Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
2
/
19
Prohlédnout znovu
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
|
acz
Na přístrojovém štítu se nacházel ukazatel nabití akumulátorů
|
acz
Tlačítkem lze aktivovat ryze elektrický režim, na který lze ujet až 2 km
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Velké distribuční vozidlo mělo na zádi nakládací čelo
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Hybridní systém přidává pohotovostní hmotnosti vozidla 790 kg
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Chladič akumulátorů a převodníku napětí se nachází krytý uprostřed podvozku
|
acz
Pohon Euro VI si vyžaduje kromě nafty také činidlo Adblue
|
acz
Ve schodech spolujezdce se nacházely elektrické přípojky pro předehřívání motoru a kabiny
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků