Ze značky Saturn se v posledních letech stala americká obdoba Opelu. Budoucí majitel značky Robert Penske by rád na tento trend navázal, Saturny chce stavět s využitím techniky od Renaultu.
Ty asi nebudeš vyznavačem a příznivcem kosočtverců(jinak to je broušený diamant),ale teplých análů svých kamarádů.Tak ti přeju příjemný let po hrachový kaši. >:D
Ale no... čo za prasacie asociácie to blúdia urazenou kobylou hlavou pri predstave brúsenia svetom nepochopených francúzskych drahokamov v ich prirodzenom dizajnovom prostredí >:D Kašli na svoju homosexualitu, ktorá ťa evidentne trápi - aj tak ju tu nevyriešiš a mysli na niečo príjemnejšie. Napr. na nové dizajnové smerovanie brúsených diamantov v prípade že nevyjde to pristátie >:D
Chudak Amerika. Najskor fuzia Chrysleru a Fiatu, automobiliek, ktore sa v TUV testoch ci JD Power prieskumoch umiestnuju na konci rebricka kvality a spolahlivosti, a teraz Renault, ktory zvycajne konci len trochu vyssie ako Chrysler a Fiat.... Akoby svojich nekvalitnych raroh nemali na cestach dost....
No jo, ale to si protiřečíš... Proč chudák, on jim tu výrobu "nekvalitnych raroh" nikdo nenutil. To že si nebyli schopný vytáhnout hlavu z... a podívat se kolem, to jim nikdo nezpůsobil. Podívej na Toyotu, jak dobyla ameriku. Protože dokázala uspokojit velkou část trhu, zejména menšíma autama, který ve státech snad bylo jen AMC Gremlin >:-[] a pak taky kvalitou. Teď si prostě musí vybrat, buď krach, nebo prodej.
nesmis koukat na testy stare 10 let, ale na soucasne se soucasnejma modelama ;-) kupce noveho vozu totis vetsinou nezajima jak je natom auto s poruchovosti za 4 a vice let, ale jak je natom s poruchovosti do 4 let stari ;-)
nehlede nato ze ani jedna ze statistik neni o poruchovosti daneho modelu nebo znacky, ale pouze o majitelich danych aut a otom jestli vyuzivaj nejakou ze sluzeb pomoci primo na silnici a jak moc svoje auto pripravujou na "technickou prohlidku" ;-)
Skutecna hodnota automobilky Saturn je zaporna. Pokud do ni frantici majetkove vstoupi, bude to vedle zateze podprumerne kvality a designu francouzskych produktu jen dalsi kamen na krk. A s kameny na krku se v dnesnich rozbourenych vodach plave zatracene spatne. A co si potom pocnou zdejsi anti VW? Byla by to skoda. Blaboly zaslepenych fanousku firmy rendlik a syn jsou svym nechtenym humorem osvezujici.
Ádo, kdes byl tak dlouho? Článek vyšel už v pátek a tys přišel nakydat trochu toho hnoje až teď v neděli... kdes vězel?
Že jsi zase jezdil po republice a hledal nějaké rendlíky na odtah. Já jsem předminulý týden viděl nakládat před Kroměřížem stříbrného Passata TDI na odtahovku, tos ale určitě nebyl ty, ty jsi přece odborník jen na Rendlíky a jejich syny >:-[]
...."Blaboly zaslepenych fanousku firmy rendlik a syn jsou svym nechtenym humorem osvezujici". Vida, neubehly ani 3 hodiny, a uz se jeden z nich ozval. >:-[] >:-[] >:-[]
Víš, my tě tady máme jako takového milého malého roztomilého blázinka, který zarytě tvrdí, že nafta je nejekologičtější provoz a základem kvalitního auta je zvýšený podvozek kvůli patníkům... >:D >:D >:D
No jo, staré známé písně našeho milého Ády. Víme, že jsi měl před pár lety ojetou R19 dotaženou z raichu s 3x přetočeným tahometrem a jeden Rendlíkář ti přebral holku, ale tohle mi připadá pro tvůj komplex pořád nějak málo. ;-)
Jeste stale jsi nepochopil, ze pravda je tam kdesi venku? Ne, nemel jsem R19 s rajchu, ale novou. Ne zadny rendlikar mi holku neprebral. Nemam zadne komplexy a auta si ze zasady kupuji vzdy nove. Ne nezivi mne VW. Ne nemam jen zakladni vzdelani.
Jenom se dost pohybuji po silnicich a za svych vice jak 50 let jsem najezdil neco okolo 1,7 mil. km. A tak uz mam s dovolenim na zaklade zkusenosti jiste pravo ke zevseobecnovani.
Takze komplex ma z nas dvou spise nekdo jiny. Doporucuji jednoduchou lecbu => kup si uz konecne poradne auto, at se tady nemusis s tim rendlikem ztrapnovat. ;-)
Víš Ádíku, ty kdybys nebyl taková naivka krátkozraká, tak bys možná i některé věci poznal, třeba to, že článek pod kterým diskutuješ je dobré si přečíst, ať nejsi za ještě všetšího ňoumu, než tady o tobě hlásá tvůj nick. ;-)
O tobě tvůj nick toho tady hlásá hodně, v čem ale jezdím, to bys dle mého nicku neuhodl, přecejen na takové myšlenkové pochody jsou tvá hospodská vyprávění trochu chabá ;-)
Těch 1,7 mil. km jsi evidentně prochodil nebo projezdil jako zevlák stopem, když v sedmdesáti letech stále ještě pracuješ a nedosáhl jsi důchodu, který by tě uživil... nebo k tomu počítáš i ty léta, co jsi tahal kačera? Tam by se ty miliony daly nasbírat.
Jinak některé tvé poznatky z recenze k Mitsubichi jsou docela úsměvné, hlavně brutální zátah kolem 1800 otáček ti chybí... je však zajímavé, že ti ten brutální zátah nechybí v celém zbylém spektru otáček >:D
P.S.: Nikde jsem neříkal, že tě živí VW, oni by tě tam ani nechtěli ;-) >:D
kdybys netrávil každou chvíli v pitevně a sem tam skočil i na přednášky psychiatrie, věděl bys, že bláznům se zásadně neodporuje, nemají se provokovat a pod. Oni pak totiž chytnou "brutální zátah" a na pitevně můžeš skončit ty sám >:-[]
Ze značky Saturn se v posledních letech stala americká obdob
...ani bych něřekl, v nabídce Saturnu je jediný Opel, a to Astra. Na oplátku si Opel zase od Saturnu "půjčil" model Sky (Opel GT), model Vue stejně jako Opel Antara je zase vypůjčený Daewoo Winstorm MAXX a zbývající modely Aura a Outlook nemají s Opelem taky nic společného (vyjma toho, že patří/patřily do stejného koncernu GM).