxon"
8. 1. 2008 19:15
neregistrovaný "XF"
9. 1. 2008 15:20
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 17:49
neregistrovaný "rza"
8. 1. 2008 17:58
8. 1. 2008 18:45
8. 1. 2008 19:57
8. 1. 2008 20:07
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 20:57
8. 1. 2008 19:13
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 19:59
8. 1. 2008 20:05
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 20:33
9. 1. 2008 15:24
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 20:59
9. 1. 2008 15:21
neregistrovaný "XF"
9. 1. 2008 22:44
9. 1. 2008 06:30
9. 1. 2008 20:59
neregistrovaný "papluh"
9. 1. 2008 10:13
neregistrovaný "sergio"
neregistrovaný "BeranK"
8. 1. 2008 12:24
Tak tohle vypadá dobře.....
a Saabu budu rozhodně držet palce. Je zajímavé, že design vychází z podobných prvků, jako má nová fabie (rovná dozadu se svažující střecha, silný sloupek tvořící se střechou výrazný prvek, přední a boční sloupky tmavé a světla vzadu jsou střižená tvarovně - ne proporčně, jako světla u připravovaného superbu), ovšem rozhodně tím nechci tvrdit, že by to bylo kopírování. Prostě jenom určité prvky a styl, který je možné nakonec vysledovat na více autech více značek. Tenhle design se zdá být velice vyvážený a velice povedený, nicméně, dokud to neuvidím na vlastní oči, nebudu předčasně jásat. Přesto se těším.....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VDC
8. 1. 2008 13:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
8. 1. 2008 15:29
Re: zbytočná revolúcia
Držme Saabu palce. Zaboduje. Lenže on by zabodoval aj bez radikálných zmien. Stačilo už dávno vyrobiť nový 9-5,9-3 a Saab by bol úspešná značka. Takto máme auto, ktoré Saab pripomína akurátmaskou chladiča.
neregistrovaný "Beaumont.."
8. 1. 2008 13:44
Švédská naděje
Oddechl jsem si. Ne, ty tvary zdaleka nejsou dokonalé, v zadních světlech nalézám novou Imprezu ;-\ a nesmyslně široký zadní sloupek bude určitě zbytečně omezovat výhled při parkování. Ale příď, profil a interiér - to je SAAB! A o špičkové technologii téhle značky snad nikdo nepochybuje, i když určitou dobu o švédských inženýrech nebylo moc slyšet...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "yeretnom"
8. 1. 2008 14:55
Re: Švédská naděje
Špičková technologie... :-))))))))))))))
anonym
8. 1. 2008 15:32
Re: Švédská naděje
Chceš povedať, že Saab nema v interiéry špičkové teghnologie? Prečo najprv trošku neštuduješ a až potom nekritizuješ? Ubožiak!! :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "yeretnom"
8. 1. 2008 22:21
Re: Švédská naděje
Co to je - špičková technologie v interiéru? Jako bezva rádio??? :-)))) Tak to možná ano, ale pohřbili technologii proměnné komprese, která jediná za něco stála. Jinak nic extra nemají, ty špičková technologie. Pálení lihu není žádná technologie, na to celá Brazílie jezdí asi 30 let.
Špičková technologie je Valvetronic od BMW a hybridy a osmistupňový automat Toyo/Lexus...
8. 1. 2008 23:56
Re: Švédská naděje
valvetronic - tak to je naozaj spickova technologia /predpokladam za vlastnis staru E 30 a nad postelov mas plagat M3/
osemstupnovy automat je tiez spickova technologia - mozno u vas na dedine vole... ja mam dvanaststupnovy automat ZF a nepovazujem to za spickovu technologiu
neregistrovaný "yeretnom"
9. 1. 2008 08:49
Re: Švédská naděje
Má snad něco jako Valvetronic jiná značka? BMW nemám a ani k němu nechovám extra sympatie, ale některé věci prostě umí. Motory roku jsou skoro výhradně od BMW a od Japonců.
