Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Scania a investice C.S.Cargo

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)
Vozidla značky Scania zamířila do vozového parku společnosti C.S.Cargo, patřící mezi největší přepravní a logistické firmy v České republice.

Společnost C.S.Cargo začátkem letošního roku vypsala výběrové řízení na sto nových vozidel a náročným požadavkům vyhověla také nabídka značky Scania. Švédská vozidla tak v Čechách doplní téměř pětisetkusovou flotilu, která je tvořena především tahači Mercedes-Benz a Volvo.

Výběrové řízení probíhalo od začátku roku do konce dubna a Petr Lánský, vedoucí nákupního oddělení C.S.Cargo a.s., uvedl, že nabídka značky Scania byla pro společnost zajímavá a jejím výsledkem se stala dodávka čtrnácti lowdeckových tahačů a šesti velkoobjemových souprav.

Společnost C.S.Cargo si nechala dodat vozidla Scania s kabinou řady R a třináctilitrovým motorem o výkonu 302 kW (410 k), i když byla zvažována možnost výkonnějšího provedení.

Nakonec ale rozhodly výborné výsledky výše zmíněného agregátu v nezávislých testech prestižních zahraničních periodik, podle kterých je nový třináctilitrový motor bez EGR nejúspornějším motorem pro těžká nákladní vozidla vůbec.

Scanie ve službách C.S.Cargo mají sloužit zejména v segmentu automotive v západní Evropě a operativně mohou být nasazovány i na zakázky z jiných oblastí.

Společnost C.S.Cargo, která byla založena v roce 1995 v Jičíně, v současnosti působí v České republice, Slovensku, Polsku, Německu a Rusku. Do obnovy svého vozového parku v letošním roce investovala 300 mil. Kč a vedle vozidel značky Scania byly pořízeny i nákladní automobily značek Volvo a Mercedes-Benz. Součástí obnovy vozového parku byl také nákup návěsů a přívěsů značek Krone a Schmitz.

Během letošního podzimu zařadí C.S.Cargo do provozu celkem 100 velkoobjemových nákladních vozidel, splňujících emisní normu Euro 6. Jedná se převážně o 120 kubíkové soupravy, jejichž technická specifikace je plně přizpůsobena současným potřebám a projektům společnosti.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)
2. 11. 2014 11:29
ukázkový dokonalý článek
aneb jak napsat reklamu a současně prodat doplňující reklamu a bannery na stránce. Dnes už se píše jen to co může přinést zisk, informační hodnota pro čtenáře je až na posledním místě