Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab 9-7X na českém trhu: šest i osm válců!

Čeští dealeři Saabu se budou chtít na našem trhu prosadit také s americkým Saabem 9-7X. První kusy se k nám dostanou na začátku roku 2006, prodej začne oficiálně 1.února 2006. Předběžné ceny začínají na 1595000,- Kč za šestiválec a na 1666000,-Kč za V8.
Zpět na článek
16. 12. 2005 17:42
neregistrovaný "mates"
16. 12. 2005 18:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 12. 2005 18:51
neregistrovaný "mates"
16. 12. 2005 19:08
neregistrovaný "Tom"
16. 12. 2005 19:10
neregistrovaný "Tom"
16. 12. 2005 19:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 12. 2005 22:51
neregistrovaný "ortodokz"
17. 12. 2005 11:37
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
16. 12. 2005 18:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 12. 2005 19:12
neregistrovaný "Tom"
16. 12. 2005 19:32
17. 12. 2005 09:20
neregistrovaný "Lancer"
16. 12. 2005 19:41
neregistrovaný "merc"
16. 12. 2005 20:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 12. 2005 22:00
neregistrovaný "xxx"
16. 12. 2005 20:14
16. 12. 2005 21:34
neregistrovaný "Essesant"
16. 12. 2005 22:36
neregistrovaný "Essesant"
17. 12. 2005 07:58
neregistrovaný "fešák"
17. 12. 2005 17:20
neregistrovaný "Essesant"
16. 12. 2005 21:57
neregistrovaný "xxx"
16. 12. 2005 22:26
neregistrovaný "Essesant"
16. 12. 2005 22:27
neregistrovaný "dCi"
16. 12. 2005 22:53
17. 12. 2005 01:26
neregistrovaný "ZZ"
17. 12. 2005 09:18
17. 12. 2005 11:31
neregistrovaný "Alessio"
17. 12. 2005 12:35
neregistrovaný "ZZ"
17. 12. 2005 17:43
17. 12. 2005 16:43
neregistrovaný "dCi"
17. 12. 2005 17:40
17. 12. 2005 11:20
neregistrovaný "Tibby"
17. 12. 2005 13:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 12. 2005 13:41
neregistrovaný "Tibby"
17. 12. 2005 16:10
neregistrovaný "Bobb"
17. 12. 2005 16:38
neregistrovaný "dCi"
17. 12. 2005 17:20
neregistrovaný "Lonestarstateh"
17. 12. 2005 17:33
neregistrovaný "Essesant"
17. 12. 2005 18:26
neregistrovaný "Bobb"
17. 12. 2005 18:17
17. 12. 2005 19:15
neregistrovaný "Bobb"
17. 12. 2005 20:52
18. 12. 2005 00:38
neregistrovaný "Bobb"
18. 12. 2005 10:40
18. 12. 2005 11:08
neregistrovaný "Bobb"
18. 12. 2005 11:18
18. 12. 2005 00:44
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 10:28
18. 12. 2005 11:21
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 11:30
18. 12. 2005 12:03
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 12:20
18. 12. 2005 12:50
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 19:27
18. 12. 2005 21:27
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 22:14
18. 12. 2005 23:11
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 23:29
18. 12. 2005 23:35
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 23:51
19. 12. 2005 11:09
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:23
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 11:40
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:12
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:23
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 11:36
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:42
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 11:45
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:47
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:13
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:19
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 12:23
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:26
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:27
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:33
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:36
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:51
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:21
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:30
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:33
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:39
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 13:09
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 13:17
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 13:21
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 13:25
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 13:36
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 13:44
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 13:53
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 16:01
neregistrovaný "ciello"
19. 12. 2005 18:54
26. 2. 2006 03:01
neregistrovaný "anonym"
18. 12. 2005 01:26
neregistrovaný "Essesant"
17. 12. 2005 19:55
neregistrovaný "Cary"
17. 12. 2005 20:19
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 13:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 08:04
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 09:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 11:09
neregistrovaný "mates"
17. 12. 2005 20:09
neregistrovaný "Cary"
17. 12. 2005 20:20
neregistrovaný "ZZ"
17. 12. 2005 21:00
neregistrovaný "Cary"
17. 12. 2005 21:04
17. 12. 2005 23:15
neregistrovaný "Alessio"
17. 12. 2005 23:54
18. 12. 2005 02:01
neregistrovaný "PesVseved"
18. 12. 2005 11:17
neregistrovaný "Bobb"
18. 12. 2005 11:56
neregistrovaný "Tom"
18. 12. 2005 21:26
neregistrovaný "Bobb"
18. 12. 2005 22:42
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 09:23
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 10:14
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 11:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 18:47
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 20:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 21:14
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 17:48
neregistrovaný "wwwojta"
18. 12. 2005 11:42
18. 12. 2005 15:36
neregistrovaný "Cynik"
19. 12. 2005 10:35
neregistrovaný "ciello"
19. 12. 2005 10:39
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 11:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 12:47
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 14:21
neregistrovaný "DEFF"
19. 12. 2005 15:03
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 17:55
neregistrovaný "gilmour"
19. 12. 2005 18:57
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 20:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 21:18
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 21:19
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 21:40
19. 12. 2005 21:48
neregistrovaný "ortodokz"
20. 12. 2005 10:03
neregistrovaný "ciello"
20. 12. 2005 11:17
neregistrovaný "anonym"
20. 12. 2005 12:08
neregistrovaný "ciello"
20. 12. 2005 16:48
neregistrovaný "anonym"
21. 12. 2005 10:21
neregistrovaný "ciello"
20. 12. 2005 10:15
neregistrovaný "ciello"
20. 12. 2005 10:51
neregistrovaný "GTI"
29. 12. 2005 11:05
neregistrovaný "Pavel"
neregistrovaný "mates"
16. 12. 2005 17:42
Bude N1?
Jestli ne, tak to nebude jednoduchy. Ale zase V8 za ty prachy docela jde :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 12. 2005 18:44
Re: Bude N1?
To bych řek. Obzvlášť když je to celohliníkový Small Block s možností vypínání válců. :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 12. 2005 18:51
Re: Bude N1?
>:D Proc jsi me neprekvapil;-) Ale vazne, zrovna tenhle model Sabbu me moc nebere, ale kdyz to vezmu ryze pragmaticky, tak za ty penize dostanes kurevsky dost :yes:
neregistrovaný "Tom"
16. 12. 2005 19:08
Re: Bude N1?
Saaby opravdu, ale opravdu můžu. SUV od Saabu by mě docela lákalo, zvlášť za ty ceny. Řeším jedinou otázku - jak moc (jak moc málo) je to Saab?
neregistrovaný "Tom"
16. 12. 2005 19:10
Re: Bude N1?
Design :yes: ještě by to chtělo to N1 a silný diesel (aspoň V6, 3.0, 200 koní) pro Evropu s rozumnou cenovkou pak bych se o prodeje nebál
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 12. 2005 19:16
Re: Bude N1?
To by museli předělat tu reklamu. >:D Born From Tractors. >:-[]
neregistrovaný "ortodokz"
16. 12. 2005 22:51
Re: Bude N1?
Presne tak - prima diesel od Opela, prepazku a kourova skla!!!! To bude paraaada...... Ale at z toho, prosim, sundaji ty nalepky "SAAB"....
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
17. 12. 2005 11:37
Re: Bude N1?
no to si poš že bude n1, bez toho je jakékoliv auto v čr hodně težko prodejné. už i srx je v n1
to ale dealeři objevili ameriku - [odkaz] .
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 12. 2005 18:56
Super reklama na Saab 9-7X
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
16. 12. 2005 19:12
Re: Super reklama na Saab 9-7X
Born form Jets.. docela dobrej slogan :yes:
16. 12. 2005 19:32
DRZOUN
Tak tohle je ten správnej pořez. Drzej, ošlehanej a vždycky vpředu. Možná ti vysvětlujou, že si máš nechat vyhladit vrásky pod očima a do levýho ucha vetknout parádní náušnici. Brácho, svět byl je a nepochybně bude stát jen na jednom. Na tom silnějším. Tak těm jemnocitnejm povahám nedopusť vrchu... nebo ti jednou přistane teplej hošan v posteli jako budoucí dědic... Ještě, že je tu svět pro chlapa, ještě, že je tu Saab, ještě, že je tu devětsedmička :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lancer"
17. 12. 2005 09:20
Re: DRZOUN
Jeste ze aspon pulka techhle "drsne chlapackych" aut skonci v babskejch rukach... :no: :no:
neregistrovaný "merc"
16. 12. 2005 19:41
bez titulku
chapu, ze fanousci SAABu muzou tezko kritizovat neco co nese tuto znacku. Ale je nutno si priznat, ze toto zadny SAAB neni. Jen proto, ze nekam dam logo SAAB a jeho trademarkovou masku chladice neznamena, ze to je SAAB. Toto auto je naprosto tragicky a v Evrope bude tezko prodejny, protoze prijatelnejsi sestivalcova verze je drazsi nez ML nebo X5. A navic v dnesni dobe 4 stupnovej automat zni jako reklama na navstevu muzea.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 12. 2005 20:00
Re: bez titulku
To, že nemá naprosto zbytečných 7 stupňů jako Mercedes nic neznamená. Myslím, že šíleně přeháníš. V Evropě běžně nabízí mnoho značek 4-stupňový automat i v nejnovějších modelech jako je například Peugeot 407. Zástupce Mercedesu v téhle třídě (ML) pokud vím suverénně vymetá spodní příčky spolehlivosti.
neregistrovaný "xxx"
16. 12. 2005 22:00
Re: bez titulku
Peugeot 407 s automatem je dost tragickej argument - kdo to kupuje? Mercedes třídy C s automatem - jasná volba - 60 % ho má, takže tady by se pouhý 4 stupně jasně neuchytily, lidi by automobilku prokleli - u Peugeotu je to jiný...