A 12-ti stupňový automat v náklaďáku je sice taky technologie, ale veliká jako almara a nevím, proč to sem pleteš. To, že to nepovažuješ za kus mistrovské techniky, nic neznamená - třeba jen vůbec netušíš, jak to funguje...
9. 1. 2008 18:50
Re: Švédská naděje
to ze nieco nema ina znacka povazujes za spickovu technologiu?
a ktej prevodovke, mozes napisat, v com ju povazujes za spickovu technologiu/kedze ako si napisal, ja fakt netusim, ako to funguje ;-)/?
9. 1. 2008 19:15
Re: : Re: Švédská naděje
a este nieco, mas pravdu stym pochovanim technologie premennej kompresie, ono je v GM dost tazko presadzovat nove technologie... :'-(
napr. 9-4x je uz hotova dlhsie, ale cakalo a caka sa na cadilac, nova 9-5 je tak isto hotova, ale caka sa na insigniu od opla a dalo by sa tekto pokracovat dalej...
;-\
neregistrovaný "Beaumont.."
9. 1. 2008 07:37
Re: : Re: Švédská naděje
Tu špičkovou technologii jsem samozřejmě nemyslel v interiéru! Ale Saab je špička v bezpečnosti, v přeplňovaných benzínových motorech, v použití bioethanolu a má pár dalších zajímavých detailů...
9. 1. 2008 19:24
Re: : Re: Švédská naděje
radia v saab-och su momentalne bose, takze nic moc ;-)
ja mam v 9-5 este harman kardon, a to hra celkom slusne
ale saab ma v int. ine veci, ktore ine znacky nemaju /a 95% vodicov ani nevie, ze take existuje/, ale za spickovu tachnologiu to nepovazujem, kedze to pouzivam kazdy den :-)
anonym
8. 1. 2008 15:30
Re: : Re: Švédská naděje
Súhlasím. Dobre napísané. ;-)
8. 1. 2008 15:19
VYBORNE SAAB
9-4x vypada vice nez dobre. V interieru je to typicky SAAB. koncepce palubni desku saha az k modelum 90,99. Sedet a ridit SAAB je jednim z nejlepsich pocitu v automoilismu. Osobne neznam vuz s lepsi ergonomii interieru, lepsimi sedadly a s lepsim pocitem.
Zvenku se v nem da vypozorovat vliv japonske designerske skoly. Osobne v nem vidim to nejlepsi z RX a snad noveho Foresteru. Vyborne SAAB!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 15:24
Je to ako zlý sen
Som smutný. Saab, to bola ikona. To bola ikona aj pre mňa. Hociktorý Saab sa predstavil, znamenal senzáciu. Väčšinou niečo, čo tu ešte nebolo. Spomeňme zvučné, alebo revolučné modely: Saab 96,99,900,9000,9-5.
To boli autá, ktoré patrili medzi velikánov. Saab 96 bol dokonca v užšom výbere áut storočia. 99, legenda 20. storočia. 900-napredávanejší Saab.
Ale potom sa začali diať čudné veci. Saab bol pod GM a niečo sa proste udialo. Posledný automobil s duchom značky bol nový Saab 9-3. Bezpečný a krásny.
No potom do Saabu prišiel fantóm z GM. Ten fantóm postihol nejednu automobilku. Design Oplov je o ničom,nové Chevy úplne o ničom, okrem off-roadov, Buicku radia aby skončil, Oldsmobile už skončil, Pontiacovo GTO je len prezlečený Holden a koncern s počtom značiek 13 predstihla Toyota so štyrmi. Pritom všetkom GM je v stratách.
U Opla naštastasite pochopili, že ak chcú zarábať pre koncern s dizajnom pre duchov neobstoja. Tam sa to podarilo.
Ale u Saaba stále fantón stojí a robí tam záhadné veci. Napríklad ako je možné, že odrazu nový Saab 9-5, ktorý bol predtým konzervatívny a ľubivý, teraz prebudí aj mŕtvolu??
