Diskuse

Seat Ateca: První fotky španělského SUV z Kvasin

10.2.2016

První sériové SUV značky Seat se bude vyrábět v továrně Škody v Kvasinách. Jeho prodej má začít v druhém čtvrtletí roku.

 

  • 12 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 10.02.2016  14:57

    Tož dobrý...

    ...a co matka Škodovka? Zpoždění? :-!
    • 63 Reagovat !

      foto Sup

      Sup 10.02.2016  15:02

      « Re: Tož dobrý...

      Myslím že tíhmel znáem ipdoobu Kodiaqu. Řekl bych něco jako Toledo/Rapid ;-)
    • 15 Reagovat !

      foto jarafara

      jarafara 10.02.2016  15:05

      « Re: Tož dobrý...

      Škoda přijde déle, ale to už se ví dávno. Jinak vypadá dobře a je fajn, že bude v Kvasinách co dělat :yes:
      • 21 Reagovat !

        foto Wolfsteen

        Wolfsteen 10.02.2016  15:17

        « Re: Re: Tož dobrý...

        Jak déle? Snad později ne??
        • 13 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 10.02.2016  17:36

          « Re: Re: Re: Tož dobrý...

          čecháčkovský výraz, přijdu dýl ;-)
          • 34 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 10.02.2016  17:37

            « Re: Re: Re: Tož dobrý...

            Moravský náckové...
            • 21 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 10.02.2016  17:48

              « Re: Re: Re: Re: Tož dobrý...

              ???
              • 20 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 11.02.2016  06:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Tož dobrý...

                Čecháčci... to říkají jen moravští náckové.
                • 12 Reagovat !

                  foto Riceeater

                  Riceeater 11.02.2016  07:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tož dobrý...

                  Velká Morava bude svobodná! :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 11.02.2016  10:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tož dobrý...

                    Zajímavé. Brzy to bude 1000 let, co české hordy okupovaly Moravu, povraždili moravskou šlechtu, ukradli jejich majetky a obyvatele Moravy zotročily. No, a od té doby se toho vlastně moc nezměnilo. Morava je stále českou gubernií, jak výstižně Moravu pojmenoval pan poslanec, dnes již zástupce Veřejného ochránce práv, JUDr Stanislav Křeček. Moravané "propásli" svoji velkou příležitost před a při rozdělování republiky 91-92 a kdy bude další, to se neví. :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 10.02.2016  15:06

      « Re: Tož dobrý...

      Koncept v Ženevě-VisonS a Kodiaq v září 2016 v Paříži.
  • 52 Reagovat !

    foto skol-93

    skol.93 10.02.2016  15:04

    Zadek od Skodovky?

    Kdyz se zakrije znak Seatu vypada to jako kopie Superbu.
    • 09 Reagovat !

      foto jarafara

      jarafara 10.02.2016  15:07

      « Re: Zadek od Skodovky?

      Proč ne, sup se dělá někde vedle na lince, tak trochu inspirace, jinak to má čtyři kola a zrcátka, připomíná mi to jiná auta >:-[]
      • 100 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 10.02.2016  15:15

        « Re: Re: Zadek od Skodovky?

        Já zase moc nechápu, proč má koncern tři mainstreamové značky, když mají všechny stejný design.
        • 46 Reagovat !

          foto jarafara

          jarafara 10.02.2016  15:20

          « Re: Re: Re: Zadek od Skodovky?

          No protože to vydělává peníze >:D Jde o zisk o nic jiného, pochop to.
        • 41 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 10.02.2016  15:22

          « Re: Re: Re: Zadek od Skodovky?

          zacina sa aj mne uz seat so skodou moc podobat suhlas.... bohvie ako to neskor este dopadne ak si zacnu navzajom liezt do kapusty v dizajne .... mat 4 velkoseriovo podobne orientovane znacky je ozaj mozno az moc ... v takomto pripade je uz tazke byt kreativny ... kedze 2 znacky odlisis od seba vzdy ovela lahsie ako 3 alebo 4 znacky operujuce v podobnych vodach ... dizajnerom koncernu tento stav nezavidim... ale tak sami chceli mat xy znaciek... tak teraz ich musia "zivit" a starat sa o ne o kazdu zvlast ( aj po dizajnovej stranke ) jak sa hovori...
        • 30 Reagovat !

          foto Googlit

          Googlit 10.02.2016  15:52

          « Re: Re: Re: Zadek od Skodovky?

          Protože to domácí trhy žerou. Škodu kupujou češi právě proto že tam je to logo Škoda. Navíc může VW experimentovat různými směry bez toho aby riskoval pověst hlavní značky.
          • 01 Reagovat !

            foto miro68

            miro68 10.02.2016  16:26

            « Re: Re: Re: Re: Zadek od Skodovky?

            Goolit,

            to ako Skodovka predala v Cesku milion vozidiel? Cesky trh pre Skodovku momentalne nie je z hladiska poctu predanych kusov tak dolezity ako Cina, Nemecko, Anglicko...zrejme sa auto dobre predava, lebo ho ludia chcu.
          • 10 Reagovat !

            foto Riceeater

            Riceeater 11.02.2016  07:05

            « Re: Re: Re: Re: Zadek od Skodovky?

            To je ale právě to smutné, češi prostě kupují předražené průměrné vozy jen z nostalgie... ehm, nebo vlastně... hodně čechů kupuje tyto předražené průměrné vozy z bazaru, popř. sedlá služební rakety ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 10.02.2016  16:40

          « Re: Re: Zadek od Skodovky?

          Takhle to říct nejde. Pokud vezmeš Golf, tak se mu mnohem víc podobá 308 než Octavia... a to i když zapomeneme na lift vs. hatch.