16. 12. 2005 20:14
Re: bez titulku
Počet stupňů, Mercu, se necení jako počet čísel za noc... Věř, že SAAB ví přesně jakou převodovku tam narvat.
neregistrovaný "Essesant"
16. 12. 2005 21:34
Re: SAAB predevsim vi
ze nema prostredky, aby ten model upravil pro Evropu k obrazu svemu a k obrazu svych evropskych zakazniku! Jsem za, ze 7. stupen u automatu je k nicemu (zajimalo by me jak casto ho ten Mercedes radi, nota bene kdyz ma maximalku omezenou na 250 km/h) ale 4° jsou zas proklate malo, na evropsky zpusob cestovani. V Ameru, kde jsou nizke rychlostni limity a velke motory ty kvalty staci, ale aby tenhle model mohl uspet v Evrope, tak podle me potrebuje zminovany naftak, alespon 2,4l, ale radeji 3l a 5ti, lepe vsak 6° automat. Ty opulentni benziny ucaruji malo lidem tak, aby se je rozhodli krmit. Myslim, ze ho v Evrope ceka podobny osud jako podobme na evropske trhy "napasovany" Ford Maverick.
16. 12. 2005 22:17
Re: SAAB predevsim vi
To vypadá, že tady jezdíme všichni jak o život... Jinak myslím nikdo tu nepředpokládá, že na tuhle káru tu budou fronty jak na zlevněnou Nokii... Jásejme, že je tu další možnost výberu. Mě třeba vůbec nevadí kolik žere a jak často řadí. Vím, že kdyby mi ho někdo dal... budu jen neskonale šťastnej. Jiný holt počítaj zuby na převodovce... Jo, jo, měl by někdo brknout do Saabu, a poradit jim, jak se maj dělat auta, viď. Představ si, jak sedí vedení Saabu, řešej převodovku a rozhodnou se pro to nejhorší řešení... určitě to tak bude ;-) :yes: Jinak souhlas, že čím větší motor, tím větší konto... ale to je snad jasné. Někdo chytá na čudly štiky a někdo prohání na jachtě mečouny.
neregistrovaný "Essesant"
16. 12. 2005 22:36
Re: SAAB predevsim vi
Oni se v SAABu rozhodne nedohadovali, jestli tam prijde ta 4° prevodovka nebo ty motory, bylo jim to jaksi z hury (rozumej z GM) dano... Nenalhavejme si, ze tam probihal nejaky vyvoj zamereny pro evropsky trh! Je to ameransky GM produkt se znackou SAABu na masce. Sam jezdim 4.2l V8 namontovany v aute, ktere se nikdy jako masove ani netvarilo. 9-7 ale vniklo proto aby zvysilo nizke prodeje a jeho uvedeni v Evrope v teto podobe zvyseni trzeb neprinese -> Bude to stejny exot pro par nadsencu jako vyse zminovany Ford Maverick. Jasne, kdyby mi ho nekdo dal, tak ho asi nenecham sesrotovat ;-) (to by asi platilo o jakemkoliv jinem autu) Ale bohuzel to takhle na svete nechodi a auta i benal musime kupovat :-)
16. 12. 2005 22:50
Re: SAAB predevsim vi
:-) :yes:
neregistrovaný "fešák"
17. 12. 2005 07:58
Re: SAAB predevsim vi
Nesouhlasím s tebou, podle mě je to předhánění v počtu stupňů zase jen to německý velikášství. Odvěký pravidlo zní, že čím pružnější je motor, tak tím mín stupňů potřebuješ. Já mám nissan maxima s čtyřrychlostním automatem a rozhodně mně žádná rychlost neschází. Auto má sílu jak bejk, jede 230 a když jedu rozumně tak bere do 10 litrů. Než donekonečna komplikovat převodovku zvyšováním počtu stupňů, tak at tak radši dají variátor. Jel jsem nedávno v Muranu a je to bomba-o hodně lepší než konvenční automat.
neregistrovaný "Essesant"
17. 12. 2005 17:20
Re: OK
ale jsem si jisty, ze kdybys tam mel o 1 az 2 stupne navic, tak bys byl schopne tu spotrebu jeste snizit - ostatne to vypliva z logiky veci... Jo varitor je na spotrebu to prave orechove, no a pokud je nekdo cestovatel a ne zavodnik, tak je pro nej vatiator ta prava volba. S tim naprosto souhlasim. Bohuzel s Muranem jsem nemel tu cest, ale jel jsem s Puntem 1,2 16v s variatorem a je to ideal do mesta - jediny problem je slabsi brzdeni motorem. Subektivne soprtovnejsi jizdu nabizi "sekvencni" volba preddefinovanych stupnu - to by melo but podobne jak v tom Muranu...
neregistrovaný "xxx"
16. 12. 2005 21:57
9-7
tohle auto je jen americkej mamrd se znakem na kapotě, jakej si vůbec nezaslouží - bohužel pro Saab je to jen důsledek globálního politikaření mateřskýho koncernu GM, kterej se tímhle snaží oživit slabý prodejní výsledky Saabu s jeho tradičními auty - tohle je naprostej šit a ne Saab - koupí to možná tak blbej amík, kterej ani nechápe, co to je tradiční Saab... v Evropě tohle auto nemá nejmenší šanci - taky je vidět na interiéru, pro koho je to auto určený:-( a nabídka motorů? nesmysl - kdo kupuje v SUV 8válec??? nejprodávanjší auto týhle kategorie, Mercedes-Benz ML, vládne všemu s 3,0 V6 CDI!

a teď do mě!!!! :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Essesant"
16. 12. 2005 22:26
Re: Presne tohle
jsem se snazil rict predchozim prispevkem. Naprosty souhlas, je to proste tak...
neregistrovaný "dCi"
16. 12. 2005 22:27
oči pro pláč
Nic jiného nezbývá. Kde je výlučnost devítistovky? Kde je výlučnost devítitisícovky? Kam se podělo letadlo? Saab je mrtev, zůstává však v srdci. Utíkám do autobazaru koupit nějaké to aero z první půle devadesátých let. Ano, bude létat jen o víkendech, ale bude to SAAB!!!
Rozbalit vlákno
8
16. 12. 2005 22:53
Re: oči pro pláč
Ty a koupit? Spíš ho ukrást, ne? Naštěstí u Saabu nemusí brát zřetel na to co budeš dělat v sobotu a prodávaj auta jinejm.
neregistrovaný "ZZ"
17. 12. 2005 01:26
Re: oči pro pláč
Už se klidni. Bylo toho dost :no:
17. 12. 2005 09:18
Re: oči pro pláč
Jsem klidný. Z čeho dovozuješ, že ne? :no: P.S. nesehnal jsi láhev svýho oblíbenýho červenýho, špuntový kovboji?
neregistrovaný "Alessio"
17. 12. 2005 11:31
Re: oči pro pláč
No tak....nenecháme si zkazit víkend, ne? ;-\
neregistrovaný "ZZ"
17. 12. 2005 12:35
Re: oči pro pláč
Přijde mi zbytečný, jak pořád reješ do dCi. Už jsme to všichni slyšeli tisíckrát, co ti provedl. Holt se ti neomluví, tak se s tím smiř. Proto píšu, aby ses už v této věci uklidnil a přenesl se přes ni.
17. 12. 2005 17:43
Re: oči pro pláč
Jsem klidný, ctím morálku, rozeznám bahno od křišťálu, píšu jak mi palec narost´, občas u toho i přemýšlým. Nahoře jsem zrovna přemýšlel ;-) P.S. Přenesený jsem. Jsem ovšem také v životě zvyklý zaujímat poměrně neměnné postoje... je to jednoduché. Myslím, že ty to děláš zrovna tak... tak mě za postoj nekritizuj.
neregistrovaný "dCi"
17. 12. 2005 16:43
Re: oči pro pláč
Možná jsi to nepochopil z mého příspěvku, já bych právě k SAABu nešel. SAABa bych bral maximálně ojetého. A to patří mezi mé vysoce oblíbené značky. Takže mě je celkem putna, že u SAABu nemusí brát zřetel na to, co budu dělat v jakýkoliv den. Tobě ovšem patrně včera nafoukalo do hlavy, z toho prázdna se ozývá jen meluzína. :no:
17. 12. 2005 17:40
Re: oči pro pláč
Nicméně cením odpověď. Velice zblízka (skrzevá kolegu) znám Saaba poměrně podrobně, a musím smeknout před kvalitou a letitou spokojeností. Možná ti v tom přestupu do první ligy brání něco jiného. Co?
neregistrovaný "Tibby"
17. 12. 2005 11:20
Mno..
Snahu o rozšíření modelové řady ze strany Saabu chápu. A proč ne SUV? Kabrio, sedan i různě veliké kombajny už Saab má. A vzít něco hotového ze skladu GM je (relativně) levné a není to poprvé - nová 9-3 je také na platformě Vectry a neublížilo jí to (té 9-3ce). A takhle upraven Bronco (nevím jistě zda je to Bronco, na to jsou tady odborníci, kteří mě jistě rádi opraví pokud bych se spletl) nevypadá vůbec špatně. Má v sobě takový ten "Saabovský" náboj. Trošku jinak je tomu v interiéru, tady by dle mého názoru opravdu mohli zapracovat víc. Není to ono, pocitově. Hlavně ten volant a ta řadička automatu. Automatu.. Nemám nic proti automatům a velkoobjemovým benzíňákům. Ale ten automat by opravdu mohl být ten Sentronic (jenž dávají do 9-5) v kombinaci s nejvýraznějším identifikančním znakem Saabu - benzínovým turbomotorem. Je to Saab a není to Saab. Není to vysloveně z nouze cnost, ale také to není žádné nadšení vyvolávající krok (pro fanoušky značky).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 12. 2005 13:31
Re: Mno..
Výjimečně máš dle mého nejvyváženější příspěvek v diskusi. ( >:D ;-) ). Přidám zase svou trošku do mlýna: 1)Kdybych si měl vybrat Saaba, taky vezmu radši 9-5 než 9-7X. 2)Jenže je potřeba si uvědomit, že zákazníci SUV nejsou zrovna ti "značkám věrní". Nová SUV prestižních značek kupují řadoví konzumenti, s řadovým přehledem a znalostmi o autech, za to s nadprůměrně tučným kontem. Kupují je proto, že je to: 1)SUV 2)známá drahá značka. Takže žehrání na málo saabovské atributy je plácání vody. Stejně jako Hummer má největší podíl zákazníků přeběhnuvších od jiných koncernů ze všech značek GM, tak Saab 9-7X bude mít nejmenší podíl tradičně saabovských zákazníků mezi svými kupci. Jasně, není to klenot typu 9-5 a 9-3 (to jsou vážně špičková auta), ale většina těch, kteří budou okolo toho závistivě běhat a vyřvávat to do světa by si stejně nikdy v životě nekoupilo ani tu 9-5. IMHO se nový kabát zdařil vzhledově. Není to pouhý rebadge jak někteří tvrdí a nejsou tam totální výkřiky "já jsem Trailblazer". Oproti tomu 9-2X místama přímo křičí "já jsem Impreza". A ty 4 stupně by asi byly málo u dýchavičné PET flašky namísto motoru, která přeřazuje skoro tak často jako já na horským kole, ale Small-Block...to je synonymum pro pořádný zátah.
neregistrovaný "Tibby"
17. 12. 2005 13:41
Re: Mno..
Čtyřstupňová automatika v kombinaci se smallblockem je ok. Já bych tam raději viděl menší turbomotor. Bylo by to více "Saabovské". A s tim spektrem potenciálních kupců souhlasím. "Opravdové" Saaby kupujou dle průzkumů hlavně zubaři, designéři, konzultanti. Prostě lidi, kteří vědí co chtějí. A pro ně asi ani "Saab" 9-2X nebyl "opravdový".
neregistrovaný "Bobb"
17. 12. 2005 16:10
Exot.
Nejdriv k motorum - vsimnete si podilu CDi a D motoru u MLka a X5ky, tyhle motory u nas nemaji sanci konkurovat. Kdo si to koupi? Navic to auto je neni jen na platforme neceho jinyho (prirovnani Vectra a 9-3 kulha), to JE Chevrolet TrailBlazer ze stejny tovarny, jen po urcitym face adjustmentu. Tenhle vuz je 101% marketing, nic vic. Nalepili znacku SAAB na neco, co nema se svedama nic spolecnyho. Ne ze neni hezky, ale neni to SAAB. V sektoru silnych benzinovych SUV nemuze Chevy konkurovat x5ce nebo Cayenne at se snazi sebevic. Za ty penize je Cayenne nebo Infinity rozhodne lepsi volba.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dCi"
17. 12. 2005 16:38
Re: Exot.
Infiniti. Infinity je nějaké car audio.
neregistrovaný "Lonestarstateh"
17. 12. 2005 17:20
Re: Exot.
Cayenne? Ten na Slovensku montovaný Volkswagen, který stáhl značku Porsche z výsluní kvality do bahna všech tabulek? Tomu já říkám taky 101% marketingu. Sice vypadá jako Porsche po nadýmání ale není to Porsche. Takže si s 9-7X nemají v tomhle moc co vyčítat.
neregistrovaný "Essesant"
17. 12. 2005 17:33
Re: V tomto bode
jsom absolutne za: Porsche Cayenne a SAAB 9-7X jsou ze stejneho prroduct-mix testa a proto si o lidech, kteri si neco takoveho poridi myslim svoje... Vidim tem ale jeden zasadni rozdil: SAAB SUV nebude mit v Evrope kyzeny obchodni uspech. Za to bych dal ruku do ohne. Lide kteri jsou dost bohati, ze je provozni nakldy nezajimaji a maji vkus, sahnou po Range Roveru. Hracicky koupi japonce. Ti co jsou bohati a veri z Deutchland koupi X5 nebo noveho Medveda, ti co veri v mantru dvou pismen VW koupi Touareg a ti naprosto bez vkusu sahnou po Touareg Kong nebo po Cayenne. Na SAAB mi tam zbyva misto jenom u bohatych lidi co chteji ridit Ameriku 4 kvalty a Small-Block. Ti si ale asi radsi koupi poradny Kadak nebo podobnou zalezitost :no:
neregistrovaný "Bobb"
17. 12. 2005 18:26
Re: V tomto bode
Ne vsechny Cayenne se montuji v Lipsku, mas zrejme na mysli verzi 3.2... zbytek je z Lipska. Cayenne neni prepudrovany cosi ale samostatny produkt na urcitych sdilenych prvcich. Cekam az nekdo srovna 9-7X s Cayenne. Krome rozmeru a prostoru ten test ani delat nemusi. Pro druhy prepudrovany cosi nemusime taky dal chodit - treba Saab 9-2X. Tam toho pudru ani moc nedali....
17. 12. 2005 18:17
ACH SAABE
tys to tady zase schytal. Já vím, je to nespravedlivé, hodils na trh káru, co smete do pangejtu všechny ty iX a Fé a eM kovboje, co si myslej, že na to kápli. Nekápli Saabe, my víme, že ne. Jenže pár přispěvatelů tady na auto.cz (znáš, ne) tak ti ti spočítali matky a nějak jim to nevychází do jejich tabulek... tak ti to nandavaj... prej moc žereš, máš moc silnej motor, málo převodovejch stupňů... žádný kloudný turbo... no, řeknu ti, Saabe, nevědět, že čtu o tobě, šel bych si taky zejtra (jako tví kritici) zas koupit lístek na Matěje na elektrický autíčka. Víš, Saabe, tohle miluju. Ještě ti nestačili ani přeleštit zpětný zrcátko, ale přesně ví, cos za nedodělek. To víš, tohle musíme pochopit. Přeci jen, pohledy vrhané zpoza volantů mesovejch masovek jsou ty z nejpovolanějších... Vsadím se s tebou Saabe, že ani jeden tvůj kritik tady nemá polovinu tvej ostrejch severskejch koníků. Kašli na ně. Hlavně buď pořád stejně drzej a jistej. P.S. Jo, až ty svý kritiky budeš předjíždět, jen jim blikni dvakrát na znamení, že je chápeš. Přeci jen, na silnici je jen jedna věc horší než bejt přejetej - bejt předjetej :yes: :yes: BRAVO SAAB.
Rozbalit vlákno
53
neregistrovaný "Bobb"
17. 12. 2005 19:15
Re: Poeta
Diky poeto! Nektery veci muzu o tom voze rict, aniz bych v zivote lestil jeho zrcatko. Seversky koniky v tom taky nenajdu, snad mustangy z prerii. A za tabulek vyctu, ze pod kapotou mam o dost vic nez polovinu i te silnejsi verze. Me jde spis o to, ze drzost ala doby "Ne nehadejte, mam saaba..." je tatam.. ted je tady jen drzost neco prepudrovat a rikat tomu Saab. Jo nova 9-5 nebo 9-3 Conevrtible, to je porad parada! To je drzost ala Saab!
17. 12. 2005 20:52
Re: Poeta
Dokud dejchám, dokud cejtím rudou řeku ve svejch žilách, vím, že třeba dnes Saab není to co chci aby byl, vím ale taky, že je to, co je. A to není málo. Vlez k nim, prodiskutuj s prodejcem, nech se zavalit katalogama, vlez do jejich historie, a hlavně miluj. Je mi na blití z těch povýšenejch odsudků (nemyslím tebe) Saaba. Tady jde jen o lásku. O lásku k autům, o lásku k jejich historii, o lásku k Saabu. A kdo to v životě zatím dotáh´akorát k tomu, že zná přepočítací koeficient výkonu na koně... tak to je pro mě málo. To není takřka nic. Sedni si k němu a dívej se mu do světel... objevíš svý dávný sny... Auto je jako žena... celý život jen tvůj obdiv... to jen rádoby znalci, inženýři matiček a šroubů, degradujou tohle všechno na čísla a na blazeované postoje. Nuda jen na ně pohledět. Myšlénka žádná, prach a drť...
neregistrovaný "Bobb"
18. 12. 2005 00:38
Re: Poeta II.
Ja sem fanda SAABA jak malokdo. Jsem nadsenej vzdycky, kdyz ve filmu nejakej intelektual ridi co? SAAB. Je to fenomen, 9-5 a 9-3 Cabrio stale je. Bokovka. Lepsi uz to nebude. Laska nebeska. Vrchni prchni. Sweet home Alabama. Vis o cem mluvim? Mam pravo se kriticky vyjadrit k necemu, co neni SAAB. I kdyz jsem to nikdy nevidel v reale. Neni nic proti nicemu dat subjektivni hodnoceni motoru podle cisel. Jen to clovek nemusi balit do kdejakych radoby vzletnych klise "o lasce" a hrat si na intelektuala. Tohle ti nesezeru. Bav se o autech a o tom, kam speji. Basnicky a recenze pis jinam. A ani mnozstvim prispevku ze sebe neudelas neco vic.
18. 12. 2005 10:40
Re: Poeta II.
Nějak ti to utíká mezi prstama. Kdybys měl Saaba zaseklýho v srdci, nikdy bys nenapsal, co o něm píšeš. Nehraj si na milovníka Saabů... milovník aut obecně volí přiměřené výrazy, pokud se má vyjádřit víc kriticky, než by mu jeho srdce dovolilo... Proč mi doporučuješ psát jinam? Jen proto, že se nedokážeš sám pořádně vyjádřit? Tohle své trauma neházej na můj hrb. Piš si, kam chceš, muhl-li bych malou radu, pak se směruj někam do klubu mladých techniků... Brácho, probuď se... tohle není o vyčtenejch číslech a zážitkách z kina u vás na rohu, tohle tady je o životě... Tvůj problém je, že na Saaba nemáš. V hlavě, v srdci... za tohle ovšem já nemůžu... P.S. Nenuť se zbytečně do trapnejch vzletnejch výrazů... tvé téma jsou tlaky, plyny. Mimochodem... intelektuál... víš vůbec co to znamená? :-)
neregistrovaný "Bobb"
18. 12. 2005 11:08
Re: Poeta II.
Jen proto ze si mysli nejaky GTI ze milovnik neprestanu diskutovat o autech stylem, jakym to delam a nenahradim to radoby zajimavyma frazema ve stylu epicke basne. A uz vubec neni potreba nekomu radoby zajimavymu vysvetlovat muj vztah k znacce Saab. Zprazit jsem schopen i svy auto. Klub mladych techniku je zde - toto je e-magazin o technice, motorech, podvozcich, vykonech, a nazorech na ne. Klidne si eposy pis jak chces, stejne se to skoro neda cist...
18. 12. 2005 11:18
Re: Poeta II.
Klid Bobbe. Tohle není klub techniků. Pé stránky jsou také o podvozcích... Tohle tady je především o životě, o autech o názorech na ně a i o technice, motorech a podvozcích. V jedné věci se podstatně mýlíš - diskuze o autech je zrovna tak o vztahu k nim jako o počtu těch šroubů. Ty bys rád ovšem tu psal jen o těch šroubech... chce to prostě mít na víc... na šrouby, Bobbe má každej... na život se licence nefasuje, tu si musíš vybohovat a zasloužit. Já rád čtu příspěvky kolegů, co maj počty šroubů v hlavě, hodně mi to dává, ale nedovolil bych si stírat někoho za to, že píše o svých avantýrách... s auty. Tak se nad tím trochu zamysli...
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 00:44
Re: Ruďas
Rudá řeka? Takže přeci komouš! ;-\ Nebo je ta řeka růžová? Latentní buzna, co si to nechce přiznat a proto pořád kolem všem nadává do komoušů a buzíků?
18. 12. 2005 10:28
Re: Ruďas
Rudá řeka, brácho... krev v žilách... tohle jsi asi ještě nežažil, tohle asi v tvém životě místo nemá. Hele brácho, já si svý už vodšukal :-)... neříkám, že házím flintu do žita, ale směr je mi jasnej, v tom jsem nezakolísal nikdy :-) Já náušnice nenosím... A jestli mám k něčemu blízko, tak k ***ům ne >:D
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 11:21
Re: HAD PLAZIVEJ
No, ta tvoje fobie z žen na diskuzi... člověka pak napadají různé věci, že? Se za to nemusíš stydět. Nebudeš menší drsňák, když přiznáš, že se ti líběj hošani. ;-)
18. 12. 2005 11:30
Re: HAD PLAZIVEJ
Diskuze s Martinou byla přece kuzelná >:D Hošani se ti mi tedy nelíběj, zrovna tak jako některá auta. Nechceš doufám, abych tu začal rozebírat spodní linii bočních oken tvýho miláčka... ;-)P.S. Píšeš s postupující nocí ostřejší příspěvky... pravděpodobně se posiluješ cucáním špuntů z pozdního sběru... tak se prosím zklidni a pokud máš dojem, že máš šanci mě utrhnout, tak ti beru jakoukoliv naději. Miluju vlastně každou... v každé jsem schopen spatřit krásu... Lehkou fobii mám jen z přiteplalejch šípáků... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 12:03
Re: HAD PLAZIVEJ
Co já vím, jestli hošani. Třeba jsou to mladí chlapečci, zajíčci ;-) ad PS: Musím tě zklamat, ale žádný alkohol "na kuráž" v tom nebyl. Mimochodem znáš tohle: kdo nejvíc křičí, od toho to fičí? Nějaké chmurné vzpomínky na pradávnou stranickou schůzi, kde jste se pak všichni zmrskali a pořádali homogruppensex? :-)
18. 12. 2005 12:20
Re: HAD PLAZIVEJ
>:D nemám. Možná tak ty, vyrostlej na Péčkách z videa, zmatenej přírodou... :-) P.S. Nežertuj o dobách temna... byla to těžká doba. Vládci rudého vesmíru měli nad náma velkou, velkou moc... vždycky když si vybavím tu dobu, běhá mi mráz po zádech... opravdu. P.S. Zas něco napíšu o téhle tmě. :yes:
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 12:50
Re: HAD PLAZIVEJ
No jo, já mám těžkou úchylku na kreslený postavičky. Utratil jsem spoustu prachů za psychouše, aby mě toho zbavil a mates mi to v pátek s tím péčkem zase připomněl. Mu asi přepošlu ty účty. ;-) Jestli chceš, tak ti dám na něj kontakt. Je fakt dobrej. Pomůže ti zbavit vzpomínek na ten rudej homo teror, o kterým furt píšeš. Máš s tím evidentně problém. Člověk, který je srovnaný, nemá potřebu hanět homosexuály.
18. 12. 2005 19:27
Re: HAD PLAZIVEJ
Na to snad ani nebudu reagovat... P.S. čti co píšeš...
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 21:27
Re: HAD PLAZIVEJ
Copak copak? Kuří oko? Achillova pata?
