Saab nad propastí: Ztráta Swedish Automobile vyrostla na 3,7 mld. Kč
29
/
57
Prohlédnout znovu
Saab nad propastí: Ztráta Swedish Automobile vyrostla na 3,7 mld. Kč
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!