Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab: nový 9-3 SportSedan Aero s motorem 2.8 V6 Turbo

Novou posilou pod kapotou "leteckých" devět-trojek je nový "světový" šestiválec přeplňovaný turbodmychadlem.
Zpět na článek
22. 4. 2005 09:20
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 10:59
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2005 11:14
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 11:43
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 12:09
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 12:18
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 09:22
neregistrovaný "Viper"
22. 4. 2005 11:01
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2005 11:25
neregistrovaný "Viper"
22. 4. 2005 11:50
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2005 12:37
neregistrovaný "Viper"
22. 4. 2005 14:20
neregistrovaný "miRec"
25. 10. 2005 23:08
neregistrovaný "Viper"
22. 4. 2005 09:46
neregistrovaný "super7"
22. 4. 2005 10:31
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 11:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 12:29
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 12:34
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 12:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 13:05
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 13:35
neregistrovaný "knour"
22. 4. 2005 13:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 15:00
neregistrovaný "paja"
22. 4. 2005 16:22
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 17:45
neregistrovaný "knour"
22. 4. 2005 18:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2005 14:23
neregistrovaný "Johny"
25. 4. 2005 19:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 4. 2005 16:07
neregistrovaný "Johny"
26. 4. 2005 16:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 4. 2005 22:53
neregistrovaný "Johnny"
27. 4. 2005 09:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 4. 2005 15:49
neregistrovaný "Johny"
27. 4. 2005 19:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 12:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 12:53
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 12:54
neregistrovaný "Jozki."
22. 4. 2005 13:11
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 14:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 14:08
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 14:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 14:36
neregistrovaný "mates"
22. 4. 2005 14:35
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 14:33
neregistrovaný "mates"
22. 4. 2005 15:01
neregistrovaný "paja"
22. 4. 2005 15:52
neregistrovaný "mates"
22. 4. 2005 16:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 16:53
neregistrovaný "paja"
22. 4. 2005 16:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 17:05
neregistrovaný "mates"
23. 4. 2005 14:09
neregistrovaný "Krasa"
22. 4. 2005 13:48
neregistrovaný "Bubelko"
23. 4. 2005 10:00
neregistrovaný "Vlado"
23. 4. 2005 14:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 09:20
NO JO GLOBALIZACE
v aeru byl motor OK, nemuseli by se tak honit za výkonem, ale chápu, že kvůli americe to museli. no chybí mi informace, zda nahrazuje původní motor nebo je to rozšíření motorové palety ...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2005 10:59
Re: NO JO GLOBALIZACE
ahoj, delam v SAABu v SR. Co se tyce toho motoru, tak to jen rozsireni palety motoru. Stavajici 210PS v Aeru bude dale, ale uz to nebude Aero. Taky bude motor 2,8V6 Turbo s 230PS, ale to bude jen do verze ARC a Vector. Jinak je skoda, ze tam nedali motor z 9-5Aerovky, ktery ma taky 250PS, ale je to jen ctyrvalec. Tento motor je dokonce uspornejsi nez 210konovy motor v 9-3Aero, i kdyz ma objem 2,3 namisto 2,0 v 9-3
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 11:14
Re: NO JO GLOBALIZACE
díkec, až pojedu kolem Blavy stavím se na zkušebku s tím letadlem
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 11:43
Re: NO JO GLOBALIZACE
..a kedy pojdes okolo Blavy?
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 12:09
Re: NO JO GLOBALIZACE
no vypadá to tak na půlku května (služebně), když to nedopadne, tak soukromě někdy na začátku června ... neboj vím, komu dát vědět a zajít na mojito na terase ...
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 12:18
Re: NO JO GLOBALIZACE
Tak fajn...si ocakavny
neregistrovaný "Viper"
22. 4. 2005 09:22
bomba? mozna casovana....
184kW. supr, doufam, ze to zase nacpou jen na predni napravu... saab je proste nepoucitelnej a tenhle vykon takrka nepouzitelnej...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2005 11:01
Re: bomba? mozna casovana....
