Tady vidíš,jak jednoduché je podnikat. Sice nevyrábíš, ale do tisku prohlásíš, že vyrábět budeš. Na co cekáš, živnostňák máš takřka na počkání, nějakou tu obdobu nošovické louky také seženeš, no a potom už jen stačí svolat tiskovku a světu sdělit, že roční odbyt bude kolem jedno sta tisíce modelů.
ty aby sis neprisadil.....
je mi lito saabu ale jejich cenova politika proste musi uskutecnit razantni zmenu cestu dolu.
Auto musi byt lacinejsi.
Zrovna dnes jsem ho potkal new 9-5 zvenku je to pekne a v kolone kde stala vetsina skodovek a passatu docela hezky vycuhoval a ukazoval ze existuje i neco jineho .
"...Výrobní potíže Saabu jsou podle Spykeru..."
"...generální ředitel Spykeru..."
"...je od loňského roku součástí nizozemské firmy Spyker..."
"...Spyker se začátkem loňského roku po vleklých jednáních dohodl..."
Je hanbou, ze taky server ako je Auto.cz nevie, ze sa jedna o firmu "Spyker Cars N.V." (pricom "Spyker" je, ci lepsie povedane bola, uplne ina firma).
Ešte som nevidel, že by sa v každej vete v publicistickom článku písalo: Dr. Ing. .c. F. Porsche AG, Spyker Cars N.V., Volkswagen Group
Volkswagen Aktiengesellschaft atď. Viem o čom hovoríš, že je Spyker, ktorý vlastnil Spyker a Saab a Spyker predal, ale stále sa to volá Spyker.
Dost slabe prirovnanie. Nezdoraznoval som totiz "N.V." (co je asi skratka oznacujuca formu obchodnej spolocnosti), ale rozdiel medzi "Spyker" a "Spyker Cars". To su dve firmy, ktore okrem podobneho nazvu nemaju vobec nic spolocne.
Medzi "Volkswagen" a "Volkswagen Group" je tiez rozdiel. Ale zdaleka nie taky velky, kedze jedno je sucastou druheho. Spyker a Spyker cars vela spolocneho nemaju. Snad len to, ze Spyker skrachoval tusim dva ci tri krat, a Spyker Cars k tomu tiez nema daleko...
Tak už je jasné, koho že se zapomněli stratégové zeptat při resuscitaci SAABU. To Ty jsi tam chyběl člověče a nikoho to nenapadlo...Číhej u founu,hlídej majla - určitě se ozvou - přece nenechají ležet ladem českého Carlose Ghosna...
A to Tě osvítilo samotného, nebo vás titánů ducha je víc a máte soukromé konference?
Nebyl bych uplne takhle radikalni - lito by mi bylo i skodovky ale aby skoncil Saab, to bych teda fakt nechtel. Skoda, ze nenasadili mensi ceny a neudelaj nejakou PR akci aby lidem ukazali, ze se toho nemusi bat.
loni jsem do firmy koupil novou 93, je to super auto, neporovnatelné s německou šedí....... silné, rychlé, bytelné, neokoukané, švédsky strohé....... letos ho předám přítelkyni a sám půjdu do 95, které je prostě....... jedním slovem ÚŽASNÉ........... a cena? dneska za ceník neprodává nikdo........ jen mám pocit, že dneska lidi kupujou vw a audiny aby mohli před sousedem pomachrovat, bojí se, že kdyby si koupili saaba 93 tak nikdo nepozná to že za tou auto dal stejně jak za A4 a v tom to vězí........ kdo se nesvez nepochopí........
Koupit Saaba misto audiny, to je na vylouceni ze spolecnosti. Takovej majitel ma stesti, ze uz neni stredovek. Sousedi naopak vidi, ze mas penez na rozhazovani, neboj ;-)
Naprosto souhlasím. Lidi si radsi koupej Audi, protoze to kazdej pozna. Pritom takove skvosty se nabizeji ke koupi a na to lidi nemaj koule. Palec nahoru za odvahu ! :yes:
jj, je to škoda. Většina ovcí (teda lidí) raději šedou nudu a průměr, než aby šli do něčeho odvážnějšího a nedej Bože, aby chtěli vybočit z řady! A to nemluvím teď jen o autech. Je to smutný :-(
Na jednu stranu německá šeď, na druhou strohý SAAB. No nějak si odporujete. Na jednu stranu německá šeď a na druhou stranu machrování s ní....Přečtěte si to po sobě.