          U sourozeneckých modelů je to samozřejmě jiné, ale to nejde vztahovat na celou značku.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.02.2016  15:09

      « Re: Zadek od Skodovky?

      ono tie predne svetla a tornado linka po boku.... cele to zavana skodou ale v podstate s tymto klinovitym stylom ( aj svetlometmi ) prisiel ako prvy prave seat... kazdopadne hlavne ze seat uz ma konecne nejake to SUVecko... o jeho buducnost uz teraz nemam velke obavy ;-)

      ostava uz len dufat ze nova skoda ( yeti? ) sa bude v buducnosti lisit viac od tohto seatu ako len logom na maske ( mohli by si zobrat priklad z korejcov ako sa to robi )
      • 00 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 10.02.2016  15:42

        « Re: Re: Zadek od Skodovky?

        Ateca by měl být bratr Yeti II.
    • 10 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 10.02.2016  18:20

      « Re: Zadek od Skodovky?

      Áno, vyzerá to ako keby sa Kabaň vlámal do kancelárie Mesonero-Romanosa a cez noc mu na projekte prekreslil zadné partie. :-)
  • 22 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 10.02.2016  15:07

    seat

    seat tento model uz potreboval ako sol.... to sme sa nacakali... popravde som cakal ze to nebude spredu iba okopceny leon ale vzhladom na to ze tento face je moc podareny a na leone funguje ..... a seat potrebuje nieco co funguje a nema moc moznosti a sanci riskovat tak je to moc fajn.... toto auto je odsudene na uspech ... podla mna niet pochyb o tom ze toto auta skratka nemoze neuspiet ... tie akoby zrezane lemy blatnikov sice moc seatovsky nevyzeraju ( vydim v tom buducu yetinu? ) ale je to len detail .... v ostrej cervenej bude k nakusnutiu ;-) :yes:
    • 31 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 10.02.2016  15:53

      « Re: seat

      " to sme sa načakali "
      už si zložil na to zálohu? Ideš kupovať?
    • 10 Reagovat !

      foto Vranis

      Vranis 10.02.2016  22:44

      « Re: seat

      To ,,vYdim" mi skoro roztrhalo oci :-!
  • 01 Reagovat !

    foto Jimbo

    Jimbo 10.02.2016  15:30

    Vypadá docela pěkně

    Exteriér pěkný, interiér klasika - prostě jiný modely..
  • 25 Reagovat !

    foto Pimpi

    Pimpi 10.02.2016  15:39

    Skoda klon SEATU

    Škoda okopiruje SEAT a bude zase chvaly akí sme Super
    • 30 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.02.2016  16:12

      « Re: Skoda klon SEATU

      Že se SEAT představuje jako první ještě neznamená, že je on tím originálem a Škoda tou kopií, obě auta jistě vznikala společně s cílem vyrábět je v jedné továrně (a to v Kvasinách).
    • 71 Reagovat !

      foto Sheldon-Cooper

      "-- skrytý --" 10.02.2016  16:22

      « Re: Skoda klon SEATU

      Nikto nikoho nekopiruje.

      V ramci koncernu vznikne jedno auto, ktore si jednotlive znacky modifikuju na svoj obraz, ale tak, aby pokial mozno co najviac dielov bolo vzajomne zamenitelnych, resp. aby islo o takmer zhodne derivaty.
  • 44 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 10.02.2016  15:39

    A mě se líbí

    I když tu bude plivačů na koncern dost, mne to přijde jako povedené SUV bez nějakých výstřelků. Příjde mi, že si bere ze všech SUV to lepší. Z boku připomíná Kugu (zadní okno), ale má hezčí čumák se Seatím logem. Zadek také žádné rozporuplné reakce nebudí. Jestli takhle bude vypadat i SUV od Škodovky, tak proč ne :-) Prodávat se jistě bude. Interiér alá Leon, jen doufám v lepší materiály a trochu bytelnější dveře :-) Těším se.
    • 01 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 10.02.2016  16:09

      « Re: A mě se líbí

      Je v tom něco ze Superbu a něco z Leonu a něco z Q5... ale nic proti, dohromady to ladí hezky a taky se mi líbí, SUV trošku konzervativnější střih svědčí.

      PS: je zajímavé, že má zřejmě FullLed s ostřikem...
      • 00 Reagovat !

        foto Covenant

        Covenant 10.02.2016  16:40

        « Re: Re: A mě se líbí

        Emel:
        Full led s ostřikem záleží na výbavě....já ho nechtěl a kamarád ho na Cupře má ;-) je to součástí paketu vyhřívaných sedaček a ostřikovačů.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.02.2016  17:52

        « Re: Re: A mě se líbí

        Mě se to takhle na fotkach opravdu libi. Jen k tomu ostriku svetel. Nikdy jsem to neresil a zjistil jsem ze to má i naše Kuga v základu v trendu :-)
        • 20 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 10.02.2016  18:20

          « Re: Re: Re: A mě se líbí

          To je pravda. U Forda to cpou napříč výbavama. U těch nižších je ovšem v manuálu poznámka, že ke správné funkci ostřiku světel je potřeba projet rychle louží. :-!
          [odkaz]
          >:-[] ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 10.02.2016  20:53

            « Re: Re: Re: Re: A mě se líbí

            Jako chudý studak jsem onehda jel dálnici z Hradce bez vody v odstrikovacich (když nad tím přemýšlím tak byly možná zamrzlé Laguna na to trpěla ) a tímto zpusobem jsem velmi zdlouhavé předjížděl kamiony a otiral si naschlou špínu z oken >:D Ale na te Kuze (ježíš ti se tak blbě skloňuje) to opravdu stříká na světla :-) Všiml jsem si toho poprvé teď v pátek :-) ale nevím kdy se to spousti.Jen někdy s ostrikem předního skla :-)
            • 00 Reagovat !