Viper, nemas absolutne pravdu!! Uz jsi jel nekdy v 9-3Sport Sedan, nebo 9-5?? Asi ne, jinak by jsi nemohl tohle tvrdit!!!! Prijd ke mne na zkusebni jizdu do Bratislavy. Kontakt: hollein@saab.sk
neregistrovaný "Viper"
22. 4. 2005 11:25
Re: bomba? mozna casovana....
diky za nabidku, urcite bych ji vyuzil nebejt to hezkech par set km daleko... myslim to tak, ze pochybuju, za by nekdy elektroniky pustila vsechny koniky najednou - proste ze budes porad trochu omezenej. zvlast v alespon trosku jinejch nez optimalnich podminkach - napr. mokro - to to na tebe musi blikat jak vanocni stromecek v las vegas...
neregistrovaný "anonym"
22. 4. 2005 11:50
Re: bomba? mozna casovana....
No mas pravdu, ale spise to blika pri rozjezdu at uz je sucho, nebo mokro, ale v zatackach normalne za jizdy to je bez problemu.Akurat kdyz fakt vytocis 1. tak tam je poznat, ze tech 210PS je dost. Ale jak rikam v provozu uz s tim problem neni. vis treba, ze 9-3SportSedan ma zadni nataceci podvozek? a v ostrych zakrutach se s tim paradne vyblaznis.
neregistrovaný "Viper"
22. 4. 2005 12:37
Re: bomba? mozna casovana....
fajn. a ted si vem, ze tohle bude mit o 40 koni vic...
neregistrovaný "miRec"
22. 4. 2005 14:20
Re: bomba? mozna casovana....
...v ziadnom Saabe som sice nejazdil, ale myslim si ze preniest do 250 k cez prednu napravu by nemal byt problem. Navyse si myslim, ze Saab tento vykon urcil ako hranicu, za ktoru vyznam nema ist... Inak by z toho motoru urcite dostali viac ks a ak sa nemylim, tak 9000 Aero malo nejakych 225k uz niekedy v roku 1993 (?), takze by s tym mali mat skusenosti...
neregistrovaný "Viper"
25. 10. 2005 23:08
Re: bomba? mozna casovana....
jesli sem jel nebo nejel na tom nezalezi ale ten tvuj mail rika za vse :-)
neregistrovaný "super7"
22. 4. 2005 09:46
Hubraum Hubraum über alles
SAABy mám rád a 9-3 je krasavec, ale s tímhle motorem by měli dávat rovnou dárkovou poukázku na nové pneumatiky. Myslím, že už verze 2.0T a tím spíš Aero byly na hranici využitelnosti.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 10:31
Re: Hubraum Hubraum über alles
jj, právě proto jsem psal, že by mne zajímalo, jak to s těmi motory je, zda zůstanou i původní.
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 11:54
Saaby
Saaby jsou skvělý auta, ale potřebují urychleně úplně nové modely. Na nástupce 9-5 bylo už včera pozdě. Ať GM vezme platformu Sigma a dá na to ten nádhernej design s těma malýma černě podbarvenýma světlama zapuštěnýma do třídílné masky jako měly ty studie...
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 12:29
Re: Saaby
LSS, ja teraz nestiham moc pisat, ale k tomu nieco poviem: 9-5 vraj nedostane nastupcu v podobe klasickeho sedanu, ale novy projekt 9-6 (Zeta) je zamerany ako crossover medzi kombi a SAV. (pred par rokmi som videl v GB AutoExpresse nadhernu siluetu klasickeho nastupcu 9-5 (este pre tymto novym projektom), mam to naskenovane, ale skusim to najst do vecera na Inete - a ak najdem potom sem hodim iba linku). Saab pripravuje aj model 9-1 (bude iba 3dv model, naviac nie na podvozku Imprezy, ale na zaklede Astry Coupe OPC). Posledne spravy hovoria o kompaktnom SUV - sesterskom aute Chevy S3X a buducej Frontery. Nieco sa brble aj o roadstere (nepotvrdene). Toto ma byt nova strategia Saabu - lenze to je za poslednych cca. 5 rokov uz asi 3x co GM slubuje ozivit Saab.
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 12:34
Re: Saaby
novy crossover je tu: [odkaz] A snad najdem aj to starsie...
