Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy se Seatem Arona: Móda funguje

Segment malých SUV za posledních šest let vyrostl o sedm set procent. Na módní píseček si přišel hrát i Seat.
Zpět na článek
13. 10. 2017 13:43
21. 3. 2018 00:09
13. 10. 2017 15:36
13. 10. 2017 15:50
13. 10. 2017 16:17
13. 10. 2017 17:22
13. 10. 2017 20:22
3. 11. 2017 20:55
13. 10. 2017 13:37
Tak to je to nejhorší,
co Seat za poslední roky předvedl. Nedá se na to vůbec dívat, bez ladu a skladu sestavená skládanka, všechny detaily jen ruší a nic neladí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kaa
7. 11. 2017 15:04
Re: Tak to je to nejhorší,
Městský crossover s motory nevhodnými do městského provozu. To je fakt trhák.
13. 10. 2017 13:40
Proč 1.5 TSI/115 kW moc nejede ?
Protože podle tabulky v článku má těch kilowattů jen 110
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
13. 10. 2017 13:43
Divné..
Až na tu červenou verzi FR...se mi to moc nelíbí , některé kreace jsou doslova podivné..

Je možné to auto mít v normální jedné barvě? :-)
Rozbalit vlákno
1
21. 3. 2018 00:09
Re: Divné..
Ano, je to možné.
Avatar - Verny_2013
13. 10. 2017 14:16
dotaz panu Machalovi
Chtěl bych se zeptat na krouťák u 1,5 TSi. V technických datech u Ibizy a asi u Arony je na stránkách Seatu pouze 200Nm. Vy uvádíte 250Nm jako má třeba Ateca, nebo Golf. Ale nemůže být letargický projev motoru způsoben právě podladěním krouťáku na těch 200Nm co inzerují na stránkách seatu? Mohl byste zjistit jak to je doopravdy?
Rozbalit vlákno
3
13. 10. 2017 16:15
Re: dotaz panu Machalovi
Choď na seat.sk
200 Nm pri 2000-3500 ot/min
Avatar - Verny_2013
13. 10. 2017 20:50
Re: dotaz panu Machalovi
Jasně, ale tento rozpor jsem chtěl vysvětlit od autora článku. Golf s 1,5 nebo 1,4 TSi jede jak z praku a má 110 Kw a 250 Nm. Není absolutně žádný důvod aby menší auto se stejným motorem jelo hůř. Autor uvádí že motor má 250 Nm a stěžuje si že nejede. A na stránkách seatu je jen 200 Nm. Takže někde je chyba. Jen jsem chtěl po profíkovi aby přišel na to jestli je chyba u něj a nebo na stránkách seatu.
27. 10. 2017 06:53
Re: dotaz panu Machalovi
Tato tvrzení mají nejspíš kořeny v tom, že mají shora politicky nařízeno propagovat litr, protože sr jich prodá násobně víc než 1,5TSI.
Jak jinak si vysvětlit řeči o tom, že při startu a volnoběhu to není poznat? Buď je autor hluchý a necitlivý, nebo vědomě lže. Zkuste starty a volnoběh bez rádia v Oktávce 1,2TSI a pak v 1,0TSI. Rozdíl tam samozřejmě je a kdo tvrdí že není, tak to buď nepozná a pak nemá u novinařiny co dělat, nebo vědomě lže.
13. 10. 2017 15:36
Tříválec
Je až neuvěřitelné jak v každém testu nám nutí tříválce, tříválec bude vždycky horší jak čtyřválec a výrobci to cpou všude jenom z důvodu že oni ušetří čtvrtinu materiálu na motoru to jsou pro ně velké peníze ale auta jsou dražší stále více s mini motorem a auto si kupuji hlavně kvůli motoru.
Rozbalit vlákno
3
13. 10. 2017 15:50
Re: Tříválec
ale houby, šetření na materiálu je kravina. Ten motor je dražší než třeba 1,4 z před deseti let. Ale ušetří obrovské peníze na pokutách za emise co2. proto ti ho cpou.
13. 10. 2017 16:17
Re: Tříválec
... a mohli zarábať na najvýkonnejších verziách!
Avatar - Jaros71
13. 10. 2017 17:22
Re: Tříválec
a všude ten malý křáp budou a musí chválit...1.0 tsi je pidi motůrek na prd.
Avatar - Jopino
13. 10. 2017 20:22
Test
sourozence T-Roc 2.0 TSI. Redaktor je z toho auta vcelku "na větvi"

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
13. 10. 2017 21:31
Tak to bude rovněž příští malé SUV Škodovky, jenom jinak oba
Pravděpodobně převezme jméno Fabia. Budou ho ale vyrábět ve Španělsku. Musí být kompenzace. To bude nářez a švanda v následných hodnocení. Jenom nevím, jestli mu nový designer nevtiskne už novou tvář?
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2017 08:52
Re: Tak to bude rovněž příští malé SUV Škodovky, jenom jinak
Fabia bude pokračovat stejně jako Ibiza. Jistě vymyslí jméno s "Q" na konci
Avatar - kaa
3. 11. 2017 20:55
Arona
To je opravdu ošklivé káčátko. :no:
Rozbalit vlákno
0