18. 12. 2005 22:14
Re: HAD PLAZIVEJ
Leda tak tvoje. Já, jen, že tvé úvahy jsou pro mne už za hranicí prezentovatelného... Jestli se nudíš, zkus to jinde. Já v téhle diskuzi moc trefného humoru už nespatřuji. Tak nějak mi tvá neurvalost směrem k "chlapečkům" opravdu neharmonizuje. Přeci jen, píšu-li o lechtivejch tématech... musím umět vybrat z nich to lehce humorné a nějak to kvalitně "shazovat", a ty neznáš míru možného... Nedávno jsem zvracel nad filmem 8mm... tak nepotřebuju repete vyvolaný tvejma poměrně navyzrálejma příspěvkama.
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 23:11
Re: HAD PLAZIVEJ
Možná by sis měl uvědomit při psaní tvých příspěvků, že pro někoho mohou být stejně nevkusné jako jsou teď ty mé pro tebe. Nic víc, nic míň. Jen se posmívat teplejm mi přijde jako dost laciný. Ti lidé za to nemohou. Není to jejich rozhodnutí (alespoň né většiny, protože vždy se najde blb, kterej se tak rozhodne, protože je to dnes moderní). Svým způsobem jsou to chudáci, ale prostě s tím nic neudělají. Chápeš to? Nebo se jen tváříš, že to nechápeš? Nebo se tu za chvíli budeš posmívat negrům? Chováš se jak rasistickej blb :no: Už by sis ve svém věku měl uvědomovat, co je za tou slušností, když se tu snažíš jiným o ní kázat...
18. 12. 2005 23:29
Re: HAD PLAZIVEJ
Mám takovej dojem, že nevíš co je pojem. Teplejm se neposmívám... posmívat se, to je kategorie mě neznámá. Komunikuji na jiné vlně... Hlavně aby sis nevkusnost svých příspěvků uvědomil teď ty. P.S. Nauč se dávkovat míru. Nalejt si, to dokážeš, ale odměřit slova, to ti moc zatím nejde. Doufám že alespoň cítíš rozdíl mezi polemikou o zákonu o registraci čtyř koulí, a o tvejch "chlapečkách". Je mi z tebe teď na blití... Fakt.
neregistrovaný "ZZ"
18. 12. 2005 23:35
Re: HAD PLAZIVEJ
Ale mně je jedno, co ti dělá dobře, jestli jsou to čtyři, tři, nebo pět kulí. Pro mě za mě si šukej třeba ovce a pokud ti to udělá ještě líp, tak si u toho můžeš i ten žaludek obrátit naruby. Tvoje věc. Fakt, brudře.
18. 12. 2005 23:51
Re: HAD PLAZIVEJ
Nevím, jestli tvůj obvoďák zejtra nestávkuje, ale stálo by za to se u něho zastavit. Vysvětli mu problém. Je to poměrně jednoduché - stačí říci: SLON V PORCELÁNU. Podle mě máš teď v sobě tak dva litry červenýho... a připadáš si velkej... to se malejm občas stává...
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:09
Re: HAD PLAZIVEJ
GTI, zase jsi se uvedl v omyl. Žiješ ve svém iluzorním světě a máš potřebu kopat kolem sebe. Běž si raději prohlídnout své oblíbené porno stránky...
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 11:23
Re: HAD PLAZIVEJ
?
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:40
Re: HAD PLAZIVEJ
Napiš raději nějakou ódu o VW. Ať se uspokojíš. Už jsem dlouho nečetl o dlouhym táhlym na plnej za tři, brudře. Nějak nám měkneš. Ti hošani ti neprospívaj. Začni zase psát koulema, ať víme, jakej pořádnej upocenej smrad je to správný chlapství...
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:12
Re: HAD PLAZIVEJ
Jo a už jsem ti včera psal, že v tom žádný alkohol není. Stejně jako včera večer. To že někdo napíše večer ještě neznamená, že je nalitej. Ale to asi nechápeš, když se vracíš nachcanej od vás z výčepu na rohu, co? Nebo tě tam už vykopali a tak teď sedíš a tlacháš u počítače? Samota je hrozná, viď? Tak nám tu zase něco napiš, ať se ti uleví.
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 11:23
Re: HAD PLAZIVEJ
Tak nějak mi uniká smysl tvejch příspěvků... Pokud jsi to včera nepsal nalitej... je to s tebou ještě horší, než by se dalo čekat. Mírni se. Začíná ti to přerůstat přes hlavu. Chybí ti rozhled, brácho, chybí ti zkušenost a už vůbec nemáš styl. Jen plácáš a hledáš třecí plochy.
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:36
Re: HAD PLAZIVEJ
Jasně. Díky, brudře, za tvůj názor. ;-) Fakt se teď z něj budu snažit poučit a doufám, že mě budeš i nadále tak krásně vychovávat. Strašně jsem ti zavázán. Děkuji za sebe a za celou civilizaci, za tvou tvrdou "práci". PS: Spokojenej?
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 11:42
Re: HAD PLAZIVEJ
ZZase jste v sobe? Copak, copak mladenci, nepodarenej vikend? ;-\
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 11:45
Re: HAD PLAZIVEJ
Ale kdepak. To je jen výsledek výtky, že neurvale napadá menšiny a nejen je.
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 11:47
Re: HAD PLAZIVEJ
No, je to vase vec. Na muj vkus trochu drsna vymena nazoru o mensinach. To ja jen, ze mam ten usmirovaci komplex:-(
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:13
Re: HAD PLAZIVEJ
:-) Tady by spíš byla zapotřebí rákoska na ZZ. Mladej, divokej, údajně nezkrotnej a podle mě, v některejch oblastech poměrně dutej... nezáviděníhodná konfigurace, chce-li se tu profilovat jako Mikuláš. Myslím, že dost přestřeluje... jenže, jak mu to vysvětlit? Ignorací, dokud se nezklidní?
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 12:19
Re: HAD PLAZIVEJ
Haha, potrefená husa se vždy ozve, viď GTI. Nelíbí se ti najednou můj styl psaní směrem k tobě? Bodejť by jo. Píšu teď směrem k tobě stejným dobytčím stylem jako ty píšeš v drtivé většině přispěvovatelů, kteří mají jiný názor než ty. Zamysli si nad svým neomaleným chováním a dávej lekce svým dětem, pokud nějaké máš...
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:23
Re: HAD PLAZIVEJ
Oba dva jste dost stary. Nechapu, proc se snazite vychovavat jeden druhyho:-( A kdyz uz , tak aspon metodou cukr/bic. Zatim tahate jen ten bic.
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:26
Re: HAD PLAZIVEJ
Zatím ti nikdo nevysvětlil, že je rozdíl mezi psaním a s*aním. je mi jedno jak píšeš, pokud nepřekročím mez možného. Tus tady překročil. Tak se uklidni a najdi cestu jak z toho labyrintu vlastní zoufalosti teď ven. Jsi nemístný, nechutný a až některýmy větami odporný. Když tak si vytiskni, cos k Saabu napsal a za pět let si to přečti. Budeš užaslý nad vakuem svých myšlenek.
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:27
Re: HAD PLAZIVEJ
Jenom jedno mi vysvetlete. Bavi vas to? Jestli jo, tak to beru. Ale pro boha, hlavne se k tomu nenutte!:-(
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:33
Re: HAD PLAZIVEJ
Nejde o bavení. Bezdůvodně se naváží. Přečti si počátek, jeho první příspěvek. Tam je pravda. O něm.
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:36
Re: HAD PLAZIVEJ
Pravda je jak studena *. Ma ji kazdej. Mate oba svuj styl psani. Jak uz jsem rikal. ZZ te po svem vyzval, abyses zamyslel nad radikalnosti nekterych svych prispevku. Podle me si nemate vubec co vycitat. Teda aspon co se formy tyka.
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:51
Re: HAD PLAZIVEJ
Můj názor je trochu jinde. Já rozeznávám meži čtyřma koulema (jako v Sarajevu :-) a jeho "chlapečkama". Tam cítím poměrně zásadní rozdíl. Fakt.
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:21
Re: HAD PLAZIVEJ
No a ty jsi starej, pomalej, davno zkrocenej zlou zenou a dutej uplne stejne jako ZZ >:-[] >:-[] Copak mate oba dva klapky na ocich a ucpany usi? Melete si svou jeden jako druhej. Pritom pointa hadky uz se davno vytratila a jen zkousite, kdo toho druhyho vic urazi a nasere:-( Oba se ohanite naplni svoji hlavy, tak ji taky nekdy pouzivejte! ;-)
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:30
Re: HAD PLAZIVEJ
Teď jsi to nepopsal úplně přesně. Podívej se nahoru, jak a kdo tohle začal. Má podivný stavy... občas se neudrží... rákoska...jo, přesně. Ta by sedla. Známe to všichni nedávno napad jiného kolegu... opět jen z plezíru. Vedle toho neumí psát o ožehavejch tématech... to je to co je hrozné. Nemá autokorekce... Proto píšu mladej, poměrně dutej. O mně nejde... P.S. já tu psal (na mě až dost mírně) jen o Saabu, dokud sem nevpadl a nezačal napadat...
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 12:33
Re: HAD PLAZIVEJ
Kdybys byl trochu vnimavejsi, tak to cele vzniklo proto, ze te ZZ svym zpusobem upozornil na obcas velmi radilakni obsah tvych prispevku. Myslim, ze to bylo cely. A osobne si myslim, ze to nestalo za vic nez vymenu 2-3 reakci. Ale nenutim vam to. Jen pamatujte, ze cim vic se ho\/no matla, tim vic mrdi!
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:39
Re: HAD PLAZIVEJ
Radikální názor je úplně něco jiného, než neomalenost jeho textů. Jestliže tu někdo dokáže napsat o chlapečkách... tak má jen mé opovržení. A to myslím velice vážně. Koneckonců... vlastně jen kvůli tomuhle jeho sluvu bych byl schopnej ho roztrhnout jak toho hada.tomu já se nesměju ani jízlivě. Z mého pohledu zvolil nepřijatelné formulace. P.S. Lejno maže. Svoje po vlastní hubě.
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 13:09
Re: HAD PLAZIVEJ
Tak abych to shrnul, ne? Jste * oba dva! A jako reseni sporu vam ukladam tzv. Chivasuv soud. Na pristim kongresu pred vam postavim zatim neurceny pocet panaku a bude se pit podle moji rezije. Jako carsky oficiri. A jestli i potom budete mit chut se chovat takhle, tak uz vam neni pomoci;-)
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 13:17
Re: HAD PLAZIVEJ
Tak na tom se shodnem. * jsme pořádný. Ale heterosexuální a zatraceně točený do prava >:-[] A na to se NAPIJÉÉÉM! :yes: PS: Raději si vezmu špunt do *. Přeci jen jsem zZajíček... >:D
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 13:21
Re: HAD PLAZIVEJ
:yes: :yes: :yes: Na zdravi! :-! PS: Poradnyho bejka ani spunt nezastavi;-)
neregistrovaný "ZZ"
19. 12. 2005 13:25
Re: HAD PLAZIVEJ
ad PS: Nesmíš podle sebe soudit i ostatní bejky >:-[]
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 13:36
Re: HAD PLAZIVEJ
>:D Nevím, co je k*ok*t, tak nehodnotím, znáš mě ;-) :-) Ovšem Chivas... ten umí hojit šrámy. Pro ZZ beru kýbl. Nebo dva. :-) Sice to nebude stylový, alá já po něm uklízet nebudu >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 13:44
Re: HAD PLAZIVEJ
ZZ sice chlasta jak polskej zajezd, ale dva kybly Chivasu nevypije;-) To asi ani ja;-)
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 13:53
Re: HAD PLAZIVEJ
:-) Právě, že vypije.... >:-[] :yes:
neregistrovaný "ciello"
19. 12. 2005 16:01
Re: HAD PLAZIVEJ
to ani nečtu... ;-)
neregistrovaný "anonym"
26. 2. 2006 03:01
Re: HAD PLAZIVEJ
neregistrovaný "Essesant"
18. 12. 2005 01:26
Re: Sorry ale tohle je opravdu stupidni prispevek
:no: Kazdy muze rict svuj nazor. Me se ten ameransky nepodarek nelibi, ikdyz ridim auto s interieren rucne obsitym v kuzi a s 400 zdivocelyma konikama pod kapotou... Takze to v tom nebude. SAAB 9-7X ma za ukol stat se masovka! Jinak by ho nezavadeli do Evropy... Kdyby chteli udelat premiovy model, tak by 100% vypadal jinak - timhle si u predevsim u priznivcu znacky trhne ostudu :no: :no: :no:
18. 12. 2005 10:47
Re: Sorry ale tohle je opravdu stupidni prispevek
Jsem rád, že mě řadíš mezi ty, kteří mohou vyjádřit svobodně svůj názor, tedy mezi lidi. Co se týká toho Saaba, tak ti garantuju, že sám má určitě poměrně jasnější představu co a kde nabízet, než znalci počtu šroubů v podvozku tady na diskuzi. Je to dokonalej produkt v roce 2005. Jak segment, tak motorizace, tak styl. Chápu, že valit to tu v Santafé může bejt po shlédnutí tohodle drzouna poměrně traumatizující skutečnost, ale to by se nemělo odrážet v zabarvení diskuze. Prostě je to tak, že SAAB opět válí, a že to má přetěžké, víme všichni... :yes: :yes: P.S. brněj tě palce... možná je máš překrvený ;-)
neregistrovaný "Cary"
17. 12. 2005 19:55
bez titulku
SAAB je moje oblibena znacka. Bohuzel to s ni momentalne nevypada dobre. Kdyz jsem videl 9-2 chtelo se mi brecet, a kdyz jsem videl 9-7 zajasal jsem. Jasot trochu zmirnil pohled na motorovou nabidku a pohled do interieru ( jasne videt na jaky trh je urcen predevsim :-( ). Ovsem kdyz budu mit 2 mil.korun a penizky na provoz benzinoveho SUV tak porad 9-7 pro me bude velky favorit pri vyberu !! Vite co se rika? Kdyz ji milujes neni co resit :-) !!....proste prehlidnes i nejake ty neduhy! A nezajima me ze jine auta jsou o pul sekundy rychlejsi ci maji vetsi kufr apod.... Pravda ale je ze uz to neni ten klasickej SAAB na ktery jsem byl zvykly :-(
Reci ze si tohle koupi jen vul!Proc? kazdej jsme jinej a individualni...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
17. 12. 2005 20:19
Re: bez titulku
"Reci ze si tohle koupi jen vul!Proc? kazdej jsme jinej a individualni..." :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 12. 2005 13:22
Re: Loga
:yes: :yes: :yes: Nechápu lidi, co to tu srovnávají s cenou Trailblazeru a proto, že to má být nevýhodná koupě. Trailblazer je mnohem laciněji zpracovaný a má menší standartní výbavu. Navíc je to "jen" Chevy. Podle stejného argumentu je nevýhodné kupovat Porsche, když můžu mít VW. Nevýhodné kupovat Lincoln když můžu mít Ford, nevýhodné kupovat Infiniti, když můžu mít Renault, nevýhodné kupovat Lexus, když můžu mít Land Cruiser. Atd. Můžou nás tu urážet pořád dokola, že ho chválíme jen kvůli logu, ale není to pravda!!! Je to podařené auto. Loga mě neberou. Korejské "chevrolety" nesnáším a až uvidím turbodieselový Cadillac, plivnu na něj ( >:D ). Protože to nebude Cadillac.
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 08:04
Re: Loga
Ale neplivnes. Povzdechnes a prijmes to. Jina cesta totiz neni. Je to stejny jako s naftou v Jagu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 09:50
Re: Loga
Ale plivnu. :-)
neregistrovaný "mates"
19. 12. 2005 11:09
Re: Loga
Ale jen, abys ho nelestil nasucho! ;-)
neregistrovaný "Cary"
17. 12. 2005 20:09
bez titulku
Uz jsem to asi jednou psal ale: stacilo videt v jedne zapadoceske tovarne jak delaji vnejsi kliky ke dverim aut! Delali pro VW koncern - pro Golf,Octavii,Passat,Toledo atd - kliky byly nejake plastove vselijake :-). Pro Svedy - Volvo, Saab - kliky byli celokovove, 2x tezsi, takove proste bytelne! .........ikdyby tak proste uz jenom pro ten pocit !! :-)
Ja vim ze to nema zas tak velkou vahu :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
17. 12. 2005 20:20
Re: bez titulku
Má, má to váhu. A tady i doslovně ;-) :yes:
neregistrovaný "Cary"
17. 12. 2005 21:00
Re: bez titulku
To ze to nema velkou vahu jsem myslel ten priklad s tema klikama !! Ale beru to tak, ze takto "bytelne" se delaji i jene casti Saaba, proste se nesteri !!
