Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
7
/
27
Prohlédnout znovu
Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
|
acz
Převodovka umožňovala tři druhy nastavení
|
acz
Všechny vozidla mají automatizovanou převodovku Opticruise
|
acz
Pomalou jízdu přes velké hrboly uskutečňujeme přes tempomat
|
acz
Zadní hnané nápravy obsahují standardně všechny uzávěrky
|
acz
Spojkový pedál dovoloval jemný pohyb vozidla, ale nebylo nutné jej mačkat ani během rozjezdu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Během jízdy porovnáváme míru komfortu v budkách P a G
|
acz
Prašné prostředí prověřuje posádky a cyklonové filtry vzduchu pro motor
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Vyvedení sání vzduchu nahoru obsahuje cyklonový předfiltr a za ním dvojici klasických čističů vzduchu pro motor
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Vyvedení elektroinstalace podvozku za levé přední kolo usnadňuje nástavbářům práci a zkracuje čas dodání vozidla
|
acz
Upravené sdružené svítilny přišly s modelem XT
|
acz
Pružné uchycení přední části nástavby šetří obě části vozidla
|
acz
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel