Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
2
/
27
Prohlédnout znovu
Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
|
acz
Převodovka umožňovala tři druhy nastavení
|
acz
Všechny vozidla mají automatizovanou převodovku Opticruise
|
acz
Pomalou jízdu přes velké hrboly uskutečňujeme přes tempomat
|
acz
Zadní hnané nápravy obsahují standardně všechny uzávěrky
|
acz
Spojkový pedál dovoloval jemný pohyb vozidla, ale nebylo nutné jej mačkat ani během rozjezdu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Během jízdy porovnáváme míru komfortu v budkách P a G
|
acz
Prašné prostředí prověřuje posádky a cyklonové filtry vzduchu pro motor
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Vyvedení sání vzduchu nahoru obsahuje cyklonový předfiltr a za ním dvojici klasických čističů vzduchu pro motor
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Vyvedení elektroinstalace podvozku za levé přední kolo usnadňuje nástavbářům práci a zkracuje čas dodání vozidla
|
acz
Upravené sdružené svítilny přišly s modelem XT
|
acz
Pružné uchycení přední části nástavby šetří obě části vozidla
|
acz
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!