...stale nechapem, ako je mozne, ze su tam auta ovela lacnejsie ako v Europe, a pritom sa stale oplati ich tam vyvazat a zaraba sa na tom? Ked vezmem sucasny kurz dolara, a je to asi 25 Sk, tak ceny za tieto hybridy su nasledovne: Prius 555 tisic (u nas 1.069.000,-Sk), Civic Hybrid 565.000,-Sk (na Slovensku 789.000,-Sk), Saturn 568 tisic, Camry 655, Accord 777, Toyota SUV 865, Lexus RX 1,065 mil.(u nas 2,184 miliona Sk) a Lexus GS 1.372 miliona (u nas 2.154.000,-v zaklade). Tak nech mi niekto vysvetli, ako je to mozne, ze v USA sa daju predavat auta za polovicne ceny bez toho, aby na tom firmy krachovali a u nas nie? Preco nas krmia bludmi o vysokych nakladoch na vyvoj a vyrobu, ked to zjavne tak nie je?
Kamo, tak to ti neviem...Ale tymto si ma dostal...Blbi amici. Aj ja chcem lacne auta.Musime s tym nieco robit :-) Maximalne asi si o tom popisat v tejto diskusii...ale co uz.Ja som chcel len na Margo toho Saturnu ci co to je, ze ci to nahodou ne je nova Vectra...Co vy na to?Zmenia loga a v Europe to bude nova Vectra, ktoru az neviem kedy chcu predstavit
Protože je rozdíl mezi Evropanem a Američanem... Američan bere auto jako spotřební zboží takže ho zajímá cena a je mu celkem jedno, jestli je auto třeba z Japonska nebo Koreje takže to nutí ostatní výrobce jít s cenou dolů.... Jenomže Evropan většinou nad Korejskými auty ohrne nos.... takže EU značky nic nenutí jít s cenou dolů prostě vedou si tu svojí cenovou politiku, protože za ty peníze ty auta prodají tak jako tak.. i když třeba mají větší mzdové náklady - neplatí třeba transporty z ASIE apod. Proč asi KIA nebo HYUNDAI najednou staví tady??? Proč oni nebrečí???
Podívej se do slovníku cizích slov, co znamená dumpingový. To je taková cena, kterou výrobce dotuje. Nemysli si, korejci i přes nízké ceny na těch autech vydělávají.
Inak ta cena je bez DPH tak si tam este 20% daj. Ale inak su tie ceny fakt nizke. Skoda ze us dovoz sa tak neoplati a auto pri dovoze straca zaruku ako nahle prejde cez atlantik. Najviac sa vsak oplatia kupovat velke a drahe auta u malych aut ta cena neni dostatocne nizka. Ked si pozriete ze 3 BMW tam kupite za cenu, za ktoru u nas kupite VW Golf tak je to k placu :no::no:
V USA je vsetko bez dane a dan sa pripocitava az pri kupe..ako v obchodoch sa az pri pokladni. Kazdy stat federacie ma inu sadzbu. Ak si dobre spominam, tak v Pennsylvanii je 6% a v New Yorku 8%, pripadne naopak. Niekde je to viac, niekde menej.
V USA je vsetko bez dane a dan sa pripocitava az pri kupe..ako v obchodoch sa az pri pokladni. Kazdy stat federacie ma inu sadzbu. Ak si dobre spominam, tak v Pennsylvanii je 6% a v New Yorku 8%, pripadne naopak. Niekde je to viac, niekde menej.
Nanestastie to nie je len o autach. V USA je vsetko okrem potravin lacnejsie. Elektronika / znamy si tam kupil notebook za 1000 dolarov a u nas stoji presne ten isty 80 000,-/ alebo aj oblecenie / Armani tam ma s dovozom az domov take ceny ako u nas napr. Mustang, Wrangler,... - dokaz na www. armani .com - us online shop/. Je to na zamyslenie...
ty se nemuzes divat na slaby kurs dolaru, protoze zamestnanci tam stale pracuji za stejne penize jak pred 5lety kdy byl dolar k euro 1:1. 22tisic dollaru je pro amika tolik co pro evropana 22tisic euro. Vyhodu maji japonci, kteri svojim slabym kursem v americe prodavaji auta vyhodneji jak evropane.
Co se tyce cen tak elektronika v americkem ebay mi prijde stejne draha a nekdy dokonce drazsi jak v nemeckem ebay. Porovnej napr. nikon D200
Teda aspoň ne přes dovozce typu Impexta nebo Denker. Ty si zaúčtujou snad i 20 kafí, za to, že jejich řidič přejel s autem z Hamburku do ČR. JInak je i problém hlavně s některými modely, který se musejí dodatečně homologovat. To pak vyjde draho. A nebo emigrovat do USA. To vyjde asi nejlevnějš :)
no nevim ale soudně podle toho kolik aut vozej tak to asi tak nevýhodné nebude, hlavně je to bez starostí. hlavně mají cestičky jak dostat auto na papíry s minimálními náklady na úpravy, zkoušky a předělávky ....
Mohl by to být dobrý vrchol řady Vectra, možná i v jistém smyslu obstojný nástupce Omegy, takový ekologický imagemaker. Když je Američanům dobrá Astra, proč bychom my nemohli mít možnost kupit hybridnho Opela? GM má technologicky na to být první evropský výrobce hybridu, tak na co čeká?
To mě zájímá, kdy se do nějakého hybridu pustí Škoda, asi až přestane být celý VW koncern takový zatuchlý. Ve Skandinávii bude prodávat aspoň octavie s motory upravenými na spalování E85.
tak mě mrzí že v americe to jde, hybridy se tam celkem rozšiřujou, ale tady u nás to nějak nejde ... je mi jasný že hybrid nás nespasí ale je to krok vpřed ;-\