Jasne ze se to nedava srovnavat jentak treba s Golfem, je to jina cenova hladina :-)
17. 12. 2005 21:04
Re: bez titulku
Už jsem začal nabírat.... :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
17. 12. 2005 23:15
Re: bez titulku
Teď jsem zamáčknul slzu u Osobního strážce. Zůstali teda potom spolu? Ach jo. Konec byl jen lehce naznačen...stejně jako krása tohodle auta. Z venku není celá vidět. Ani zevnitř. Ale stačí uchpoit volant a podívat se doprostřed....Saab. Následuje lehké pousmání a sešlápnutí plynu. To má Saab rád. Byl vytvořen ze stíhaček..... ;-)
neregistrovaný "PesVseved"
18. 12. 2005 02:01
bez titulku
No jestli tohle neni TrailBlazer....... Tohle auto by si koupil jenom vul. Za 33000 USD se da koupit Trailblazer se sestilitrem v plny vybave. Proc davat 2 mega za to samy s horsim motorem a tachnikou a minimalne zmenenou kastli, nechapu. Neprodavejte vraky pro US duchodce jako luxisni auta.....
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Bobb"
18. 12. 2005 11:17
Re: Chevy TrailBlazer
Pockej az si tvuj prispevek prectou basnici ala GTI nebo fandove z Texasu! Tady to nikoho nezajima, ze toto neni SAAB, je na tom znacka SAAB takze "to musis dychat", "mit to v krvi" atd. atd. My fandove co vazne saabum rozumime a nad timhle tucnakem ohrnujeme nos jsme jen banda tabulkaru "co nedycha.."... tesim se az daji visacku Saab na dejme tomu Daewoo Ch. Lacetti, to se zase bude muset "dychat" "mit to auto v srdicku"...
18. 12. 2005 11:24
Re: Chevy TrailBlazer
Sebechvála se tolerovala jen ve starém Římě a jen císařům... tak pozor na to psát o sobě - "my co vážně Saabům rozumíme" ;-) To jsou příznaky z mateřský, Bobbe. Když tak popiš co to je to, že tomu rozumíte...
neregistrovaný "Tom"
18. 12. 2005 11:56
Re: Chevy TrailBlazer
Hale GTI, tak si to konečně přiznej! Stejně jako tam dali znak SAAB, tak tam mohli klidně dát znak OPEL - byl by to pro Tebe Opel a určitě bys to cítil a měl to v krvi >:-[] P.S. a pro ten čtyřstupňový automat prostě tady v Evropě moc omluv nenajdeš :no:
18. 12. 2005 12:15
Re: Chevy TrailBlazer
Neblázni... mě prostě vadí štěkot psů... voříšků... proto Saaba bráním do posledního dechu.
neregistrovaný "Bobb"
18. 12. 2005 21:26
Re: Chevy TrailBlazer
Rozumet Saabum znamena znat jejich znaky a nebat se jasne rict - 9-7x je prepudrovanej TrailBlazer, to neni saab. 9-2x je prepudrovana Subaru Impreza, to taky neni saab. Nebudu pochlebovat necemu, co ma volant stejnej jak pick-up z texasu a 4st automat a Small Block (mimochodem, moje druhy auto je z USA, a ma tristupnovej automat!)
18. 12. 2005 21:50
Re: Chevy TrailBlazer
Hmmm. Postrádám srdce... Já bych Saaba tak lehce přes palubu neházel...
neregistrovaný "Tom"
18. 12. 2005 22:42
Re: Chevy TrailBlazer
Bobb nehází Saaba přes palubu! Naopak naprosto přesně vyjádřil názor většiny z nás na tomhle serveru - nemá cenu říkat Saab něčemu, co si na Saab jenom hraje.. tohle není Saab - neříkám, že je to hned špatné, ale Saab to není, je to amerika se všemi svými plusy a mínusy..
18. 12. 2005 22:58
Re: Chevy TrailBlazer
Jo... je to Saab usazenej ve Státech... dokonalej USAAB.
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 09:23
Re: Chevy TrailBlazer
Není to SAAB. Je to americká masovka se znakem SAAB na kapotě :no:
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 10:14
Re: Chevy TrailBlazer
No, vidím, že není od věci jezdit US masovkou :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 11:45
Re: Chevy TrailBlazer
>:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 18:47
Re: Chevy TrailBlazer
To je přesně ono! Nemám nic proti US masovkám, ale ať z toho sundaj ten znak SAAB!!! Když tam nechaj Chevrolet, tak s tím nemám problém.. Bohužel díky rebrandingu je Chevrolet v Evropě chápanej jako low-end značka :no: tak musej prznit SAABA :-(
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 20:07
Re: Chevy TrailBlazer
A co říkáš na rebranding Toyot Celsior, Land Cruiser, Altezza, Windom atd na Lexusy? >:-[] Kvůli tomu je u mě Lexus vnímá jako low-end značka. :no: Naštěstí Lexus nemá nic (historii, legendy), co by šlo prznit.
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 21:14
Re: Chevy TrailBlazer
S tím taky nesouhlasim. Předělaný Toyoty od Lexusu se mi nelibí a mám snima taky podobnej problém. Mě se libí LS, nový GS, nový IS a RX (hlavně v hybridu ;-) )
neregistrovaný "wwwojta"
21. 12. 2005 17:48
Re: Chevy TrailBlazer
tak tak absolutne souhlasim!saab bylo pro me vzdycky kouzlo znacky a originalita,timto krokem prepsat kraksnu z ameriky sklame nejen spoustu fanousku kteri fandi ne jen ze zvyku ale z podstaty veci a take hazarduje se svym jmenem...je videt ze saaby nevydelavaji bohuzel takze muzem byt radi ze 9 5ka byla alespon modernizovana z predchoziho modelu a ze to neni zase nejaky "zvucny" chevrolet....jinak zvenku to celkem jde ta 9 7 ale zevnitr to je opravdu hruza,,auto skoro za 2mice to je ostuda ty materialy a ergonomie
18. 12. 2005 11:42
NAHOŘE
je reklama na nějakej novej časopis - AUTODIESEL ;-\ Co to je? To tu budou vycházet časopisy podle toho jestli mám samozatmavovací zpětný zrcátka? Nebo je to komplex nafťáků a potřebujou se (nás) přesvědčit že za nima můžem jezdit bez masky?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cynik"
18. 12. 2005 15:36
Q7
Na ceskem trhu tenhle Saab bude podle me prevalcovan Audi Q7. Za stejnou cenu dostanete v Q7 vykonny turbodiesel (ktery se podle me hodi k temhle autum mnohem vic) a navic, Q7 je vetsi kus auta od "lepsi" znacky...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
19. 12. 2005 10:35
to je zas řečí..
jo zase to raději nebudu číst celý.... ;-\ ale jsou tu jak dobrý tak i podivný příspěvky... k těm dobrým a kvalitním se řadí, ti co už ukázali, že nelomí písmenka jen tak ve větru... :yes: Ale fascinují mě názory, že tohle..9-7 si snad nezaslouží pozornost... Vidím u Saabu nutnost vydělat prachy... a tu upřimnost, že to přiznají... Na te 9-7 nevidím nic tak dramaticky špatnýho... Jo není vyrobenej ve švédsku podle jejich receptu, ale je to Saab a ma jejich nádech... že je to marketing..? jasně..!! oni to i řekli, že chtějí zlákat nové klienty... že chtějí vstoupit do segmentu SUV na kostře Trailblazeru...! oni to otevřeně přiznali... a proč ne..?? on trailblazer není žádná chudinka někde z rohu.. ani ta Impreza s názvem 9-2... Jen mě udivuje, že když si VW hraje na 101% marketing s dieselovým Tuaregem na Dakaru nebo v LeMans tak je to OK...! a tohle všechny pohoršuje a pobuřuje..!! A ten Cayenne..?? to není Marketing..??? má to trochu jinej podvozek a interier a samože motory.. jinak je to stejná obluda jako Tuareg... a co Q7...???? A jak tu již bylo vše zmíněno.... 9-7 chce jiný zákazníky než klasiše saabiše řidiče... a proč to nedotáhnout sem...?? třeba má spousta lidí plný zuby všech těch cayennu a podobnejch hromad... jo a mimoto... Cayenne má v sobě nějakou naftu...??? Myslím, že v tomto ohledu je GM hodně upřimný a možná je to správná cesta... oni potřebují dostat Saab mezi lidi, tak proč ne..?? Jen by mě zajímalo, v čem je třeba to ML tak vyjímečný...??? nafta patří do off-roadu... takováti SUV jsou luxusní, takže silnej benzín tam má místo a kdo si pořídí naftu v luxusním autě za x mega, tak si nalhává sám sobě...!!! neodsuzuji to ani to schvaluju... je mi to spíš jedno kdo tam co má, ale přijdou mi divný řeči, že bez nafty je to auto k ničemu... i když je to z části i pravda.. (s ohledem k předchozí větě..)... takže bysme měli být rádi, že můžem v budoucnu vídat na silnicích zase něco novýho... a když tu jezdí Murano a podobné americké věci tak je to OK ne..?!? už se teším na testík... ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 10:39
Re: to je zas řečí..