              foto andre-gide

              andre_gide 10.02.2016  23:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: A mě se líbí

              To bývá většinou nastaveno automaticky s každým x-tým ostřikem skla :-)

              PS: teď to mám na (napůl)nafasovaném Superbu a překvapuje mě, jak moc to "zhasne" světla. Nic příjemného.
    • 01 Reagovat !

      foto GeMcz

      GeMcz 10.02.2016  23:51

      « Re: A mě se líbí

      Špatně nevypadá, ale mohli si odpustit tu anténu na střeše. To je úlet. Jinak v lepší materiály také doufám, jako majitel Leonu se mi jich nedostává respektive kvalita dílenského zpracování. Vrzající palubka, dveře, pískající brzdy. V tomto Seat žádná sláva. Bohužel ten rozdíl Leon a Golf je až moc viditelný, člověk by to nečekal :-(
      • 00 Reagovat !

        foto Covenant

        Covenant 11.02.2016  13:56

        « Re: Re: A mě se líbí

        Možná si trefil na špatný kus, za mě zpracování v pohodě.
  • 113 Reagovat !

    foto Misanick

    Misanick 10.02.2016  16:00

    Design

    Až na světla to už teď vypadá jako 15 let staré auto. Katastrofa :no: .
    • 41 Reagovat !

      foto Sheldon-Cooper

      "-- skrytý --" 10.02.2016  16:24

      « Re: Design

      Neboj sa, oni ti v teste vysvetlia - ide o tzv. Nadcasovy dizajn :-)

      Ked sa k tomu prida tzv. Osvedcena technika, auto dostane zarucene 5 hviezdiciek...
    • 40 Reagovat !

      foto deolator

      deolator 10.02.2016  19:53

      « Re: Design

      Bohužel i já jsem zklamán, co nakonec jde do série. Něco jako Leon, vytaženej do výšky. A to nejen zvenku. Začínám mít obavy o design Yetiho :'-(
    • 31 Reagovat !

      foto leone

      leone 10.02.2016  22:47

      « Re: Design

      .............na to jak vypadala studie, je tohle, docela hrůza,.....tak na tohle určitě čekat nebudu,.... 8-s

      takhle to mělo vypadat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      [odkaz]

  • 50 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 10.02.2016  16:01

    Příliš daleko od konceptu...

    ... Tribu i 20V20 naladily potenciální kupce a fanoušky značky na něco jiného, než na tohoto převlečeného, mírně řečeno usedlého Tiguana/Yetiho. Chyba... zabalit všechny přednosti Seatu do tohoto oblečku je prostě chyba... a nejen v ČR/SR, ale všude. Už vidím, jak se Mexičani o něj perou v showroomech.
    • 50 Reagovat !

      foto kaa

      kaa 10.02.2016  19:07

      « Re: Příliš daleko od konceptu...

      Jo jo, z atraktivní 20V20 udělali obyčejnou tuctovku.
      • 40 Reagovat !

        foto leone

        leone 10.02.2016  22:50

        « Re: Re: Příliš daleko od konceptu...

        asi soudruzi z VW nedovolili,....nic jiného mne nenapadá, ty různé koncepty byly supr,...ale tohle??
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 12.02.2016  00:54

        « Re: Re: Příliš daleko od konceptu...

        20V20 je příliš nový. Dostat model do výroby jim trvá několik let. Prvky, které na něm ukázali, se můžou časem objevit na jiném modelu. Vem si, že například na konceptu A7 ukázali čumák, který později dostala A6; A7 mezitím přišla s jiným.
    • 60 Reagovat !

      foto MiGe

      MiGe 10.02.2016  22:53

      « Re: Příliš daleko od konceptu...

      Jako potencionální zákazník musím souhlasit na 100%. S původní designovou koncepcí prezentovanou v roce 2015 v Ženevě to má pramálo společného a myslím si, že řada zájemců přehodnotí své rozhodnutí o koupi tohoto SUV, protože se budou cítit podvedeni.
      Protože když vystavuji a nabízím auto snů, mluvím o nové koncepci budoucnosti a potom přijdu s průměrným sériovým výrobkem, který je poskládán z již vyráběných typů vozů, tak se nemohu divit, že nikoho nedojmu k slzám.
  • 12 Reagovat !

    foto habanero1

    habanero1 10.02.2016  16:33

    Nečekal jsem takovej kousek

    Dost pěkné, atraktivní, ostře řezané, to půjde na odbyt i v interiéru zlepšení, více chromu či napodobení hliníku, za mě jo :-)
  • 20 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 10.02.2016  16:39

    Povedená variace na téma: postav něco na podvozku VW

    Mně osobně přijde třeba Tiguan hezčí, ale design Atecy je určitě povedený též, rozdíly nejsou zásadní (tím neříkám, že design je stejný).
    Důležité je, že obavy plynoucí z nedávno zveřejněné fotky, se rozplynuly - auto opravdu nepůsobí jako úzké a vysoké - dalo se to čekat, platforma snad má šířku přes 180 cm...
    • 02 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 10.02.2016  19:25

      « Re: Povedená variace na téma: postav něco na podvozku VW

      Povedené SUV od SEATU konečně !
      Předpokládám opět za lepší ceny než VW-ŠKODA..
      Zájem zákazníků bude.
  • 71 Reagovat !

    foto M1chal

    M1chal 10.02.2016  16:45

    -----

    Klasická wolksvagenština ;-\ nic víc, nic míň
  • 66 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 10.02.2016  16:47