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 12:43
Re: Saaby
Díky za info. No teda zklamalo mě to. V tom AMS dokonce píšou, že nebude ani Zeta ale jen prodloužená Epsilon II. To teda moc velikosti nepobere Ale určitě aspoň bude verze s pohonem 4x4 o kterém se v souvislosti s Epsilon II hodně mluví. Bude na ní i druhá generace Cadillacu BLS, která se bude prodávat už i v USA. (pokud se teda první BLS neukáže jako prodejní propadák, což by se klidně mohlo stát )
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 13:05
Re: Saaby
BLS II bude bez ohladu na to co sa stane s I. U GM pocitaju s tym, ze BLS I sa asi nestane predajnym trhakom (rychla praca, malo platna). Ten povodny so m zatial nasiel iba v 3/4 pohlade odzadu: [odkaz]
Ale zboku to vyzera ako lietadlo: ostre, nizke, silne - proste taka nadhera, ze ak by to Saab vyrobil, moze ist zbytok sveta plakat do kuta (vratane nemcov).
neregistrovaný "knour"
22. 4. 2005 13:35
Re: Saaby
niezeby mi to zili trhalo, ale fanusik aut by nemal napisat taku pixovinu aby to vyznelo ze sa tesi na to ako meno saab drbnu na plosinu lenivej ameriky, saab je synonymom stvorvalcovych turbo motorov, s akymkolvek sestvalcom to uz bude len parodia a dehonestacia povodnej myslienky a koncepcie vhodne akurat pre tlste zadky bez charakteru oblbnute PR.
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 13:38
Re: Saaby
Doplň si mezery o technických parametrech globálních platforem koncernu GM. Sigma je celosvětová technologická špička a výraz "lenivá amerika" je vážně silně mimo mísu. Stojí v hierarchii výše než třeba Epsilon, na které je současný 9-3. Jsi ztělesněním hloupých evropských předsudků vůči všemu, co přes Ameriku jen letělo.
neregistrovaný "paja"
22. 4. 2005 15:00
Re: Saaby
Panove na CarSpyShots najdete par obrazku nastupce 9-5, ale spis nez crossover je to pro Saaba klasicky liftback, mozna snad casem prijde take allroad verze. Nicmene datum uvedeni 2007 vypovida o mnohem, takze je otazka jestli nepujde pouze o refaceliftovany STS, nebo CTS apod. Uprimne bych se tomu nedivil. Vcera Rover, zitra Saab
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 16:22
Re: Saaby
Ty si nasiel to o com som hovoril (a na co som dal druhy link). Ten liftback, to je to nadherne auto z AutoExpressu. Bohuzial plati aj to co som povedal - ten projekt uz bol zastaveny v prospech crossoveru. Co je skoda. A evidentne je skoda aj to, ze Mauer odisiel k Porsche. Keby postavil vsetky buduce Saaby tak ako tento - tak moja ucta! Bohuzial nestacil dokoncit ani toto. On to vlastne ani poriadne nezacal.
neregistrovaný "knour"
22. 4. 2005 17:45
Re: Saaby
niezeby na tom zalezalo, nevidim vyznam maniakalne drtit udaje o autach, snad len tolko, nemam predsudky voci americkym autam, dodge charger r/t je krasne auto s charaktrom, ac cobra 429 ci 428? je podla mna najkrajsie co sa vyrobilo a GT 40 je paradny, stary aj novy, daleko viac ako nezmyselne pretechnizovane ficurske ferrari, ale saab so sestvalcom je axioma
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 18:03
Re: Saaby
OK. Máš na takový názor právo. Ale jsou horší věci, co jdou udělat automobilce, než přidat jí dva válce To spíš to SUV 9-7 je nesmysl.
