Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
15
/
19
Prohlédnout znovu
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
|
acz
Na přístrojovém štítu se nacházel ukazatel nabití akumulátorů
|
acz
Tlačítkem lze aktivovat ryze elektrický režim, na který lze ujet až 2 km
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Velké distribuční vozidlo mělo na zádi nakládací čelo
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Hybridní systém přidává pohotovostní hmotnosti vozidla 790 kg
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Chladič akumulátorů a převodníku napětí se nachází krytý uprostřed podvozku
|
acz
Pohon Euro VI si vyžaduje kromě nafty také činidlo Adblue
|
acz
Ve schodech spolujezdce se nacházely elektrické přípojky pro předehřívání motoru a kabiny
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz