Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
26
/
27
Prohlédnout znovu
Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
|
acz
Převodovka umožňovala tři druhy nastavení
|
acz
Všechny vozidla mají automatizovanou převodovku Opticruise
|
acz
Pomalou jízdu přes velké hrboly uskutečňujeme přes tempomat
|
acz
Zadní hnané nápravy obsahují standardně všechny uzávěrky
|
acz
Spojkový pedál dovoloval jemný pohyb vozidla, ale nebylo nutné jej mačkat ani během rozjezdu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Během jízdy porovnáváme míru komfortu v budkách P a G
|
acz
Prašné prostředí prověřuje posádky a cyklonové filtry vzduchu pro motor
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Vyvedení sání vzduchu nahoru obsahuje cyklonový předfiltr a za ním dvojici klasických čističů vzduchu pro motor
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Vyvedení elektroinstalace podvozku za levé přední kolo usnadňuje nástavbářům práci a zkracuje čas dodání vozidla
|
acz
Upravené sdružené svítilny přišly s modelem XT
|
acz
Pružné uchycení přední části nástavby šetří obě části vozidla
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků