"vyznavači terénních Saabů" ať jdou s prominutím do *!!! To nejsou žádný vyznavači SAABů!!! Stejně jako vyznavači "terénního" Porsche 8-s:no: ;-\ To jsem se zase n@sr@l >:-[]
Saab byl vždy značkou milovníků aut - ne těch, co mají rádi auta, ne fanoušků, ale milovníků. Ne moc hezké, ale charisma jako brno. Jenže život jde dál a z milovníků aut se stává ohrožený druh a ať chceme nebo ne, auta se vyrábějí na kšeft a tak dostaly Saaby stejnou převodovku, jako šest dalších modelů, motor který vrní na všech kontinentech a podvozek, jaký zná každá rodina z předměstí amerických megapolí. Ze Saabů nám zbyla "podivná" přístrojovka a osobitá maska. Život nekončí - pořád ještě je k sehnání spousta devítistovek ;-)
Sobům čest, rád vidím, že milovníci aut s duší ještě nevymřeli :-) Škoda, že Saab zabrouzdal do SUV, sektoru kam se opravdu moc nehodí, navíc tak nešťastně s devětsedmou..
Já jsem toho názoru, že tahle pseudoterénní kreace neměla nikdy u Saabu vzniknout. A pokud to tedy bylo nezbytné, tak rozhodně ne na základě Chevyho Trailblaizera. Tady Saab propásl oproti prémiové konkurenci šanci. :-(
Já sem ho potkal 7.2. 2007 v Itálii na parkovišti ale myslel sem že už se teda vyrábí. Kdo mi nevěří můžu doložit fotkou s datumem. Bohužel se u sebe neměl normální foťák takže je to focený z mobilu.