    Mě nejde do hlavy

    čistě jedna věc, ............. proč všichni jelimani na tomto světě chtějí jezdit v SUV? To je nějaká nemoc, nebo všem chybí půl mozku, nebo jsou nedonošení? ;-) >:-[]
    • 14 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 10.02.2016  17:00

      « Re: Mě nejde do hlavy

      Asi bys nejraději měl tu moc SUV zakázat, že... :'-(
      Ale to, že SUV není optimální auto pro všechny, kteří v něm jezdí, že není tak úsporný při nákupu a provozu jako srovnatelný HB, to všechno není důvodem proto, aby se nevyráběly a neprodávaly. Cigarety se taky dál prodávají....
      • 44 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 10.02.2016  17:09

        « Re: Re: Mě nejde do hlavy

        Jistě že zakázat pod pokutou a doživotním nařízením jezdit v gt nebo supersportu s dveřmi typu gullwing.
        Sorry že se tě to tak dotklo. :-( , ale jak si to čtu po sobě 10x, o zákazu tam není ani čárka.
    • 34 Reagovat !

      foto peterle

      peterle 10.02.2016  17:27

      « Re: Mě nejde do hlavy

      SUV sú vyššie, lepšie sa nastupuje a vystupuje, je z nich lepší výhľad, väčšinou majú vyšší podvozok. To sú dôvody pre kúpu nie pre jelimanov, ale napríklad pre starších ľudí, alebo pre tých ktorí občas jazdia aj po poľných cestách.
      • 55 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 10.02.2016  17:32

        « Re: Re: Mě nejde do hlavy

        Ha, ha a kolik procent ti starší a ti co jezdí po polních cestách z toho 100 % balíku jelimanů tvoří? 5 %? >:D
      • 65 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 10.02.2016  18:06

        « Re: Re: Mě nejde do hlavy

        Sranda bude až všichni budou jezdit v SUV a nikdo nebude mít lepší výhled.... >:D To já už budu potom jezdit v kamionu bez návěsu... >:D
        • 36 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 10.02.2016  18:15

          « Re: Re: Re: Mě nejde do hlavy

          :yes: přesně.
          Jinak za posledních 20 let jsem si nikdy nestěžoval, že bych měl z auta špatný výhled. Nadával jsem, že málo jede, nebo hůř brzdí, nebo žere, ale na výhled jsem si nikdy nestěžoval. Možná tak kdybych jezdil v mpv, to bych hůř viděl přes ty blbý Ačkový sloupky. ;-)
          Tak co tam mají SUVéčkaři dál?
          • 22 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 10.02.2016  20:05

            « Re: Re: Re: Re: Mě nejde do hlavy

            .....dál už budeme jezdit vlakem.... ;-)
  • 13 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 10.02.2016  17:34

    Pěkný, ale poněkud konzervativní

    Řada lidí tomuto SUV určitě bude vyčítat konzervativnost, ale mě se líbí. Jen ten tvar blatníků možná až moc připomíná Tiguan I. generace. Interiér je taky super, ostře řezaná palubka z Leonu s vysoko umístěným displejem navigace je pořád velmi šmrncovní. Jen jednu věc si mohli odpustit - el. parkovací brzdu! To je opravdu krok špatným směrem a v případě SUV tuplem! Kéž by alespoň byla jen na přání! :-!
    P.S. Proč Seat zásadně nemontuje výškově stavitelný horní průvlak předních bezpečnostních pásů (s výjimkou Toleda). Vždyť Volkswagen i Škoda tento velmi žádoucí prvek pasivní bezpečnosti běžně používá...
  • 63 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 10.02.2016  17:40

    10

    Hm... asi tak deset let starý design. Tohle mě teda vůbec netáhne.
  • 21 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 10.02.2016  17:46

    Chladnokrevná německá vypočítavost

    Není to vlastně ani kritika. Model je vystavěn ryze racionálně, bez emocí. No vlastně, se špetkou emocí, a to je právě ten zádrhel. Chybí mi zkrátka svébytnost. Zkrátka typické koncernové SUV velikosti midsize, co na sobě může ít jakýkoliv znak od Škody počínaje, přes VW a Škodou konče...

    K tomu si přidejme pár typických prvků pro Seat, jako (naštěstí) vydařená LED světla, více diagonálních linií a palubní deska zkopírovaná z Leonu... Tohle vše dejte dohromady a vyjde vám model, se kterým nemůže Seat udělat chybu.

    Takže vydařený? No, tak napůl. Vyměňme masku, nárazníky, světla, kapotu a zadní víko, do interiéru dejme Octavii a máme tu nástupce Yetiho...

    Ale jak jsem uvedl na začátku - tohle není kritika. Když měl Seat volnost, tak předváděl opravdovou bídu, takže současný přístup jen kvituji :yes: Jen mi tak nějak přijde, že jedna z koncernových značek Seat a Škoda je tu tak nějak v daném čase... přebytečná :-!
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.02.2016  17:56

      « Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

      pride mi ze to auto emocion sa uz v tomo modeli akosi vytratilo... zacina u to byt uz pomaly auto stereotypion.... nic proti seatu... mam ho rad ale zavana to uz akousi nudou a dizajnovou koncernovou skladackou .... chyba tomu akesi caro ake ma ibiza alebo ake mal predosly leon... ale inak ako pisem vyssie ... o uspechu niet pochyb.. koniec koncov je to pekne auto a tvarovo vyvazene .... len mozno som cakal vacsi "vodvaz" .... zvlast ked ide o seat.... ktory ma byt tou emocionalnejsou strankou koncernoveho portfolia... ale toto je fakt emocionalna bida... zlaty juke ... tucson alebo sportage