neregistrovaný "Johny"
25. 4. 2005 14:23
Re: Saaby
Saab a GM. TO je dnes silna tema. Ja som fanusik Cadillac a v buducnosti si urcite jeden kupim ak budu financie a ak sa nic zo sucasnej palety nezhorsi radikalne. Tie platformy neovladam prefektne ako LSS, ale viem ze CTS ma vlastnu platformu a STS a SRX su na tej istej iba predlzenej. XLR na platforme Corvette, ale komfortnejsi. Escalade na zaklade Chevy Tahoe, ale luxusnejsi. Velmi nie som za platformy, hlavne v premiovom a luxusnom segmente. Avsak pokial ide len o tech. zaklady a spravny imidz je zachovany je to OK. Podla mna Escalade(pred faceliftom) vyzera az prilis ako Chevy, a taktiez to iste si myslim o BLS, az moc Saab. Inak ja som fanusik Saab a odkedy som mal moznost se3diet v 9-3ke tak som sa napevno presvedcil ze Volvo na nich nema. Nova 9-5ka? Nesuhlasim celkom ze bolo neskoro. A v ziadnom pripade zaklad Cadillac. Cadillac a Saab by mali fungovat na system Volvo-Jaguar vo Fordovej PAG. Hoci tam ma s predaj skor problem Jag. V kazdom pripade suhlasim ze tato 9-3ka je pecka a ze si jednu urcite kupim radsej nez Vovlo S60, BMW 3 alebo Cadillac BLS. Ten potrebuje(hlavne interier) sa trochu amerikanizovat. Ja si Saab predstavujem takto- 9-3-Sedan, Cabrio,Kombi 9-5-Sedan,Kombi Pridat treba konkurenta Volvo S40(9-2 ale bez Imprezy) a nieco serioznejsie proti XC90(ten 9-7x nebude stacit) U Cadillac by som ozelel tie lacne dieselove hovadiny, radsej novy Escalade s Northstar V8(Vortec je nevykonny a zere moc), DTS s V12(konkurent pre S600), nieco a la Eldorado(konkurent CL600 a Bentley Continental GT) a ak to fakt inak nejde ta V6 a V8 diesle do CTS a SRX, Mimochodom, redakcia spominala ten 3,6 V6- neni on nahodou tiez Northstar?
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2005 19:37
Re: GM platformy
No já ty platformy jednu dobu dost zkoumal, abych zjistil, co má z čeho podvozek. Auta střední třídy mají prakticky všechny značky koncernu GM nyní Epsilon (Opel Vectra, Chevrolet Malibu, Pontiac G6, Saab 9-3, Cadillac BLS). Sigma je platforma o třídu výše se zadním náhonem a zatím vyhrazená pro Cadillac a jak si správně napsal mají jí CTS, STS a SRX. Přičemž v těch druhých dvou je k dispozici i pohon 4x4 a magnetické tlumiče. Já bych radši zvolil BLS než 9-3, ale rozhodoval bych se čistě kvůli image mé oblíbené značky. Vortec se k truckovému Escalade hodí víc než Northstar. Vortec má mnohem vyšší krouťák a prostě se víc hodí k tahání. Namísto DTS s V12 se chystá úplně samostaný model V12 pracovně nazývaný ULS. Northstar se nazývají jen osmiválce 4,6 a přeplňovaný 4,4 (pro XLR-V a STS-V). Šestiválce 2,8 a 3,6 nejsou určitě Northstar. Ale taktéž jsou celohliníkové a s VVT.
neregistrovaný "Johny"
26. 4. 2005 16:07
Re: GM platformy
OK, teraz to s tymi motormy rozumiem. Tam ta technika vyzaduje V8. No na adresu BLS- nevyzera to ako Cadillac, teda interier a to mi vadi, je to len Saab so znackou, ale pri facelifte sa to snad zlepsi. Exterier je OK. Escalade neni truck ale velke luxusne SUV takze to potrbuje vykon a aj Mercedes S600 ma 800Nm(ak je udaj spravny) 4.6 V8 Northstar ma cca. 450Nm, v porovnani s Vortec 6,0 to taky rozdiel neni. Ta sporteba vsak hej (SRX 4.6- 12.4, Escalade- 18.9- EU norma), DTS je sice dost typicky US kriznik, ale ULS? To je nieco na zaklade Sixteen ze, ja len mam pocit ze to bude oproti S600 a BMW 760Li moc velke a nevojde do standardnej EU garaze
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 4. 2005 16:59
Re: GM platformy
To si piš, že ULS se nevejde do garáže Bude to pořádný kus auta. Co se týče spotřeby SRX x Escalade tak nesmíš zapomenout na velký váhový rozdíl těch aut. Escalade je mnohem těžší. Northstar má v nejsilnější verzi 427 Nm zatímco nejsilnější Vortec varianta v Escalade má 515 Nm. Porovnání výkonů je pak už rozdíl jen 320 koní ku 345 ve prospěch Vortec. To sem si teď našel Z hlavy to nevím, ale motory v SUV/Truckách bývají prostě víc zaměřeny na Nm.
