Společnost Saleen se věnuje Mustangů od roku 1984 a v současnosti patří mezi nejznámější specialisty na jejich úpravy. Pro modelový rok 2008 si připravila omezenou sérii svého modelu S281, kterému přibylo označení RF.
tak já se přiznám já jsem skromný mě by po mé krátké zkušensoti stačil i "obyčejný" GT V8 .... :-) obešel bych se i bez té miliardy shleby , gt500, sallen apod. verzí .... jen víc těhle aut na našich silnicích ... :yes:
Když uvažovat nad Mustangem, tak jedině v úpravě od Saleen. Jediní z toho udělají smysluplné auto. Což se o Shelbym bohužel tvrdit nedá... Ale má pak za tu cenu vůbec smysl nad Mustangem uvažovat? ;-)
;-\
Jen 470k? Proc ne nejakych 600 nebo aspon dotahnout na 500! :-O Vzdyt Sallen vyraby taky supersport tak poc neudelat konkurenta pro Viper o kterem se pise dolu. :-|
On vykon, chlapce, neni vsechno. Auta mivaji jeste kroutak a pak taky volant a jak se tak vyznas v amerikach, tak vesmes nejsou prilis konstruovane na zataceni. Treba se upravy od saleenu podivaly i na podvozek, nejen zbesile zvysovani vykonu, coz je dneska, zda se, oblibena disciplina nekterych automobilek (BMW, AUDI, M-B a jejich sportovni modely). Jj, zda se, ze dneska prodavaji spis cisla, ne skutecne jizdni vlastnosti ... Budem si muset zvykat ...
Jo, jen tak mimochodem, uz vyse jsem psal, ze auto neni jenom o tom mit kroutak a vykon jak lokomotiva, ale taky dobre naladit podvozek, brzdy, rozlozit vahu ... Uprimne receno, je velmi jednoduche posoudit auto z kresla zpoza pocitace, co? Zvlaste kdyz jsi v te kare jeste nikdy nesedel.
Taky proto miluju porsche a az na ne budu mit, nebudu se dlouho rozmyslet.
...vzdyt Saleen dela taky supersport, ktery sice vypada jako slayer a jeho papirove hodnoty jsou zdrcujici. A pak dorazi jeden kus na testovani do Evropy a zjisti se, ze jeho aerodynamika (ve 250km/h se vinou pritlaku temer rozpadala zadni naprava) a celkove naladeni auta je natolik priserne, ze ho ve vsech smerech hrave zahrabe o polovinu slabsi 911 GT3..