      PS: ta tornado linka po boku ( a la fabia ) a zrezane blatniky ( a la yeti ) su ozaj take akoby uz skor skodovacke .. svetla a la superb uz asi ani spominat netreba... aj ked prvy s nimi prisiel seat nie skoda
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 10.02.2016  18:06

        « Re: Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

        viz níž
      • 12 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 10.02.2016  18:12

        « Re: Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

        ..."vodvaz" pro Seat (i pro Škodovku) bohužel končí tam, kde začíná Tuguan. A to je ta tíživá koncernová realita..... ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 10.02.2016  18:21

          « Re: Re: Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

          je mi jasne ze skoda a seat budu vzdy hierarchicky pod vw.... a zrejme to plati uz aj pre dizajn.... vw akoby sa uz trosku v tomto vysvihol naopak seat a skoda uz preslapuju na mieste... pritom to nie je nahoda... tak to vw zrejme chce a potrebuje
        • 10 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 10.02.2016  18:49

          « Re: Re: Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

          samozřejmě že kecáš jako obvykle. Design Superbu je obecně hodnocen lépe a je mnohem výraznější než Passat, nová Fabia je považována za jeden z nejkrásnějších koncernových modelů dneška vůbec. Škoda dnes určitě nemá s designem problém.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 10.02.2016  20:08

            « Re: Re: Re: Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

            Naznač pse.....kde kecám... :-!
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 11.02.2016  05:39

        « Re: Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

        Vodvaz v čem? Ber Tucsona a veleb sám sebe ;-) . Kde je vodvaz v Ibizách, Cordobách, prvním Leonu, Toledech?
    • 10 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 10.02.2016  18:45

      « Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

      Seat si už ani nemôže dovoliť robiť chyby, lebo pôjde pod nôž...
      • 11 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 10.02.2016  19:05

        « Re: Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

        Bohužel, pokud bude i nadále jen přelepovat loga jiných koncernových modelů, nebude nikdy automobilkou v pravém slova smyslu.
        • 10 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 11.02.2016  06:59

          « Re: Re: Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

          A kdy byl?
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 11.02.2016  05:38

      « Re: Chladnokrevná německá vypočítavost

      Vem si jak velký je španělský trh, k tomu přiřadď tradičně silný prodeje Seatu v P, I, F.

      Do by to pouštěl? ;-)
  • 32 Reagovat !

    foto Johnnn

    Johnnn 10.02.2016  18:00

    Auto Emocion...

    Skutečně, jo? >:D Na Tiguanu udělali pár křivek a hned to bude úplně plné emocion >:D Tohle je opravdu bída.
    • 22 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 10.02.2016  18:06

      « Re: Auto Emocion...

      Kdy jsi naposledy viděl auto emocion?? Tohle heslo je dávno mrtvé. Myslím, že dnes je Seat enjoyneering, což je takové nicneříkající. Takže vlastně pravdivé, protože Seat jako celek je taky takový ... nicneříkající. Dnešní Seaty jsou vydařená auta, ale je tu pro mě jeden zásadní problém - Seat jako značka nemá identitu. Je to zkrátka jen tu jiný VW, tu jiná Škoda...
  • 43 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 10.02.2016  18:02

    České tornádo smetlo Atecu

    Když se podívám na koncept, extrémně mi chybí pro Seat typická boční dynamická linie středního prolisu. Místo toho bylo převzato mladoboeslavské tornáto bez ladu a skladu ;-\

    Stejně tak v interiéru některé detaily zamrazí. Absence výškového nastavování pásu? To je opět poněkud nešťastné v době, kdy bezpečnost hraje prim. Nemá ho Leon, není ani zde, a já nerozumím tomu proč? Nebo už není správné nastavení bezpečnostního pásu v módě?

    Stejně tak nastavování opěradla páčkou místo růžice, tohle se mi nelíbí... A z tvaru (obrysu) zadních ramen mám trochu obavy, aby zadní náprava nebyla torzkou, byť koncern dnes myslím haldex kombinuje vždy s nezávislým zavěšením vzadu...

    Uvidíme až v reálu, jak dalece zapracovalo katování kostů...
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.02.2016  18:08

      « Re: České tornádo smetlo Atecu

      vidim tu iste dizajnove prelinanie sa medzi skodou a seatom... fakticky sa navzajom akoby dizajnovo pozieraju... superb si pozical svetla z leonu a ibizy ... a na oplatku dal seatu tornado linku a zrezane blatniky z yetiho.... mozno je len otazka casu ked koncern usudi ze mat dve vizualne "rovnake" znacky nie je velmi sikovne ... este to moze byt zaujimave ... ale momentalne je to stale seat ktory taha za kratsi koniec pomyselneho spagatu prezitia... pride mi ze ma tych znaciek a modelov koncern uz moc... a zacina sa mu to v dizajne pomaly vymykat z ruk
      • 02 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 10.02.2016  18:10

        « Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

        aby nevznikl Ško-at nebo Se-da ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 10.02.2016  18:13

          « Re: Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

          no ale fakt... speje to k tomu..... tento seat je uz z polovice slusna skodovka... o nejake auto emocion a la espana sa nejedna ani nahodou... bohuzial koncern toto "rozdelenie" znaciek v dizajne akosi uz nezvlada.... je toho na neho skratka moc... ale neprekvapuje ma to.... raz to muselo prist .. mat milion modelov nie je vzdy velka vyhra ... dizajnovy kanibalizmus je tu potom len otazkou casu
          • 33 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 10.02.2016  18:45

            « Re: Re: Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

            Bylo už i hůř...

            Polo Classic, Cordoba
            Lupo, Arosa
            Sharan, Alhambra
            A4, Exeo
            Rapid, Toledo

            Když to tak píšu, tak mi vlastně Seat jako celek opravdu vůbec nedává smysl. Stále totiž platí, že Seat je Ibiza. Takže děkujme všem aspoň za extrémně zdařilý Leon
            :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 10.02.2016  19:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

              seat je koncernu akoby skor na obtiaz .... aspon tak mi to pride.... mam seat vlatne najradsej z celej koncernovej stvorky ale o takuto kopiu skody nestojim.... ak seat nema moznosti... sily... povolenie ani chut vyrabat skutocne seaty tak na co to silit.... ja chcem vidiet seat nie skodu s logom seat... ako vravim... tych znaciek je na vw uz moc... a nestihaju ich "dizajnovo odlisovat" .. stalo by ich to jednak vela prachov a jednak ani stihat sa to neda pri tolkych modeloch.... mrzi ma to.... ono mat xy znaciek prinasa zo sebou aj starosti nielen radosti... len dufamze kia a hyundai nezoberu k sebe nikoho dalsieho do buducna .... vo dvojici su totiz najefektivnejsi a perfektne sa doplnaju a zaroven sa nekanibalizuju ...

              s ibizou ma spavdu.... seat je hlavne ibiza... predosly leon bol tiez neopakovatelny ... novy leon je tiez fajn ale uz ho zacinaju kopirovat dalsie modely znacky a aj skoda ( svetlometmi ) cim sa vytraca ista jedinecnost....
              • 23 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 10.02.2016  19:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

                Seat chtěl být německou Alfou Romeo. A bohužel mám pocit, že se mu to přání splnilo. Jen ne úplně tak, jak by asi sami chtěli...
                • 00 Reagovat !

                  foto H-K-svwet

                  H/K_svwet 10.02.2016  19:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

                  asi tak.... mas pravdu.... ci uz spanielskou alebo nemeckou alfou... kazdopadne chcel byt o emociach a sportovosti.... ale to plati maximalne tak pre ibizu .... dokonca si dovolim tvrdit ze ani ten novy leon uz nema tu charizmu predosleho aj ked je moc pekny ale ta neskutocna podoba s ibizou ho prave degraduje... a ked teraz jeho masku a svetla vidim na novom SUV... no boze moj... toto uz je kopirka a skladacka... ziadne emocie

                  zadne svetla zeby superb? alebo uz ozaj bluznim ... vidim tam skodu opat
                  • 11 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 10.02.2016  19:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

                    Myslel jsem to i jinak, Alfa Romeo je na dně, Seat je přibližně metr ode dna.
                • 06 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 10.02.2016  20:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

                  Tady je nejlépe vidět, kdo tu kecá........Seat chtěl být německou Alfou Romeo..... >:D Běž a vraž hlavou do zdi...nejlépe s rozběhem, viď Gilgite... >:D
    • 41 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 10.02.2016  18:10

      « Re: České tornádo smetlo Atecu

      S údivem nad chybějícím výškovým nastavováním bezp. pásů plně souhlasím, ale kritika "nastavování opěradla páčkou místo ružice" je úplně mimo. Tou páčkou na fotce se totiž nastavuje tuhost bederní opěrky, a ne sklon opěradla. Ten má na starosti běžná ružice, stejně jako u Leonu a Ibizy. :-)
      • 21 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 10.02.2016  18:12

        « Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

        ano, tohle je možné, jenže podle mě je nastavování i bederní opěry mnohem lepší (přesnější) růžicí
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 11.02.2016  05:42

          « Re: Re: České tornádo smetlo Atecu

          To jsou dvě zcela rozdílný věci. Jde o nastavení chodu, seřizovat sklon opěradla je vopruz, tady fungují oba systémy dobře.
  • 12 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 10.02.2016  18:59

    Kráska bez identity

    V podstate to už napísal vyššie rohYpnol (17:46), je to pekné auto, ale zozadu mu absolútne chýba identita. Podľa svetiel by som to bez znaku asi tipol na Audi.

    Ale musím uznať, že sa mi to viac páči ako nový Tiguan. :yes:
    • 32 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 10.02.2016  19:02

      « Re: Kráska bez identity

      ano, je to velmi vydařený koncernwágen, ale bohužel je to ne úplně vydařený Seat :-!
      • 11 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 10.02.2016  19:20

        « Re: Re: Kráska bez identity

        A zepředu by na to klidně mohli dát Kiu nebo Toyotu...
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.02.2016  19:22

      « Re: Kráska bez identity

      tak podla mna je tigi ovela krajsi .... aspon je to jasny vw bez nejakych kompromisov.... kdezto tento medzikus s logom seatu je hodne diskutabilny seat ... z pohladu dizajnu samozrejme

      aj ked ano.... je to vyvazene a pekne auto... ale napriek tomu ma seat na viac... ovela viac
      • 04 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 10.02.2016  19:42

        « Re: Re: Kráska bez identity

        Podle mě se nový Tiguan úplně nevydařil. Je takový ... nevyrovnaný. Chce být stylový, ale v těch stanovených koncernových mantinelech mu to moc nejde. Tak nějak bych to přirovnal k boxerovi těžké váhy, který si na sebe vezme triko velikosti M ze série hello kitty >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 10.02.2016  19:48

          « Re: Re: Re: Kráska bez identity

          no je trosku ucupeny ... svalnaty ale ucupeny.... nema taky ten postoj ako na chodulach ktory maju mnohe ine SUV....... vyzera miestami uz pomaly ako bezny osobak .... je to taky prerasteny tlustucky buldocek alebo zeby mops?... ale ma svoj styl... mne sa svojim sposobom paci.... hlavne je to tigi... ziadna kopia niecoho ineho ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pumpkin

          pumpkin 10.02.2016  20:16

          « Re: Re: Re: Kráska bez identity

          Mne príde Tiguan hlavne vo verzii R-line už dosť prestrelený, hlavne z bočného profilu. Tie športové lakované prahy robia celé auto strašne ťažkopádnym. Obyčajná verzia vyzerá určite lepšie, no aj tak by som dal prednosť Atece.
  • 33 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 10.02.2016  19:35

    Seat SUV

    Konečně ! :yes:
    Za mne moc dobrý..
    A že to bude derivát Tiguanu bylo jasné , stejně jako Škoda..
    Koncern jede ve stylu Golf-Octavia-Leon..
    ..tedy na stejném základu jsou podobná auta s nějakýmu odlišnostmi.
    Jinak to už nikdy nebude.
    SUV se Seatu povedlo..pokud bude slušná cena na úrovni Tusconu , půjde na odbyt.
    • 13 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 10.02.2016  19:39

      « Re: Seat SUV

      Jenže Golf, Octavia a Leon jsou 3 zcela odlišné mod(e)ly. Ano, technika je stejná, ale design je navýsost svébytný.

      Bohužel, u SUV tomu evidentně bude jinak a mnoho dílů Atecy a Yetiho budou společné. Co mě zajímá nejvíc - bude mít Yeti jiný tvar zadního bočního okénka?
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 10.02.2016  19:50

        « Re: Re: Seat SUV

        tvar blatnikov bude mozno rovnaky.... yetine nemozu ten tvar zobrat.... bocne okienko tam asi bude zmena..... ale predne svetla zavanaju podobnym tvarom ako na seate vzladom k tomu akou cestou sa vybral superb ... ale nepredbiehajme.... ta tornado linka asi tiez nezmizne.... ok.. ok... pockajme a uvidime
        • 21 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 10.02.2016  20:12

          « Re: Re: Re: Seat SUV

          Zůstane všechno kromě masky. Co by jsi tam chtěl měnit, když se to bude dělat na stejné lince? Bude se měnit jen to, co je plastové.
          • 22 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 10.02.2016  20:20

            « Re: Re: Re: Re: Seat SUV

            Přesně! Měnit plechy je moc drahá věc.
            • 00 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 10.02.2016  20:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Seat SUV

              Snad jen u kapoty to nebude tak hrozný.
              • 10 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 10.02.2016  22:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Seat SUV

                Pokud vím, tak každému zásahu do kastle se snaží engineering k vůli nákladům vyhnout. Ale v tomto případě se tomu asi nevyhnou. Budou to na pohled přece jen 2 různé modely a zásah do plechů bude nezbytný.
            • 30 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 10.02.2016  21:16

              « Re: Re: Re: Re: Seat SUV

              No to nevím, ani CiMiUp nemají plechy stejné a dělají se na jedné lince. Ale je fakt že tohle je na Škodu dobře připravené...
              • 21 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 10.02.2016  21:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Seat SUV

                Přesně tak. Technicky to není problém. Ale ekonomicky právě tohle výrobu docela prodraží.
                Ale přesně jak píšeš - šlo to na Up! Mii Citigo, proč by to nešlo tady...
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 12.02.2016  01:15

            « Re: Re: Re: Re: Seat SUV

            Na jedné lince dělají i různá auta. Jako Rapid a Octavii. Nebo dříve Octavii a myslím Cayenne. Nebo chceš říct, že se Cayenne od Octavie liší jen nějakými plasty?
      • 01 Reagovat !

        foto TommII

        TommII 10.02.2016  22:29

        « Re: Seat SUV

        No Yeti bude mit profil v podstate totozny, takze i tvar zadniho okenka. Bude jina kapota, zcela odlisny predek vc.svetlometu. Predek bude temer kopii vetsiho SUV, tj. uzka hlavni svetla a pod nimi male asimlhovky. Zadek bude velmi podobny Seatu, jen napaditejsi zadni svetla...
  • 31 Reagovat !

    foto stone60

    stone60 10.02.2016  21:57

    Interier

    Při prvním náhledu interiéru si mi vybavilo jediné. Decentní nuda..... Myslím není třeba více slov.
  • 00 Reagovat !

    foto troo

    troo 10.02.2016  23:08

    tigo

    trochu sa to podoba na novy tiguan od VAGu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 11.02.2016  01:13

    Seat

    Přijde mi, že k aktuálnímu designovému jazyku se Seatu tyhle "offroadové" modely prostě nehodí. Rozpačitě na mě působil už X-perience a rozpačitě na mě působí i Ateca.
  • 10 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 11.02.2016  01:24

    příliš extravagantní

    ta světla jsou hrozná. A nemá to ruční brzdu. Celkově se mi vůz zdá krátký a není jasné, zda po sklopení zadních sedadel vznikne rovná ložná plocha. Celkově nic moc.
    • 22 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 11.02.2016  07:01

      « Re: příliš extravagantní

      Extravagantní? Předek všech seatů je příšerná nuda. Ta maska a světla jsou jak z devadesátých let, zastaralé už teď.
      • 12 Reagovat !

        foto Strelec

        Střelec 11.02.2016  07:20

        « Re: Re: příliš extravagantní

        Taky mi to prijde takove divne. Jako kdyz to predstavuji Cinane a chteji dohnat evropske vyrobce. To ale s takovou tuctovou krabici moc nejde. VW a Skoda budou mit vyrazne vetsi prodeje. Pripomina mi to Rapida a Toledo, ktere si moc neskrtne.
  • 02 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 11.02.2016  07:16

    Porovnám-li...