Konečně někdo, kdo umí napsat něco o Saabu s citem. Kdo to psal? No jo, Ciello... ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 11:50
Re: to je zas řečí..
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 12:47
TEST Saab 9-5 2.3T Vector - letec
Tohle si přečti, brácho. Možná, než začneš kritizovat přední masku tohodle bejčka, by ses měl podívat na sebe do zrcadla... To tě zklidní. Pak se do Saaba posaď a prubni. Nebo jen přečti test. Je výbornej. Zrovna tak jako cena. BRAVO TEST, BRAVO SAAB :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "DEFF"
19. 12. 2005 14:21
Re: TEST Saab 9-5 2.3T Vector - letec
to GTI: zdravím tě, člověče jseš "saabista" nebo motoristický nadšenec, který to má v hlavě srovnané?? :-) ... každopádně se mi tvé příspěvky mooooc líbí a držím ti place v boji s "neznabohy". A pokud budeš mít chuť a náladu, mrkni na můj webík www.saabinfo.net - byl bych moc rád, kdyby se tam objevil i tvůj "zasvěcený" názor. Děkuji !!!

P.S. saab webík je naprosto pro všechny, kteří mají zájem o sobíky :yes:
neregistrovaný "GTI"
19. 12. 2005 15:03
Re: TEST Saab 9-5 2.3T Vector - letec
Díky. Jsem především motoristický nadšenec, co si to celej život srovnává v hlavě :-) :yes: Mrk´jsem na tvé stránky - moc velká pochvala :yes: P.S. Saab je zrození... síla... vybledlej plakát na stěně... srdce v rytmu turba a nekonečnej let... :yes: :yes:
neregistrovaný "gilmour"
19. 12. 2005 17:55
Všem kritikům!!!
Víte co je strašně zvláštní?
To, že je SAAB předělaný Blazer je jasný. Všichni na to plivou jako by to auto mělo lepru nebo co.
Auto za tyto peníze s tímto výkonem nekoupíte. To, že žere musí být jasný i tomu největšímu troubovi - auto, který váží přes dvě tuny a má tři sta koní nepojede ani za 10 ani za 12 ani za 15L.
Zvláštní je, to že všemi opěvovaný BMW, který vyrábí MINI do něj dává *** motor z chrysleru a převodovku z taiwanu nebo od kud, ale všichni učurávají z toho jak je to cool auto.
gilmour
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 18:57
Re: Seš úplně mimo!
Lexus 400h! Nesrovnatelně vyšší kvalita, prestiž, 280 koní, stovka za 7.6 s, kombinovaná spotřeba 8.1l!!! Cena od 1.7 mega :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 12. 2005 20:05
Re: Seš úplně mimo!
Jinýma slovama je 400h dražší a slabší. Jiný pěkný příklad v kontextu hanění Saabu: Lexus LX470 = Toyota Land Cruiser u které se nenamáhali předělat ani 99% vnějšího vzhledu Toyoty.
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 21:18
Re: Seš úplně mimo!
viz výše ;-) 400h je o něco slabší, ale pouze papírově! Nezapomínej, jak "táhne" elektromotor! Kor když jsou dva! A co teprve, když jsou tři :-! Dražší je, to je pravda, ale 400h je luxusní přehlídka moderních technologií a bez diskuse opravdu vyjímečné auto :yes:
neregistrovaný "Tom"
19. 12. 2005 21:19
Re: Seš úplně mimo!
P.S. jakej je koeficient přepočtu US krouťáku na evropskej?
19. 12. 2005 21:40
TEST - Lexus RX 400h
Podrobnej test. Bravo redaktor. Přečti, brácho, pokud si hraješ na to, že děláš do aut. Jinak antisáábovejm onanizérům snad jen jednu poznámku. Zajímavé, jak se nedostává obecného povědomí a vkusu... copak to je tak těžké pohlédnout na kastli Saaba a uvidět tam tu jistotu stylu, tu potenci, sílu, dravost až přidrzlost... copak vy tohle nevidíte? P.S. Sakra, kde jste, chlapi? Kde jste dravci? Nebo snad berete horkou páru na obličejíček a čeká vás trhání obočíčka?...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ortodokz"
19. 12. 2005 21:48
Smutek!
Je roztomile, ze se kolem tohoto auta rozproudila tak ziva diskuse, ale je hodne smutne, jakou uroven ma.... Saab uz proste neni a pod GM tezko kdy bude tim autem, co byval. Skoda, ale takovy je zivot. To, co se tady prezentuje jako "SAAB 9-7" proste neni saab - je to pekna amerika, kterou nekdo trochu upravil, aby vypadala jako saab. Urcite potesi lidi, co je berou americka auta - koneckoncu - proc ne, ale jakakoliv diskuse na tema saab je irelevantni - neni to svedska skola, neni to saab, neni to krasa vylucnosti a nadcasovosti.... V Evrope to koupi par nadsencu, co si budou myslet, ze maji saaba a par fandu do americke skoly. V americe si v tom pojezdi par duchodcu, co chteji mit jakoby evropske auto. Smutne.

Kez by se jeste nekdy povedl udelat dustojny nastupce puvodni 900/9-3 nebo 9000/9-5....! Muj saab starne a ja uz fakt nemam chut si kupovat ty nove vytvory od GM/Opel.... Je mi to lito. Audi s prima Tdi nebo se mi nechce kupovat a 9-7 je proste krok do slepe ulicky - urcite v Evrope a mozna i v USA ...

Odpustte mi me predvanocni pochmurne vize....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ciello"
20. 12. 2005 10:03
Re: Smutek!
ale ani stará 900 nebo 9-3 měla na současnou dobu více negativ než pozitiv a to že je to originální Saab... na tom asi nezbohatnou... a všichni děláte jakoby Saab patřil GM teprve 3 roky....!!
neregistrovaný "anonym"
20. 12. 2005 11:17
Re: Smutek!
Saab je volba srdce a az v druhe rade rozumu...
neregistrovaný "ciello"
20. 12. 2005 12:08
Re: Smutek!
a.....???? ...co jako tím chtěl básník říct...?????
neregistrovaný "anonym"
20. 12. 2005 16:48
Re: Smutek!
... to neřeš, chlapče - nemáš na to...
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 10:21
Re: Smutek!
docela mě baví a nutí mě to usmívat se nad tebou, že přesně víš na co mám a na co ne.... :-) :-) :-) chlapče... :-) :-) a kdybys odhodil tu aroganci a napsal něco víc, tak si můžem docela pokecat... ale na to zase asi nemáš ty... chlapče... co...?!! :-)
neregistrovaný "ciello"
20. 12. 2005 10:15
FANDA
jo a mám nejraději takový ty fandy Saabu, co žijí jen minulostí... to je opravdové fandovství...??? Fanda jsi i když se nedaří, s kritickým slovem a pohledem ale ne averzí a smutkem... Všichni fandové Volva co poprvé plivali na S80 v ní nakonec stejně jezdí...!! a drží tím automobilku nad vodou... Takže se člověk musí zamyslet nad potřebami současného světa a jeho produktech... pak možná bude vše jinak... jo.. je jednoduchý jen nadávat a kritizovat, ale najít to čím je opravdu saab a nezakrnět jen v minulosti.... Ta 9-2 byla udělaná právě pro to chybějící starou 9-3 vedle současné sedanové 9-3... A nevím jestli ti co tvrdí něco o GM a jeho prznění auta (9-3) v té nové 9-3 vůbec jeli...!?!? asi ne, jinak by takhle nemluvili...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
20. 12. 2005 10:51
Re: FANDA
:yes: :yes:
neregistrovaný "Pavel"
29. 12. 2005 11:05
Re: FANDA
Já s tebou souhlasím, Ciello, současná doba vyžaduje přizpůsobit se trhu, takže proti SUV od Saabu-Subaru nic nemám, tak to chodí, myslím si, že na to budou existovat dva tábory názorů jako na současný design BMW od Bangla - někomu líbí, nškomu ne.
Ale taky si myslím, že by v nové 9-7X toho E. Carlsson asi moc nenajezdil. Víš, vím že je vše o rozpočtech, že jsou součástí koncernu GM (a v červ. číslech), ale chybí mi u Saabu ten starý design, chce to něco jako byl Sonett. Je to těžké, to v čem Saab kraloval po dlouhých 20 let (bezpečí, zapalování SDI, nadstandardní prvky - klima, kůže, el., příd. topení apod.) má už dnes každé nové auto. ALE SAAB JE A VŽDY BYL O SRDCI! Možná to zní nostalgicky, ale je to tak. Svou starou 9000 CD Griffin bych neprodal ani za nic! - to auto je život.