Nový Saab 9-3. No ďalší, kto stratil ducha.
K tomu všetkému "mimoriadne" bezpečné SUV, Saab 9-7X, ktoré má základ v nie príliš bezpečnom Blazer. To som nevedel, že u Saaba už nemyslia na bezpečnosť...
Veľmi sa čudujem tiež, že kam sa u Saaba vybrali. Videli sme skicu vraj nového Saabu 9-5. Celkom dobrý.
Ale prečo musí Saab pripomínať lietadlá. Od mimoriadne úsešného 99 idú iným smerom. Uhladený design pre gentlemanov. A s tým Saab zabodoval. Teda až kým nezaspali na varínoch. Vôbec proste nepripomínal lietadlá. A teraz? Predky robia ako, no ako to popísať? Proste je to pekné, ale Saab to určite nie je. V GM si asi myslia, že po statách to už nikto nechce. Ale chce! Len fantóm z GM nedovolil. Pritom Saabu sa s tým darilo. V GM si nevedia uvedomiť, že treba urobiť nástupcu. Já by som už 9-5 nevolil. Kvôli veku.
A tak marketingový magnáti v GM dospeli k záveru, že akurát to čo najviac robilo Saab Saabom-design sa bude musieť radikálne zmeniť k atraktívnejšiemu. Prečo to sakra neskúšajú u svojho CHEVROLETU?!
A teraz tento model. Opäť ten istý tvar. Svetlá dohora. To, že boli od začiatku v 9-5 je len náhoda. Ale teraz to je kvôli tomu, aby saab pripomínal lietadlá. Lenže tie tvary sú už dokonalo postihnuté fantóm. Nevyvážené. O ničom.
:-(
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "exxon"
8. 1. 2008 15:58
Re: Je to ako zlý sen
nesouhlasím, ale ani nevyvracím. Jen by mě zajímalo, kolika Saabama jsi jel? a nemyslím na předváděcí jízdě kolem bloku 10 minut?!?
anonym
8. 1. 2008 16:14
Re: Je to ako zlý sen
Žiadným. :-( Ale čo to má s designom? :-O
8. 1. 2008 16:22
Re: Je to ako zlý sen
Zkus se SAABem projet, stoji to za to. Zmeni to i tvuj nazor na design.
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 16:31
Re: Je to ako zlý sen
Marianek, čo má vzhľad spoločný s technikou?? Technika bola u Saabu vždy špičková. Ale dizajn môže byť hoci jaký. Proste po stránke dizajnu to už nie je Saab.
8. 1. 2008 16:40
Re: Je to ako zlý sen
I u designu jde o subjektivni pocit. Toho docilis nejlepe, kdyz si to automobily sednes a tak hodinku se s nim projedes. Pusobit na tebe bude jak technika, tak design. U SAABu toto plati dvojnasob. SAAB je auto pro ridice, ne pro ohmatavace palubnich desek, teoretiky a jine podobne. Automobil se hodnoti nejlepe az po osobni zkusenosti.
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 16:44
Re: Je to ako zlý sen
Nehodnotím automobil. Je to špička. Ale nech je najlepší, na krásu to nemá vplyv. :-O
8. 1. 2008 16:46
Re: Je to ako zlý sen
Snazim se ti tady vysvetlit, ze az poznas jaky SAAB je, uvidis i jeho design v jinem svetle.
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 16:56
Re: Je to ako zlý sen
Marianek, mne sa nemusíš nič snažiť vysvetlovať! :-! Saab je môj favorit. Ja ho vidím v žiaracom svetle. Len hovorím, že vzľad nie je to čo bolo. Už zostala len technika. Nepotrebujem sa zviesť. Poroste mám Saab veľmi rád aj bez toho. Len design pokazili.