neregistrovaný "Johnny"
26. 4. 2005 22:53
Re: GM platformy
Prusers do p#ce. Ten ULS, ja potrebujem stavat novu garaz potom No ale DTS zo zadnym pohonom by tiez pre EU stacil. No v kazdom pripade nesuhlasim s tvojim Vortecom lebo je ovela vacsi a nedosahuje tycky Eu priemer co sa tyka pomeru objem/vykon. To Cadillac potrebuje, specialne pretoze ostatne motorz ano. V kazdom pripade uvidime co prinesie nova generacia Escalade- ja myslim ze tym pochovaju Lincoln lebo ten je v USA ovela slabsi a mimo toho sa ani nepredava(s vynimko Kanady a Mexika). No aby som sa este vratil k Saab-u. Nechcem aby dopadol ako Rover alebo Oldsmobile.P.S. Lones-i uz si videl novy Buick Lucerne? naozaj pecka
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 4. 2005 09:37
Re: Buick Lucerne
Lucerne....týdny před autosalonem jsem ho s napětím očekával. Čekal jsem nářez. Možná sem čekal příliš mnoho. Teď je už měsíce po autosalonu a já se stále snažím naučit, mít ho rád. Park Avenue byl třikrát hezčí. Měl klasické "buick" tvary. Lucerne má málo charismatickou příď a záď je přímo otřesně "VW". Líbí se mi jen z profilu. A taky mu víc sluší tmavomodrá. Mám v počítači jedinou fotku, kterou jsem zatím našel v modré a tam ho snesu. Ale stříbrná a hlavně zezadu... Technicky je to úkrok šikmo dopředu. Pokud ti vadí stará předokolá platforma u současného DTS, tak věř, že přesně tu má "novinka" Lucerne. I tak si ale oproti Park Avenue polepšil. Má možnost osmiválce Northstar a jako první "necadillac"(nepočítám-li sportovní Corvette) i magnetoreologické tlumiče. Lucerne ale neměl být vlajkovou lodí. Počítalo se s ještě větším sedanem s pohonem zadních kol na platformě Zeta (z australských Holdenů). Jenže program Zeta pro severní Ameriku padl na nedostatek financí. Teď management prý zvažuje co dál... zkoušejí vyvinout něco, čemu říkají zeta-light. Ale on možná dřív Buick zanikne. Ale jo. Kup mi Lucerne v nějaký tmavý barvě a v plný palbě a budu ho mít rád a za žádnou EU krabici ho nevyměním. Designově mě ale z novinek sednul více menší LaCrosse.
neregistrovaný "Johny"
27. 4. 2005 15:49
Re: Buick Lucerne
Mne sa v porovnani s Park Avenue paci interier, nepomozem si ale tie stare Buicky a la LeSabre mi pripadaju nehorazne lacne. Toto ma viac EU styl. Zozadu to ma divny VW vzhlad, ale mas pravdu ten LaCrosse, a este k tom len 24 tis.USD(lepsia ponuka uz len Mustang V6,ale ina kategoria) Vravis vlajkova lod? no tie foto pekne klamu, ja by som sa stail ze je to podstatne mensie od LaCrosse.
