Scania G20 a V5: Kabiny a motory
10
/
12
Prohlédnout znovu
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nová kabina G ve verzi Highline nabízí velkou výšku. Středový tunel však kvůli nízko uložené kabině vymazat nelze.
|
acz
Spací kabina nabízí široké lůžko
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Nízká denní kabina kombinovaná se šestiválcem se výborně hodí například pro transport osobních vozidel či těžkých nápojů
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Pětiválec DC09 obdržel kromě jiného zvýšený kompresní poměr
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nejvyšší kabiny R a S bez středového tunelu se u vozidel Scania nejvíce hodí do mezinárodní dopravy
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel