Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Altea i Altea XL s motorem 1,2 TSI, konec výroby XL 4WD v září 2010

Diskuze (51)
SEAT Altea a Altea XL patří do řady automobilů, ve kterých bude letos osmiventilový 1,6 MPI nahrazen přeplňovaným 1,2 TSI. Letos také v modelu Altea XL skončí pohon všech kol, provedení 1,9 TDI 4x4 bude bez náhrady vypuštěno.

Obě malá MPV od SEAT nabízí tři úrovně výbavy: Basis, Reference a Style. Vybrané verze jsou momentálně nabízeny v akčních cenách.

Základem co do výbavy je provedení Basis. Zde nechybí šestice airbagů, ESP, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem a 15palcová ocelová kola. Tato výbava se nabízí jen s motorem 1,4 16V, v případě Altey stojí 344.900,- Kč a u Altey XL je o 40 tisíc Kč dražší.

Středem je výbava Reference, která přidává kliky dveří a kryty zpětných zrcátek v barvě vozu, klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem, palubní počítač a kontrolu tlaku v pneumatikách.

Altea 1,4 16V je ve verzi Reference zlevněná o 40 tisíc Kč, stojí tedy 339.900,- Kč a je nejlevnější z celé modelové řady. Akční ceny se týkají i variant Altea 1,4 TSI Reference (-55 tisíc Kč) a Altea XL 1,4 16V Reference (-15 tisíc Kč), které stojí shodně 399.900,- Kč.

Čtyřkolka 1,9 TDI (77 kW) 4x4 Reference je zlevněná o 66 tisíc Kč na 499.900,- Kč. Ve výrobě bude do září 2010.

SEAT Altea - ceny na českém trhu (únor 2010)
Motor1,4 16V1,2 TSI1,4 TSI1,8 TSI1,6 TDI2,0 TDI
Převodovka5M5M6M6M (7DSG)5M (7DSG)6M (6DSG)
Zdvihový objem [cm3]139011971390179815981968
Válce/ventily4/44/24/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]63/500077/-92/5600118/500077/-103
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800175/4100200/4000250/4500250/2500320/2500
Max. rychlost [km/h]169180194210183201 (203)
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,811,710,38,4-9,9 (9,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]7,35,76,57,1 (6,7)4,8 (4,9)5,8 (6,0
Cena Basis [Kč]344.900,------
Cena Reference [Kč]339.900,-414.900,-399.900,--490.900,--
Cena Style [Kč]-449.900,-489.900,-550.900,-525.900,-560.900,-

Výhradně pro Alteu 1,4 TSI Reference nabízí SEAT paket Drive za příplatek 9.900,- Kč. Ten se skládá z 16palcových litých kol, předních mlhovek s funkcí odbočovacích světel, multifunkčního volantu a vyhřívaných zpětných zrcátek.

Všechny prvky z paketu Drive jsou i součástí výbavy Style. Ta má navíc elektrické stahování zadních oken, kůží potažený multifunkční volant a řadicí páku, automatickou klimatizaci a tempomat.

Altea XL ve výbavě Style je s motorem 1,8 TSI zlevněna o 71 tisíc Kč na 499.900,- Kč. Akční cena Altey XL 1,6 TDI Style je také 499.900,- Kč, to představuje slevu 51 tisíc Kč.

SEAT Altea XL - ceny na českém trhu (únor 2010)
Motor1,4 16V1,2 TSI1,4 TSI1,8 TSI1,6 TDI2,0 TDI
Převodovka5M5M6M6M (7DSG)5M (7DSG)6M (6DSG)
Zdvihový objem [cm3]139011971390179815981968
Válce/ventily4/44/24/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]63/500077/-92/5600118/500077/-103
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800175/4100200/4000250/4500250/2500320/2500
Max. rychlost [km/h]169180194210183201
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,112,010,78,612,4 (12,6)10,0
Komb. spotřeba [l/100 km]7,35,96,57,1 (6,8)4,8 (4,9)5,9 (6,0)
Cena Basis [Kč]384.900,------
Cena Reference [Kč]399.900,-434.900,-474.900,--520.900,--
Cena Style [Kč]-464.900,-504.900,-499.900,-499.900,-595.900,-

Motor 1,2 TDI se začne dodávat v dubnu. Do té doby bude dodáván motor 1,6 MPI (75 kW), který má shodné ceny.

Diskuze (51)
3. 2. 2010 15:48
Re: ha
Ano, mě jsi (snad) pochopil. Protože narozdíl od tebe pískový bojovníku nelžu. :-! A kecy o "více informací" přes SZ tu může napsat kde kdo. Já jsem si s ním taky mohl psát, takže se tu neztrapňuj svými znalostmi o převodovkách... >:-[]
3. 2. 2010 15:45
Re: ha
A ty máš důkaz, že to v provozu nikomu neprasklo u Fiatu a máš důkaz, že naopak u Roomsteru to někomu u nehody nefungovalo? :-! Jsem zvědav, na ten rozdíl mezi námi, když to tvrdíš... :-!
3. 2. 2010 15:31
Re: ha
Rozdíl mezi nama je, že ty důkaz na to, že něco prasklo nemáš, já také ne, proto mohu říkat, že se tak nestalo. O Roomstru tohle bohužel říct nelze a to, že se to jinak v provozu nestalo stejně důkaz nemáš. To, že se to stalo v testu naopak víme všichni... Ses v tom nějak zamotal... >:D
3. 2. 2010 15:19
Re: ha
Souhlasím.. Každý sám. Měl sem o trochu víc informací asi než ty po SZ... Jinak ano.. si automobilový vševěd s přehledem... Jen si to jaksi nedokázal... >:D >:D

P.S. jediné na co sem reagoval bylo, že není možné chtít okamžitě mít vyřešenou věc zadarmo v období po záruce, což mám bohužel (bohudík) pravdu. Postup řešení problémů má zcela jistě i u škodovky (sem na to zvědavý) svůj řád.

A co se týká SEKA... prokazatelně je to problém, který se v autě projevuje na převodovce... I malé dítě ví, jakým způsobem je spojka a převodovka propojena, takže dohadování o tom, kde ten problém je, v rámci (zejména z tvé strany) neznalosti dalších podrobností a znalostí konkrétního auta... působí komicky až amaterky. Důležité je.. že budeš mít (máš) poslední slovo a si velký kluk. Tím bych to ukončil. Ať se daří.. Hezký odpoledne... Jinak to lhaní si neber... Pochopil sem tě správně... Ty nelžeš.. ty jen bojuješ na tom svém písečku... tak hodně štěstí. >:D >:D
3. 2. 2010 15:15
Re: ha
Kdybys nelhal. Selhalo to při jediném pokusu. Zajímavé, že u Roomsterů, které mezitím bouraly na normálních cestách ty bagy fungoval vždy... a že ty nevíš o nějakém případu, kdy ta hadička selhala, neznamená, že se to nestalo. Ale chápu, je to Fiat, kdyby to byl koncern, tak wolff už tu křičí, jak hrozné to je. >:-[]