    ...konkurenční neprémiový střední SUV v EU, pak je Ateca frajerka. Navazuje na Leon X-P, přitvrdila v linkách, nevadí mi leckde nevkusný hranatější výřezy kol a připomínku mám jednu velkou k interiéru.
    Použít na nový model rychle zastaralou palubní desku z Leonu je podle mě přešlap. Při délce trvání výroby modelů evropských značek cca 7 let, bude použitá architektura unavená mnohem dříve než přijde FL, který toho moc nezmění. A to se nebavím o tom, že na to samý se budou muset koukat kupci MY 2023. To se podle mě nedovedlo (o nenastavitelných pásech se zmiňovali již jiní diskutéři).
    Zvenku fajn a svěží, zevnitř žádná sláva.
    • 02 Reagovat !

      foto Strelec

      Střelec 11.02.2016  07:28

      « Re: Porovnám-li...

      Palubka je davno okoukana a zakaznika nicim nenadchne, stejne tak cele auto. Ze to ma predni svetla z Leona uz je take mimo, ten predek je na to az prilis kulaty. Hranate vyrezy kol jsou rovnez mimo, kdyz se toho zbavuje stavajici Tiguan. To auto je o generaci pozadu. Skoda a VW budou v prodejich uplne jinde. Pripomina mi to Toledo, ktere je na Rapida uplne bez sance. Nacpat na trh 3 skoro stejna auta je nesmysl. Kdyz neoslovi zakaznika VW a Skoda tak velmi pochybuji ze Seat jo, protoze takovy zakaznik hleda vyrazne neco jineho. Seat asi jde hlavne cestou co nejnizsich nakladu, uz se asi pocita ze bude do poctu, tak do vyvoje a vyroby asi nechteli vrazit moc penez a udelali takoveho zvyseneho Leona.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 11.02.2016  07:37

        « Re: Re: Porovnám-li...

        Nikdo neví jak bude vypadat SUV Škoda, hranaté výřezy mi tady rozhodně nevadí. Navíc vzhled je jako vždy indiviuální záležitost. Palubka ale bude téma.
        • 00 Reagovat !

          foto Strelec

          Střelec 11.02.2016  07:49

          « Re: Re: Porovnám-li...

          Moc si nedokazu predstvit, kdo da tady tomu prednost pred Tiguanem a nerekl bych, ze cena bude vyrazne jinde.
          [odkaz]
          [odkaz]
          To nestaci ani na Hyundai, i ten uz dela slusny design.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 11.02.2016  08:46

            « Re: Re: Re: Porovnám-li...

            Tuscon je trefa... prostě Peter umí, stačí dát mu prostor. Ta širší designová špička se zahušťuje - Kadjar, Tiguan, Ateca, CX-5 fl, Tuscon... jen tak namátkou, všechno hezká auta, se kterýma bych po designové stránce neměl problém.
            • 00 Reagovat !

              foto Strelec

              Střelec 11.02.2016  09:55

              « Re: Re: Re: Re: Porovnám-li...

              QQ taky vypada dobre. Ta Ateca je v tvem seznamu jen proto, ze je od koncernu
              ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 11.02.2016  10:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Porovnám-li...

                Není, takhle z fotek se mi to auto líbí... no, na SUV. Možná i víc než ten Kadjar, vlnky na SUV úplně nemusím. Jo, QQ tam patří taky.

                PS: proč myslíš, že chválím Tuscona? Napadla tě varianta, že se mi prostě líbí?
      • 01 Reagovat !

        foto Sheldon-Cooper

        "-- skrytý --" 11.02.2016  08:11

        « Re: Re: Porovnám-li...

        Cielom VAG aut nie je nadchnut zakaznika a typicky zakaznik VAG to necaka.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 11.02.2016  08:52

      « Re: Porovnám-li...

      Frajerka je, ale těch frajerek a frajerů v té třídě v poslední době přibývá.

      Interiér - dobře, vím, že na interiéry nejsem expert, ale naopak v interiéru mě mezi SUV z novinek nic moc nezaujalo - Tuscon, Kadjar... nic extra, snad bych se přiklonil ke starším klasikům (QQ, CX-5).

      EDIT: no dobře, na živé fotce to je trošku plastové

      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Strelec

        Střelec 11.02.2016  09:54

        « Re: Porovnám-li...

        No dle te fotky bych se nebal rici, ze je to dost hrozne
  • 11 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 11.02.2016  08:24

    Seat není prémie

    ale relativně malá automobilka vyrábějící auta, jejichž konkurencí jsou Peugeoty, Renaulty, Fordy, Opely, Nissany, Hyundaie apod. Ateca z tohoto srovnání určitě nevychází špatně.
  • 00 Reagovat !

    foto kotas

    kotas 11.02.2016  10:27

    Škoda kontra Seat

    Tak mi to připadá že letos Seat dostal přednost s menším SUV Seat (Yeti se ještě docela dobře prodává) a Škoda ukáže většího Kodiaka. V příštím roce pravděpodobně dorazí nový Yeti a dvojče Kodiaka od Seatu. Následovat pak budou auta velikosti Captur, 2008 kterému u Škody vyklidí prostor zvětšený Yeti >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet do pravěku i pravá zabijačka

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet…

Neseďte doma a nekoukejte se jen z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam vyrazit, nechte…

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

 

iSport.cz

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k olympijské sezoně!

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k…

Kalendář všech akcí sezony, reportáž ze supermoderního servisního kamionu i detailní představení všech…

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít hokejku jako zbraň

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít…

Tušil, že může přijít tvrdý trest. Radko Gudas byl o víkendu NHL suspendován na deset zápasů, k tomu přijde o…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy, který sledoval dění přímo na místě

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy,…

Jak viděl Ondřej Homolka převratné události, které vedly k rezignaci jednoho z nejdéle sloužících diktátorů,…