Nejsem ani nějak radikální ani nenávistnej - jen kdybych MUSEL vybrat jestli zrušit zrovna škodovku nebo saab, zvolil bych prostě škodovku. Saab dělal přece jen zajímavější auta a před nějakou desítkou let dokonce naprosto vynikající! A i přes určitou krizi posledních let furt zajímavý a originální. Nicméně myslim že nemá šanci, tipuju že do roka a do dne.. ;-\
Měl by ses nad sebou trochu zamyslet. Z tvých komentářů bych tě odhadoval na pubertálního spratka. Ještě štěstí, že máš svoje HTP (aspoň víme, že plnoletý už jsi). Máš z toho opravdu radost, že má Saab problémy? Velkou viď. Jak málo stačí ke štěstí :yes:
Proč tvrdíš,že to je křáp, když si nikdy v žádným neseděl a v životě se neprojel(mam správný odhad, viď)? Máš zkušenost se Saabem? Myslíš, že když sis koupil škodovku, že tě neoškubali? Myslíš, že tvoje Fabie není předražená? Ty naivní hlupáčku.. ;-)
A za další, nemám potřebu kupovat nové auto. Jen nejsem ty, abych pomlouval všechny značky a zbožně všude hlásal škodovku jako ty, když jí máš doma. Navíc s nejmizernějším motorem, který se do ní dával. Nic ve zlém ;-)
Kde píši, že jsem fanoušek?Nejsi trochu zmatený? Musim být fanoušek, abych se zastal automobilky u člověka, který zná jen nejlepší vůz všech tříd fabii HTP? Prober se....
Enen SAAB 9-5 nie je zlé auto. Ale zákazníci neakceptujú zvolenú cenovú politiku. Tlačiť auto s technikou Insignia do triedy BMW a Mercedesu je šialenstvo. Pokiaľ toto páni od Spykeru nepochopia bude zle.
Desítky milionů ve švédských korunách, možná 100 milionů Kč, to jsou přece drobné... automobilky běžně počítají v miliardách. Pokud by Saab byl perspektivní automobilka a měl jen dočasné problémy s likviditou, jistě by mu nějaká banka ochotně přispěchala na pomoc. Že banky dávají ruce pryč je pro mě znamením toho, že banky ani dodavatelé si nejsou jistí návratnosti takové investice...
Ale ne, banky peníze mají, kde jinde by ty peníze byly ;-). 100M je nemůže rozházet, ostatně za koupi SAABu se platilo 7 miliard, takže dluh je někde v řádu jednotek procent kupní ceny. Každá banka ráda půjčuje peníze, ovšem při splnění jedné podmínky... musí věřit, že je je dlužník schopen vrátit.
Ruku na srdce...na SAAB je současná produkce velmi drahá. Je potřeba vycházet z toho v jaké je SAAB situaci...Až lidi obnoví svou důvěru pak může mít ceny jako dnes....Ale je to jen můj osobní názor tak se zase nerozčiluj. :-)
saab bol bezpecne netuctove :-) auto s nadychom zapadu.......... technicky vyspele skoda ze takato vynimocna znacka postupne zovsednela/ podla mna vdaka GM a vlastne smerovanie zacalo opat podla mna spolocnou platformou s fiatom...v 80 tych rokoch, ...dalej"spolahlive dieselove motory" v prvých 9-5, 9-3
/ale stale ukažkove turbo motory/ chcel by som aby tato znacka nasla carovny recept aby si pritiahla klientelu ,lenže v dnesnych casoch kedy vela ludi riesi dostupnost dielov, servis ,stabilitu znacky velmi citlivo a aj tí ktorých auto zaujme a prelustruju si znacku a zistia ako to s nou v poslednom období vyzerá radsej cúvnu a zakotvia v konkurencii......pre istotu a tym opat znižuju potencial k zvratu. Mne osobne sa saab vzdy pacil a dufam aj pacit bude lenže tiež som zatial nenasiel odvahu kupit si ho.