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 4. 2005 19:39
Re: Buick Lucerne
Ne. Zaručuju ti, že LaCrosse je menší než Lucerne. Lucerne má hodně přes pět metrů. LaCrosse je velikostí evropská vyšší střední třída (cca 4,8 metru)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 12:26
Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Krtek sice řídit mohl dál, ale nebylo co. Už zdemoloval 2 Fabie a autoškola byla na pokraji krachu. GTI musel v zájmu krtka a hlavně v zájmu vlastním vykonat dobrý skutek a autoškole darovat vůz. Naprosto objektivně (jak jinak) u něj výběrové řízení vyhrála značka VW. Byl to model Polo ročník 2010. Polo mělo vyměnitelné barevné panely a samozřejmě integrovaný megapixelový fotoaparát. Nesmíme zapomenout ani na možnost nahrát si místo obyčejného troubení polyfonní melodie. Výfuk byl vkusně integrovaný do kliky od pátých dveří. Pravý světlomet byl o něco menší než levý, protože spolujezdec přece nepotřebuje v noci tolik vidět. Díky kontrolce, kde neustále problikával nápis, že srážku s Airbusem nelze přežít, dostalo Polo jako první ve své kategorii 6 hvězdiček (po rozšíření stupnice). Krtek byl z nového stylového vozítka přímo nadšený. Obzvláště poté, co mu GTI nechal spravit brýle. A to ty nejlepší vychytávky měl teprve odhalit. Například provoz na tzv. zlevněný noční tarif. Když byla tma a nikdo neviděl ten čmoud, mohlo Polo jezdit i na ojeté pneumatiky a použité plenky. O denní tarif se staral špičkový dvouválec 0,6 TDI. Mates si stěžoval, že když uvnitř mluví, bouchá se spodní čelistí o kolena, ale pro Krtka bylo auto akorát, nemusel si podkládat zadek románama a mohl i zkrátit chůdy. Mates dovolil krtkovi protáhnout ten zázrak po vlásenkách za Prahou. Krtek během jízdy neustále vykřikoval hlášky typu: „hodně muziky za málo peněz!“, „na silnici sedí jako přibitý!“, „malý zvenku, velký uvnitř!“, „diesel není vůbec slyšet!“ To už Mates pojal podezření, rozhrnul krtkovi chlupy na straně hlavy a spatřil, že má v ouškách vražené malé korkové zátky s logem VW. Když prosvišteli další zatáčkou, spatřili těsně před sebou obří valící se pneumatiku. Dohnali totiž na okresce Hummer a krtek už nestihnul zabrzdit. Chvíli na to už bylo Polo zaražené ve vzorku pneumatiky Hummeru a začal kolotoč. Nahoru, dolů, třísk o zem. Nahoru, dolů, třísk o zem. Asi po dvou kilometrech se konečně rozmačkané Polo uvolnilo a skutálelo se do příkopu. Klakson začal hrát krtkovu oblíbenou polyfonní melodii „Pat a Mat: A je to“. Krtek se jen zmohl na: „Já to nechápu, přece šest hvězdiček…“ A pak následoval Matese, který už měl v mdlobách vidění jak demonstruje před továrnou Roveru za jeho zachování za každou cenu a pak se dozvídá, že východiskem je jen koupě Roveru koncernem VW. Když po dlouhé době oba opět otevřeli oči, museli si je pořádně promnout. Teda jen krtek. Mates nemohl, protože se mu při havárce přivřeli obě ruce do stylové schránky na deštník. Neotřelé to výbavy nyní již všech vozů VW. Ale viděli oba to samé. Zářícího porcelánového jelena, který se vznášel ani půl metru nad zemí. Pravil: „Vyštupte že švého podivného štroje, krtek muší vyražit do boje.“ Mates se samozřejmě hned začal vyptávat a bránit se, že je za krtka zodpovědný. Jelen na to jen: „ Naše čiviližače je v ohrožení a lepšího pilota než krtek není.“ Mates si pomyslel „Tak to jste teda v pr.“ Ale byl nakonec rád, že se krtka zbaví. Třeba v tý vzdálený galaxii padne a bude navždy pokoj. Jelen už jen zarecitoval: „Ať GTI nachyštá večeři, vrátíme se než še šešeří.“ A on i krtek najednou zmizeli v záblesku světla. I GTI měl toho času návštěvu. U dveří mu zazvonil Ozzy, konkurenční to soutěžící a vystavovatel sošky s názvem Schmudla-Klasse, převlečený za podomního obchodníka. Nabídnul mu velmi výhodně (asi za 50 000 Kč) kladivo, které našel někde na skládce a vyřezal do rukojeti nápis „chris bangle“. GTI si mnul ruce nad výhodnou koupí a hned se jal vyzkoušet svůj nový nástroj na rozdělané sádrové soše...
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 12:53
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
neregistrovaný "Jozki."
22. 4. 2005 12:54
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Spickovy dvouvalec. Vyfuk
neregistrovaný "Marko"
22. 4. 2005 13:11
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
22. 4. 2005 13:53
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Tak já si bezelstně píšu u A3 a tady se ve vší tajnosti publikuje další story Proložené verši... hm... výborné Jsou tam dobrý postřehy - zátky do uší, to by tu mohlo zlidovět (dovolíš-li mi, použiji někde v textu) No a pak kladivo, to už vlastně opravdovým evergreenem je, viď Spica. Ten jelen... kdo by čekal takovej úspěch... Já si to musel teď ještě přečíst. Tys tam napsal takovej fint, že by průměrnej autor s nima vydržel dvě sezony. jezdím "zásadně na pleny" .
