Saturn Vue Green Line 2 Mode Hybrid: spotřeba oproti klasické verzi o polovinu menší
Nový dvourežimový hybridní pohon, vyvinutý ve spolupráci DaimlerChrysler, GM a BMW, není určen pouze do velkých SUV, ve kterých byl poprvé představen před několika měsíci, ale také do o poznání menšího SUV Saturn Vue.
Jádro hybridního soustrojí představují dva elektromotory o celkovém výkonu 110 kW , které spolupracují s převodovkou s projevem podobným ústrojí s plynule měnitelným převodem. Ve skutečnosti jsou uvnitř pevné převodové poměry. Díky dvoustupňové převodovce pro nízké a vysoké rychlosti je systém označován jako dvourežimový hybrid. SUV Saturn Vue Green Line 2 Mode Hybrid bude poháněn buď dvěma elektromotory, zážehovým agregátem V6 3,6 VVT s přímým vstřikováním nebo kombinací obojího.
Skladování elektrické energie má na starost sada 22 NiMH akumulátorů, sestavených do jednoho celku a pracujících s napětím 300 V, umístěných pod podlahou zavazadlového prostoru. Hybrid využívá všech běžných možností úspory energie, od vypínání spalovacího motoru, kdykoli není jeho činnost nutná, až po rekuperaci kinetické energie při brzdění díky elektrohydraulickému brzdovému systému. Posilovač řízení je eletrický, aby byla zajištěna funkce i při vypnutí spalovacího motoru a aby se současně snížil odběr pomocných zařízení na palubě automobilu.
Vnější rozměry vozu jsou 4576 x 1850 x 1681 mm, rozvor náprav činí 2707 mm. Ve třetím čtvrtletí roku 2008, kdy nový model dorazí k dealerům, se tedy zařadí po bok dalších dvou hybridních Saturnů: vedle svého levnějšího a slabšího bratříčka s klasickým hybridním ústrojím a čtyřválcovým motorem Vue Green Line a také vedle modelu Aura Green Line sedan.
A na konec tedy to nejdůležitější: spotřeba. Podle vyjádření automobilky by měla být až o 50 % (!) nižší než u klasického SUV Saturnu Vue, vybaveného pouze šestiválcovým zážehovým agregátem. Ve městském provozu by tak spotřeba mohla činit zhruba sedm a půl litru benzinu na 100 kilometrů. Celkový dojezd na sedmdesátilitrovou nádrž by se tedy dle propočtů měl pohodlně pohybovat za hranící 800 kilometrů. Za vůz je samozřejmě možné připojit přívěs a to o hmotnosti až 1588 kg.