8. 1. 2008 17:05
Re: Je to ako zlý sen
Vidim, ze tohle nema cenu....No dobre, ze je SAAB tvym favoritem, i kdyz s nim nemas zadnou zkusenost.... ;-\ Jen muzu doporucit testjizdu, teda jestli mas ridicak. :-!
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 17:15
Re: Je to ako zlý sen
No pardon. Ja ti len hovorím, že ma nemusíš presviedčať o jeho kvalitách. :*)
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 17:20
Re: Je to ako zlý sen
Ja len ešte k tomu: Hovoríš mi, že je to zážitok a keď ti poviem, že sa mi páči, tak zase negatívna reackia. :*)
neregistrovaný "exxon"
9. 1. 2008 11:32
Re: Je to ako zlý sen
právě ten design je stále saab spojen s technikou. není to nic samoúčelného. to pochopiš, až s ním pojedeš. Nová 9-3 je designový master-piece! je navržen např tak, aby se ti nešpinila zrcátka při dešti atd, stejně jako zadní světla. aby při jízdě vzduch obtékal zrcátka tak, že neuslišíš žádní svist. kliky jsou takové, jako u všech sábů - pevné s možností vytrhnou ven dveře při nehodě. trochu zastuduj v technických parametrech a podívej jaký má součinitel odporu vzduchu a to i ve verzi kombi (!!). neber mariankovu reakci jako negativní, jen prostě jsi o polovinu chápání ochuzen i přes to že se ti saab líbí.
8. 1. 2008 18:32
Re: Je to ako zlý sen
Problem je, ze pokud nekdo kupuje auto a nejake auto se mu nelibi, tak jej ani nenapadne, aby si sel do nej na tu hodinku sednout, aby pripadne zmenil nazor. Navic Saab uz nema takove jmeno (marketing) jako napr. BMW, aby v cloveku zaselo seminko pochybnosti, jestli ten jeho nazor na design nahodou neni spatny a jestli by tam na tu hodinku prece jen nemel zajit ;-) .
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 19:15
Re: Je to ako zlý sen
Je to jedno. Keď sa niekomu nepáči, môže jazdiť, jazdiť, ako môže ale názor na dizajn zmeniť?
Avatar - Ricardo
8. 1. 2008 20:55
Re: Je to ako zlý sen
Je v tom kus pravdy, i když se vším nesouhlasím... a tahle 9-4X je Saabem do posledního záhybu karosérie. Svébytná, i když by mohla být pěknější (hlavně vzadu)
neregistrovaný "XF"
9. 1. 2008 15:20
Re: Je to ako zlý sen
Na predok čakám v sériovke, tam som si uvedomil, že to možno nejak urobia, ale ten zadok, ten proste nie je Saab. Kde tam vidíš Saab?
neregistrovaný "rza"
8. 1. 2008 17:49
good news
dizajn je špičkový tak ako u novej 9-3. Saab čakajú lepšie roky. (inak celkom som sa bavil na porovnaní dizajnu s fábiou pričom súhlasím s podobnosťou ale saab mal tento dizajnový trend rozvinutý už dávno pred škodovkou.
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2008 17:58
SAAAAAAAB
Každej jsme jinej. Někomu se líbí husí stehno místo středového panelu, někdo se podívá do kokpitu Saabu a zjihne nad dokonalou jemnou prací tvůrců tohoto klenotu. Jo, stavět na minulosti, navazovat na ní... na to musíš mít především tu... minulost. Saab zvládl referenčně vnitřek, a co se týká vnějšku... no, jak píši, každý jsme jiný. Někdo si libuje v kukuči tribeky, někdo je fascinován kompozicí předku tohoto saabu. Ale nejde jen o předek, podívej se, jak to zvládli i na druhé straně, jo, tam na konci auta. Tak jásejme, SAAB u konce s dechem rozhodně není. A vůbec, jak tak na to koukám, Saab by mohl dávat druhým (a že jich je) lekce, jak se to má dělat. I když... proč?