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 14:02
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Díky tobě i ostatním za pochvalu. Jo, kladivo jsi vymyslel ty, stejně jako jelena. Já tomu jen dávám další rozměr. Teď jsem si zavařil. Další díl bude muset být něco ve stylu Dne nezávislosti
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 14:08
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
být tu mates, tak napíše, že ty pleny jsou použitý od tebe, z designu passatu ...
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 14:10
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Mates nemůže psát. Má přivřený prsty v tý schránce na deštníky
neregistrovaný "mates"
22. 4. 2005 14:36
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Mates byl v Praze a jel naftakem, tak je mirne rozhozenej
22. 4. 2005 14:21
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Ten Passat, to bude válcovačka... U Papamobilu napsal jeden kluk tu hlášku - rozumí tomu někdo - kterou ragoval na můj příspěvek. Já se tak rozřehtal, že jsem málem spadl ze židle. A pak jsem si hned přečetl tvou reakci - rohlík, a představil si, jak sem někdo poprvé vleze a přečte si tyhle příspěvky To je na psychotest. Když nevíš o co jde, umíš si to představit U papamobilu čte o rohlíkách. Radio, já nemůžu smíchy psát. To se povedlo P.S. tvůjVW rohlík
22. 4. 2005 14:25
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Tak jsem z tý židle přeci jen spadnul Představ si, že ten čtenář co je tu poprvé, vleze od Papamobilu sem a první co si přečte je - Krtek dělá autošolu Já fakt z tý židle spadnul... On Lones umí napsat taky správněj název - "část VI-návrat jelena.
neregistrovaný "radio"
22. 4. 2005 14:35
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
no někdy je to tu fakt na bednu alespoň že se nasmějeme my, ostatní, ať kroutí hlavama
neregistrovaný "mates"
22. 4. 2005 14:33
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
... uz dooooost!!!! Lonesi, ty zvire, vzdyt to je o zivot Ja nemuzu ani popadnout dech Mas za 1***** (ty hvezdicky nejsou sprosty slovo, ale hvezdicky jako ve skole)
neregistrovaný "paja"
22. 4. 2005 15:01
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Diky za zpestreni odpoledne, vzdy si o Tobe trochu opravim nazor, nejsi nahodou rozpolcena osobnost LSS?
neregistrovaný "mates"
22. 4. 2005 15:52
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
??????? Chyba nebo tomu nerozumim
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 16:04
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Proč rozpolcená?
neregistrovaný "paja"
22. 4. 2005 16:53
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Jednou strilis komouse i s tim kdo jde okolo a jednou vsem odstrelujes branice.
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 4. 2005 16:58
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Tak jako tak jsem reakcionářskej živel.
neregistrovaný "mates"
22. 4. 2005 17:05
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Tak to je pravda
neregistrovaný "Krasa"
23. 4. 2005 14:09
Re: Krtek dělá autoškolu – část VI. (Návrat Jelena)
Paradny clanok.

Drziak na daznik to je tak uzasna vec. Uplna parada ze si si to vsimol a ocenil. Ja byt Skodovkou/VW tak by som ho daval len do najvyssich verzii a za priplatok tak 3000 Czk Urcite by bola o to trhacka. Ale v dalsej verzii Skody by som navrhol zabudovat velky otvor do palubnej dosky kam by bolo mozne strcit dazdnik. Alebo slnecnik. Mozno by to chcelo aj nejaku specialnu schranku na zrolovanu plachtu z windsurfu?
neregistrovaný "Bubelko"
22. 4. 2005 13:48
cooooooooooool
.... suoper - už som sa dávno tak krásne neporehotal, 2-valec TDI, dáždnik a pod. Krásna invencia
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vlado"
23. 4. 2005 10:00
Hmm..no neviem teda..
Na turbo s relativnym velkym objemom som cakal teda vacsi vykon...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 4. 2005 14:44
Pro Matesa
Na Edmundsu teď visí jeden článek, co tě bude určitě zajímat: [odkaz] Taky tam sou pěkný fotky.
Rozbalit vlákno
0