P.S. BRAVO SAAB :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - T613
8. 1. 2008 18:45
Re: SAAAAAAAB
Svým vnějškem tenhle Saab přesně navazuje na tradiční design. Saab byl vždy "jiný", konec konců i jeho zákazníci jsou "jiní". Samo to myslím v dobrém smyslu. U Saabu platí ono kofolovské : Když ji miluješ, není co řešit! :yes:
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 20:07
Re: SAAAAAAAB
Jasné, že sú zákazníci iný. Inak by volili BMW,MB,AUDI, VOLVO.
Ale oni chcú Saab. Toto bude Saab ledatak nápisom a interiérom. Ten naštastie si nechal svoje rysy. :-)
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 19:13
Re: SAAAAAAAB
Nie je na konci s dychom. Bude veľmi úspešný. Len to nebude ten Saab ako kedy.
8. 1. 2008 19:59
Re: SAAAAAAAB
Klid... hlavní je, že to bude stále ten jedinečný Saab.
neregistrovaný "XF"
8. 1. 2008 20:05
Re: SAAAAAAAB
Bude to (ten) jedinečný, Saab. Áno jedinečný áno. Ale kde je ten konzervatívny deisgn, klasický ušľachtilý severan. Chýba mu a veľmi ušľachtilosť. Snáď to bude v sériovke dobré. Ale ušľachtilý severan, no budeme si musieť nájsť niečo iné.
Avatar - T613
8. 1. 2008 20:33
Re: SAAAAAAAB
Saab a konzervativní design? To sem asi něco prošvihl. Saab měl vždy zvláštní jedinečný design, vždy vstupoval z řady. Nabízí se mi kacířské sovnání. Saab je takové evropské Subaru. Zvláštní design, vynikající jízdní vlastnosti atd. Ta ušlechtilost u něj byla a je v tom, že si jej nikdy nespleteš s jiným autem. A to je ctí, především v dnešní době, kdy se všichni nechávají inspirovat všemi.
neregistrovaný "XF"
9. 1. 2008 15:24
Re: SAAAAAAAB
Konzervatívny keď to porovnáme s novým 9-5,9-3,9-4X.
Iste, že vyčnieval. Ale nebolo to auto, ktoré si všimol absolútne každý. Nikto si ho nepomýlil, ale oproti tomu čo je dnes je určite konzervatívny.
Avatar - Ricardo
8. 1. 2008 20:59
Re: SAAAAAAAB
Konzervativní? Spíš kontroverzní...
neregistrovaný "XF"
9. 1. 2008 15:21
Re: SAAAAAAAB
Dúfam, že si sa pomýlil. ;-) Konzervatívne som myslel samozrejme staré Saaby.
Avatar - T613
9. 1. 2008 22:44
Re: SAAAAAAAB
Saab nebyl nikdy konzervativní! Stačí porovnat jednotlivé generace s fotkami jeho konkurentů.
Avatar - Ronault.
9. 1. 2008 06:30
Fabie!
Ne, nechci srovnávat, ponecháme jiným >:D Jen mě tak napadlo při prvním pohledu, že kdybychom auto od spodního okraje všech oken uřízli, tak máme Fabii. Tak kdo to má od koho? Saab od Fobie, Fobie od Swifta... >:D No ještě že byl první Minicouper :-) Ale teda k Saabu. Až na ten drobný odklon, který tady už byl zmíněn :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "papluh"
9. 1. 2008 20:59
Re: Fabie!
Co tak Saab 9X concept z 2001ho ? ;) a nepotreboval sa hrat ani na bielu strechu aby zaujal ... a trufam si povedat ze ani nebude potrebovat

[odkaz]
neregistrovaný "sergio"
9. 1. 2008 10:13
výborný
super, moc hezký, pokud bude zachována kvalita SAAB jako že věřím že ano tak tento vůz zatočí konkurenci hlavu :-)
Rozbalit vlákno
0